Iemand bekend in heerenveen?
+3
ekiaam87
Rush
Sarah1985
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand bekend in heerenveen?
Ik moet morgen naar de Bruna in Heerenveen maar waar zit die? En waar kan ik het beste parkeren
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Iemand bekend in heerenveen?
De Bruna in Heerenveen zit op de dracht, DE winkelstraat dus.Sarah1985 schreef:Ik moet morgen naar de Bruna in Heerenveen maar waar zit die? En waar kan ik het beste parkeren
Als je op het Burgemeester Kuperusplein parkeert, dan heb je op de hoek de Wibra, daar loop je langs richting Kruidvat (op de andere hoek (100 meter?)) zit die. Dan bij het Kruidvat rechts en dan komt de Bruna al vrij vlot aan je linkerhand. Je komt eerst nog een van Haren tegen aan de linkerkant.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik parkeer zelf altijd bij het station. (gratis parkeren) Als je naar het centrum wilt moet je naar de andere kant van het station. Je loopt rechtdoor totdat je bij het gemeentehuis komt. Daar ga je rechtsaf en dan kom je in een winkelstraat. Volgens mij zit de bruna ergens in die straat.
Gast- Gast
Parkeer jij altijd bij het Station? Dat vind ik zo`n pokke end van het centrum haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat is het enige dat ik in h'veen ken Oja, en ik weet hoe ik bij Thialf moet komen.. Ben dus een Echte Kenner (maar niet heus)Rush schreef:Parkeer jij altijd bij het Station? Dat vind ik zo`n pokke end van het centrum haha.
Gast- Gast
ok bedankt zo ga ik het wel vinden. Heb daar jaren geleden op school gezeten, maar kwam zelden in de stad. Alleen maar om in de kroegjes te zitten tijden schooltijd
Sarah1985- Ratel
Sarah1985 schreef:Ik moet morgen naar de Bruna in Heerenveen maar waar zit die? En waar kan ik het beste parkeren
Ga je KanjerGuusje laten signeren?
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
jaekiaam87 schreef:Sarah1985 schreef:Ik moet morgen naar de Bruna in Heerenveen maar waar zit die? En waar kan ik het beste parkeren
Sarah1985- Ratel
Sarah1985 schreef:jaekiaam87 schreef:Sarah1985 schreef:Ik moet morgen naar de Bruna in Heerenveen maar waar zit die? En waar kan ik het beste parkeren
Heb ik vorige maand gedaan in Leiden
ekiaam87- Kletskop
ekiaam87 schreef:Sarah1985 schreef:jaekiaam87 schreef:Sarah1985 schreef:Ik moet morgen naar de Bruna in Heerenveen maar waar zit die? En waar kan ik het beste parkeren
Leuk, hoe is die man in het echt. En gaat die met iedereen een praatje houden? En zette die alleen een handtekening?
Sarah1985- Ratel
Sarah1985 schreef:ekiaam87 schreef:Sarah1985 schreef:jaekiaam87 schreef:Sarah1985 schreef:Ik moet morgen naar de Bruna in Heerenveen maar waar zit die? En waar kan ik het beste parkeren
Leuk, hoe is die man in het echt. En gaat die met iedereen een praatje houden? En zette die alleen een handtekening?
Toen hij bij mij ging signeren, heeft hij met iedereen een gesprekje gehouden (hoe je van KanjerGuusje gehoord hebt e.d.) en dan schrijft hij er iets voor je in n.a.v. het gesprekje.
ekiaam87- Kletskop
Ik parkeer altijd bij de bioscoop en Scapino, die grote parkeerplaats daar.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Nog makkelijker is parkeren op het Molenplein, bij de Action en de Jumbo (vroeger Super de Boer). Als je daar dan door het steegje naar de winkelstraat loopt zit de Bruna meteen aan je linkerhand. Voordeel (vind ik) is dat je daar achteraf kan betalen voor het parkeren.
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Ik ook!Lady4 schreef:Ik parkeer altijd bij de bioscoop en Scapino, die grote parkeerplaats daar.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
blauwwitrood schreef:Nog makkelijker is parkeren op het Molenplein, bij de Action en de Jumbo (vroeger Super de Boer). Als je daar dan door het steegje naar de winkelstraat loopt zit de Bruna meteen aan je linkerhand. Voordeel (vind ik) is dat je daar achteraf kan betalen voor het parkeren.
Daar is het altijd erg druk op zaterdag met parkeren. Wij zetten de auto-ongeval als weg heerenveen in gaan, in de parkeerkelder, of bij mijn vriend zijn op en oma.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand bekend hiermee?
» Iemand bekend in Nijmegen?
» Iemand bekend met Groupon.nl?
» Iemand bekend met helium?
» Iemand bekend in Eindhoven?
» Iemand bekend in Nijmegen?
» Iemand bekend met Groupon.nl?