Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
ABE schreef:Reva schreef:Dolores schreef:Weight Watchers kost toch best een boel geld of niet?
Ja, maar online kan het goedkoper.
Maar is punten tellen wel zo leuk?
Met bowlen wel.
Gast- Gast
Ik zou niet weten wat het kost om baantjes te zwemmen. Ben al in geen eeuwigheid geweest. Ik bedenk me dat ik ook geen geld heb, dus zwemmen gaat hem niet worden. Waarom vergeet ik toch steeds dat alles geld kost. Grr...
Dat wordt morgen alleen door het raam kijken naar zwemmende mensen.
Dat wordt morgen alleen door het raam kijken naar zwemmende mensen.
Gast- Gast
Dolores schreef:Weight Watchers kost toch best een boel geld of niet?
Inschrijving is 70 euro en daarna 15 euro p/m
Gast- Gast
Reva schreef:
Met bowlen wel.
+1! Als het goed gaat...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Als jij graag wilt zwemmen, Smik, dan maak ik nu meteen nog geld naar je over....
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ow mensen ik lig te dubben en te twijfelen en ik word er gek van.....
................
Het is nu een kwestie van kiezen: ga ik voor luxe grote kamers of toch maar voor de iets kleinere kamer?
Wat een woekerprijzen! Voor dat geld kun je zelfs een eengezinswoning huren. Al dan niet met huurtoeslag....
Gast- Gast
Ik gooi gewoon een halve zak chips in de vuilniszak, volgens mij ben ik ziek.
Gast- Gast
Ik blijf het veel geld vinden Bitterkoek. Maar als jij het kan en wil betalen..
Lastige keus..
Lastige keus..
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Dolores schreef:Weight Watchers kost toch best een boel geld of niet?
Inschrijving is 70 euro en daarna 15 euro p/m
O en dit vraag ik absoluut niet voor mezelf maar door een topic.
Ik ga nog niet Weight Watcheren al krijg ik een Watch erbij....
Gast- Gast
Dolores = een SCHAT!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:Ik gooi gewoon een halve zak chips in de vuilniszak, volgens mij ben ik ziek.
Hoe ging t met eten en erna Reev?
Gast- Gast
Dat laat maar weer eens zien hoe lief Dootje is. Natuurlijk ga ik het niet van je aannemen, maar lief ben je zeker.Dolores schreef:Als jij graag wilt zwemmen, Smik, dan maak ik nu meteen nog geld naar je over....
Gast- Gast
Het gaat niet om lief, Smik.
Het gaat erom dat ik weet hoe het is, om nooit ergens geld voor te hebben. Maar een keertje zwemmen kost een tientje en ik heb boodschappen gekregen van mijn moeder dus ik bespaar ...
En het is juist zo belangrijk om dat soort dingen te doen, omdat het je zoveel ontspanning kan bieden.
Ik meen het serieus Smik, als jij morgen wilt zwemmen, maak ik het over.
(alleen heb ik een ING rekening, jij ook toevallig, anders duurt t twee dagen...)
Het gaat erom dat ik weet hoe het is, om nooit ergens geld voor te hebben. Maar een keertje zwemmen kost een tientje en ik heb boodschappen gekregen van mijn moeder dus ik bespaar ...
En het is juist zo belangrijk om dat soort dingen te doen, omdat het je zoveel ontspanning kan bieden.
Ik meen het serieus Smik, als jij morgen wilt zwemmen, maak ik het over.
(alleen heb ik een ING rekening, jij ook toevallig, anders duurt t twee dagen...)
Gast- Gast
Dolores schreef:Kun je duurdere kamers überhaupt betalen Bitterkoekie?
Mn vader zegt dat het geen probleem moet zijn. Ik ga in Apeldoorn afstuderen bij stage en ik krijg daarvoor 550 € bruto uitbetaald. Dan heb ik ook nog een bijbaantje waar ik 180€ p/m verdien. En dan de uitwonende beurs bovenop mijn studiebeurs....
Gast- Gast
Ik vind het ook nogal veel geld voor een kamer. Mijn woning is niet eens zo duur..
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=4032
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=4032
Laatst aangepast door Brennuss op di 15 feb 2011 - 13:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: