Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In welke winkels...

+25
Lynn_
Rev3rie
tweeling
Caro
SuperGrover
Mari
Susan
Raindrop
Polly
Jeanette
Linnie1985
Caroow
Pannetoet
girli
Roxi3
Lejow
Minx
Serena
Blond
Kqip
TNMN
NoorA
VeryCherry
Moezie
Sarah1985
29 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:58

De meeste winkels ronden af naar 5 centen. Maar bij de Aldi bijvoorbeeld, geven ze nog 1 of 2 cent terug.
En het is een geldig betaalmiddel, dus als jij wilt, mág je er mee betalen..

Even ontopic: bij de meeste winkels in ons dorp zijn ze heel vriendelijk. Bij één winkel zijn er die 'nepaardig' doen, maar je voelt dat ze er niets van menen. Zeg dan niks en laat mij lekker sneupen.

Ik heb een keer bij de H&M in Groningen meegemaakt dat ik bij de kassa stond en ik aan de beurt was. Zegt de kassajongen doodleuk tegen het meisje naast hem achter de andere kassa: vind jij ook dat de klanten altijd zo serieus kijken? Er kan geen lachje af.. Gewoon terwijl hij mijn truitje aan het afrekenen was. Ik was zo verbaasd dat ik geen gevatte opmerking kon maken op dat moment.. maar ik vond het wel zo raar.

En bij ons in het dorp in de Poiesz heb ik wel eens dat de cassieres onderling met elkaar praten terwijl ze jouw boodschappen aan het afrekenen zijn. Dat hoort niet, vind ik.

En oja, (ik raak op dreef!) in de boekwinkel in ons dorp werkt een oudere mevrouw en die heeft de rare gewoonte je niet aan te kijken als ze je helpt. Dat voelt ook niet zo prettig, gevolg is dat ik daar bijna nooit meer kom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Minx do 10 feb 2011 - 2:58

Hieronder het stukje van de nederlandse bank.

Afronding eurocent

Wanneer u bij de kassa met contant geld afrekent, mag de winkelier het bedrag afronden op een veelvoud van 5 eurocent. De winkelier moet wel duidelijk aangeven met een sticker op de pui en bij de kassa dat er wordt afgerond. Deze maatregel vergroot het betaalgemak en dringt de kosten van ons betalingsverkeer terug. Het afronden geldt niet voor betalingen met pinpas of chipknip.

Munten van 1 en 2 eurocent niet afgeschaft
De munten van 1 en 2 eurocent worden niet afgeschaft, u kunt er gewoon mee blijven betalen. Maar omdat er steeds minder vraag naar de 1 en 2 eurocent zal zijn, komen er op den duur minder eurocenten in omloop. Behalve Finland is Nederland het enige euroland dat afrondt. In Finland is afronden wettelijk verplicht. In Nederland mag een winkelier zelf bepalen of hij afrondt.

Afronden leidt niet tot hogere prijzen
Afronden gebeurt over het totaalbedrag dat contant wordt afgerekend. Als het eindbedrag op 1 of 2 cent uitkomt, wordt het naar beneden afgerond. Als het eindbedrag op 3 of 4 eindigt, wordt het naar boven afgerond. Hetzelfde geldt voor eindbedragen die eindigen op 6 of 7 cent (afronden naar beneden) of op 8 of 9 cent (afronden naar boven). Uit onderzoek blijkt dat er evenveel kans is dat een bedrag naar beneden of naar boven wordt afgerond. Afronden leidt dus niet tot hogere prijzen.

Maatschappelijk Overleg Betalingsverkeer
Initiatiefnemer van deze maatregel is het Maatschappelijk Overleg Betalingsverkeer (MOB). In het MOB zitten behalve banken en de detailhandel ook maatschappelijke organisaties als de Consumentenbond, de ouderenbonden en de Chronisch zieken en Gehandicaptenraad. De Nederlandsche Bank (DNB) is voorzitter van dit overleg-orgaan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:12

Hema, vaak meegemaakt als ik al zelf had gekeken en het ging vragen. ''Als het er niet is, dan is het er niet, het ligt daar en daar''.

Kruidvat, alleen 1 vestiging die ik ken waar ze zo arrogant zijn dat ik wel naar een andere ga of dan maar helemaal niet. Eentje hier vlakbij daar zijn ze echt heel aardig en lopen mee als je iets niet kan vinden.

Hoogvliet, hier bij ons. De meeste cassieres zijn oke, maar 1 kijkt niet op of om en dan wel aan het eind zeggen of ik zegels spaar. Een goedendag kan er niet vanaf en ook al doet ze dat wel, dan zeg ik toch niks terug.

Blokker, hier bij ons wat een klotepersoneel zeg. Bij andere vestigingen nooit last zijn altijd behulpzaam.

Xenos, als je gewoon wat vraagt krijg je een reactie op een hele fijne toon............not.

Euroland, zelfde als hierboven.

Vind als personeel jou als klantzijnde niet behoorlijk toespreekt dat je er best wat van mag zeggen en anders vragen of je de manager kan spreken. Zo leert diegene het misschien af en krijgt diegene op z'n kop.
Toen ik een keer wat aan een cassiere vroeg kreeg ik op een botte manier een antwoord. Ik heb toen gewoon gezegd ''de toon waarop je het zegt mag wel anders''.
Tja, dan zeg ik er gewoon wat van hoor, kom nou zeg!

Oh laatst was ik bij een Blokker en vroeg waar ik metalen vochtverdampers kon vinden. Werd er gezegd zonder dat ze gekeken hadden dat zij die nooit gehad hadden. Dus ik zei dat ze in de folder stonden al was dat misschien die van vorige week. Ze stonden er echt in.

Gister was ik bij diezelfde en laatst stonden er in de folder van die klemmen voor op bijv. zakken chips nl van plastic. Ik had al gezocht wat ik altijd doe en kon ze niet vinden. Ik vragen zegt die jongen zonder te zoeken al ''die hebben we niet'' en wees mij naar metalen bagclips. Dus ik vroeg naar die van plastic en toe wist hij er niet vanaf.
Zo slecht zijn ze daar op de hoogte van de spullen die wel of niet in de folder staan.



Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 10 feb 2011 - 3:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:15

plumke schreef:
_Donnaa schreef:
Fairytale schreef:
plumke schreef:
CherrieLola schreef:Bij de Wibra in de stad, ik was er dinsdag met mijn moeder er werkt een vrouw dat je niet weet dat je af moet ronden, het was een bedrag van, ik geloof, €4,07 en ik gaf gepast geld €4,05 dus en ze blééf maar volhouden dat ik nog 2 cent er bij moest doen... :S

Dit heb ik ook al eens ergens in een winkel gehad.. Ze heeft er toen zelfs nog iemand bij gehaald die het ook niet snapte, ik zei toen van laat maar.. Als jullie niet eens kunnen afronden o.i.d. mogen jullie het wel houden..


Afronden is niet verplicht in Nederland. Een winkelier mag hier voor kiezen. Ze mogen er ook voor kiezen om dit niet te doen. En dan zul je echt die 2 cent moeten betalen.
Maar 1 en 2 centen zijn er toch uitgehaald in NL?

Die centen is nog altijd een wettelijk betaal middel in nederland. Er worden alleen geen nieuwe bijgemaakt hier, omdat er weinig meer mee word betaald
Okee, maar je krijgt die centen nergens terug.. Alleen bij de Aldi, van wat ik weet.. Dat is geen probleem, maar als ze dus niet afronden, verplichten ze je dus om te pinnen, aangezien je geen 2 cent hebt. Of die winkels moeten dus zelf ook 1 en 2 centen teruggeven.. Als ze dat dus niet kunnen, omdat ze die niet hebben, moeten ze wel afronden lijkt mij..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:18

Caribbeanlover schreef:Hema, vaak meegemaakt als ik al zelf had gekeken en het ging vragen. ''Als het er niet is, dan is het er niet, het ligt daar en daar''.

Oh, dat is bij de Action ook zo.. Ik vroeg laatst om tabbladen met cijfers erop. Zegt die vrouw; als ze er niet liggen, dan krijgen we ze woensdag binnen.. Dus ik ging er woensdag heen, geen tabbladen hoor.. Dus ik vroeg nog eens.. Ja zegt die vrouw, die liggen vast achter, morgen liggen ze wel in het schap..

Kwam ik er 2 dagen later, lag er nog niks en toen bekeek ik de kaartjes op het schap eens goed.. Hadden ze dus helemaal geen tabbladen met cijfers
laughcry
Ik kan me voorstellen dat je niet alles weet, qua assortiment.. Maar dan loop je toch anders even mee??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:22

Ik kom nooit bij Aldi dus dat weet ik niet, maar toen ik er wel kwam wilde ik persé die centen niet aannemen, ze verplichtte mij dit wel te doen.. toch niet gedaan want ik hoef ze echt niet! Maar ik pin liever dan dat ik geld in mijn búse heb..

Enne tabbladen met cijfers hebben ze toch bij de Hema?? Of had de Hema die?? Heb ze namelijk ook altijd gehad..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:24

Dolores schreef:Bij de SuperdeBoer in het winkelcentrum bij mij dichtbij hebben ze personeel aangenomen met op het CV: 'direct gestuurd uit de hel' ... Serieus, de ene is daar nog erger dan de ander. Alleen van die hele jonge meisjes zijn daar juist nog enigszins klantvriendelijk. Ze weten niet zoveel, maar ze zijn tenminste niet onbeschoft.
Ik heb daar al regelmatig klanten horen uitschelden/beschreeuwen.

Bij de AH in hetzelfde winkelcentrum doen ze juist álles om het je zo makkelijk mogelijk te maken.
En bij de Lidl waar ik zelf altijd naartoe ga zijn ze ook heel lief. (maar ik ken ook minder goede)

Vinden jullie ook dat winkels die in verhouding heel goedkoop zijn, vaak minder leuk personeel hebben? (ik ga normaal dus nooit naar winkels waar ik niet netjes behandeld word, maar als het echt goedkoop is, haal ik wel eerder mijn schouders op)

Terug schelden Laughing .Wat denken ze wel niet?! Als me dat overkomt, dan wil ik de bedrijfsleider spreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:27

Een ex collega van me was eens bij de AH en wilde een pak joghurt ofzo pakken die onderhand helemaal achteraan stond omdat die langer houdbaar was, heel logisch dus.
Zegt zo jochie die daar werkt als bijbaantje dat zij die niet mocht pakken omdat die achteraan stond. Dus mijn collega zei dat ze dat zelf wel uitmaakte en vroeg naar de baas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:29

plumke schreef:Ik kom nooit bij Aldi dus dat weet ik niet, maar toen ik er wel kwam wilde ik persé die centen niet aannemen, ze verplichtte mij dit wel te doen.. toch niet gedaan want ik hoef ze echt niet! Maar ik pin liever dan dat ik geld in mijn búse heb..

Enne tabbladen met cijfers hebben ze toch bij de Hema?? Of had de Hema die?? Heb ze namelijk ook altijd gehad..
Ja ik ook, maar als zij niet afronden, dan moeten ze dus zelf ook 1 of 2 centen terug kunnen geven.. Als je persee €4,07 moeten betalen dus.. Als zij dus geen 1 of 2 centen terug kunnen geven, dan horen ze af te ronden in mijn opinie..

Anyway.. Tabbladen met cijfers heb je idd in veel meer winkels, maar daarvoor moet ik speciaal het centrum in.. De Action kom ik vaker langs, omdat ik daar heel veel spulletjes koop..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:31

Bij onze Zeeman zijn ze niet meer zo heel vriendelijk. Hoorde van mijn nicht van de week dat ze constant naast haar bleef staan toen ze ondergoed aan het zoeken was en het allemaal veel te goed in de gaten hield, net dat mijn nicht een hoop zomaar in haar tas wilde doen of zo. Later aan de kassa had de verkoopster ook geen goed woord..

Verder is hier nog een kledingzaak waar ik het personeel heel snauwerig vind. Het is dat ze fijne, niet te dure broeken hebben en ik er soms dus wel kom, maar anders zou ik er zomaar niet heen gaan.

Bij onze dierenwinkel hebben ze weer super lief personeel. Die nemen echt de tijd voor je, hoe druk het ook is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Lejow do 10 feb 2011 - 3:32

Hier bij de Lidl zijn ze ook niet echt klantgericht.
Er zit natuurlijk geen rolband ander de kassa maar zo'n klein plateautje, waar sommige zoveel mogelijk proberen op te proppen. Met als gevolg dat een van die mutsen tot 3 keer aan toe mijn huzarenslaatjes eraf duwde. Toen ik reageerde met: Dat is nu al de derde keer, was de reactie 'oh...'.
Of inderdaad met de andere caissière uitgebreid het weekend gaan bespreken en geen boeh of bah tegen de klant kunnen zeggen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:33

Zeeman, idd ja ook kut.

Superstar, echt hele lieve meiden daar. Ben een paar keer geweest na hetzelfde filiaal en zag dezelfde meid daar. Ze is een keer een gesprek begonnen waar ik vandaan kwam. Dat klinkt misschien raar, maar ik vond het niet erg. Ze zijn heel erg behulpzaam en bellen zonder probleem naar een andere winkel als mijn dikke retenmaat er niet is bij hun.

Etos, hier vlakbij, daar kan ik gewoon mascare ruilen en kreeg een keer geld terug omdat ik niet tevreden erover was........................super!

Tangoshoes, op de Steenweg in Utrecht echt hele leuke aardige meiden. Die op HC zijn wat minder.

De gouden leeuw gaat naar........................?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:38

Als het er niet ligt, dan hebben we het niet, die opmerking kan ik niet meer horen. Ik vraag het niet voor niks Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Blond do 10 feb 2011 - 3:40

Isabella schreef:Als het er niet ligt, dan hebben we het niet, die opmerking kan ik niet meer horen. Ik vraag het niet voor niks Rolling Eyes

..maar wat moeten ze anders zeggen?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:41

Isabella schreef:Als het er niet ligt, dan hebben we het niet, die opmerking kan ik niet meer horen. Ik vraag het niet voor niks Rolling Eyes

Daar was vroeger toch een reclame ofzo over? Het ligt naast de suiker en als het daar niet ligt dan is het er niet.
Zoiets toch?!

Zo vaak word er gezegd dat het dan binnen komt en dan kom je die bewuste dag en is het er niet. Ze zeggen dan ''wat we bestellen krijgen we niet altijd en ligt eraan wat er binnenkomt''. Nou had dat dan toen gezegd denk ik dan en dan kom ik dus voor lul.

Wat heeft het voor zin als winkel zijnde om dingen te bestellen als ze toch niet weten of het binnen komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Roxi3 do 10 feb 2011 - 3:45

Vind jij de klantvriendelijkheid ver te zoeken?
Bij de c1000 bij mij in de buurt, ik ging daar van de week heen om de kipfilet uit de reclamefolder te halen. De aanbieding was uitverkocht en dat was prima, de volgende dag kwam ik terug en toen was het weer uitverkocht. De derde dag vond ik het wel een beetje vervelend worden en sprak ik een medewerker aan, ik vroeg waarom ze weer niets hadden en toen zei die jongen "ohhhh we hebben genoeg, alleen geen kipfilet".
Verder zijn de action en de subway bij ons ook vreselijk.

En waar vind je de klantvriendelijkheid juist heel erg goed?
Mediamarkt, mijn camera werd gratis gerepareerd terwijl ik hem zelf had laten vallen.
Bij de plus en de bas van der heijden in mijn woonplaats zijn ze ook altijd heel behulpzaam.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:52

_Chance schreef:
Isabella schreef:Als het er niet ligt, dan hebben we het niet, die opmerking kan ik niet meer horen. Ik vraag het niet voor niks Rolling Eyes

..maar wat moeten ze anders zeggen?

Ze kunnen ook gewoon normaal reageren en uitleggen dat iets niet binnen is gekomen, wanneer het wellicht wel binnen gaat komen en dat ik het bij een ander filiaal kan proberen, omdat zij het (niet) meer hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  girli do 10 feb 2011 - 4:12

Laatst bij de appie heijn. Ik had mijn bonuskaart al neergelegd. Ze zegt geen goedemiddag, scant mijn boodschappen, toetst die bonuskaart in voor mensen die em zijn vergeten en zegt 6,80. Dus ik schuif mijn bonuskaart naar voren. Zij scant em en de kassa geeft een foutmelding (ik heb zelf bij de appie heijn gewerkt, dus ik weet hoe dat gaat). Zij doet alsof mijn bonuskaart nu gescand is (kan helemaal niet). Dus ik maak een chagrijnige opmerking in de trant van, werkt niet he?! Ze kan zelf ook zien dat ik een medewerkerskaart heb en weet hoe het werkt. Ze heeft geen woord tegen me gezegd, maar als blikken konden doden zat ik dit niet te typen. Te lui om te vragen of ik een bonuskaart heb die al voor haar neus lag. Dat ze het niet gezien heeft, dat kan best. Dan had ze het moeten vragen.

Kreeg ik vervolgens van mijn vriend op mn donder dat ik niet zo chagrijnig moest doen. Rot op zeg, ze moet gewoon haar werk doen en klantvriendelijk zijn. Dat had ik bij mijn baas echt niet hoeven proberen.

Ik was net bij de Aldi en ik moest 1,10 afrekenen. Ik betaalde met 2,10 en ik kreeg geen wisselgeld. Ik gezegd dat ik met 2,10 heb betaald en ik kreeg netjes mijn euro terug. Goed werk!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Pannetoet do 10 feb 2011 - 4:33

Slechte klantvriendelijkheid:
- De Sanders hier om de hoek: Personeel is niet echt leuk en de cassiëre's zitten vreselijk te herkauwen achter de kassa
- C1000: De aanbiedingen worden slecht tot niet aangegeven, je word 'afgekafferd' en er word zó slecht bijgedraaid!
- Action: Er loopt vaak maar 1 meisje in de winkel dus als je iets zoekt ben je een half uur verder omdat er meerderen zijn die wat zoeken :P En het is er soms een zwijnenstal; overal ligt wat en alles door elkaar én er word ook daar slecht bijgedraaid
- Ikea: I I love you Ikea! Alléén lopen er zo weinig mensen rond!

Goede klantvriendelijkheid:
- De BCC: Ze helpen je heel goed en weten je ook te vertellen wat het is en ze nemen alle tijd voor je..
- Mediamarkt: Zelfde als hierboven alléén weten ze minder over de apparaten maar als je weet wat je moet hebben ben je daar aan het goeie adres :P
- Douglas: Vrouwen die weten waar ze over praten en je heel goed helpen
- Bijenkorf: Zelfde als de douglas
- Jeanscentre: Ze proberen je zo goed mogelijk te helpen en ze nemen de tijd voor je..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 5:19

Zelfs als ik chagrijnig ben, ben ik nog vriendelijk in de winkel. Onbegrijpelijk hoe sommige kunnen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Caroow do 10 feb 2011 - 5:41

Een hele tijd terug was ik in een kledingwinkel, ik had iets gepast maar dat was te groot, dus vroeg ik of ze ook een maatje kleiner hadden. Die vrouw werd serieus boos omdat ik maar tevreden moest zijn, genoeg mensen willen die maat en ik was ondankbaar. Nu ga ik ook echt niet meer naar die winkel, ondanks dat ik nu weer een normale maat heb.

Bij de c1000 hier staan de vakkenvullers altijd midden in het pad te kletsen of te smsen, ook zo fijn. Waarom ze daar vakkenvullers hebben is mij ook niet helemaal duidelijk, er is altijd enorm veel op.

Bij de Etos en de Aldi vind ik het personeel wel erg vriendelijk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Linnie1985 do 10 feb 2011 - 5:48

Wij hebben de laatste tijd het slecht getroffen in winkels. Poosje terug Intratuin, iedereen (was in de avond) was wat aan het drinken en ondertussen met collega's aan het kletsen. Mijn vriend wilde iets weten en er werd echt gekeken met moet dat nou...

Blokker hier (ik heb zelf bij de blokker gewerkt) stond een giga rij bij de kassa. 1 klant werd door 2 medewerkers geholpen en er wrd geen kassa bij omgeroepen. Iedereen in de rij stond te klagen dat dat een slechte zaak was van de winkel...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Jeanette do 10 feb 2011 - 6:01

Bij de Miss Etam vind ik de verkoopsters vreselijk. Wat een hoog bejaarde juppen met een ego van hier tot Tokio. Ook is er een winkeltje in Den Bosch waar die meiden zo uber overdreven aardig doen. Sorry, maar daar kan ik niet aardig tegen doen.

En waar ze wel vriendelijk zijn? In de kledingzaak waar ik vroeger mijn bijbaantje had. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 6:04

Nou dat wordt een hele waslijst.

Bij de plus hier, allemaal chagerijnen!
De primera, er is maar 1 jongen die echt vriendelijk is, de rest kan niet eens hallo vanaf als je zelf wel hallo zegt.
Bij de zeemand, kruidvat ja en nog een hoop.

En bij de DA vind ik ze altijd wel erg vriendelijk ook gewoon ff praatje maken als je bv een cadeaubon gevraagd heb terwijl ze het aan het inpakken zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 6:40

Een keer in een kledingwinkel in Leiden deed een verkoopster daar zo ontzettend onaardig tegen me dat ik later terug ben gegaan en heb verteld wat me is overkomen. Haar collega (assistent bedrijfsleidster was ze) was erg vriendelijk en zei "oh nee he, het is al de zóveelste keer dat ze zo doet, ik word er gek van..." Ik kreeg toen korting op mijn aankopen van haar.

Bij de AH hier vind ik iedereen erg aardig en behulpzaam.

In Leiden zit een fotowinkel, daar zijn de mensen zo vriendelijk en ontzettend behulpzaam en als je weggaat (nadat je al met ze hebt gesproken, anders zou het wel een beetje gek zijn Wink ) zeggen ze ook nog: "Als je nog vragen hebt kan je bellen en langskomen he! Gewoon doen!" Very Happy

Bij zowel de Aldi in Leiden als in mijn eigen woonplaats vind ik de medewerkers ontzettend onaardig.

Soms maak ook mee bij diverse winkels dat mijn aankopen gescand worden en vervolgens wordt er niks gezegd. Ik moet dan op het schermpje kijken hoe duur het is en betalen. Je krijgt dan zonder dat er een woord gezegd wordt je wisselgeld naar je toe gesmeten en je moet zelf vragen om je bon. Ik vind dat zo asociaal.

Bij de dierenwinkel in mijn woonplaats zijn ze wel heel erg lief en bijna altijd wordt er wel gevraagd hoe 't met Carlos is. Vind ik erg leuk!

Ik heb zelf ruim vijf jaar bij de Bart Smit gewerkt. Wij kregen regelmatig van klanten te horen dat ze het zo gezellig vonden bij ons. Bij de dichtstbijzijnde Bart Smit in Leiden werkt(e) erg onvriendelijk personeel en dat kregen we ook vaak te horen van klanten. Die zeiden dan dat ze liever iets verder reden en naar ons filiaal kwamen dan dat ze daarheen gingen.

Bij de Blokker in mijn woonplaats werken ook chagrijnige vrouwen zeg... Was daar een keer, vroeg naar iets en toen wees die vrouw ergens heen terwijl ze haar arm van links naar rechts bewoog en zei ze: "Het ligt daar ergens ongeveer geloof ik." Question Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 2 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum