Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja, dat volg ík dan weer niet.
ZoeteWitteWijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10
He bah, toch niet schijtend?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:de foto die zonodig verwijderd moest worden omdat jij er op zou staan..
Pardon??? Ik?? What.. The.. Fuck..? Geplaatst door wie? Waarom zou ik een foto hebben van mij op een wc?
*
Laatst aangepast door Smikkell op zo 13 feb 2011 - 13:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dude, ik ben blond. Wie heeft dat geplaatst? Er zijn toch niet echt mensen die dat geloven he?
Zo zie ik eruit: Lijkt niet eens
*
Niet quoten.
Zo zie ik eruit: Lijkt niet eens
*
Niet quoten.
Laatst aangepast door ZoeteWitteWijn op zo 13 feb 2011 - 13:07; in totaal 1 keer bewerkt
Smikkell schreef:De hele rel is inmiddelds verwijderd..
Ik haat rellen die verwijderd worden en waar mensen dan vervolgens weer over beginnen .
Ik heb al een titel en een literatuurlijst. Oh.. en een openingszin. Nog 490 woorden te gaan .
Gast- Gast
Wauw, wat ontzettend volwassen.
June schreef:Smikkell schreef:De hele rel is inmiddelds verwijderd..
Ik haat rellen die verwijderd worden en waar mensen dan vervolgens weer over beginnen .
Ik heb al een titel en een literatuurlijst. Oh.. en een openingszin. Nog 490 woorden te gaan .
Nou, sorry hoor. Maar als er mensen zulke dingen over jou gaan zitten plaatsen wil je dat ook dat dat verwijderd wordt. Wie is daarmee begonnen?
Nou, als er een half topic over ZWW gaat zonder dat ze dat weet, mag dat toch wel verteld worden?
Gast- Gast
ZoeteWitteWijn schreef:June schreef:Smikkell schreef:De hele rel is inmiddelds verwijderd..
Nou, sorry hoor. Maar als er mensen zulke dingen over jou gaan zitten plaatsen wil je dat ook dat dat verwijderd wordt. Wie is daarmee begonnen?
Oeii.. ik wist niet dat ik een gevoelige snaar had geraakt. Ik heb het niet gezien, ik heb het net ook niet gezien (ik was aan het studeren --> bericht voor Smikkell), dus ik weet al helemaal niet of ik het erg zou vinden als mensen dat soort dingen over me zouden plaatsen. Ik weet namelijk niet waar het over gaat --> het is verwijderd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, als er een half topic over ZWW gaat zonder dat ze dat weet, mag dat toch wel verteld worden?
Ja hoor, je mag er zelfs twintig pagina's over volpraten. Ik heb alleen geen flauw benul waar het nu over gaat. Als mensen gewoon niet zouden rellen, zou er ook niets verwijderd hoeven te worden
Gast- Gast
Sorry reageerde beetje heftig. Wil je nou niet meer gaan SOG'en gaan studeren?
ZoeteWitteWijn schreef:Sorry reageerde beetje heftig. Wil je nou niet meer gaan SOG'en gaan studeren?
Ik ben aan het multitasken
Ik hoop dat jullie zorgen voor een geniale ingeving.
Gast- Gast
June schreef:ZoeteWitteWijn schreef:Sorry reageerde beetje heftig. Wil je nou niet meer gaan SOG'en gaan studeren?
Ik ben aan het multitasken
Ik hoop dat jullie zorgen voor een geniale ingeving.
Ik straal je in.
Sja, iemand post een foto die past in het thema van het topic en een ander herkent Zww op de foto. De gene die de foto plaatst is zich nergens van bewust en of iemand er bedoelingen mee heeft om te zeggen dat het ZWW is, weet ik niet. Ze werd gewoon herkend.
Gast- Gast
O zo. Nou, bij deze. Nee. Dat was ik niet. Verder BASTAAAAA.
Laatst aangepast door ZoeteWitteWijn op zo 13 feb 2011 - 13:16; in totaal 2 keer bewerkt
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: