goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
+2
Rush
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
ik ben aan het kijken voor een tablet, maar wil er niet mega veel geld aan uitgeven als zijnde ipad oid... we gaan hem ook niet mega veel gebruiken is het idee omdat we allebei n laptop hebben. tis ook bedoeld om als we op vakantie gaan dat we met A in het vliegtuig een filmpje kunnen kijken... verder zou ik graag wordfeud en draw something er op willen spelen... en hem misschien als ereader gebruiken.
wie heeft er ervaringen met een goedkope tablet? welke? en wat koste die? en waar moet ik op letten?
en welke android versie moet er minimaal op staan om toch die spelletjes te doen die ik wil?
wie heeft er ervaringen met een goedkope tablet? welke? en wat koste die? en waar moet ik op letten?
en welke android versie moet er minimaal op staan om toch die spelletjes te doen die ik wil?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
Intertoys heeft er nu 1 voor 99,- met Android 4.0.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
dat is denk ik 7 inch of niet? ik wil toch graag 10 inch even vergeten te vermelden omdat 7 met filmpje kijken denk ik wel erg klein is of....?
duckie- Ratel
Ik heb ook 7" en kijk er altijd uitzending gemist op, heb ik totaal geen moeite mee, zelf zonder bril
Rush- Lady Post-a-lot
Die van de Intertoys heb ik, alleen een eerdere versie. Ook 7 inch en dat vind ik juist precies goed. Mijn zus heeft namelijk een 10 inch en dat vind ik onhandig vasthouden. Over het toestel zelf ben ik zeer tevreden, nog geen vervelende dingen tegengekomen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
@ rush oke dus dat is wel goed te doen dus... (mag ik vragen wat voor 1 jij hebt?) kijk je dan via wifi zeg maar?
ik ga denk ik maar eens bij intertoys kijken hoe dat gaat enzo
@ carola 589 scheelt het zo veel dan de 7 en 10 inch ook in vasthouden ed? kun je op de oude (weet niet welke android daarop draait) ook wel wordfeud en draw something doen?
ik ga denk ik maar eens bij intertoys kijken hoe dat gaat enzo
@ carola 589 scheelt het zo veel dan de 7 en 10 inch ook in vasthouden ed? kun je op de oude (weet niet welke android daarop draait) ook wel wordfeud en draw something doen?
duckie- Ratel
Ik heb een HTC Flyer 16GB Wi-Fi, dus wat ik erop doe, doe ik inderdaad op WiFi.
Ik vind het nog steeds zonde dat ik zo`n ding gekocht heb, maargoed. Leuke kast opvulling.
Ik vind het nog steeds zonde dat ik zo`n ding gekocht heb, maargoed. Leuke kast opvulling.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja ik was verbaasd over hoeveel groter de 10 inch is. Misschien hebben ze bij de Intertoys (of ergens anders) ook wel de 10 inch liggen en kun je ze is vergelijken. Ik ben zelf blij dat ik de 7 inch gekozen heb. Zolang er Market van android op de tablet zit kun je o.a. wordfeud en draw something spelen. Je moet idd wel wifi hebben om gebruik te maken via internet.
Cheesegirl- Ratel
ik heb ergens vaag gelezen dat je minimaal android 2.3 moet hebben voor draw something of is dat niet waar? want wat is dan het verschil met die verschillende android versies??
duckie- Ratel
Heb laatst voor de verjaardag van mn mam ook 'n goedkopere versie gekocht; Archos 101 9G. Wel iets duurder dan die wie net genoemd zijn maar wel heel fijn.
Ze wilde voornamelijk 's avonds in de kamer spelletjes erop spelen en eventueel wat met mij en mn zusje kletsen (we wonen niet meer thuis). Dit kan allemaal perfect met dat ding.
Ze wilde voornamelijk 's avonds in de kamer spelletjes erop spelen en eventueel wat met mij en mn zusje kletsen (we wonen niet meer thuis). Dit kan allemaal perfect met dat ding.
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
De tablets die nu verkocht hebben hebben eigenlijk allemaal een hogere androidversie dan die jij noemt. Dus ja, je kunt die spellen er op spelen. Bij specificaties van een artikel kun je altijd terugvinden welke versie erop staat. Ook kun je via je tablet versies updaten.duckie schreef:ik heb ergens vaag gelezen dat je minimaal android 2.3 moet hebben voor draw something of is dat niet waar? want wat is dan het verschil met die verschillende android versies??
Cheesegirl- Ratel
Ik had eerst 1 van de kijkshop nou wat een rot ding mega traag. Heb nu de samsung galaxy tab en die is mega snel. Die oude die ik had zat ook een android versie op die niet geschikt was voor een tablet
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
ik heb vanmiddag ff gekeken bij de intertoys en vond de 7 inch toch wel wat aan de kleine kant, wil toch liever een 10 inch tablet. ga nog maar eens een beetje rond kijken voor wat leuke aanbiedingen
duckie- Ratel
Let wel even op de processor als je een tablet gaat kopen. Het is heel vervelend als je tablet sloom is. Ik zou ook voor 10inch gaan persoonlijk. Heb je de Optimus serie van LG al bekeken?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Carola589 schreef:De tablets die nu verkocht hebben hebben eigenlijk allemaal een hogere androidversie dan die jij noemt. Dus ja, je kunt die spellen er op spelen. Bij specificaties van een artikel kun je altijd terugvinden welke versie erop staat. Ook kun je via je tablet versies updaten.duckie schreef:ik heb ergens vaag gelezen dat je minimaal android 2.3 moet hebben voor draw something of is dat niet waar? want wat is dan het verschil met die verschillende android versies??
Voor Draw something moet je 3. nog wat hebben. Ik heb 2.3 op mij telefoon, en dan kun je dus geen Draw something spelen. En meer apps werken niet, kwam ik achter.
Gast- Gast
Carola589 schreef:De tablets die nu verkocht hebben hebben eigenlijk allemaal een hogere androidversie dan die jij noemt. Dus ja, je kunt die spellen er op spelen. Bij specificaties van een artikel kun je altijd terugvinden welke versie erop staat. Ook kun je via je tablet versies updaten.duckie schreef:ik heb ergens vaag gelezen dat je minimaal android 2.3 moet hebben voor draw something of is dat niet waar? want wat is dan het verschil met die verschillende android versies??
maar stel dat ik een koop via MP met versie 2.2 kun je die dan al weer zo updaten naar 3.0 ofzo? en wil dat met alles?
duckie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Mobiel forum: hoe weer terug naar mobiele versie? [android]
» Goede mini tablet gezocht (Android)
» welke app om fotocollage te maken (android)
» Welke tablet hebben jullie?
» mama's welke tablet?
» Goede mini tablet gezocht (Android)
» welke app om fotocollage te maken (android)
» Welke tablet hebben jullie?
» mama's welke tablet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: