Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Reva schreef:S.maakvol
k.lopt
ZoeteWitteWijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10
ZoeteWitteWijn schreef:O zo. Nou, bij deze. Nee. Dat was ik niet. Ik ben blond, heb dikkere tieten en ik heb een plas-probleem met andere mensen erbij. Dus dat zou ik nooit doen. No offence voor andere mensen die dit wel graag laten vastleggen.
Toch sympathiek . Ik ben nu wel blij dat je bij het 'instralen' een plaatje van Jomanda plaatste. Dan komen er in ieder geval geen misverstanden wat voor instralen je bedoelt
Gast- Gast
June schreef:
Toch sympathiek . Ik ben nu wel blij dat je bij het 'instralen' een plaatje van Jomanda plaatste. Dan komen er in ieder geval geen misverstanden wat voor instralen je bedoelt
Precies. Dat moet je niet hebben he, misverstanden bij instralen..
Alleen een paprika, en die heb ik dus al op.June schreef:Smikkell schreef:Ik heb honger..
Geen ananas in huis?
Gast- Gast
Ik geef het op, ik val neer. Ik ga sloap'm. Morgen vroeg opstaan voor het onwettig ontvangen van geld van de overheid. Okee, dit was een grapje dus.. Fyi..
Laatst aangepast door ZoeteWitteWijn op zo 13 feb 2011 - 13:20; in totaal 1 keer bewerkt
Hmm, wazige rel dus geweest, ook niks van mee gekregen, maar was afgelopen tijd ook niet actief op het forum.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Maarre ZWW, je had toch een bijbaan vanuit huis in de wereld van beauty. Twintig uur per week ofzo? Sinds kort pas.
Gast- Gast
Reva schreef:Maarre ZWW, je had toch een bijbaan vanuit huis in de wereld van beauty. Twintig uur per week ofzo? Sinds kort pas.
Jep, ben ik ook mee bezig! Ga nu de workshops coördineren (vanuit huis, stuur workshopleiders aan), en de gewone verkoop erbij. Zijn nu bezig met merken benaderen om te retailen en vooral veel reclame maken. Maar dat duurt nog eventjes voor dat écht goed is opgestart, mijn 'baas' hoopt 2/3 maanden. Ik heb er momenteel nog geen inkomsten mee, helaas.
Ik vind het trouwens wel stom dat mensen dachten dat het Zoetewittewijn was. Ik bedoel, zoals ze zelf net al zei voor het verwijderen, je weet toch gewoon dat zij 'dikkere tieten' heeft in tegenstelling tot het meisje op de foto.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik vind het trouwens wel stom dat mensen dachten dat het Zoetewittewijn was. Ik bedoel, zoals ze zelf net al zei voor het verwijderen, je weet toch gewoon dat zij 'dikkere tieten' heeft in tegenstelling tot het meisje op de foto.
Ja, inderdaad. Als je mij in het echt kent weet je inderdaad dat ik blond ben en 'verdere' uiterlijke kenmerken heb. Echt achterlijk en ontiegelijk dom.
Niet quoten
Hij zegt:
wil je mijn valentijn zijn?
Ik zegt:
wat zijn de functie-eisen?
Hij zegt:
sollicitatie is niet nodig
bewezen diensten in het verleden zijn voldoende
Ik zegt:
jeej
Hij zegt:
wil je mijn valentijn zijn?
Ik zegt:
wat zijn de functie-eisen?
Hij zegt:
sollicitatie is niet nodig
bewezen diensten in het verleden zijn voldoende
Ik zegt:
jeej
Gast- Gast
Oehhhhh!! I feel the luuuuuv! Uche.
Ja, Smikkell, hij's leuk he? Niet alleen aardvarkens hebben trouwens zo'n lange neus. Ook mierenneukers, sorry, miereneters.
Gast- Gast
Nu ga ik echt slapen!
ZWW: zelfportretten doen we eigenlijk alleen op vrijdag- en zaterdagnacht. Of na 3en.
Gast- Gast
Reva schreef:ZWW: zelfportretten doen we eigenlijk alleen op vrijdag- en zaterdagnacht. Of na 3en.
Partypooper!
Ik ben vooral nog in de war dat je met stufie en een bijbaan(die website) toch nog een uitkering kunt krijgen..
Gast- Gast
Reva schreef:ZWW: zelfportretten doen we eigenlijk alleen op vrijdag- en zaterdagnacht. Of na 3en.
Whahaha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ik ben vooral nog in de war dat je met stufie en een bijbaan(die website) toch nog een uitkering kunt krijgen..
Ooo, maar die "bijbaan" heb ik nog geen enkele inkomsten van hoor, geen cent!
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: