Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Reva schreef:Ik zou gewoon eens rond gaan kijken wat je leuk lijkt op het hbo, Brennuss..
Ik kwam mijn veganugget met piemel tegen.
Iew, wat is dat witte?
Gast- Gast
Brennuss schreef:Reva schreef:Ik zou gewoon eens rond gaan kijken wat je leuk lijkt op het hbo, Brennuss..
Ik kwam mijn veganugget met piemel tegen.
Iew, wat is dat witte?
Zijn piemel.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGGGH, Smikkell, zag je die man net. Whahahahahhahahahahaha!
Gast- Gast
Lol! We zijn weer lekker op niveau.
Smikkell, dat ze niet op A. haar verjaardag zijn doel ik ook op. Al gaan ze 10x op vakantie inderdaad. Maar ze doen net alsof er absoluut geen andere mogelijkheid is dan die twee weken. Mijn opa en oma kwamen altijd op mijn verjaardag, pas toen ik 24 werd konden ze niet en toen was ik zelfs in shock.
Smikkell, dat ze niet op A. haar verjaardag zijn doel ik ook op. Al gaan ze 10x op vakantie inderdaad. Maar ze doen net alsof er absoluut geen andere mogelijkheid is dan die twee weken. Mijn opa en oma kwamen altijd op mijn verjaardag, pas toen ik 24 werd konden ze niet en toen was ik zelfs in shock.
Gast- Gast
Ik zou het ook heel raar vinden zonder oma en opa (al is die dood, dus nu zou ik het raarder vinden als het er wel was ) als ik in NL ben. Mijn oma kwam zelfs op mijn 'verjaardag' de avond nadat opa was overleden
Gast- Gast
Ik denk dat ik de tv in de slaapkamer even naar mn gangkast richt, dan weet hij dat hij niet alleen is in de wereld.
Gast- Gast
En je hebt zeker geen zin om goede verf te halen en ze wel mooi te verven?
Gast- Gast
Ik moet op bed, anders zit ik morgen weer te knikkebollen als ik rekenwerkjes na moet kijken.
Gast- Gast
Ik snap wel dat je dat jammer vindt. De verjaardag van A zou belangrijker moeten zijn dat die vakantie, zeker als ze al zijn geweest. Als ze al jaren niet geweest waren en nu eindelijk eens de kans hadden, zou het al anders zijn.Alex167 schreef:Lol! We zijn weer lekker op niveau.
Gast- Gast
Truste Brennuss, ik hoop dat je een fijnde dag hebt gehad vandaag en het je heeft geholpen. Morgen weer tussen de kinderen!Brennuss schreef:Ik moet op bed, anders zit ik morgen weer te knikkebollen als ik rekenwerkjes na moet kijken.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik denk dat ik de tv in de slaapkamer even naar mn gangkast richt, dan weet hij dat hij niet alleen is in de wereld.
Dan kan Smikkell ook meekijken!
Gast- Gast
nee, ik heb ze nu geloof ik 6 keer geverfd. Ik vind het genoeg.. Gewoon volzetten en dat valt het niet zo op.Alex167 schreef:En je hebt zeker geen zin om goede verf te halen en ze wel mooi te verven?
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 9 feb 2011 - 12:42; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Truste Brennuss, ik hoop dat je een fijnde dag hebt gehad vandaag en het je heeft geholpen. Morgen weer tussen de kinderen!Brennuss schreef:Ik moet op bed, anders zit ik morgen weer te knikkebollen als ik rekenwerkjes na moet kijken.
Jaa, het was een leuke dag Ik neem morgen m'n springtouw mee! Ik moet in de pauze verplicht naar buiten, dus dan kan ik dan mooi springen haha
Slaap lekker straks allemaal!
Gast- Gast
Ik vind je plankjes mooi hoor! Nu ga ik echt. Ik ben er morgen weer, hopelijk met breinaalden en wol!
Gast- Gast
Welke muur is dit?Smikkell schreef:nee, ik heb ze nu geloof ik 6 keer geverfd. Ik vind het genoeg.. Gewoon volzetten en dat valt het niet zo op.Alex167 schreef:En je hebt zeker geen zin om goede verf te halen en ze wel mooi te verven?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Zo op de foto lijkt het mee te vallen. Groot gelijk dat je er spulletjes op zet, ik denk dat het dan inderdaad niet zo opvalt.
Gast- Gast
Boven het aanrecht waar ook mijn kookplaat staat zeg maar..Smikkell schreef:In de keuken boven de wasmachine en koelkast...
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: