Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Marktplaats-irritaties

+27
Flower_L
Parel
Saga
Annie24
Atelier Madame
mzcharlotte
Elliot
Poubelle
Kaboutertje
Pseudoniem
Sarah1985
Slakje
Lenthe
Minx
Urban Naked
Blond
Middleme
Viva
Melis_je
Gympie
Bloom
SuzieQ
*Lookie*
Bay
Fortissimo
Appeltje
Jerry
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Sarah1985 vr 11 jan 2013 - 2:15

zo vervelend is dat

Ik had laatst een camera op marktplaats en iemand wou die overnemen. Maar ze kon pas het weekend ophalen maar dan was ik niet thuis. Ze woonde in de plek waar ik werk dus ik zei breng hem wel. Maar diegene heeft nooit meer gereageerd.

Ook had ik die zelfde camera meerdere keren verkocht en elke keer bank gegevens geven maar niemand die het overmaakte. Uiteindelijk aan iemand verkocht. Maar die kon niet eens een bedankje sturen toen die het ontvangen had.

Nu heb ik een laptop erop staan staat duidelijk bij bieden vanaf 120euro . krijg ik een mail van ik haal hem nu op voor 80 euro. Echt ze kunnen toch wel lezen.

Toen wij een paar jaar geleden ons eethoek op marktplaats te koop hadden zou een meisje het ophalen wij hadden alles klaar gezet en zaten maar te wachten. Uren lang maar meisje kwam niet. Kreeg ik de volgende ochtend een mail ze hadden onderweg naar ons toe een auto ongeluk gehad. Best sneu en ze zouden die avond weer komen. Toen kwamen ze dus wel. Maar in een heel klein autotje dat paste dus nooit ze konden maar een deel meenemen en ze zeiden we komen de rest later ophalen. Ze kwamen pas een week later weer
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Jerry vr 11 jan 2013 - 2:39

Bieden onder de minimale prijs doe ik ook weleens angel
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Pseudoniem vr 11 jan 2013 - 8:53

ik ben meestal de koper omdat ik verkopen teveel gedoe vind. afzeggen, niks van je laten horen etc
Wat ik irritant vind is dat mensen niet een realistische prijs in gedachte hebben, dus kleding voor de winkelprijs willen verkopen. Ik snap dat je dat wilt, maar tegenwoordig is alles in de uitverkoop 70% van de prijs, dus waarom zou ik er de volle mep voor betalen als het ook nog eens in tweedehands is.
Pseudoniem
Pseudoniem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Kaboutertje vr 11 jan 2013 - 9:01

Ik ken het.. Super vervelend. Ik blijf er speciaal voor thuis, zeg andere geïnteresseerde af en vervolgens heb ik niemand meer die wil. Ik ben dat zo beu! Soms hebben ze al mijn rekening gegevens voor het geld over te maken en DSM haken ze af... Evil or Very Mad
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Poubelle vr 11 jan 2013 - 9:41

Sarah1985 schreef:z
Ook had ik die zelfde camera meerdere keren verkocht en elke keer bank gegevens geven maar niemand die het overmaakte. Uiteindelijk aan iemand verkocht. Maar die kon niet eens een bedankje sturen toen die het ontvangen had.


Als je je daar al aan ergert..
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Elliot vr 11 jan 2013 - 9:46

Poubelle schreef:
Sarah1985 schreef:z
Ook had ik die zelfde camera meerdere keren verkocht en elke keer bank gegevens geven maar niemand die het overmaakte. Uiteindelijk aan iemand verkocht. Maar die kon niet eens een bedankje sturen toen die het ontvangen had.


Als je je daar al aan ergert..
Huh inderdaad, hoezo zou je bedanken voor iets wat je zelf betaald hebt? Je stuurt toch ook geen bedankje naar de H&M als je je bestelling ontvangen hebt?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  mzcharlotte vr 11 jan 2013 - 20:54

Jerry schreef:Bieden onder de minimale prijs doe ik ook weleens Marktplaats-irritaties - Pagina 2 2474380249

Ik ook hoor. Als er geen biedingen zijn en ik vind het echt het minimum bedrag niet waard, waarom niet? En wordt dat niet geaccepteerd, tja dan gaat het over. Maar ik ga niet meer betalen dan dat ik eraan kwijt wil.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Atelier Madame vr 11 jan 2013 - 21:19

Elliot schreef:
Poubelle schreef:
Sarah1985 schreef:z
Ook had ik die zelfde camera meerdere keren verkocht en elke keer bank gegevens geven maar niemand die het overmaakte. Uiteindelijk aan iemand verkocht. Maar die kon niet eens een bedankje sturen toen die het ontvangen had.


Als je je daar al aan ergert..
Huh inderdaad, hoezo zou je bedanken voor iets wat je zelf betaald hebt? Je stuurt toch ook geen bedankje naar de H&M als je je bestelling ontvangen hebt?

Bedanken niet maar melden dat je het ontvangen hebt vind ik altijd wel prettig. Ik zet het altijd in de mail als ik iets verstuurd heb. Wil gewoon graag weten of iemand het ontvangen heeft en of het naar tevredenheid is.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Elliot vr 11 jan 2013 - 21:35

Ja dat snap ik dan weer wel, maar ik dacht dat Sarah echt een soort mailtje verwachtte met een heel enthousiast bedankje, en dat vind ik wat vreemd. Als je graag wilt weten of iets ontvangen is kun je dat beter (zoals jij doet) zelf even aangeven. Ik zou daar ook niet uit mezelf aan denken eigenlijk.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 6:32

Even dit topic omhoog...
Ik heb onze meubels er op gezet. Alles is echt nog in keurig nette staat.
En vraag er al niet te veel voor. Voor de massief houten eetkamertafel met 4 stoelen vroeg ik 85,- en dan bieden vanaf. Het bod staat inmiddels op 125,- en dan krijg je mailtjes met: Voor 75,- kom ik het halen. Deal?

Echt, wat denken die mensen nu.... Natuurlijk kun je van alles proberen maar dit is toch vragen om een flauwe reactie terug te krijgen Marktplaats-irritaties - Pagina 2 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Sarah1985 zo 17 maa 2013 - 7:38

oh dat is zo vervelend sybella

Ik had laatst een foto toestel erop en kreeg echt biedingen die nergens op sloegen. Iedere keer van een oplichter zo vervelend.

En had een badpak erop staan. En iemand mailde en wou weten hoe die mij stond want ze wist niet of haar borsten erin pasten. Dus ik mailde terug wat voor maat borsten ze dan had. Kreeg ik terug dat ik een vieze kerel was die zich zat af te trekken :shock:
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Annie24 zo 17 maa 2013 - 7:45

Ik had gister Y. zijn babykamer er opgezet om 20 uur voor 350 euro krijg ik om 20.05 uur een mail van iemand: ik kom hem morgen voor 100 euro halen, geef je adres even. Euhhh wat denk je zelf? Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Saga zo 17 maa 2013 - 7:52

Ik had er laatst een leren motorbroek op staan, zo goed als nieuw. Vraagprijs was 100 euro, nieuw heeft de broek mij ruim 300 euro gekost. Krijg ik een bod van 25 euro ..

Ik begrijp best dat er mensen zijn die onder de vraagprijs bieden, maar dit sloeg gewoon nergens op :P
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Parel zo 17 maa 2013 - 8:29

Ik vraag me vaak ook af of ik de waarde van mijn spullen nou overschat, of niet..
Ik hoef er echt geen hoofdprijs voor hoor, maar bij sommige dingen bieden mensen zo weinig dat ik het liever zelf laat verstoffen..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 8:52

Ik vind het heel irritant wanneer iets "Zo goed als nieuw" wordt aangeboden, je dan komt kijken en het behoorlijk uitgeleefd blijkt te zijn.
Ook laatst een Buzz lightyear pyjama voor C.iske gekocht, bleek er een vlek in te zitten die er niet meer uitging. Nog gemaild maar geen reactie. Dat vind ik gewoon aso.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Saga zo 17 maa 2013 - 8:57

Parel schreef:Ik vraag me vaak ook af of ik de waarde van mijn spullen nou overschat, of niet..
Ik
hoef er echt geen hoofdprijs voor hoor, maar bij sommige dingen bieden
mensen zo weinig dat ik het liever zelf laat verstoffen..
Nou inderdaad!

Sunprincess schreef:Ik vind het heel irritant wanneer iets "Zo goed als nieuw" wordt aangeboden, je dan komt kijken en het behoorlijk uitgeleefd blijkt te zijn.
Ook laatst een Buzz lightyear pyjama voor C.iske gekocht, bleek er een vlek in te zitten die er niet meer uitging. Nog gemaild maar geen reactie. Dat vind ik gewoon aso.
Dat is balen!

Mijn motorbroek had ik onder "tweedehands" gezet, gozer die hem van mij overkocht zei al dat ik hem net zo goed onder het kopje "zo goed als nieuw" had kunnen zetten.
Liever zo dan andersom.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 9:13

Of de vraag of je iets na wilt meten, dan doe je dat en hoor je er vervolgens niks op terug. Laat dan in ieder geval even weten dat je 'm niet past.

Of de deal rond hebben, betalings- en adresgegevens uitgewisseld en vervolgens er niks meer van horen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Flower_L zo 17 maa 2013 - 9:40

Laatst had ik er wat boeken op staan. Kreeg ik bod, dus ik mail terug of ze nog interesse had en of ik ze op moest sturen. Kreeg ik als antwoord "morgen 16u. Stuur je adres maar". Volgende dag stond ze aan de deur om 15.35...en kreeg ik de 5 euro in allemaal munten van 20 en 10 cent.....
En of ik nog een tas had...want zegt ze "het is maar klein stukje lopen, maar toch". En vervolgens stapt ze pal voor ons huis in de auto.
Oja, en ze stonk.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Razz zo 17 maa 2013 - 9:54

Ik vind het irritant dat als ik op zoek ben naar iets tweedehands en goedkoper dan in de winkel ik eerst 300 advertenties voorbij moet scrollen van winkels en webshops die voor hun producten zo reclame maken.

Ik ben al een paar dagen op zoek naar bepaalde eetkamerstoelen. Gewoon voor een leuk prijsje. En dan denk je iets leuks te hebben gevonden is het dus gewoon een winkel die er gewoon de hoofdprijs voor vraagt. En dat is echt zó irritant en frustrerend!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Summerlovin zo 17 maa 2013 - 9:57

Razz_ schreef:Ik vind het irritant dat als ik op zoek ben naar iets tweedehands en goedkoper dan in de winkel ik eerst 300 advertenties voorbij moet scrollen van winkels en webshops die voor hun producten zo reclame maken.

Ik ben al een paar dagen op zoek naar bepaalde eetkamerstoelen. Gewoon voor een leuk prijsje. En dan denk je iets leuks te hebben gevonden is het dus gewoon een winkel die er gewoon de hoofdprijs voor vraagt. En dat is echt zó irritant en frustrerend!

Dat had ik laatst met een salontafel. Kwam ik ook op een website uit. Heel erg frustrerend inderdaad.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Sarah1985 zo 17 maa 2013 - 10:58

Atelier Madame schreef:
Elliot schreef:
Poubelle schreef:
Sarah1985 schreef:z
Ook had ik die zelfde camera meerdere keren verkocht en elke keer bank gegevens geven maar niemand die het overmaakte. Uiteindelijk aan iemand verkocht. Maar die kon niet eens een bedankje sturen toen die het ontvangen had.


Als je je daar al aan ergert..
Huh inderdaad, hoezo zou je bedanken voor iets wat je zelf betaald hebt? Je stuurt toch ook geen bedankje naar de H&M als je je bestelling ontvangen hebt?

Bedanken niet maar melden dat je het ontvangen hebt vind ik altijd wel prettig. Ik zet het altijd in de mail als ik iets verstuurd heb. Wil gewoon graag weten of iemand het ontvangen heeft en of het naar tevredenheid is.

Om even op dit terug te komen. Ik bedoelde of het pakketje ontvangen was
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 22:34

Daarom zet ik het bieden altijd uit. Krijg dan alleen maar serieuse reacties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Bliss di 19 maa 2013 - 9:45

Oh, ik wil ook ff een irritatie spuien! Heb vorige week een lading spullen op MP gezet. Nu had ik op twee paar schoenen een bod. Het eerste vond ik wat te laag, dus ik mailde dat ze ze voor een paar euro extra over kon nemen. Nooit meer wat van gehoord. Bij een ander paar schoenen had ik twee bieders. De eerste bood 21 euro en ik besloot akkoord te gaan, al was mijn vraagprijs 25 euro. Na een paar dagen had ik nog niks gehoord en kreeg ik een ander bod van 25 euro. Die ook maar gemaild dat ik akkoord ging, maar wederom: NIKS! Evil or Very Mad Grr waarom bieden mensen ergens op om vervolgens niks meer te laten horen?!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Capt'n Zero di 19 maa 2013 - 13:24



Dat probleem heb ik ook Bliss. Wel bieden, niet reageren. Ik heb dan altijd het idee dat ik te maken heb met 65+ers die zijn vergeten dat ze op marktplaats een bod hadden gedaan en met hun kleinkinderen in de dierentuin rondhangen.
En dan eens in de zoveel tijd hun mailbox openen en dan denken dat het antwoord op hun bod nog spam is ook.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 19:54

Dat is hier met die eetkamer net zo Bliss!
Iemand had geboden en ik ging daarmee akkoord. Ik krijg nog terug: Oh, ik ben er echt heel blij mee! Kan ik het het weekend komen halen? Dus ik mail terug: Ja, geen probleem. Als je me even laat weten wanneer en hoe laat zorgen we dat we thuis zijn. Niks meer gehoord. Nog twee keer gemaild, helemaal niks. Als je dan geen interesse hebt, laat dat dan gewoon even weten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-irritaties - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats-irritaties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum