Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In welke winkels...

+25
Lynn_
Rev3rie
tweeling
Caro
SuperGrover
Mari
Susan
Raindrop
Polly
Jeanette
Linnie1985
Caroow
Pannetoet
girli
Roxi3
Lejow
Minx
Serena
Blond
Kqip
TNMN
NoorA
VeryCherry
Moezie
Sarah1985
29 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  VeryCherry vr 11 feb 2011 - 1:15

Jezus wat belachelijk CKC om zó met je moeder om te gaan zeg, echt schandalig!
Wat heb je gedaan?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 1:15

Ik ben laatst echt bijna weggelopen uit een winkel, en ik kan heel wat hebben. Maar ik kwam een winkel in, wist wat ik moest hebben, was de enige klant, loop naar de kassa en ik zie een medewerkster staan. Die gaat gewoon door met waar ze mee bezig was, ookal had ze me gezien (en het was niet echt iets waarmee je niet kon stoppen zeg maar). Uiteindelijk kwam ze wel, zonder een woord te zeggen gaat ze achter die kassa staan, pakt mijn spullen uit mijn hand, scant ze zonder me aan te kijken, snauwt een bedrag en pakt het geld aan zonder 'dankjewel' en liep gewoon weer weg, zonder een woord te zeggen.

Werkelijk, ik vond het zó ontzettend debiel. Gewoon níets heeft ze gezegd, alleen het bedrag. Zo ontzettend asociaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 1:16

CKC schreef:Ik zelf niet.. ik heb meestal wel aardige mensen.. En als ze onaardig doen, doe ik supervrolijk.. zie je ze kijken..

Maar een keer, kon ik die vrouw wel wurgen.. mijn moeder spreekt slecht Nederlands.. ze weet zich te redden maar soms kan ze de juiste woorden niet vinden. Dit maakt haar absoluut niet dom.
Was bij de blokker.. en ik liep nog wat rond, en mijn moeder ging vast afrekenen. Soms heb je bepaalde acties en mijn moeder kijkt altijd goed rond of het inderdaad wel klopt. Het klopte in dit geval. Dus ze rekent af en ziet dat de kassa een verkeerde scan aangeeft.. En mijn moeder verteld in gebroken Nederlands, dat daar wat anders staat, nou die vrouw werd zo onbeschoft. Ze zei, ja kan wel wezen maar je moet ook Nederlands LEREN en goed LEZEN. Of leer je dat niet in Marokko,en lachen met dr collega om dr briljante opmerking (voor de goede orde, we zijn geen Marokkanen... zie je hoe ver haar algemene kennis is ontwikkeld???) mijn moeder keek dr echt een beetje wanhopig aan want ze was erg beledigd en hartstikke beschaamd in de rij zei na een paar minuten, oke hoeft niet dan. Werd die vrouw WITHEET.. jaaaaaaaa, dat gaat niet zomaar in Nederland, zegt die vrouw u moet afrekenen. Wat die vrouw niet wist was dat dan de bitch in mij opstaat want ik stond inmiddels ook in de rij (ver achter mijn moeder) en kreeg alles mee! Laten we het erop houden, dat die vrouw daar niet MEER werkt en getraumatiseerd is voor het leven. Zie dr wel eens, bij mijn moeder in het dorp.. boodschappen doen.

DOE NIET ZO FLAUW! Je moet ook het einde vertellen, en vertellen wat jij zei!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 1:19

Ook een keer in de Ter Stal gestaan vorig jaar, toen een medewerkster tegen een andere aan het schelden was, en die vervolgens wegstuurde, echt keihard, minutenlang, door de hele winkel te horen, terwijl er klanten waren. En vervolgens pakt ze de telefoon en heeft ze het hele verhaal 10 minuten lang uit de doeken gedaan voor een collega. Midden in de winkel. Echt, ik ben weggelopen, ik had géén zin meer om daar iets te kopen of bij haar af te rekenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Susan vr 11 feb 2011 - 1:22

Ja CKC, ik wil ook weten wat je gezegd hebt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 1:22

Jen_ schreef:
CKC schreef:Ik zelf niet.. ik heb meestal wel aardige mensen.. En als ze onaardig doen, doe ik supervrolijk.. zie je ze kijken..

Maar een keer, kon ik die vrouw wel wurgen.. mijn moeder spreekt slecht Nederlands.. ze weet zich te redden maar soms kan ze de juiste woorden niet vinden. Dit maakt haar absoluut niet dom.
Was bij de blokker.. en ik liep nog wat rond, en mijn moeder ging vast afrekenen. Soms heb je bepaalde acties en mijn moeder kijkt altijd goed rond of het inderdaad wel klopt. Het klopte in dit geval. Dus ze rekent af en ziet dat de kassa een verkeerde scan aangeeft.. En mijn moeder verteld in gebroken Nederlands, dat daar wat anders staat, nou die vrouw werd zo onbeschoft. Ze zei, ja kan wel wezen maar je moet ook Nederlands LEREN en goed LEZEN. Of leer je dat niet in Marokko,en lachen met dr collega om dr briljante opmerking (voor de goede orde, we zijn geen Marokkanen... zie je hoe ver haar algemene kennis is ontwikkeld???) mijn moeder keek dr echt een beetje wanhopig aan want ze was erg beledigd en hartstikke beschaamd in de rij zei na een paar minuten, oke hoeft niet dan. Werd die vrouw WITHEET.. jaaaaaaaa, dat gaat niet zomaar in Nederland, zegt die vrouw u moet afrekenen. Wat die vrouw niet wist was dat dan de bitch in mij opstaat want ik stond inmiddels ook in de rij (ver achter mijn moeder) en kreeg alles mee! Laten we het erop houden, dat die vrouw daar niet MEER werkt en getraumatiseerd is voor het leven. Zie dr wel eens, bij mijn moeder in het dorp.. boodschappen doen.

DOE NIET ZO FLAUW! Je moet ook het einde vertellen, en vertellen wat jij zei!

Ik weet niet eens meer, werd een hele rel daar in die blokker.. maar later toen mijn moeder nog een keer in de blokker was, stond die manager daar en zei ze tegen mijn moeder dat dat andere meisje er niet meer werkte en ze zei jouw dochter is wel een taaie tante..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 1:26

Details, details!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Susan vr 11 feb 2011 - 1:27

Ja, details!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Caro vr 11 feb 2011 - 1:29

Ja dat is een anticlimax CKC!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 1:31

Zijn er ook beelden van? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 1:32

Lilith schreef:Details, details!

Volgens mij ging het zo.. (is al meer dan 4jaar terug)

Ik ging naast mijn moeder staan.. en ik vroeg aan die vrouw..
Hoi, weet jij misschien wat het verschil is tussen een Marokkaan en een Armeense?
Nee? Neeeee? Leer je dat dan niet op school? Oh. Tja, dat verklaard die uber domme blik op je gezicht.
En je naam is Anja? Anja... mmm
Hey Anja, roep eens je manager... ik wil wel even tegen je manager praten..
Na heel wat welles nietes,jij zus en jij zo heeft een andere vrouw de manager gehaalt (vrouw wilde ook wel afrekenen inmiddels) werd anja verzocht om mee te lopen naar het hokje.. wat er verder is gebeurd.. tja ik denk dat ze ontslagen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 1:37

In welke winkels... - Pagina 4 390624961_49beade9e7_z

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 1:52

Bij ons staat de Blokker bekend om zijn klantonvriendelijkheid. Ze zitten ook altijd buiten op stoeltjes voor de winkel te roken...vind ik zo'n onprettig gezicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 2:10

Haha die zit en TERECHT dat die kut er niet meer werkt, want dat is gewoon discrimineren wat zij doet!
Enne je moeder hoeft helemaal niks te betalen. Als ik bij de kassa ineens iets niet meer hoef zeg ik gewoon ''ik hoef deze toch maar niet,kan ik die hier achterlaten?''.

Kom nou zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  tweeling vr 11 feb 2011 - 2:23

Paris1985 schreef:aldi hier in het dorp ze gooien de boodschappen in je kar, en schreeuwen het bedrag

Whaha ik zie het al helemaal voor me nerd

Kruidvat ook hier in het dorp dat personeel staat zo chaggie in de winkel en als je ze vraagt waar iets ligt zeggen ze gerust weet ik veel zoek zelf maar.

Lild in leeuwarden was 1 aso personeelslid die duwde bewust de kar keihard in mijn buik en schold mij uit. Enige wat ik deed was niet na acheren gaan kon ook niet want stond iemand
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 2:44

Caribbeanlover schreef:Haha die zit en TERECHT dat die kut er niet meer werkt, want dat is gewoon discrimineren wat zij doet!
Enne je moeder hoeft helemaal niks te betalen. Als ik bij de kassa ineens iets niet meer hoef zeg ik gewoon ''ik hoef deze toch maar niet,kan ik die hier achterlaten?''.

Kom nou zeg!

Achterlijke kut jonguh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Lejow vr 11 feb 2011 - 2:45

Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:Haha die zit en TERECHT dat die kut er niet meer werkt, want dat is gewoon discrimineren wat zij doet!
Enne je moeder hoeft helemaal niks te betalen. Als ik bij de kassa ineens iets niet meer hoef zeg ik gewoon ''ik hoef deze toch maar niet,kan ik die hier achterlaten?''.

Kom nou zeg!

Achterlijke kut jonguh!

Koekwous!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  VeryCherry vr 11 feb 2011 - 2:46

Lejow schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:Haha die zit en TERECHT dat die kut er niet meer werkt, want dat is gewoon discrimineren wat zij doet!
Enne je moeder hoeft helemaal niks te betalen. Als ik bij de kassa ineens iets niet meer hoef zeg ik gewoon ''ik hoef deze toch maar niet,kan ik die hier achterlaten?''.

Kom nou zeg!

Achterlijke kut jonguh!

Koekwous!

Verrekte mongol Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Lejow vr 11 feb 2011 - 2:46

CherrieLola schreef:
Lejow schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:Haha die zit en TERECHT dat die kut er niet meer werkt, want dat is gewoon discrimineren wat zij doet!
Enne je moeder hoeft helemaal niks te betalen. Als ik bij de kassa ineens iets niet meer hoef zeg ik gewoon ''ik hoef deze toch maar niet,kan ik die hier achterlaten?''.

Kom nou zeg!

Achterlijke kut jonguh!

Koekwous!

Verrekte mongol Wink

De groeten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  VeryCherry vr 11 feb 2011 - 2:49

Lejow schreef:
CherrieLola schreef:
Lejow schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:Haha die zit en TERECHT dat die kut er niet meer werkt, want dat is gewoon discrimineren wat zij doet!
Enne je moeder hoeft helemaal niks te betalen. Als ik bij de kassa ineens iets niet meer hoef zeg ik gewoon ''ik hoef deze toch maar niet,kan ik die hier achterlaten?''.

Kom nou zeg!

Achterlijke kut jonguh!

Koekwous!

Verrekte mongol Wink

De groeten!

Op handen en voeten!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Minx vr 11 feb 2011 - 4:29

Susan schreef:
Fairytale schreef:
plumke schreef:
CherrieLola schreef:Bij de Wibra in de stad, ik was er dinsdag met mijn moeder er werkt een vrouw dat je niet weet dat je af moet ronden, het was een bedrag van, ik geloof, €4,07 en ik gaf gepast geld €4,05 dus en ze blééf maar volhouden dat ik nog 2 cent er bij moest doen... :S

Dit heb ik ook al eens ergens in een winkel gehad.. Ze heeft er toen zelfs nog iemand bij gehaald die het ook niet snapte, ik zei toen van laat maar.. Als jullie niet eens kunnen afronden o.i.d. mogen jullie het wel houden..


Afronden is niet verplicht in Nederland. Een winkelier mag hier voor kiezen. Ze mogen er ook voor kiezen om dit niet te doen. En dan zul je echt die 2 cent moeten betalen.

Maar dan mag je dus ook 4,10 betalen en dan moeten zij maar zorgen dat ze die 3 cent terug kunnen geven.

Ja lijkt me vrij logisch. Zij ronden niet af en moeten jou wisselgeld betalen. Als je iets van 4 euro met een briefje van 20 betaald en ze hebben geen wisselgeld kunnen ze ook niet tegen je zeggen sorry maar ik kan niet wisselen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 4:32

CherrieLola schreef:
Lejow schreef:
CherrieLola schreef:
Lejow schreef:
Jen_ schreef:
Achterlijke kut jonguh!

Koekwous!

Verrekte mongol Wink

De groeten!

Op handen en voeten!

Whahaha ik zit hier echt te lachen op mijn werk. Gebeurt er tenminste nog íets leuks Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Rev3rie vr 11 feb 2011 - 6:10

Alex167 schreef:
CherrieLola schreef:
Lejow schreef:
CherrieLola schreef:
Lejow schreef:
Jen_ schreef:
Achterlijke kut jonguh!

Koekwous!

Verrekte mongol Wink

De groeten!

Op handen en voeten!

Whahaha ik zit hier echt te lachen op mijn werk. Gebeurt er tenminste nog íets leuks Very Happy
lol!
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Lynn_ vr 11 feb 2011 - 6:28

Ik vind de mensen bij de Aldi achter de kassa niet te genieten (hier in het dorp dan toch).
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Cow vr 11 feb 2011 - 7:13

Sushi schreef:
Soms maak ook mee bij diverse winkels dat mijn aankopen gescand worden en vervolgens wordt er niks gezegd. Ik moet dan op het schermpje kijken hoe duur het is en betalen. Je krijgt dan zonder dat er een woord gezegd wordt je wisselgeld naar je toe gesmeten en je moet zelf vragen om je bon. Ik vind dat zo asociaal.


Dat doe ik dus echt niet hè! Ik wacht gewoon geduldig tot ze me vertellen hoeveel ik moet betalen, dan zeg ik "goedeavond" meestal krijg je dan nog net 'goedeavond' terug en zeggen ze nogmaals het bedrag.
Als ze echt hard leers is en de bon weggooit zonder te vragen dan vraag ik ook nog even om de bon en wens ze een fijne avond. Meestal zeggen ze het dat niet terug en zeg ik toch netjes 'dank je wel' nerd
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 4 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum