N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!
+21
Minx
Lenster
mzcharlotte
Dawn
Zwerver
Lejow
TGR
Arwyn
loura
RYW
Pannetoet
aniet
Linnie1985
Kathi
Caroow
Goudlokje
Polly
Suus
smooch
VeryCherry
Mari
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!
aniet schreef:haha linnie!
dit doet me denken aan een verjaardag die wij hadden bij mn opa en oma.
zij hadden een grote inrit waar wel 4 auto's achterelkaar kunnen staan.
wij wilde naar huis met de auto en er stonden 2 auto's in de straat precies voor de inrit van mn opa en oma
en geen van beide wilde naar achteren rijden.
wij hadden voor de makkelijkheid de achterste auto van de inrit.
dus we gingen maar weer naar binnen want we hadden alle tijd.
het heeft 3 kwartier geduurt en dan lieg ik niet,voordat eentje toe gaf!
om je diep te schamen dus!
Ja echt he sommige mensen. En ik was die straat al bijna uit, kan ik een pokke-eind (maybe btje overdreven haha) terug rijden omdat meneer voorrang heeft. En dan dat kleine stukje vooruit dat was blijkbaar teveel gevraagd. GRMBL
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
ja super triest!
zo vind ik het ook aso dat omdat ik in een wat kleinere auto rijd wel makkelijk de berm in kan op boerenlandweggetjes.NOT!
grotere auto's die doen dat 9 van de 10 keer niet en drukken ze je de berm in door midden op de weg te blijven rijden
zo vind ik het ook aso dat omdat ik in een wat kleinere auto rijd wel makkelijk de berm in kan op boerenlandweggetjes.NOT!
grotere auto's die doen dat 9 van de 10 keer niet en drukken ze je de berm in door midden op de weg te blijven rijden
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kan mij heel erg ergeren aan mensen die midden op straat stil gaan staan..of inderdaad vreselijk klef wezen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik heb meerdere keren gehad dat vrouwen met hun kinderwagen tegen me aanbotste en nooit sorry zeiden. Laatst stond ik in de Xenos rustig te kijken wat er in een schap lag kwam er weer zo doos aan en deze reed over me voet!
Dus ik zeg ''je rijd over me voet'' zegt ze ''oh'' en ''sorry'' kwam er echt heel moeilijk uit.
Ik wil absoluut niet discrimineren, want ik ben zelf getint. Maar het zijn altijd in mijn gevallen vrouwen met hoofddoeken. Ze kijken me raar aan als ik er netjes wat van weg alsof het normaal is over iemands voet rijden met die klotekinderwagens!
Een keer kwam ik van mijn oude werk terug op de fiets en ik fietste dan altijd onder een brug door. Daar zaten wat jongeren en toen ik er net voorbij was gingen ze apengeluiden maken alleen omdat ik bruin/donker ben. Vind dat echt heel erg kwetsend!
Dus ik zeg ''je rijd over me voet'' zegt ze ''oh'' en ''sorry'' kwam er echt heel moeilijk uit.
Ik wil absoluut niet discrimineren, want ik ben zelf getint. Maar het zijn altijd in mijn gevallen vrouwen met hoofddoeken. Ze kijken me raar aan als ik er netjes wat van weg alsof het normaal is over iemands voet rijden met die klotekinderwagens!
Een keer kwam ik van mijn oude werk terug op de fiets en ik fietste dan altijd onder een brug door. Daar zaten wat jongeren en toen ik er net voorbij was gingen ze apengeluiden maken alleen omdat ik bruin/donker ben. Vind dat echt heel erg kwetsend!
Gast- Gast
Oh pfoe, heb je even...Idd mensen die al gaan instappen in de metro of bus terwijl ik nog moet uitstappen. Mensen met kinderwagens die me gewoon op mijn enkels rijden. Mensen die van een roltrap komen en meteen stil blijven staan (dan krijg je dus een opstopping). Mensen die met zijn 3en over straat gaan lopen op hun dooie gemakkie en dat ik ze dan dus niet kan inhalen. Gaan staan buurten midden in de Appie als het spitstijd is, ja heeeel handig. Fietsers zonder licht, en dan boos worden als ik ze niet zie, ja duh. Fietsers die zitten te bellen, totaaaal niet opletten en mij dan uitschelden als ik ze inhaal op de Vespa en ze zich een hoedje schrikken. Mensen die met muziek aan lopen op hun telefoon, dit maak ik ook vaak mee in de tram, ik hoef niet van andersmans teringherrie mee te genieten en al helemaaaal niet als het om van die moskeegeluiden gaat. Mensen die vlak voor je auto ineens gaan oversteken. Mensen die bumperkleven terwijl het buiten glad is, ja jij kan winterbanden hebben, maar ik dus niet.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan....
En zo kan ik nog wel ff doorgaan....
Gast- Gast
Punk'd schreef:Moeders met grote buggy's die voor zichzelf gaan shoppen op zaterdagmiddag in de H&M en dan dat gevaarte overal midden in gangpaden zetten
Of gewoon mensen die ergens in het midden van een drukke wandelroute gaan stil staan.. Of mensen die te sloom lopen.. ook erg vervelend..
haha het lijkt nu net alsof ik altijd haast heb, maar dat is niet zo hoor.. Ik heb het echt over hele slome mensen
Dat is echt mijn grootste ergernis!
Gast- Gast
Mensen die hun auto half op de stoep parkeren zodat je er met een kinderwagen net niet langs kan. Ze hebben er hier om de hoek een handje van. En dat terwijl er gewoon parkeerplekken vrij zijn. Ik sjees dus mooi met mijn wagen door hun tuin
Gast- Gast
Mammalin schreef:Punk'd schreef:...
Of gewoon mensen die ergens in het midden van een drukke wandelroute gaan stil staan.. Of mensen die te sloom lopen.. ook erg vervelend..
haha het lijkt nu net alsof ik altijd haast heb, maar dat is niet zo hoor.. Ik heb het echt over hele slome mensen
Dat is echt mijn grootste ergernis!
+1 En niet eens op een drukke wandelroute maar gewoon zo voor je neus. Laatst zei ik dat tegen een goede vriend, hoe irritant ik dat vond. Hij zei dat ik hij het zich niet voor kon stellen. Toen was er een smaller stukje en ging ik net voor hem lopen. Ineens stond ik stil, hij botste tegen me aan en ik zei 'vervelend he?'. Haha, toen begreep hij wat ik bedoelde . In de winkel hier is het ook zo vaak. Ze gaan net precies voor je neus staan of blokken een heel schap of doorgang met hun karretje terwijl er zo veel manieren zijn om je karretje neer te zetten zodat ik er geen last van heb.
Ik vind langzame mensen echt niet erg maar ga daar mij niet mee in de weg staan.
Gast- Gast
Herkenbaar Leaf die roltrap, en de slenterende medemens waar je niet voorbij kan, wraaah... Ook de tongzoeners van Donnaa en de spugers van Dolores vind ik heel herkenbaar...
Ik wil er nog aan toevoegen: massa's omgedonderde fietsen midden voor de ingang van de appie, zodat je als een soort van circusartiest over die metaalberg heen moet klimmen, OV-passagiers die nog nooit van deodorant gehoord hebben en openbare neuspeuteraars.
Ik wil er nog aan toevoegen: massa's omgedonderde fietsen midden voor de ingang van de appie, zodat je als een soort van circusartiest over die metaalberg heen moet klimmen, OV-passagiers die nog nooit van deodorant gehoord hebben en openbare neuspeuteraars.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Mammalin schreef:Mensen die hun auto half op de stoep parkeren zodat je er met een kinderwagen net niet langs kan. Ze hebben er hier om de hoek een handje van. En dat terwijl er gewoon parkeerplekken vrij zijn. Ik sjees dus mooi met mijn wagen door hun tuin
Ja die ook! Dat doen veel ouders hier bij het kinderdagverblijf / bso. Dus als ik met mijn 2 jongens naar buiten kom kunnen zij niet zien dat er auto's aankomen en andersom zien automobilisten ook niet dat er kinderen tussen de geparkeerde auto's staan. Levensgevaarlijk. En inderdaad, dan zijn er 4 meter verder gewoon parkeerplaatsen! Maar ja, je zou maar 4 meter verder moeten lopen...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Het gedrag van mensen (toeristen) in het verkeer in Adam. Ik word er gestoord van.. Vooral voetgangers denken overal te kunnen lopen, lees: fietspaden. Niet even kijken of je kan oversteken nee hoor gewoon gaan met die banaan!! Zo irri.
Vrouwen met kinderwagens, zodra ze ermee lopen denken ze overal voorrang te hebben. Ook dat neerzetten in paden van winkels zwaar irri inderdaad. Zucht..
Mensen die achter je in de rij staan bij de kassa in de supermarkt met weinig spullen en die je in je nek gaan aankijken of ze niet voor mogen... Terwijl ik zelf ook nooit meer meeneem dan een mandje.
Wat ik te ranzig voor woorden vind is dat vooral mannen hun neus snuiten op straat door keihard te blazen zodat het snot eruit komt spuiten.. Hoe kun je dat doen?? Neem een zakdoek.
Vrouwen met kinderwagens, zodra ze ermee lopen denken ze overal voorrang te hebben. Ook dat neerzetten in paden van winkels zwaar irri inderdaad. Zucht..
Mensen die achter je in de rij staan bij de kassa in de supermarkt met weinig spullen en die je in je nek gaan aankijken of ze niet voor mogen... Terwijl ik zelf ook nooit meer meeneem dan een mandje.
Wat ik te ranzig voor woorden vind is dat vooral mannen hun neus snuiten op straat door keihard te blazen zodat het snot eruit komt spuiten.. Hoe kun je dat doen?? Neem een zakdoek.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
inderaad!!! mensen die tegen je aan lopen te rijden in de supermarkt.. Gatverdamme.. euuh DISTANCE PLEASE!!
Gast- Gast
Loura: Dat eerste gebeurd niet alleen in Amsterdam hoor! In Groningen bijvoorbeeld hebben ze er ook een handje van, haha.
Zomaar voor je neus stil gaan staan is wel een bekende en dingen blokkeren in de supermarkt ook. En dan nog verontwaardigd reageren ook als je vraagt of je er even bij mag..
Zomaar voor je neus stil gaan staan is wel een bekende en dingen blokkeren in de supermarkt ook. En dan nog verontwaardigd reageren ook als je vraagt of je er even bij mag..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Hondenpoep. Ik snap niet dat mensen nog altijd niet het fatsoen hebben hun hond niet midden op de stoep en ook niet in het gras te laten poepen. En als dat onverhoopt een keer wél gebeurt, heb dan het fatsoen het op te ruimen. Ik moet hier in mijn woonplaats serieus slalommen tussen de hondenschijt.
Oh en mensen die op zaterdag ineens bekenden tegenkomen in de stad en gewoon breeduit midden in de winkelstraat blijven staan kletsen. Ga aan de kant of ga ergens zitten en drink een bakkie samen.
En ik ben allergisch voor langzaam fietsende mensen. Oudere mensen daargelaten, maar langzaam fietsende schooljeugd en dergelijke, daar kan ik niet tegen. Vooral niet als ze drie breed fietsen.
Oh en mensen die op zaterdag ineens bekenden tegenkomen in de stad en gewoon breeduit midden in de winkelstraat blijven staan kletsen. Ga aan de kant of ga ergens zitten en drink een bakkie samen.
En ik ben allergisch voor langzaam fietsende mensen. Oudere mensen daargelaten, maar langzaam fietsende schooljeugd en dergelijke, daar kan ik niet tegen. Vooral niet als ze drie breed fietsen.
Gast- Gast
Ik maak echt nooit iets mee.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Hondenpoep vind ik toch wel 1 van de grootste ergernissen, bah bah bah. Ik snap die baasjes ook echt niet, je laat je hond toch niet poepen op de stoep en as t dan wel gebeurt, dan ruim je dat toch op?
Gast- Gast
Maple schreef:Hondenpoep. Ik snap niet dat mensen nog altijd niet het fatsoen hebben hun hond niet midden op de stoep en ook niet in het gras te laten poepen. En als dat onverhoopt een keer wél gebeurt, heb dan het fatsoen het op te ruimen. Ik moet hier in mijn woonplaats serieus slalommen tussen de hondenschijt.
Dit is zooo vervelend! Laatst fietste ik ook achter een groepje schooljeugd. Tas op de rug op de bagagedrager hangend, ontzettend langzaam en vier breed fietsend. Druk kletsend met elkaar. Het eerste stuk bleef ik achter ze, want er kwam een kruising aan en dacht dat zij een andere kant op zouden moeten als is.
Aangekomen bij de kruising schieten ze overal tussendoor, ze gaan nog net niet over de auto's heen en ze nemen ook allemaal een ander pad, dus als automobilist zie je alleen maar fietsers... Slaan ze ook nog de straat in waar ik ook in moet. Weer verder vier breed fietsend. Dus ik besluit te toeteren naar ze, of ik er langs mag. Draaien der twee hun hoofd om, met zo'n uiterst geïrriteerde blik, om vervolgens op hun dooie gemakje verder te fietsen!
Dan maak je mij boos.. hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben m'n hersens aan het kraken maar ik maak ook nooit frequent iets mee op straat waar ik me aan erger.TGR schreef:Ik maak echt nooit iets mee.
Gast- Gast
Ik kan me daar allemaal niet aan ergeren. Ik heb ook nog nooit gehad dat iemand zomaar uit t niets iets onaardigs over mn uiterlijk zei.
Het voorbeeld van de toeristen op het fietspad, daarvoor heb je toch een bel? Ik vermijd daarbij meestal de toeristische gebieden, daar heb je toch niet echt iets te zoeken.
Zonde van je energie
Het voorbeeld van de toeristen op het fietspad, daarvoor heb je toch een bel? Ik vermijd daarbij meestal de toeristische gebieden, daar heb je toch niet echt iets te zoeken.
Zonde van je energie
Gast- Gast
Ik heb ooit 's serieus een idee naar de gemeenteraad gestuurd! Wij hebben hier nog zo'n dorpse markt waar een hoop mensen bijkletsen. Geen probleem! Maar 't is geen brede markt of zo en er zijn wel een heuleboel kinderwagens, rollators en weet ik wat meer, die spontaan een opstopping vormen op een smalle markt... Dan krijg ik spontaan moordneigingen en dan duw ik 't liefst iedereen om ver!
Helaas is er niet op mijn briljante idee gereageerd Mijn plan; Haal er hier en daar een kraam tussenuit zodat mensen dáár kunnen staan lullen. Scheelt een hoop files...
Helaas is er niet op mijn briljante idee gereageerd Mijn plan; Haal er hier en daar een kraam tussenuit zodat mensen dáár kunnen staan lullen. Scheelt een hoop files...
Gast- Gast
Ik heb echt een hekel aan chinezen hier in de stad! Wat zijn die IRRITANT! Ze fietsen altijd zo ontzettend sloom, gaan nooit aan de kant...ook niet als je gewoon een belletje doet...oh ik haat dat!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Trisha, neem dan het het niet zo gezegd over dat ''ergens anders lullen'' .
Wc eend, nou misschien is het toeval, want dat heb ik hier vaak meegemaakt met marokkaanse/turkse mannen (zie nooit verschil nl). Ze fietsen sloom en kunnen beter gaan lopen omdat ze het gewoon niet kunnen. Net alsof ze het de dag ervoor hebben geleerd, je weet wel dat geslinger. Een keer is zo man tegen me aangeknald, zijn fout, mijn wiel krom en viel niet mee te praten omdat hij amper nederlands kon. Eigenlijk had ik hem moeten laten betalen, want de kosten kan ik zelf betalen............eikel!
Wc eend, nou misschien is het toeval, want dat heb ik hier vaak meegemaakt met marokkaanse/turkse mannen (zie nooit verschil nl). Ze fietsen sloom en kunnen beter gaan lopen omdat ze het gewoon niet kunnen. Net alsof ze het de dag ervoor hebben geleerd, je weet wel dat geslinger. Een keer is zo man tegen me aangeknald, zijn fout, mijn wiel krom en viel niet mee te praten omdat hij amper nederlands kon. Eigenlijk had ik hem moeten laten betalen, want de kosten kan ik zelf betalen............eikel!
Gast- Gast
Sorry maar ik begrijp de mensen die de stad vermijden op zaterdag en/of koopavonden echt niet!
Je gaat je toch niet laten tegenhouden door een stel vervelende pubers??
Je loopt er gewoon langs, je negeert ze.
Ik kan dat niet begrijpen, het zijn maar kinderen en de opmerkingen die ze maken is gewoon 'stoerdoenerij' voor hun vrienden en dus nauwelijks persoonlijk, niks dus om je iets van aan te trekken.
Dawn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10
Mensen met rollator. Ze pleuren die rollator op de weg en verwachten vervolgens dat de hele wereld stil gaat staan omdat zij over moeten steken. Een rollator hebben wil nog niet zeggen dat je die voor iedere auto/fiets kunt gooien..
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Winkelpersoneel ergernissen
» Corrigeren door winkelpersoneel
» Onbeschofte klanten en winkelpersoneel
» Digi-D irritaties
» Irritaties topic
» Corrigeren door winkelpersoneel
» Onbeschofte klanten en winkelpersoneel