Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In welke winkels...

+25
Lynn_
Rev3rie
tweeling
Caro
SuperGrover
Mari
Susan
Raindrop
Polly
Jeanette
Linnie1985
Caroow
Pannetoet
girli
Roxi3
Lejow
Minx
Serena
Blond
Kqip
TNMN
NoorA
VeryCherry
Moezie
Sarah1985
29 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

In welke winkels... Empty In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:29

Vind jij de klantvriendelijkheid ver te zoeken?
En waar vind je de klantvriendelijkheid juist heel erg goed?

Maakt niet uit wat voor soort winkels. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Sarah1985 do 10 feb 2011 - 2:35

aldi hier in het dorp ze gooien de boodschappen in je kar, en schreeuwen het bedrag

Kruidvat ook hier in het dorp dat personeel staat zo chaggie in de winkel en als je ze vraagt waar iets ligt zeggen ze gerust weet ik veel zoek zelf maar.

Lild in leeuwarden was 1 aso personeelslid die duwde bewust de kar keihard in mijn buik en schold mij uit. Enige wat ik deed was niet na acheren gaan kon ook niet want stond iemand
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Moezie do 10 feb 2011 - 2:36

Ik was laatst in de aldi... mijn god die vrouw daar achter de kassa die bezorgde me echt slechte zin!!! Mad zeg ik dat ik wil pinnen.. kreeg ik het antwoord.. Moet jij weten :shock:

En gisteren zo een leuke vrouw in de Elvita (kledingzaak) die heeft bijna een half uur met me staan kletsen.. Maar daar word ik zowiezo altijd goed geholpen
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:38

Ik merk dat veel jonge dames in de supermarkten geen kaas gegeten hebben van klantvriendelijkheid.. Het ge-jij en ge-je vliegt je om de oren en bij mezelf vind ik dat echt niet erg, maar je gaat een hoogbejaarde man niet vragen of 'je de bon ook wilt hebben'..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  VeryCherry do 10 feb 2011 - 2:39

Bij de Wibra in de stad, ik was er dinsdag met mijn moeder er werkt een vrouw dat je niet weet dat je af moet ronden, het was een bedrag van, ik geloof, €4,07 en ik gaf gepast geld €4,05 dus en ze blééf maar volhouden dat ik nog 2 cent er bij moest doen... :S
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  NoorA do 10 feb 2011 - 2:39

Vind jij de klantvriendelijkheid ver te zoeken?
- Kruidvat (echt verschrikkelijk naar en ongeinteresseerd personeel hier)
- HEMA (van die jonge 15-jarige asociale ik-begroet-je-niet-en-ik-kijk-je-niet-aan-want-ik-zit-hier-HEUS-niet-voor-mijn-lol-op-zaterdagmeisjes)

En waar vind je de klantvriendelijkheid juist heel erg goed?

Bij de Albert Heijn hier zitten hele leuke, vriendelijke vrouwen achter de kassa.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:40

Hier bij de supermarkt zitten van die zuurpruimen achter de kassa, gelukkig zijn ze het niet allemaal.. Maar bij zo 1 stap ik echt niet in de rij.. Het bedrag kunnen ze dan amper hun mond uit krijgen..

En hier bij de drogist zijn ze erg klantvriendelijk. Ik heb het hier nog nooit anders dan zo meegemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  VeryCherry do 10 feb 2011 - 2:41

Bij de Plus vind ik het personeel ook heel vriendelijk, ze weten zelfs welke sigaretten ik altijd wil en met spaaracties hoef ik nooit voor een bepaald bedrag boodschappen te doen om die dingen te krijgen. In dit geval dus de Troetels.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:41

Kauwgom eten terwijl je achter de kassa zit is ook not done trouwens, zie ik ook nog wel eens gebeuren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  NoorA do 10 feb 2011 - 2:41

_Donnaa schreef:Ik merk dat veel jonge dames in de supermarkten geen kaas gegeten hebben van klantvriendelijkheid.. Het ge-jij en ge-je vliegt je om de oren en bij mezelf vind ik dat echt niet erg, maar je gaat een hoogbejaarde man niet vragen of 'je de bon ook wilt hebben'..

Inderdaad ja. En ik vind het echt heeel storend als ze je niet eens begroeten. Ik zeg dan altijd maar heel overdreven 'goeiemorrrrgenn/middag/avond'.

De jeugd van tegenwoordig ook laughcry
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  TNMN do 10 feb 2011 - 2:42

Ik kocht laatst in een charity shop een heel servies expresso kopjes en schoteltjes. Toen ik ging afrekenen en vroeg of het misschien in papier gewikkeld kon worden (omdat ik nog een stuk naar huis moet lopen) zuchte de vrouw achter de kassa heel hard en smeet zo een stapel papier op de toonbank. Toen commandeerde ze dat haar collega het maar moest inpakken. Dat vond ik echt heel aso, niet alleen naar mij toe maar ook naar haar collega. De mensen hier vind ik altijd juist heel aardig in winkels, dus dit had ik nog niet meegemaakt zo.


Laatst aangepast door TNMN op do 10 feb 2011 - 2:43; in totaal 1 keer bewerkt
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Kqip do 10 feb 2011 - 2:42

De Action hier om de hoek werkt 1 persoon wat een onvriendelijk persoon is dat zeg Mad . Klagen en schelden achter de kassa terwijl er klanten bij staan en lomp behandelen van klanten..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:43

Aldi vind ik een hel... En ik was laatst bij de Bart Smit, stonden 2 meisjes achter kassa (1 afrekenen, ander inpakken) En die stonden hun weekend uiiiitgebreid te bespreken en te giechelen en te doen. Hartstikke énig, maar een goededag of fijne middag kon er niet vanaf naar de klanten toe :/ Onbegrijpelijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Blond do 10 feb 2011 - 2:43

Ik vind het winkelpersoneel in vrijwel geen enkele winkel in Amsterdam op een drukke zaterdag vriendelijk. Ze gedragen zich alsof JIJ blij moet zijn dat ze je willen helpen.

En ik vind de meiden in de Steps ook eng. Die komen met een plastic glimlach op hun toet naar je toe met een standaard praatje of je lekker aan het winkelen bent en of je hulp nodig hebt. Ik ga daar tegenwoordig ook niet meer naar binnen. Dat gezanik aan mn kop, ik wil gewoon snuffelen tussen de rekken. En de opmerking: "leuk is ie hé, ik heb hem zelf ook" die hoef je tegen mij ook echt niet te maken.

De meeste andere winkels vind ik men wel aardig hoor angel

Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:44

CherrieLola schreef:Bij de Wibra in de stad, ik was er dinsdag met mijn moeder er werkt een vrouw dat je niet weet dat je af moet ronden, het was een bedrag van, ik geloof, €4,07 en ik gaf gepast geld €4,05 dus en ze blééf maar volhouden dat ik nog 2 cent er bij moest doen... :S

Dit heb ik ook al eens ergens in een winkel gehad.. Ze heeft er toen zelfs nog iemand bij gehaald die het ook niet snapte, ik zei toen van laat maar.. Als jullie niet eens kunnen afronden o.i.d. mogen jullie het wel houden..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:46

CherrieLola schreef:Bij de Wibra in de stad, ik was er dinsdag met mijn moeder er werkt een vrouw dat je niet weet dat je af moet ronden, het was een bedrag van, ik geloof, €4,07 en ik gaf gepast geld €4,05 dus en ze blééf maar volhouden dat ik nog 2 cent er bij moest doen... :S

Trouwens, er zijn winkels waarbij 't nog niet hoeft toch? Aldi rondt ook (nog steeds) niet af en de C&A ook niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Serena do 10 feb 2011 - 2:46

De Jumbo bij mij in de buurt is echt een ramp! ze weten zelf niet eens wat ze verkopen, en dan vraag je of iets kan (dat weet ik dan toevallig omdat ik zelf in een supermarkt heb gewerkt) en dan staan ze je schaapachtig aan te kijken..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  VeryCherry do 10 feb 2011 - 2:48

Klopt, Aldi en C&A ronden de bedragen niet af, maar dit was gewoon echt onnozel...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Minx do 10 feb 2011 - 2:49

plumke schreef:
CherrieLola schreef:Bij de Wibra in de stad, ik was er dinsdag met mijn moeder er werkt een vrouw dat je niet weet dat je af moet ronden, het was een bedrag van, ik geloof, €4,07 en ik gaf gepast geld €4,05 dus en ze blééf maar volhouden dat ik nog 2 cent er bij moest doen... :S

Dit heb ik ook al eens ergens in een winkel gehad.. Ze heeft er toen zelfs nog iemand bij gehaald die het ook niet snapte, ik zei toen van laat maar.. Als jullie niet eens kunnen afronden o.i.d. mogen jullie het wel houden..


Afronden is niet verplicht in Nederland. Een winkelier mag hier voor kiezen. Ze mogen er ook voor kiezen om dit niet te doen. En dan zul je echt die 2 cent moeten betalen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:50

Daar bij Donna in het centrum ben ik eens bij een drogisterij geweest die mij wist te vertellen dat leukoplast niet meer verkocht werd en dat het ook niet meer in de handel was. Ik zei toen: hoe weet je dat zo zeker.. Ze zei omdat het al jaren niet meer verkocht werd. Ik zei dat vind ik best raar want ik werk er dagelijks mee, ze zei dat kan niet! Ik ben toen naar een drogist verderop gegaan en daar was het dus wel.. Ja ik samen met mijn pa die leukoplast kopen.. En loop zo die vorige winkel weer binnen :P
Mijn pa zei nog moet je niet doen, maar dan ben ik best eigenwijs..
Ik liet die leukoplast zien en zei, zo heb je daar nog van terug??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  VeryCherry do 10 feb 2011 - 2:50

Maar dan moet het toch wel aangeven zijn lijkt me.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:51

Fairytale schreef:
plumke schreef:
CherrieLola schreef:Bij de Wibra in de stad, ik was er dinsdag met mijn moeder er werkt een vrouw dat je niet weet dat je af moet ronden, het was een bedrag van, ik geloof, €4,07 en ik gaf gepast geld €4,05 dus en ze blééf maar volhouden dat ik nog 2 cent er bij moest doen... :S

Dit heb ik ook al eens ergens in een winkel gehad.. Ze heeft er toen zelfs nog iemand bij gehaald die het ook niet snapte, ik zei toen van laat maar.. Als jullie niet eens kunnen afronden o.i.d. mogen jullie het wel houden..


Afronden is niet verplicht in Nederland. Een winkelier mag hier voor kiezen. Ze mogen er ook voor kiezen om dit niet te doen. En dan zul je echt die 2 cent moeten betalen.
Maar 1 en 2 centen zijn er toch uitgehaald in NL?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:53

Fairytale schreef:
plumke schreef:
CherrieLola schreef:Bij de Wibra in de stad, ik was er dinsdag met mijn moeder er werkt een vrouw dat je niet weet dat je af moet ronden, het was een bedrag van, ik geloof, €4,07 en ik gaf gepast geld €4,05 dus en ze blééf maar volhouden dat ik nog 2 cent er bij moest doen... :S

Dit heb ik ook al eens ergens in een winkel gehad.. Ze heeft er toen zelfs nog iemand bij gehaald die het ook niet snapte, ik zei toen van laat maar.. Als jullie niet eens kunnen afronden o.i.d. mogen jullie het wel houden..


Afronden is niet verplicht in Nederland. Een winkelier mag hier voor kiezen. Ze mogen er ook voor kiezen om dit niet te doen. En dan zul je echt die 2 cent moeten betalen.

Ik weet dat het niet verplicht is, maar het was in een winkel waar ik veel vaker was geweest en waar het wel veel werd/word gedaan.. Dus, en dan heb je er 2 staan die er beiden niets van snapten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:54

_Donnaa schreef:
Fairytale schreef:
plumke schreef:
CherrieLola schreef:Bij de Wibra in de stad, ik was er dinsdag met mijn moeder er werkt een vrouw dat je niet weet dat je af moet ronden, het was een bedrag van, ik geloof, €4,07 en ik gaf gepast geld €4,05 dus en ze blééf maar volhouden dat ik nog 2 cent er bij moest doen... :S

Dit heb ik ook al eens ergens in een winkel gehad.. Ze heeft er toen zelfs nog iemand bij gehaald die het ook niet snapte, ik zei toen van laat maar.. Als jullie niet eens kunnen afronden o.i.d. mogen jullie het wel houden..


Afronden is niet verplicht in Nederland. Een winkelier mag hier voor kiezen. Ze mogen er ook voor kiezen om dit niet te doen. En dan zul je echt die 2 cent moeten betalen.
Maar 1 en 2 centen zijn er toch uitgehaald in NL?

Die centen is nog altijd een wettelijk betaal middel in nederland. Er worden alleen geen nieuwe bijgemaakt hier, omdat er weinig meer mee word betaald

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:57

Bij de SuperdeBoer in het winkelcentrum bij mij dichtbij hebben ze personeel aangenomen met op het CV: 'direct gestuurd uit de hel' ... Serieus, de ene is daar nog erger dan de ander. Alleen van die hele jonge meisjes zijn daar juist nog enigszins klantvriendelijk. Ze weten niet zoveel, maar ze zijn tenminste niet onbeschoft.
Ik heb daar al regelmatig klanten horen uitschelden/beschreeuwen.

Bij de AH in hetzelfde winkelcentrum doen ze juist álles om het je zo makkelijk mogelijk te maken.
En bij de Lidl waar ik zelf altijd naartoe ga zijn ze ook heel lief. (maar ik ken ook minder goede)

Vinden jullie ook dat winkels die in verhouding heel goedkoop zijn, vaak minder leuk personeel hebben? (ik ga normaal dus nooit naar winkels waar ik niet netjes behandeld word, maar als het echt goedkoop is, haal ik wel eerder mijn schouders op)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum