Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand bekend met ...

+5
Toet
Barbabella
Inge
Shisha
Catwoman79
9 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Iemand bekend met ...

Bericht  Catwoman79 vr 1 jul 2011 - 0:53

Orange care afslankpleisters.

Kreeg net een aanbieding in mijn mailbox hiervan en het klonk best wel aantrekkelijk.
Elke dag een pleister plakken en tot wel 9 kg per maand verliezen.
Maar ja zoals zo vaak worden je mooie verhalen verteld die (misschien) niet kloppen.
Dus was wel benieuwd of iemand mij een eigen ervaring kon vertellen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 1:04

Zegt me niks, maar als ik jou was zou ik gewoon zelf verantwoord gaan eten.

Zes dagen in de week niet snoepen ( je mag je best een dagje laten gaan ), weinig verzadigde vetten, veel groente en fruit, beter 6 x per dag kleine maaltijden dan 3 grote, stoppen met eten als je vol zit en niet eten om het eten, sporten/bewegen, na 20u 's avonds niet meer eten..

Goedkoper en als je er aan went is het lange termijn effect veel groter. Ik geloof niet in die wonderpleisters, pillen, en poeders.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Shisha vr 1 jul 2011 - 1:06

Tea-Leaf schreef:Zegt me niks, maar als ik jou was zou ik gewoon zelf verantwoord gaan eten.

Zes dagen in de week niet snoepen ( je mag je best een dagje laten gaan ), weinig verzadigde vetten, veel groente en fruit, beter 6 x per dag kleine maaltijden dan 3 grote, stoppen met eten als je vol zit en niet eten om het eten, sporten/bewegen, na 20u 's avonds niet meer eten..

Goedkoper en als je er aan went is het lange termijn effect veel groter. Ik geloof niet in die wonderpleisters, pillen, en poeders.


+1 En het lijkt mij ook helemaal niet gezond om 9kg per maand af te vallen...
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Inge vr 1 jul 2011 - 1:09

Ik geloof er niet in, was het maar waar :p

Zelf was ik een keer 1 maand (gezond eetpatroon) 6 kilo kwijt, de diëtiste vond dat veel te veel (ik vond het veel te weinig :p). 2 kilo per maand afvallen is een beetje wat 'normaal' is, bij de 1 gaat het sneller dan bij de ander. Maar dan idd net wat Tea-leaf zegt dmv gezond eetpatroon, minder snoepen, meer bewegen etc
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Barbabella vr 1 jul 2011 - 1:12

Ik heb die pleisters ook wel eens voorbij zien komen. Het klinkt ideaal maar dat klinken alle afslankmiddelen en volgens mij bestaat er nou eenmaal geen wondermiddel. Ben wel steeds geneigd om het te proberen en dat is waarschijnlijk hun doel. Iedereen hapt omdat het geweldig zou zijn.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Catwoman79 vr 1 jul 2011 - 1:18

Tea-Leaf schreef:Zegt me niks, maar als ik jou was zou ik gewoon zelf verantwoord gaan eten.

Zes dagen in de week niet snoepen ( je mag je best een dagje laten gaan ), weinig verzadigde vetten, veel groente en fruit, beter 6 x per dag kleine maaltijden dan 3 grote, stoppen met eten als je vol zit en niet eten om het eten, sporten/bewegen, na 20u 's avonds niet meer eten..

Goedkoper en als je er aan went is het lange termijn effect veel groter. Ik geloof niet in die wonderpleisters, pillen, en poeders.


Ik zit dus bijna nooit vol, dat is het probleem, ik stop gewoon met eten omdat ik met mijn verstand weet dat ik niet meer nodig heb, maar dan heb ik binnen een uur al weer trek en ga ik dus snaaien.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Catwoman79 vr 1 jul 2011 - 1:20

Shisha schreef:

+1 En het lijkt mij ook helemaal niet gezond om 9kg per maand af te vallen...

Ik geloof ook nooit dat het 9 kilo kan en zal zijn hoor. ik zou al blij zijn met 2 kg.

Probleem is dat ik al weer bijna een jaar bezig ben met verantwoord eten en weinig tot niet snoepen met als resultaat dat ik al met al wel 2,5 kilo ben afgevallen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 2:39

Als zulke dingen zouden werken zou iedereen met overgewicht ze gebruiken. Dus nee ik geloof er ook niet in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Toet vr 1 jul 2011 - 3:08

Ik geloof er ook niet in, kan me ook niet voorstellen dat iemand er wél in gelooft.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Caroow vr 1 jul 2011 - 3:14

Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat meestal ook smile Ik zou er geen geld aan uit geven.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Atelier Madame vr 1 jul 2011 - 3:15

Het zal wel werken op je hongergevoel misschien... maar als je altijd al na een uurtje altijd al honger hebt moet je mss wat meer water drinken?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Happydobby vr 1 jul 2011 - 3:38

Ik sluit me aan bij thee-leaf, wondermiddelen bestaan niet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Catwoman79 vr 1 jul 2011 - 4:18

Atelier Madame schreef:Het zal wel werken op je hongergevoel misschien... maar als je altijd al na een uurtje altijd al honger hebt moet je mss wat meer water drinken?

Ik drink al 2 tot 2,5 liter op een dag, 3/4 hiervan is meestal water
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Catwoman79 vr 1 jul 2011 - 4:19

Hmm, maar weer verder dromen denk ik
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 4:37

Catwoman79 schreef:
Tea-Leaf schreef:Zegt me niks, maar als ik jou was zou ik gewoon zelf verantwoord gaan eten.

Zes dagen in de week niet snoepen ( je mag je best een dagje laten gaan ), weinig verzadigde vetten, veel groente en fruit, beter 6 x per dag kleine maaltijden dan 3 grote, stoppen met eten als je vol zit en niet eten om het eten, sporten/bewegen, na 20u 's avonds niet meer eten..

Goedkoper en als je er aan went is het lange termijn effect veel groter. Ik geloof niet in die wonderpleisters, pillen, en poeders.


Ik zit dus bijna nooit vol, dat is het probleem, ik stop gewoon met eten omdat ik met mijn verstand weet dat ik niet meer nodig heb, maar dan heb ik binnen een uur al weer trek en ga ik dus snaaien.

En dat is het moeilijkste van afvallen. Als je zeker weet dat je over de hele dag genoeg hebt gegeten (Ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, diner, tussendoortje) dan is het een kwestie van dat gevoel een tijdje echt negeren en er niet aan toegeven. (makkelijk gezegt, maar heel moeilijk gedaan!) Je lichaam is waarschijnlijk gewoon gewend dat als het aangeeft 'honger' te hebben gevoed te worden. Terwijl je eigenlijk al genoeg voedingsmiddelen binnen hebt gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:30

En Start to Run dan? Is dat niks?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Catwoman79 vr 1 jul 2011 - 10:38

Punk'd schreef:
Catwoman79 schreef:
Tea-Leaf schreef:Zegt me niks, maar als ik jou was zou ik gewoon zelf verantwoord gaan eten.

Zes dagen in de week niet snoepen ( je mag je best een dagje laten gaan ), weinig verzadigde vetten, veel groente en fruit, beter 6 x per dag kleine maaltijden dan 3 grote, stoppen met eten als je vol zit en niet eten om het eten, sporten/bewegen, na 20u 's avonds niet meer eten..

Goedkoper en als je er aan went is het lange termijn effect veel groter. Ik geloof niet in die wonderpleisters, pillen, en poeders.


Ik zit dus bijna nooit vol, dat is het probleem, ik stop gewoon met eten omdat ik met mijn verstand weet dat ik niet meer nodig heb, maar dan heb ik binnen een uur al weer trek en ga ik dus snaaien.

En dat is het moeilijkste van afvallen. Als je zeker weet dat je over de hele dag genoeg hebt gegeten (Ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, diner, tussendoortje) dan is het een kwestie van dat gevoel een tijdje echt negeren en er niet aan toegeven. (makkelijk gezegt, maar heel moeilijk gedaan!) Je lichaam is waarschijnlijk gewoon gewend dat als het aangeeft 'honger' te hebben gevoed te worden. Terwijl je eigenlijk al genoeg voedingsmiddelen binnen hebt gekregen.

Dit klinkt wel heel logisch eigenlijk. Ik zal gewoon eens proberen om het te negeren, probleem is alleen dat ik er soms behoorlijk misselijk van wordt als ik het negeer.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  luenca zo 3 jul 2011 - 6:56

hey catwoman, kun je anders niet meedoen met het afvaltopic op t forum of doe je dat al? ( kijk er zelf niet zo vaak in eigenlijk ) misschien kun je daar je dagelijkse eetpatroon eens opschrijven en vergelijken en tips uitwisselen met de andere meiden. en doe je iets aan sport?
ik was ook zo dat ik altijd honger had en maar bleef snaaien, op een gegeven moment heb ik de knop omgezet na oud en nieuw. je lichaam is er aan gewend, dus in het begin is het even afkicken, maar nu ik bijna 15 kg kwijt ben is het voor mij alleen maar motiverend, de koekjes , snoep en chocola mis ik niet eens meer! het went, echt! sporten doe ik nu 5 keer per week, maar dat is nog maar sinds een paar maanden.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met ... Empty Re: Iemand bekend met ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum