Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand bekend met alternatieven maandverband?

+27
Purpleflower
Romee
Lady4
Exogenesis
SDL
Ibbeltje
Fortissimo
xxjojootjexx
Caramba
Green_Pepper
SarahKey
loura
Pompoen
Minx
Rapunzel
Aletta
PapillonRose
Jerry
Blond
SuperGrover
Luce
Linnie1985
Happydobby
Flower_L
Femmem
Plien84
munk
31 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Luce za 2 maa 2013 - 8:02

Ja, ik gebruik ze gewoon als ik slaap. De nachten zijn hier toch niet zo lang laughcry
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 8:04

Ik slaap er ook gewoon mee hoor! Gewoon vervangen net voor je gaat slapen, en zodra je wakker wordt, en zorgen dat daar niet meer dan 8 uur tussen zit, dan is er niks aan de hand smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Ibbeltje za 2 maa 2013 - 22:54

Ja heb hem ook s nachts in gehad. EN idd net voor het slapen even wisselen en net na opstaan.

Ik moet nog steeds beetje wennen en vind het raar of zo om het te verwisselen als ik bij een ander ben haha. Maar dat zit gewoon tussen mijn oren denk ik.
Heb nog nog wel een klein maandverbandje in voor de zekerheid, maar is eigenlijk niet nodig. Kwam er wel achter dat ik s nachts even een grotere tampon moet gebruiken.
Verder ben ik er erg blij mee. Gebruik de ahmerk tampons overigens zonder inbrenghuls.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Ibbeltje za 2 maa 2013 - 22:56

Trouwens zwemmen jullie met een tampon in? Want dat kan wel toch?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Minx za 2 maa 2013 - 23:16

Ja daarom ben ik ook met tampons begonnen. Want toen ik 13 was vond ik het niet zo prettig om niet te kunnen zwemmen in de zomer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Ibbeltje zo 3 maa 2013 - 0:06

Oke ja dat is dan ook een fijne bijkomstigheid haha. Niet dat ik zo vaak ga zwemmen maar toch haha.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  munk zo 3 maa 2013 - 0:23

Ibbeltje... ik heb de vorige keer meteen gezwommen... en dat ging ook erg goed. Wel heb ik hem meteen verwisseld toen ik gezwommen had.

En trouwens wat hier eerder in het topic stond vemeld... als je tampon vol is, kan je hem er zo uit persen.

Tip: Bij de action, kan je tampons (A merken) heel goedkoop kopen. Voor 1 euro heb je een pakje. Ik zelf gebruik OB omdat daar zo'n silk laagje overheen zit en het daardoor nog net wat makkelijker inbrengen is.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Ibbeltje zo 3 maa 2013 - 0:25

Munk dank je voor de tip.

En fijn dat je er al mee hebt gezwommen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Jerry zo 3 maa 2013 - 1:10

Ik zwem er ook mee, maar op één of andere manier lijkt dat ding zich dan vol te zuigen met water confused
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Cow zo 3 maa 2013 - 2:22

Uiteraard zuigt hij vol water.
Als je niet ongesteld bent loopt er ook water in zeg maar. Maakt niet uit hoor. Na het wemmen gewoon gelijk verwisselen en dan is er niks aan de hand.
Ik zwem al 15jaar met tampons en ben nog nooit doorgelekt in het zwembad.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Gast zo 3 maa 2013 - 3:01

Ik wel. 1 van de eerste keren ongesteld. Zwemwedstrijd en tampon... Na het inzwemmen een witte badjas aan. De rest kun je raden. Ik schaamde me kapot!
Het scheelt wel met zwemmen of je schoolslag zwemt of borstcrawl. Met het laatste zuigt ie bij mij niet vol en dus ook geen plons in mijn slip na het zwemmen bij het aankleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Jerry zo 3 maa 2013 - 6:01

Vandaar dat ik ook altijd zo loop te lekken in de sauna als ik uit t bubbelbad kom (niet als ik ongesteld ben btw) angel
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 3 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum