Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand bekend met Kadocus.nl?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand bekend met Kadocus.nl? Empty Iemand bekend met Kadocus.nl?

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 22:53

Een vriendin van mij wil daar bestellen maar ze kan niet echt recensies vinden.

Wie is er bekend met deze website en wat zijn je ervaringen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Kadocus.nl? Empty Re: Iemand bekend met Kadocus.nl?

Bericht  Rumble ma 28 maa 2011 - 23:13

Wij hebben daar onze babykamer besteld. Werd netjes binnen 1 dag geleverd, dat is echt supersnel. Het enige wat het nadeel was, was dat er stond "met gratis wandplankje zolang de voorraad strekt".
Nu hadden we dat wandplankje niet ontvangen, keken een paar weken later weer op de site en kwamen tot de conclusie dat ze daar nog steeds mee adverteerden. Wanneer je het niet meer op voorraad hebt vind ik dat je er dus ook niet meer mee hoort te adverteren, dan verwijder je dat van de website. Daar hebben we dus over gebeld. Zij zeiden dat we het wandplankje er niet bij hadden besteld, maar die optie was er helemaal niet om aan te geven dat je ook het wandplankje er bij wilde bestellen en er stond nergens aangegeven dat je dat nog apart moest aangeven of aanvinken.
We hebben hierover wel een klacht ingediend en later is het wandplankje op hun verzendkosten nog naar ons toegestuurd. Al met al is de klacht wel netjes afgehandeld maar vind ik het alsnog niet fraai hoe zij adverteren. Er was ook iets met de verzendkosten, daar moet je even goed navraag over doen want hoe het op de factuur stond klopte het niet met hoe zij adverteerden op de website.
De kwaliteit van de babykamer is echter prima.

Zo, heel verhaal, hoop dat je er wat aan hebt smile
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Kadocus.nl? Empty Re: Iemand bekend met Kadocus.nl?

Bericht  Floor ma 28 maa 2011 - 23:17

Met de website heb ik geen ervaring. Kadokus is onderdeel van Van Asten babysuperstore in Tilburg.
Daar hebben wij onze kinderwagen gekocht, tot nu toe verloopt alles goed en hebben we al een keer met de datum kunnen schuiven van levering (nog niet geleverd want dat is wel erg vroeg).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Kadocus.nl? Empty Re: Iemand bekend met Kadocus.nl?

Bericht  Pien di 29 maa 2011 - 0:10

mijn zus heeft daar het een en ander besteld en is over kadukus zelf positief! over hetgeen ze besteld heeft minder... (autostoel)

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Kadocus.nl? Empty Re: Iemand bekend met Kadocus.nl?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum