Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic v.w.b. winkels!

+17
mickey
Tiara
Susan
Zwerver
Ibbeltje
loura
JustMeDaan
Niekske
Xanna
Jasmine
Siem
TukTuk
Printje
ShallY
Sorella
Gizmo
Kabouter
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 8:19

Media Markt heeft besloten mijn laptop te laten vernietigen en schijt te hebben aan wat ik had afgesproken met een medewerker van het service center. En nu ben ik heel boos en wordt ik continue afgescheept met hele vervelende mailtjes waarin ze dus niet ingaan op mijn mail.. Grrrrr!!!

Jullie nog wat te klagen?

Voor wie het hele verhaal wil; Ask.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 8:20

Euh.. Heh? Mogen ze dat dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Kabouter di 22 nov 2011 - 8:22

Dat is wel heel erg balen Yoyo..was ie helemaal kapot ofzo dat ze hem zomaar weg doen?

Ik baal van de juwelier. Mijn nieuwe ring zou 10-14 dagen we zijn om het te laten graveren. Nu is ie al ruim 2 weken weg en nog niks gehoord. Al is dat misschien niet de schuld van de juwelier. Ik wil verdorie gewoon mijn ring hebben. Hij is lang genoeg weggeweest en heb er genoeg voor betaald om hem gewoon op tijd terug te hebben en om te kunnen doen!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 8:33

Bazinga schreef:Euh.. Heh? Mogen ze dat dan?

Naja blijkbaar.

Om het verhaal toch even duidelijk te maken (moest even energie vinden om het hele verhaal toch te vertellen haha) :
Voor 3 maanden terug had ik een laptop gekocht bij de Media Markt. Een HP, want de vorige was echt een ramp en aangezien HP altijd wel goed uit de bus komt ging ik nu voor zeker.
Helaas kwam er na twee maand een witte pixellijn door het scherm te staan. Niet heel erg, maar wel een beetje zonde voor een laptop van twee maanden oud en ik had immers garantie, dus laptop terug gebracht naar de winkel. Gegevens heb ik op de oude harde schijf van mijn vorige laptop staan, dus een back-up had ik ook. Expliciet op het formulier wat meegezonden werd met de laptop, laten zetten dat wanneer er iets anders ging gebeuren dan het repareren van mijn beeldscherm, zij contact op moesten nemen met mij. Het leek mij een beetje onnodig om dingen te vervangen die nieuw waren.

De technische dienst van de Media Markt hebben 20 werkdagen om mijn laptop te repareren. Dit kom neer op één maand wachten op mijn laptop. Afgelopen donderdag had ik nog steeds niks gehoord, dus zelf er maar achteraan gebeld. Mevrouw aan de telefoon: Ohja mevrouw, ik zie het. Uw laptop is nu onderweg vanuit het distributiecentrum en zal vandaag of morgen bij de vracht zitten. Prima, ik blij.
Vrijdags ging ik een weekendje weg met vriendinnen. Mijn moeder belde die middag: Je hebt ook een brief gekregen van de Media Markt. Ik: Oh hij is dus klaar! Kunnen jullie hem dit weekend op halen? Moeder: Ehh.. ze willen dat je langs komt omdat de reparatietermijn toch wat langer is dan verwacht. Nou, dat vond ik toch wel netjes dat ze dat lieten weten en samen naar een oplossing wilden zoeken (leen-laptop o.i.d.). Geen woord over dat mijn laptop vernietigd zou zijn.

Ik gisteren met mijn vader naar de Media Markt. Ik kom daar met die brief. Heeft u ook alle accesoires meegenomen? Uh ja, al begrijp ik niet waarom ik die mee moest nemen. "Ja mevrouw, uw laptop is niet te repareren". Mijn vader: "Maar waar is de laptop nu? En de harde schijf? " "Die zijn alvast vernietigd". PARDON?!!?!?!?!?!?!?!

Dus, ik terug naar de winkel. Daar kreeg ik het aankoopbedrag terug. Gekeken naar een nieuwe laptop, maar uiteraard was er niks vergelijkbaars in de winkel waardoor ik €110 heb bij moeten betalen.

Thuis een klachtmail gestuurd naar Media Markt. Uitgelegd welke mededelingen een van de medewerkers had gedaan en wat ik afgesproken had met een van de medewerkers (het contact opnemen met mij als er iets anders gebeurde dan reparatie). Enige waar de Media Markt op inging is dat ik maar een back up had moeten maken van mijn bestanden. JAAAHAA, dat had ik alleen is die harde schijf er mee opgehouden. Uiteraard is dit mijn probleem en leg ik daarvan de schuld ook zeker niet bij hun neer, maar het feit dat mijn laptop gewoon wordt vernietigd terwijl dit niet de afspraak was, maakt me ontzettend kwaad. Ik had dan ook wel kunnen leven met die pixellijn, dan had ik in ieder geval al mijn bestanden nog!

Nou, na wat over en weer gemail, gingen ze telkens maar niet in op mijn mail. Nogmaals een 'boze' mail gestuurd en gevraagd of ze op mijn vragen in willen gaan en om samen te zoeken naar een oplossing. Ik wacht het antwoord af, maar denk dat die hetzelfde blijft.

Ik ben dan ook van plan om een officiële brief te sturen naar het hoofdkantoor van Media Markt, dat ik dit geen normale gang van zaken vind en al helemaal niet om ik expliciet heb afgesproken (en schriftelijk heb laten vastleggen) dat er contact met mij zou worden opgenomen...

Zo een heel verhaal en het begint alweer te kriebelen van boosheid.. Grr..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 8:34

Kabouter schreef:Dat is wel heel erg balen Yoyo..was ie helemaal kapot ofzo dat ze hem zomaar weg doen?


Nee, er liep alleen een witte pixellijn door het beeld heen. Kwestie van beeldscherm vervangen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gizmo di 22 nov 2011 - 8:36

Kabouter schreef:Dat is wel heel erg balen Yoyo..was ie helemaal kapot ofzo dat ze hem zomaar weg doen?

Ik baal van de juwelier. Mijn nieuwe ring zou 10-14 dagen we zijn om het te laten graveren. Nu is ie al ruim 2 weken weg en nog niks gehoord. Al is dat misschien niet de schuld van de juwelier. Ik wil verdorie gewoon mijn ring hebben. Hij is lang genoeg weggeweest en heb er genoeg voor betaald om hem gewoon op tijd terug te hebben en om te kunnen doen!

Gewoon ff de juwelier bellen, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Wie weet ligt die gewoon klaar ofzo, of kunnen ze uitleggen waarom het langer duurt, en hoef jij je niet op te zitten vreten.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Sorella di 22 nov 2011 - 8:37

Oh, ik kan me heel goed voorstellen dat je hier boos om bent Twisted Evil Zou ik ook zijn! Ik ben benieuwd of ze nog op je mail gaan reageren en wat ze ervan zeggen. Ben je erg belangrijke bestanden kwijt?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gizmo di 22 nov 2011 - 8:38

Yoyo schreef:
Kabouter schreef:Dat is wel heel erg balen Yoyo..was ie helemaal kapot ofzo dat ze hem zomaar weg doen?


Nee, er liep alleen een witte pixellijn door het beeld heen. Kwestie van beeldscherm vervangen..

Belachelijk zeg, hoe dat gaat zeg! Ik hoop dat je snel wat van ze hoort, en hopelijk wat positiever....
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 8:40

Sorella schreef:Oh, ik kan me heel goed voorstellen dat je hier boos om bent Twisted Evil Zou ik ook zijn! Ik ben benieuwd of ze nog op je mail gaan reageren en wat ze ervan zeggen. Ben je erg belangrijke bestanden kwijt?

Naja bestanden vind ik nog niet eens heel erg, maar foto's wel.. Van mijn nichtjes en de eerste foto's samen met mijn vriend etc.. Sad Mijn vader gaat nog proberen mijn oude harde schijf van de laptop daarvoor tot leven te wekken. Dan heb ik hopelijk nog wat terug..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Kabouter di 22 nov 2011 - 8:40

Gizmo schreef:
Kabouter schreef:Dat is wel heel erg balen Yoyo..was ie helemaal kapot ofzo dat ze hem zomaar weg doen?

Ik baal van de juwelier. Mijn nieuwe ring zou 10-14 dagen we zijn om het te laten graveren. Nu is ie al ruim 2 weken weg en nog niks gehoord. Al is dat misschien niet de schuld van de juwelier. Ik wil verdorie gewoon mijn ring hebben. Hij is lang genoeg weggeweest en heb er genoeg voor betaald om hem gewoon op tijd terug te hebben en om te kunnen doen!

Gewoon ff de juwelier bellen, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Wie weet ligt die gewoon klaar ofzo, of kunnen ze uitleggen waarom het langer duurt, en hoef jij je niet op te zitten vreten.

Dat hebben we al gedaan..ze wisten ook niet waar ie bleef.
Ik vreet me er ook niet over op. Vindt het alleen gewoon heel jammer dat ik die ring nog niet om kan. Hij is heel waardevol dus wil hem graag bij me hebben.
Ze gaan nu zelf actie ondernemen, maar stiekem had ik gewild dat ze dat gewoon al hadden gedaan.

Ik vind het ook een hele rare actie Yoyo..zeker als alleen die streep het probleem is. Lullig dat ze gemaakte afspraken gewoon niet nakomen. Daar zou ik ook heel slecht tegen kunnen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gizmo di 22 nov 2011 - 8:41

Kabouter schreef:
Gizmo schreef:
Kabouter schreef:Dat is wel heel erg balen Yoyo..was ie helemaal kapot ofzo dat ze hem zomaar weg doen?

Ik baal van de juwelier. Mijn nieuwe ring zou 10-14 dagen we zijn om het te laten graveren. Nu is ie al ruim 2 weken weg en nog niks gehoord. Al is dat misschien niet de schuld van de juwelier. Ik wil verdorie gewoon mijn ring hebben. Hij is lang genoeg weggeweest en heb er genoeg voor betaald om hem gewoon op tijd terug te hebben en om te kunnen doen!

Gewoon ff de juwelier bellen, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Wie weet ligt die gewoon klaar ofzo, of kunnen ze uitleggen waarom het langer duurt, en hoef jij je niet op te zitten vreten.

Dat hebben we al gedaan..ze wisten ook niet waar ie bleef.
Ik vreet me er ook niet over op. Vindt het alleen gewoon heel jammer dat ik die ring nog niet om kan. Hij is heel waardevol dus wil hem graag bij me hebben.
Ze gaan nu zelf actie ondernemen, maar stiekem had ik gewild dat ze dat gewoon al hadden gedaan.

Ik vind het ook een hele rare actie Yoyo..zeker als alleen die streep het probleem is. Lullig dat ze gemaakte afspraken gewoon niet nakomen. Daar zou ik ook heel slecht tegen kunnen.

Oh, ok. Had niet begrepen dat je al had gebeld. Hopelijk hoor je snel weer wat van ze smile Graveren is nou niet bepaald een uren durende klus Wink
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Kabouter di 22 nov 2011 - 8:43

Gizmo schreef:
Kabouter schreef:
Gizmo schreef:
Kabouter schreef:Dat is wel heel erg balen Yoyo..was ie helemaal kapot ofzo dat ze hem zomaar weg doen?

Ik baal van de juwelier. Mijn nieuwe ring zou 10-14 dagen we zijn om het te laten graveren. Nu is ie al ruim 2 weken weg en nog niks gehoord. Al is dat misschien niet de schuld van de juwelier. Ik wil verdorie gewoon mijn ring hebben. Hij is lang genoeg weggeweest en heb er genoeg voor betaald om hem gewoon op tijd terug te hebben en om te kunnen doen!

Gewoon ff de juwelier bellen, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Wie weet ligt die gewoon klaar ofzo, of kunnen ze uitleggen waarom het langer duurt, en hoef jij je niet op te zitten vreten.

Dat hebben we al gedaan..ze wisten ook niet waar ie bleef.
Ik vreet me er ook niet over op. Vindt het alleen gewoon heel jammer dat ik die ring nog niet om kan. Hij is heel waardevol dus wil hem graag bij me hebben.
Ze gaan nu zelf actie ondernemen, maar stiekem had ik gewild dat ze dat gewoon al hadden gedaan.

Ik vind het ook een hele rare actie Yoyo..zeker als alleen die streep het probleem is. Lullig dat ze gemaakte afspraken gewoon niet nakomen. Daar zou ik ook heel slecht tegen kunnen.

Oh, ok. Had niet begrepen dat je al had gebeld. Hopelijk hoor je snel weer wat van ze smile Graveren is nou niet bepaald een uren durende klus Wink

Maakt ook niet uit..had het er ook niet bij staan smile.
Het graveren is wel wat lastiger omdat het "mama" moet worden in haar eigen handschrift. Vandaar ook dat ze dat niet zelf kunnen en hij opgestuurd moet worden. Ik wil alleen zo graag mijn mama weer bij me hebben.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gizmo di 22 nov 2011 - 8:45

Kabouter schreef:
Gizmo schreef:
Kabouter schreef:
Gizmo schreef:
Kabouter schreef:Dat is wel heel erg balen Yoyo..was ie helemaal kapot ofzo dat ze hem zomaar weg doen?

Ik baal van de juwelier. Mijn nieuwe ring zou 10-14 dagen we zijn om het te laten graveren. Nu is ie al ruim 2 weken weg en nog niks gehoord. Al is dat misschien niet de schuld van de juwelier. Ik wil verdorie gewoon mijn ring hebben. Hij is lang genoeg weggeweest en heb er genoeg voor betaald om hem gewoon op tijd terug te hebben en om te kunnen doen!

Gewoon ff de juwelier bellen, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Wie weet ligt die gewoon klaar ofzo, of kunnen ze uitleggen waarom het langer duurt, en hoef jij je niet op te zitten vreten.

Dat hebben we al gedaan..ze wisten ook niet waar ie bleef.
Ik vreet me er ook niet over op. Vindt het alleen gewoon heel jammer dat ik die ring nog niet om kan. Hij is heel waardevol dus wil hem graag bij me hebben.
Ze gaan nu zelf actie ondernemen, maar stiekem had ik gewild dat ze dat gewoon al hadden gedaan.

Ik vind het ook een hele rare actie Yoyo..zeker als alleen die streep het probleem is. Lullig dat ze gemaakte afspraken gewoon niet nakomen. Daar zou ik ook heel slecht tegen kunnen.

Oh, ok. Had niet begrepen dat je al had gebeld. Hopelijk hoor je snel weer wat van ze smile Graveren is nou niet bepaald een uren durende klus Wink

Maakt ook niet uit..had het er ook niet bij staan smile.
Het graveren is wel wat lastiger omdat het "mama" moet worden in haar eigen handschrift. Vandaar ook dat ze dat niet zelf kunnen en hij opgestuurd moet worden. Ik wil alleen zo graag mijn mama weer bij me hebben.

Aha, dus dan moet het computergestuurd gegraveerd worden.
Wel hele mooie betekenis zo, ik hoop ook dat je hem snel weer hebt!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 9:24

Heb je nu wel weer bij Media Markt een nieuwe gekocht, Yoyo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 9:51

Jolee schreef:Heb je nu wel weer bij Media Markt een nieuwe gekocht, Yoyo?

Ja ik had vrij weinig keus aangezien ik echt een nieuwe nodig had i.v.m. projectvoorstel schrijven en afstuderen. De andere grote zaak waar ik eventueel een laptop had kunnen kopen was Saturn, maar dat is ook van media markt dus had niet veel uitgemaakt. Maar in het vervolg ga ik daar niet weer heen. Voor niks niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  ShallY di 22 nov 2011 - 10:36

@Yoyo: Ik zou ook helemaal over de zeik zijn. Ik zit echt met verbazing te lezen dat ze gewoon je laptop vernietigd hebben zonder iets te zeggen of overleggen. Tsjonge..

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Printje di 22 nov 2011 - 10:41

Ik baal van alle Kruidvatwinkels met hun kleine wandelpaden die ze vervolgens doodleuk helemaal volzetten met allerlei zooi waardoor ik nergens met mijn kinderwagen door kan zonder alles om te rijden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  TukTuk di 22 nov 2011 - 10:45

Herkenbaar bij HP! Mijn toetsenbord was stuk, besloot HP ook maar even om mijn schijf te vervangen! (Want uit hun testen bleek dat er fouten in zaten en hij dus niet lang meer mee zou gaan) ARGH! Had geen back-up meer kunnen maken Cry Want hij ging immers voor alleen het toetsenborg weg.. Was namelijk al de 3de keer dat hij opgestuurd moest worden, de 2de keer waren ze vergeten het toetsenbord te maken..
Heel zuur, want ik had een filmpje voor de bruiloft van mijn zus gemaakt met oude baby foto's en dat filmpje is nu dus weg..
Schijf was dus ook vernietigd gelijk, dat zijn ze verplicht ofzo..

Overigs wel raar dat het bij jou via mediamarkt loopt, ik moest rechtstreeks contact op nemen met HP voor reparaties.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 10:55

Pff wat een beleid! Hopelijk valt er nog iets te redden.

Ik ben moe van de H&M webshop. Heb je net allerlei dingen in je winkelmandje gegooid, geeft ie aan dat alles leverbaar is, log je in en ineens is driekwart uitverkocht. Uh logisch ja. Ik dacht: ik probeer het nog een keer en geef die webshop een kans, maar het is echt drie keer niets sinds die vernieuwing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 12:01


Brief sturen naar het hoofdkantoor van Mediamarkt is denk ik niet heel effectief, alle vestigingen zijn frienzised, dus ze zullen niet snel iemand op het matje roepen hiervoor.
Je kunt je beter richten naar de directeur van jouw vestiging.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 12:24

Zero schreef:
Brief sturen naar het hoofdkantoor van Mediamarkt is denk ik niet heel effectief, alle vestigingen zijn frienzised, dus ze zullen niet snel iemand op het matje roepen hiervoor.
Je kunt je beter richten naar de directeur van jouw vestiging.



lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Siem di 22 nov 2011 - 20:17

Wat vervelend, ik heb een soortgelijk probleem bij de mediamarkt gehad. Alleen bij mij is alles juist wel goed opgelost, overigens hebben ze elke keer (3 keer in mijn geval) expliciet gevraagd of ik back-ups had gemaakt en alles dus elders had opgeslagen. Hij moest nl naar hp gestuurd worden en zij konden niet weten wat er aan gedaan zou worden en of eventuele bestanden zouden verdwijnen.

Bij de derde keer werd duidelijk vermeld dat als het een hardware probleem zou zijn ik de laptop niet meer terug zou krijgen en er dus ook geen gelegenheid was om nog bestanden terug te halen.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Jasmine di 22 nov 2011 - 20:31

Printje schreef:Ik baal van alle Kruidvatwinkels met hun kleine wandelpaden die ze vervolgens doodleuk helemaal volzetten met allerlei zooi waardoor ik nergens met mijn kinderwagen door kan zonder alles om te rijden.

Dikke + 1!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Xanna di 22 nov 2011 - 21:21

Wat vervelend zeg van je laptop! Hopelijk bereik je nog iets met je brief..

Ik krijg inmiddels helemaal de kriebels van de website van typhone. Wat een slechte service zeg.

Ik heb via hen een nieuw abonnement afgesloten bij t.mobile en ze zouden mijn huidige abonnement opzeggen. Ik was meer dan een maand van te voren, dus dat zou volgens hen helemaal geen probleem zijn. De aanvraag van nummerbehoud is bij hen nog een week blijven liggen, heb zelf steeds achter de status van de order aan moeten bellen en ze moeten vertellen dat het belangrijk is dat het allemaal op tijd gebeurt. Je wordt daarnaast op de hoogte gehouden met de verkeerde informatie per mail. Als excuus krijg je dan te horen dat het allemaal nog niet zo goed werkt..

Ze kennen de regels rondom het nummerbehoud niet en ze vallen elkaar als collega's af (dat die collega dat niet had mogen zeggen, want dat klopt niet blabla). Ik wilde het bezorgadres van de telefoon wijzigen, dus zo gezegd zo gedaan. Vervolgens bel ik er achter aan en blijkt dat ze het vergeten zijn. De simkaart dus naar het ene adres, telefoon naar het andere adres. Puntje bij het paaltje; beide dingen in 1 doos op het nieuwe adres met een track en trace code gebaseerd op het oude adres..

Uiteindelijk hebben ze niet op tijd mijn oude abonnement opgezegd en loopt het nog 9 dagen door met torenhoge kosten (aangezien de korting van sim only vervalt na aflopen van abonnement en het een abonnement betreft van 500 belminuten) Op dag 5 van die 9 dagen wordt mijn nummer geporteerd, maar ik moet nog wel die resterende 4 dagen de volle mep betalen (terwijl ik dan al met mijn oude nummer via mijn nieuwe provider bel..)

Al met al een lang verhaal, maar ik kan die website aan niemand aanraden. Het enige pluspunt is dat de klantenservice bellen gratis is.. Wink

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Niekske di 22 nov 2011 - 21:36

Yasmine schreef:
Printje schreef:Ik baal van alle Kruidvatwinkels met hun kleine wandelpaden die ze vervolgens doodleuk helemaal volzetten met allerlei zooi waardoor ik nergens met mijn kinderwagen door kan zonder alles om te rijden.

Dikke + 1!

Das niet alleen bij de kruidvat en ook niet alleen met een kinderwagen... ook bij de hema staan er bijvoorbeeld allerlei bakken en stellages in de gangpaden, zeker nu voor de feestdagen. Als er iemand even iets staat te zoeken op de kop-kant van een rek, is meteen dat stuk van het gangpad geblokkeerd. Ik geloof ik ook niet dat dikkere mensen er gewoon doorheen kunnen lopen...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic v.w.b. winkels! Empty Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum