Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand bekend met alternatieven maandverband?

+27
Purpleflower
Romee
Lady4
Exogenesis
SDL
Ibbeltje
Fortissimo
xxjojootjexx
Caramba
Green_Pepper
SarahKey
loura
Pompoen
Minx
Rapunzel
Aletta
PapillonRose
Jerry
Blond
SuperGrover
Luce
Linnie1985
Happydobby
Flower_L
Femmem
Plien84
munk
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  xxjojootjexx za 5 jan 2013 - 0:46

Ik heb wasbaar maandverband, menstruatiecups en ook tampons. Als ik last heb van een infectie gebruik ik altijd de cups. Sinds ik wasbaar maandverband ontdekt heb, geen andere inlegkruisjes oid meer in gebruik. Wanneer ik het wel doe, doordat ik het ineens nodig heb en niet thuis ben, dan heb ik de dag ernaa gelijk weer last.

Kijk maar eens op Bumaround voor de menstruatiecups... Het is trouwens ook veel goedkoper, in principe kun je met 1 cup af en die gaat oneindig mee.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  munk zo 3 feb 2013 - 0:26

Even een update Dames, Vannacht weer ongesteld geworden... en vanmorgen toch weer geprobeerd een tampon in te brengen. Ik was heel rustig, kon me goed ontspannen en in mijn hoofd heb ik kennelijk een knop om kunnen zetten. Ik kon hem makkelijk inbrengen (zonder huls). Ik heb nog wel het idee dat ik hem iets voel, maar misschien komt dat door mijn sterk ontwikkelde bekkenspierbodem? Vanmiddag tijdens het wisselen zal ik eens kijken of ik hem toch nog iets veder kan duwen. Ik voel me in ieder geval een stuk vrijer (en heb zelfs een broek aangedaan, die ik normaal nooit zou dragen tijdens het ongesteld zijn i.v.m. eventueel doorlekken. Nu hopen dat het zo goed blijf gaan :-)
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Fortissimo zo 3 feb 2013 - 1:39

Inderdaad zo ver mogelijk duwen. Ik kon er in het begin ook niet over, maar toch doorgezet want ik had een hekel aan maandverband. Nu zou ik echt niet meer anders willen! Ik voel ze alleen als ze vol zitten.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Ibbeltje zo 3 feb 2013 - 1:57

Misschien hele stomme vraag, maar aangezien ik ook moeite heb met tampons inbrengen zou ik dat misschien wel willen oefenen. Kun je dat ook doen zonder ongesteld te zijn?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Fortissimo zo 3 feb 2013 - 1:58

Ibbeltje schreef:Misschien hele stomme vraag, maar aangezien ik ook moeite heb met tampons inbrengen zou ik dat misschien wel willen oefenen. Kun je dat ook doen zonder ongesteld te zijn?

Zou ik zelf niet doen, omdat het down under dan gewoon droog is..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Ibbeltje zo 3 feb 2013 - 2:01

Fortissimo schreef:
Ibbeltje schreef:Misschien hele stomme vraag, maar aangezien ik ook moeite heb met tampons inbrengen zou ik dat misschien wel willen oefenen. Kun je dat ook doen zonder ongesteld te zijn?

Zou ik zelf niet doen, omdat het down under dan gewoon droog is..

Daar twijfelde ik dus idd ook over. Jammer, dan moet moet ik het dan maar oefenen als het zo ver is iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 394967 Ben maandverband ook beetje beu.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  SDL zo 3 feb 2013 - 2:22

Och ik lees inbrenghuls en ik krijg meteen kippenvel. Dat klereding heeft ooit klem gezeten daar beneden, toen ik een jaartje of 15 was, en sindsdien ben ik echt panisch voor inbrenghulzen.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Exogenesis zo 3 feb 2013 - 2:30

Zo'n cup lijkt me ook vreselijk :O Vooral als je heftig ongesteld bent. Wat een smeerbende wordt het dan silent Ik ga het liefst op de wc zitten en raak alles zo weinig mogelijk aan (alleen met heel veel wc papier).

Wasbaar maandverband lijkt mij ook niet prettig. Dan moet je elke dag een was draaien. Bloed gaat snel stinken, vind ik altijd. Brrr....

Ongesteld zijn is m.i. gewoon echt niet leuker/fijner te maken No
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Luce zo 3 feb 2013 - 8:28

Caramba schreef:Ik kan absoluut niet tegen tampons, voel ze altijd zitten, zelfs met inbrenghuls, en pijnlijk. Als ik ze gebruik heb ik het met 10 minuten al gehad.
Maandverband heb ik ook last van pukkels en schrale rode billen. Lees even mee.

Dan zitten ze er niet ver genoeg in, als je ze nog voelt. Want als je een tampon goed hebt ingebracht, voel je 'm niet.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Lady4 zo 3 feb 2013 - 9:16

Wat goed dat je het weer geprobeerd hebt. Hoe ging het verwisselen?

Ik ben zelf nooit heel erg ongesteld en dat maakt het verwisselen van tampons vaak ook pijnlijk en lastig. Wanneer je de top van de tampon en de vinger waarmee je hem inbrengt iets vochtig maakt of bijvoorbeeld insmeert met vaseline, gaat dit veel soepeler. Ik moet die tampons met inbrenghuls ook maar eens gaan proberen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Romee zo 3 feb 2013 - 10:33

Lady4 schreef:Wat goed dat je het weer geprobeerd hebt. Hoe ging het verwisselen?

Ik ben zelf nooit heel erg ongesteld en dat maakt het verwisselen van tampons vaak ook pijnlijk en lastig. Wanneer je de top van de tampon en de vinger waarmee je hem inbrengt iets vochtig maakt of bijvoorbeeld insmeert met vaseline, gaat dit veel soepeler. Ik moet die tampons met inbrenghuls ook maar eens gaan proberen.

Ik gebruik nog wel eens gewoon glijmiddel ipv vaseline, vind ik ook wel prettig werken
Romee
Romee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 82
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  munk ma 4 feb 2013 - 10:24

Lady4 schreef:Wat goed dat je het weer geprobeerd hebt. Hoe ging het verwisselen?

Ik ben zelf nooit heel erg ongesteld en dat maakt het verwisselen van tampons vaak ook pijnlijk en lastig. Wanneer je de top van de tampon en de vinger waarmee je hem inbrengt iets vochtig maakt of bijvoorbeeld insmeert met vaseline, gaat dit veel soepeler. Ik moet die tampons met inbrenghuls ook maar eens gaan proberen.

Ik gebruik nu geen inbrenghuls, en het gaat erg goed. Ook geen glijmiddel of vaseline nodig. Het heeft echt al die tijd echt tussen mijn oren gezeten... en het lukt nu te zijn verdwenen als sneeuw voor de zon. Dat touwtje raak je heus niet kwijt, haha.

Verwisselen gaat goed. Alleen op mijn werk, lukte het vandaag niet zo goed. Ik voelde hem zitten, ik was te gespannen. We hebben maar één dames toilet op onze verdieping en het gebeurd vaak dat ze niet kijken of er iemand opzit en dan staan ze rukken ze aan de klink waardoor ik altijd verschiet... en dan gaan ze staan wachten tot het toilet weer vrij is. Zo'n hekel aan, haha. Vanavond ben ik zelfs gaan zwemmen, haha (het lijkt alsof er een wereld voor mij open gaat tijdens het ongesteld zijn ;-D). Ik voel me veel fijner en fris. En heb eindelijk geen last meer van een geirriteerde huid!
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  munk ma 4 feb 2013 - 10:25

SDL schreef:Och ik lees inbrenghuls en ik krijg meteen kippenvel. Dat klereding heeft ooit klem gezeten daar beneden, toen ik een jaartje of 15 was, en sindsdien ben ik echt panisch voor inbrenghulzen.

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Lady4 ma 4 feb 2013 - 21:55

Wat fijn Munk, een tampon is zoveel fijner dan maandverband.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Linnie1985 ma 4 feb 2013 - 22:16

munk schreef:
Lady4 schreef:Wat goed dat je het weer geprobeerd hebt. Hoe ging het verwisselen?

Ik ben zelf nooit heel erg ongesteld en dat maakt het verwisselen van tampons vaak ook pijnlijk en lastig. Wanneer je de top van de tampon en de vinger waarmee je hem inbrengt iets vochtig maakt of bijvoorbeeld insmeert met vaseline, gaat dit veel soepeler. Ik moet die tampons met inbrenghuls ook maar eens gaan proberen.

Ik gebruik nu geen inbrenghuls, en het gaat erg goed. Ook geen glijmiddel of vaseline nodig. Het heeft echt al die tijd echt tussen mijn oren gezeten... en het lukt nu te zijn verdwenen als sneeuw voor de zon. Dat touwtje raak je heus niet kwijt, haha.

Verwisselen gaat goed. Alleen op mijn werk, lukte het vandaag niet zo goed. Ik voelde hem zitten, ik was te gespannen. We hebben maar één dames toilet op onze verdieping en het gebeurd vaak dat ze niet kijken of er iemand opzit en dan staan ze rukken ze aan de klink waardoor ik altijd verschiet... en dan gaan ze staan wachten tot het toilet weer vrij is. Zo'n hekel aan, haha. Vanavond ben ik zelfs gaan zwemmen, haha (het lijkt alsof er een wereld voor mij open gaat tijdens het ongesteld zijn ;-D). Ik voel me veel fijner en fris. En heb eindelijk geen last meer van een geirriteerde huid!

Daarom gebruik ik een inbrenghuls, ben je zo klaar met inbrengen. Zonder inbrenghuls was ik een half uur (beetje overdreven i know haha) bezig. En we hebben ook maar 1 dames en 1 herentoilet in onze winkel.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Purpleflower wo 6 feb 2013 - 8:44

Ik had ook altijd jeuk, pijn, huid stuk.
Tot ik maandverband van de ah eigenmerk ging gebruiken.
Voor die.1,5 euro.. Misschien per proberen waard.
Ik neem wel altijd die voor de nacht. Die is wat langer en zit daardoor beter.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Luce wo 6 feb 2013 - 11:00

Euroshopper maandverband is ook heel fijn. Zit geen plastic oid in.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Tania wo 6 feb 2013 - 11:32

Luce schreef:
Caramba schreef:Ik kan absoluut niet tegen tampons, voel ze altijd zitten, zelfs met inbrenghuls, en pijnlijk. Als ik ze gebruik heb ik het met 10 minuten al gehad.
Maandverband heb ik ook last van pukkels en schrale rode billen. Lees even mee.

Dan zitten ze er niet ver genoeg in, als je ze nog voelt. Want als je een tampon goed hebt ingebracht, voel je 'm niet.

Ik blijf ze ook altijd voelen ook als ie gewoon echt niet meer verder kan. Met inbrenghuls of zonder maakt niet uit.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  SDL za 9 feb 2013 - 8:51

munk schreef:
SDL schreef:Och ik lees inbrenghuls en ik krijg meteen kippenvel. Dat klereding heeft ooit klem gezeten daar beneden, toen ik een jaartje of 15 was, en sindsdien ben ik echt panisch voor inbrenghulzen.

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Inbrenghuls erin, ding eruit trekken en AAAAAAAAAAHHH klem. En geloof me, dat is echt f*cking pijnlijk. Was toen nog maagd en durfde er amper in met mijn vinger oid, hahaha, och ik dacht echt dat ik gek werd.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  GeKKiE za 9 feb 2013 - 21:03

Wat ik mij nou afvraag he..... Dat wasbare maandverband.
Wat doe je daarmee als je ergens anders bent?
Ik gebruik sowieso nooit maandverband, omdat ik het echt te smerig vind.
Maar als je het weer moet wassen en dus niet kan weggooien.... Wat dan?
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 21:22

Ook ik dank de uitvinder van tampons met inbrenghuls op mijn blote knietjes! Vroeger nooit tampons durven gebruiken, maar wat een gemak zijn die dingen! Je komt er automatisch diep genoeg mee om ze niet meer te voelen inderdaad, het gaat makkelijk, je handen blijven (redelijk) schoon en ik hoef never nooit meer aan die vieze maandverband iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 281626781Bang voor kapotte touwtjes ofzo ben ik nooit geweest, ik durfde het gewoon niet goed in te brengen. Dat veranderde toen ik geen maagd meer was, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Ibbeltje do 28 feb 2013 - 19:28

Vandaag tampon geprobeerd en nu lukte het wel makkelijk. Heb zonder inbrenghuls. Heb nog wel even een maandverbandje voor de zekerheid er in.

Zo fijn als het nu voortaan wel gewoon wil lukken smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  sterremaan vr 1 maa 2013 - 12:01

Door het liggen kon ik ook niet always of libresse verdragen. En ging il over naar de tens, deze neemt alleen soms niet goed op. Waardoor ik op de meest pittige dagen vast zat aan het kraam verband. En ja helaas zijn het enorme flappen, niet charmant. Maar wel functioneel. En anders wel always gebruiken, en licht in smeten met sudocreme.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  munk za 2 maa 2013 - 7:38

Ibbeltje, wat goed!!! Hopelijk blijft het bij jou ook goed gaan, en ben jij ook van het maandverband af :-)

Ondertussen, weer ongesteld geworden, en het gaat nog steeds goed iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 281626781. Dus volgens mij mag ik ondertussen toch wel concluderen dat ik er echt vanaf ben :-).

Maar dames, slapen jullie ook met jullie tampons? Las de vorige keer in de bijsluiter dat dat eigenlijk niet de bedoeling is, ivm infectiegevaar? Ik zou dat toch wel heel erg fijn vinden als dat zou kunnen.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 7:56

Ik slaap wel met tampons, maar zorg dan dat ik m niet langer dan 8 uur inheb. (dus in het weekend evt. wat vroeger eruit om te wisselen en dan weer terug m'n bed in om uit te slapen, haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iemand bekend met alternatieven maandverband? - Pagina 2 Empty Re: iemand bekend met alternatieven maandverband?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum