Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sorrento zo 17 feb 2013 - 3:50

*
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 3:51

Bedoel je met 'geslapen', seks gehad?

Bliss, erg hè? Sommige mannen, echt waar...

Gast
Gast

Bericht  Sorrento zo 17 feb 2013 - 3:52

*
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 3:56

Sorrento, ik zou me als ik jou was gedragen als een vrouwelijk dier en de mannetjes (bij wijze van spreken) met elkaar laten vechten om jou. Een betere situatie bestaat er bijna niet, haha! Wie het leukste is, wint. Ik benijd je, hoor! :dance:

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 3:59

Nou, het loopt wel storm op mijn profiel geloof ik, krijg net wéér een berichtje binnen en wéér niet van een leuke man Rolling Eyes Deze maakt spelfouten ("...houdt ik ervan om..." en "...spreekt jouw dit ook aan...") en is qua uiterlijk ook niet mijn type. Nou ja, hopelijk houdt deze berichtenstroom aan en zit er toch nog een keer wél een leukerd tussen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  June zo 17 feb 2013 - 4:02

Bliss schreef:Nou, het loopt wel storm op mijn profiel geloof ik, krijg net wéér een berichtje binnen en wéér niet van een leuke man Rolling Eyes Deze maakt spelfouten ("...houdt ik ervan om..." en "...spreekt jouw dit ook aan...") en is qua uiterlijk ook niet mijn type. Nou ja, hopelijk houdt deze berichtenstroom aan en zit er toch nog een keer wél een leukerd tussen.

Haha, eigenlijk vind ik dat heel erg van mezelf, maar zulke fouten krijg ik ook niet verwerkt. Dat zou voor mij ook meteen een ontzettende afknapper zijn. Ergens ook logisch, want zo iemand gaat nooit begrijpen waarom ik mijn studie doe. Hopelijk komt er binnenkort een leukerd!

Het konijn van Toet heb ik gezien, maar was helemaal geen konijn, dus ik denk dat Toet een faker is Twisted Evil.

Sorrento, ik snap dat jij je daar rot over kunt voelen, maar misschien wil je ex gewoon een keer bijpraten? Als dat anders blijkt te zijn, kun je het altijd nog afkappen met een van de twee.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 4:03

Ik kreeg ook vaak eerst een rits kneuzen langs, Bliss. Gewoon even wachten totdat er iets leuks bij zit. Niet dat ik ooit any luck had met de mannen die ik wél leuk vond, maar goed.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 4:22

Maar June, het is hopelijk nog wel aan met je vriend toch? Hij bezit dus wel de nodige taalskills?
@ Rood: tja, we zullen zien wat er nog voorbij komt. Sta jij nog op een datingsite momenteel?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 4:26

Nope. Heb 't na m'n laatste date afgezegd.

Gast
Gast

Bericht  June zo 17 feb 2013 - 4:30

Bliss schreef:Maar June, het is hopelijk nog wel aan met je vriend toch? Hij bezit dus wel de nodige taalskills?
@ Rood: tja, we zullen zien wat er nog voorbij komt. Sta jij nog op een datingsite momenteel?

Ja, maar hij pest me wel graag. Dan typ ik ergens 'jou' waar het ook gewoon 'jou' moet zijn en dan stuurt hij voor de grap terug: '*jouw' (alsof hij me verbetert), omdat hij weet dat ik dat soort fouten haat Date-topic 2 - Pagina 34 394967. Oké, voor anderen is dit misschien niet grappig, maar ik moet er altijd wel om lachen. Alles gaat gelukkig goed, maar ik vind dit topic altijd zo leuk om te lezen!
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 4:32

June schreef:
Bliss schreef:Maar June, het is hopelijk nog wel aan met je vriend toch? Hij bezit dus wel de nodige taalskills?

Ja, maar hij pest me wel graag. Dan typ ik ergens 'jou' waar het ook gewoon 'jou' moet zijn en dan stuurt hij voor de grap terug: '*jouw' (alsof hij me verbetert), omdat hij weet dat ik dat soort fouten haat Date-topic 2 - Pagina 34 394967. Oké, voor anderen is dit misschien niet grappig, maar ik moet er altijd wel om lachen. Alles gaat gelukkig goed, maar ik vind dit topic altijd zo leuk om te lezen!
Whaha, gelukkig doet hij het voor de grap Wink Mooi dat het nog goed gaat! En je mag hier uiteraard meelezen Date-topic 2 - Pagina 34 3079029344

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sorrento zo 17 feb 2013 - 4:42

*
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Esperanza zo 17 feb 2013 - 5:36

M'n date gaat niet door Sad

Lastige situatie Sorento! Zeker omdat je nog zo aan je ex 'vast zit'. Is het dat je hem terug zou willen omdat je hem heel erg mist, of ook omdat je denkt dat de relatie nu wel goed zal gaan (want het is natuurlijk niet voor niets uit gegaan).
Dat met je studiegenoot klinkt trouwens wel heel leuk!!!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Kiekeboe zo 17 feb 2013 - 5:41

Oh wat jammer esperanza! Waarom niet?
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Esperanza zo 17 feb 2013 - 5:57

Hij voelt zich niet lekker en vond het heel rot om af te zeggen. Volgens hem zou hij dan ook niet gezellig zijn vanavond.

Tja ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Onze eerste date had hij ook al afgezegd en nu weer. Ik vind het wel jammer, want ondanks dat ik wel twijfels heb, wil ik hem wel graag beter leren kennen om te kijken of er meer is. Maar ja... dan moeten we elkaar natuurlijk wel zien

1 voordeel, ik heb vandaag m'n hele huis opgeruimd en schoongemaakt, dat zou ik anders niet gedaan hebben Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Kiekeboe zo 17 feb 2013 - 5:59

Haha! Dat is dan wel weer mooi meegenomen Wink . Maar wel jammer zeg.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 7:20

Ah jammer Esperanza! Maar gauw een nieuwe datum prikken dan!

Ik heb die ene jongen ff een berichtje teruggestuurd, maar meteen gezegd dat ie verder niet mijn type is en hem nog veel succes gewenst. Van De Man heb ik niks vernomen Sad Bedacht me dat ik bij mijn bericht mijn profiel heb meegestuurd, dus hij hoeft ook helemaal niet meer op de site op mijn profiel te kijken geloof ik. Kans is dus groot dat ie het allang heeft gezien en niks terugstuurt omdat ie mij niks vindt. Bluhh, ik vraag me af hoe ik op deze manier ooit aan een man kom, want zo schiet het niet op natuurlijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet zo 17 feb 2013 - 10:55

Toet schreef:Konijn gisteren weer gezien, was heel leuk! Hij is echt lief Date-topic 2 - Pagina 34 281626781

Ohja hij had nu trouwens een boevenpak aan, stond hem een stuk leuker maar ik vind konijn grappiger dus zo noem ik hem hier gewoon.

June schreef:

Het konijn van Toet heb ik gezien, maar was helemaal geen konijn, dus ik denk dat Toet een faker is Twisted Evil.

Helaas June, ik had mezelf al ingedekt! angel
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Carra zo 17 feb 2013 - 20:09

Yay Toet, gelukkig heb je veel zin om hem te zien. Dat is een goed teken! Kan je de date niet vervroegen?

Wat stom Esperanza. Hopelijk komt er snel een nieuwe afspraak. Wel makkelijk afgezegd van hem. Maar goed, als hij echt niet lekker is, dan is het ook niet erg leuk natuurlijk.

Vino, hoe was het gisteren?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Toet zo 17 feb 2013 - 22:28

Jep, mijn date is verzet naar woensdag :cheering:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Vino zo 17 feb 2013 - 22:38

Mijn date was leuk! Heb alleen een beetje het idee dat het wat oppervlakkig blijft. We hebben het wel over dingen die we leuk vinden en het is gezellig. Maar ik weet niks van hem qua zijn vorige relatie(s?) bijvoorbeeld. Ik weet niet zo goed hoe ik dat onderwerp ter sprake moet brengen.

Toet, leuk dat je woensdag gaat daten!

Esperanza. Jammer dat je date niet door ging. Hebben jullie al wel een nieuwe datum geprikt?

Bliss. Heb je al iets gehoord van DE man?

Caro. Hoe was je vakantie? En al iets gehoord van jouw date?

Kiekeboe. Hoe gaat het met jou?

Carra. Hoe is het met jou?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  June zo 17 feb 2013 - 22:39

Toet schreef:
Toet schreef:Konijn gisteren weer gezien, was heel leuk! Hij is echt lief Date-topic 2 - Pagina 34 281626781

Ohja hij had nu trouwens een boevenpak aan, stond hem een stuk leuker maar ik vind konijn grappiger dus zo noem ik hem hier gewoon.

June schreef:

Helaas June, ik had mezelf al ingedekt! Date-topic 2 - Pagina 34 2474380249

Date-topic 2 - Pagina 34 1371890812 Ik kan ook nooit een faker ontmaskeren.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro zo 17 feb 2013 - 23:42

Wat leuk dat je date goed was Vino! Ik herken dat wel een beetje dat je niet weet hoe je dat onderwerp moet aansnijden!

Toet: leuk leuk leuk die date woensdag!!

esperanza: het hóeft niks te zeggen natuurlijk maar ik snap dat twee keer cancellen niet leuk is! Wacht het even rustig af..

Bliss: hou je niet teveel vast aan foto's! Het hoeft niet alles te zeggen en je moet bepaalde dingen ook gewoon maar proberen wil je zien of het iets is of niet..

Kiekeboe: heb jij nog leuke ontwikkelingen?

Hier heb ik genoeg gehoord van mijn date ja. Hij is aardig fanatiek met Wa'ppen en gisteren onderweg terug heb ik even niks van me laten horen. Was echt even in mijn eigen bubbel, had ook 1200 km zelf gereden en ik was het even zat. En dan merk ik dat ik dan zoiets heb van: láát me maar even. Maar zondag gaan we opnieuw op date en dan zal ik beter kunnen inschatten of ik hem echt leuk vindt of niet. Hij is iig behoorlijk duidelijk dat hij me wel leuk vindt..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Primrose ma 18 feb 2013 - 2:42

@Bliss, ik herken me wel in wat jij zegt..af en toe denk ik ook ik ben echt véél te kieskeurig, ik kan niet anders
eindigen dan als een eenzame ouwe vrijer :p maar goed..we gaan het meemaken. Al iets gehoord van De Man?

@Esperanza, hm jammer..staat er inmiddels weer een nieuwe datum op de planning?

@Toet, veel plezier alvast :-)

@Vino, ben benieuwd hoe t verder gaat lopen. Kan me voorstellen dat t lastig is, aan de ene kant wil je het
er wel gewoon over kunnen hebben, maar hoe dan?..succes ;-)

@Caro, spannend..weer een date zondag! Wat gaan jullie doen? Ben benieuwd..hoop dat ie je ff een beetje
met rust laat, zodat je er ff over na kan denken. En idd na zondag heb je t dan vast al wel weer wat duidelijker
voor jezelf. Maar iig wel goed voor je ego dat ie duidelijk laat merken dat ie je leuk vindt..toch? :-)

Hier geen spannende updates. Heb bij p.epper een betaald profiel genomen voor 3 maanden, de 1e maand zit
er alweer bijna op. En de 1e (en enige :p) date was niks..en nu weet ik t even niet meer. Ben echt wel klaar
met vrijgezel zijn, helemaal omdat mn leven binnenkort nog kanslozer wordt denk ik, maar goed, daar moet ik
me ook maar overheen zetten en proberen om er niet te lang in te blijven hangen. Vind t soms ook wel lastig,
dan denk ik 'ohja jij bent best leuk', maar dan vind ik t zo stom/raar om een berichtje/like ofzo te 'sturen'.

@JaneDoe, hoe staat t er trouwens bij jou voor?

Ach ja..het is allemaal wat mensen :p
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Carra ma 18 feb 2013 - 3:00

Vino; gewoon vragen! Zo simpel is het. Jullie hebben nog geen thuis-date gehad toch? Ik heb, toen ik met mijn date op de bank aan het chillen was gewoon gevraagd naar zijn laatste relatie.

Yay Toet, woensdag is al snel! :-)

Caro; gewoon maar zien hoe het voelt zondag.

Primrose; je bent niet voor niks betalend lid geworden toch? Hup, berichtjes sturen naar die mannen!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud