Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's op budget, deel II..

+64
Kalishi
*Lookie*
Mida4you
jenjoeny
Twellie
Aimee
Sophiee
CCC
joyce0606
Tiara
MissD
Supertalentje
Laced
Coccinelle
chipa
Sterrin_
PiP
NoName88
Darius
Shopaholic
Petteflet
Manderijn
strawberry
Lejow
M@niek
Star007
Mevrouw
Floor
Fiwen
Koeboe82
rapa nui
Flower_L
Bolleke
Printje
Aagje!
Pien
SarahKey
Mama Titty
Bluestar
studiebol
Fiebje
nillis
Lenthe
-Ieniemienie-
Fearie
pindaatje
duckie
Bruintje Beer
Parisienne
Luce
Limburg85
Highway
Happydobby
PapillonRose
bolus26
Sanne
Coco
Puggle
Jezzie
Clapperdie
Linda
Annie24
Liadan
Parel
68 plaatsers

Pagina 7 van 20 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Mevrouw vr 4 jan 2013 - 4:17

Ik lees al een hele poos mee, niet uit noodzaak maar omdat ik het leuk vind om te besparen. Maar nog een tip: probeer eens om bij alles wat je koopt na te gaan of jij (of je kind) het echt nodig hebt en of er niet een goedkopere versie van verkrijgbaar is.

Dit heb ik een hele poos bij al mijn aankopen gedaan en toen realiseerde ik me pas hoeveel nutteloze dingen zoals tijdschriften, broekjes en vooral kleine aankopen ik deed. Succes met het besparen, ik blijf dit topic wel volgen Very Happy

Mevrouw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 32
Registratiedatum : 03-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 4:20

Fiwen schreef:
Parel schreef:Laminaat is toch ook niet zo heel erg moeilijk om zelf te leggen?
Het is een heel tijdrovend klusje maar scheelt wel!

Klopt maar in je uppie laminaat leggen wordt lastig Wink
We hadden het leggen in gebudgeteerd maar geen 800,- dus we gaan gewoon op zoek naar iemand die het goedkoper doet.

laminaat leggen in je eentje lukt toch wel? Ik heb in ons oude huis de hele bovenverdieping alleen gedaan en mijn man de hele benedenverdieping in zijn eentje. Ik was wel 6x zo lang bezig als hij was, maar alleen lukt prima hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Jezzie vr 4 jan 2013 - 4:30

Ik haal vaak vlees bij de lidl en dan gooi ik dat allemaal in de vriezer.
Kaas neemt mijn vriend tegenwoordig van zijn werk mee. Hij werkt in een kaasfabriek en dan kan hij heel voordelig kaas kopen.
Heb net voor 7 dagen voor €70,- boodschappen gedaan inc. babyvoeding!
Luiers heb ik voorlopig ook nog genoeg, had net een nieuw pak gekocht en toen ging ik een nachtje met L naar mijn ouders, was ik luiers vergeten. Mijn vader heeft toen een nieuw pak betaald smile
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Jezzie vr 4 jan 2013 - 4:32

Rejoy. schreef:
Fiwen schreef:
Parel schreef:Laminaat is toch ook niet zo heel erg moeilijk om zelf te leggen?
Het is een heel tijdrovend klusje maar scheelt wel!

Klopt maar in je uppie laminaat leggen wordt lastig Wink
We hadden het leggen in gebudgeteerd maar geen 800,- dus we gaan gewoon op zoek naar iemand die het goedkoper doet.

laminaat leggen in je eentje lukt toch wel? Ik heb in ons oude huis de hele bovenverdieping alleen gedaan en mijn man de hele benedenverdieping in zijn eentje. Ik was wel 6x zo lang bezig als hij was, maar alleen lukt prima hoor.

Mijn vriend en schoonvader zijn een halve dag bezig geweest met de woonkamer.
Boven heeft mijn vriend alles alleen gedaan, daar deed hij idd wel wat langer over. Maar was prima te doen alleen.
Nou hebben wij niet zo'n heel groot huis, dat zal schelen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Limburg85 vr 4 jan 2013 - 4:56

En scheelt het echt veel kwa prijs met aardappels, groente, vlees, zuivel etc vergeleken met de AH? En vinden jullie de Lidl of Aldi fijner? Ik ga dan toch maar eens volgende week ook daar boodschappen doen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Jezzie vr 4 jan 2013 - 5:00

Ik vind de lidl fijner. Maar daar hebben ze niet alles wat ik wil hebben.
Dus dan ga ik daarna alsnog naar de jumbo en ben ik alsnog meer geld kwijt.

Haal nu 1 keer in de week mijn boodschappen bij de poiez. En 1 keer per maand naar de lidl voor vlees, frisdrank en andere dingen die je wel een tijdje kan bewaren. Op die manier ben ik goedkoper uit.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  duckie vr 4 jan 2013 - 5:01

persoonlijk vind ik de lidl als winkel op zich hier fijner (volgens mij is het assortiment ook iets uitgebreider als de aldi maar dat weet ik niet zeker)... maar sommige dingen vind ik van de aldi prettiger... het is denk ik ook even kijken welke winkel je zelf makkelijker vind en welke producten je fijner vind
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 5:05

aldi vind ik echt vervelend, zeker voor groente en fruit. KUn je alleen maar enorme verpakkingen fruit krijgen. Ik koop van 3 appels, 3 peren, 3 banen en bij de aldi heb je direct 2.5 kg appels, 8 peren, een flinke tros bananen, dat komt hier niet op. Verder is de aldi lang niet in alles goedkoper hoor. Pakken sap en boter voor op brood zijn bijv. duurder dan t huismerk van de jumbo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Luce vr 4 jan 2013 - 5:35

Rejoy. schreef:aldi vind ik echt vervelend, zeker voor groente en fruit. KUn je alleen maar enorme verpakkingen fruit krijgen. Ik koop van 3 appels, 3 peren, 3 banen en bij de aldi heb je direct 2.5 kg appels, 8 peren, een flinke tros bananen, dat komt hier niet op. Verder is de aldi lang niet in alles goedkoper hoor. Pakken sap en boter voor op brood zijn bijv. duurder dan t huismerk van de jumbo.

Jullie kunnen het af met zo weinig fruit? Wow! Wij hebben altijd 1 zak appels van 1,5 kilo, 2 trossen bananen, 2 zakken perssinaasappels, 1 pakje peren van 8 stuks en een zak manderijnen. En dat komt allemaal met gemak op met z'n 4en!
Nu snap ik ook hoe jullie met zo weinig boodschappengeld uit komen. Idea

(Haal dat dus allemaal wel bij de Aldi :P)
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 5:39

Luce schreef:
Rejoy. schreef:aldi vind ik echt vervelend, zeker voor groente en fruit. KUn je alleen maar enorme verpakkingen fruit krijgen. Ik koop van 3 appels, 3 peren, 3 banen en bij de aldi heb je direct 2.5 kg appels, 8 peren, een flinke tros bananen, dat komt hier niet op. Verder is de aldi lang niet in alles goedkoper hoor. Pakken sap en boter voor op brood zijn bijv. duurder dan t huismerk van de jumbo.

Jullie kunnen het af met zo weinig fruit? Wow! Wij hebben altijd 1 zak appels van 1,5 kilo, 2 trossen bananen, 2 zakken perssinaasappels, 1 pakje peren van 8 stuks en een zak manderijnen. En dat komt allemaal met gemak op met z'n 4en!

(Haal dat dus allemaal wel bij de Aldi Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 253468018)

ik haal 2x per week fruit en groente;) anders moet ik regelmatig wat weg gooien omdat het ligt te verrotten en al het fruit eromheen mee neemt. Maargoed, hier zijn er ook maar twee die fruit eten. De oudste vaak twee stuks op een dag en ik neem eet op het werk twee stuks, thuis één. Van de 7 dagen, eet de oudste 3 dagen ergens anders fruit. Wij hebben dus zo'n 15 stuks fruit per week nodig. Zondag schiet er ook wel eens bij in.

plus dat ik van afwisseling hou en dan liever van meerdere soorten fruit een klein beetje heb, dan van één of twee soorten heel veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Star007 vr 4 jan 2013 - 5:48

Parel schreef:Ik ken alleen de Lidl, maar vlees, aardappels, groente, eieren, ´nep´optimel, toetenboeners, zijn onwijs goed vind ik. Evenals smeerboter en chocolade.

Ik heb net 4 deo´s gehaald van Dove (2 voor mij en 2 voor vriend), een fles mondwater van Zendium en een mascara van Maybelline voor 16,40! Alles voor de helft Laughing
waar?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Limburg85 vr 4 jan 2013 - 6:10

Hier gaat ook niet zoveel fruit op. Ik eet bijna nooit fruit dus heb alleen fruit voor de Kids in huis waarvan de middelste 3 dagen niet hoef ivm opvang en de oudste is er 7 van de 14 dagen, mijn man is de enige die iedere dag vanuit huis fruit mee neem. Maar heb wel altijd 2 grote zakken. Overigens halen wij het fruit op de markt, stuk goedkoper dan in de winkel.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Limburg85 vr 4 jan 2013 - 6:12

Mijn voornemen is trouwens om volgende week naar de Lidl te gaan en wat ze niet hebben alsnog bij de AH te gaan halen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  M@niek vr 4 jan 2013 - 7:05

Ik ga steeds vaker naar de Lidl! Van de week zelfs brood gehaald, en vond het echt super lekker (wij zijn dus echt verwend met de bakker).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  PapillonRose vr 4 jan 2013 - 7:33

Qua Lidl en Aldi ben ik denk ik toch meer fan van de Lidl. Ik heb het idee dat het assortiment daar groter is met bepaalde dingen. Zoals groente en fruit, en daarin hou ik wel van voldoende afwisseling. Maar over het algemeen kan ik bij de Aldi ook best slagen voor de boodschappen.

Inmiddels doe ik echter al een hele tijd vrijwel alle boodschappen bij de Bas. Neem van vrijwel alles waarbij het mogelijk is de goedkoopste variant. Heb niet het idee dat ik veel duurder uit ben dan bij bijv. de Lidl. En het assortiment is er groter, kan alles in 1 winkel halen als ik bij de Bas ga. En bijvoorbeeld de gezeefde tomaten zijn bij Lidl 2x zo duur en ook het wc-papier is daar duurder. Zo lang het niet of nauwelijks scheelt ga ik dus voorlopig naar de Bas. En soms naar de AH, omdat A. qua zuivel vaak Arla zin krijgt en dat hebben ze nergens anders hier in de buurt.

Zo, deze week maar weer een voorraad luiers ingeslagen in het kader van besparen, bij babyplein zijn ze nog steeds in de aanbieding en ik heb dus nog even 6 pakken ingeslagen. Heb nu 12 pakken liggen laughcry Maar het scheelt gewoon teveel, en we kunnen de komende tijd weer vooruit!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Limburg85 vr 4 jan 2013 - 7:46

Hoe duur zijn de luiers daar dan?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  PapillonRose vr 4 jan 2013 - 7:57

Pampers zijn daar in sommige maten(in elk geval in maat 5) nu 7,95 per pak. Scheelt dus best nog wat vind ik.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Limburg85 vr 4 jan 2013 - 7:59

PapillonRose schreef:Pampers zijn daar in sommige maten(in elk geval in maat 5) nu 7,95 per pak. Scheelt dus best nog wat vind ik.

En de site is?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Petteflet vr 4 jan 2013 - 8:00

Vandaag mijn weekboodschappen bij AH gedaan. Morgen nog even naar c1000 voor nog wat eten wat daar goedkoper is dan bij AH. Ik was 61 euro kwijt. Had gewoon 38 euro bonuskorting.... jeeh! Heb ook 2 spaarlampen van Philips (2e gratis) en 2 pakken SUN vaatwastabletten (2e gratis) meegenomen. Verder nog wat houdbare dingen extra ingeslagen met de 1+1 actie.
Ben morgen denk ik zo'n 8 euro kwijt bij C1000, dus goed gedaan voor de weekboodschappen vind ik.

Ik deed vroeger ook vaak boodschappen bij Lidl, omdat dat destijds dichterbij was, maar ik ben nu met mijn weekboodschappen bij C1000 of AH net zoveel kwijt als dat ik bij Lidl kwijt was. DUs voor ons scheelt het echt niets. Ik houd me trouwens wel altijd netjes aan mijn boodschappenlijstje, want anders laat ik me verleiden door alle "mooie" dingen bij (vooral) AH.

Wel vandaag kraamkadootjes gekocht en een shirtje en jasje. Dus al met al toch een dure dag..... Embarassed
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  PapillonRose vr 4 jan 2013 - 8:13

Limburg85 schreef:
PapillonRose schreef:Pampers zijn daar in sommige maten(in elk geval in maat 5) nu 7,95 per pak. Scheelt dus best nog wat vind ik.

En de site is?
Babyplein.nl
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel vr 4 jan 2013 - 8:17

Star, sorry, heb het bij de DA gehaald.
Mijn vriend heeft normaal Gillette deo, die vindt hij fijn, maar die is 4 euro. Dus nu heeft ie Dove, die waren samen 3,50 Laughing. En dat vond hij ook best, als het maar goedkoop is haha

Ik heb vorige week nog luiers gehaald met 10 euro korting op 2 pakken (LIHL), dat scheelde me ook 20 euro op 4 pakken! Toch erg lekker.

Lidl scheelt niet met alles, maar met aardappelen scheelt het toch wel vaak een euro, wc papier scheelt een euro, de Optimel 30 ct etc..

Ik vind trouwens de Jumbo de fijnste winkel, als die hier in de buurt zou zitten zou ik zeker daarheen gaan, voor àlles.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Limburg85 vr 4 jan 2013 - 8:21

De luiers heb ik 31-12 ook nog gehaald en voor de oudste R wil
Ik kruidvat luiers halen alleen die waren uitverkocht, deze zijn iets goedkoper dan die van de AH en gezien de jongste R voeding van de kruidvat heeft kan ik dat combineren.

Helaas is die prijs bij babyplein niet voor de luiers die ik moet hebben.

Jumbo hebben wij hier wel alleen die zit in de stad, irritant terwijl we hier een kleine AH op loopafstand hebben en een AH XL ook en daar hebben ze veel meer.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  SarahKey vr 4 jan 2013 - 9:58

Lidl en aldi zijn helemaal niet zo goedkoop meer als voorheen. Sommige dingen zijn ze zelfs duurder als Deen hier. Dus ik haal er alleen vleeswaren, groenten, soms vlees en zuivel. Ik haal vaker vlees bij Deen en dan met 50% korting. Enige vlees wat ik haal bij de lidl zijn de zaterdagaanbiedingen en kip(filet). Ook ben ik gek op de xxl weken bij de lidl. Dan sla ik altijd wcpapier in voor een paar maanden.
Keukenrol haal ik bv ook bij Deen, daar betaal ik 34 cent voor 2 rollen. Wcpapier halen we dan wel weer bij de aldi of lidl.


Op donderdag staat hier een fruitkraam en daar haal ik vooral groente en fruit vandaag. Zij verkopen meestal alleen seizoensgroente en fruit en dat scheelt sowieso een hoop. Aardappelen wel bij de lidl vandaan. Al hebben we nu nog een baal van 25 kg in de schuur liggen. Gekregen van een boer waar mijn man aan het werk was. Kunnen we voorlopig wel vooruit.

Wasmiddel, wasverzachter, vaatwastabletten, afwasmiddel, vuilniszakken, boterhamzakjes, aluminiumfolie, handzeep, shampoo en deo voor mijn man haal ik bij action. Ik haal mijn deo bij zo'n voordeelshop. Dan heb ik 3 nivea's voor 5 euro. Haarmousse en mijn shampoo bij de kruidvat. Alleen in de aanbieding. Bevalt ons allemaal prima waar het vandaan komt.

Luiers, voorheen pampers maar dat word echt te duur voor ons. Kruidvat, lidl en huggies kan de directeur niet tegen. Nu gebruiken we bumblies overdag en 's nachts pampers. Ik wacht even op een aanbieding van bumblies en dan sla ik ze groot in. Want tegen deze luiers kan hij wel gelukkig.

Het loont soms echt om even verschillende winkels in te lopen en vooral om prijzen uit je hoofd te weten. Ik weet altijd wel de prijzen van onze standaard boodschappen die ik elke week haal. Kan zo makkelijk bekijken of ik iets te duur koop.
En idd het denken: hebben we dit wel nodig? Helpt erg goed.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Lejow vr 4 jan 2013 - 10:01

Ik kan inderdaad ook aardig boodschappen schatten! Vind ik altijd wel leuk Very Happy Beetje schatten bij de kassa wat ik denk kwijt te zijn smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Shopaholic vr 4 jan 2013 - 10:04

Wij kunnen ook aardig schatten en vind het echt een sport om weer leuke andere dingen mee te nemen en dan toch binnen het budget te blijven!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 7 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 20 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum