Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In welke winkels...

+25
Lynn_
Rev3rie
tweeling
Caro
SuperGrover
Mari
Susan
Raindrop
Polly
Jeanette
Linnie1985
Caroow
Pannetoet
girli
Roxi3
Lejow
Minx
Serena
Blond
Kqip
TNMN
NoorA
VeryCherry
Moezie
Sarah1985
29 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 5 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Susan vr 11 feb 2011 - 7:16

Ik vond de mensen bij de AKO op het station nooit zo aardig, maar eigenlijk is het al jaren geleden dat ik daar regelmatig kwam, nu koop ik er nog maar heel soms iets, dus misschien werken de mensen van toen er allang niet meer.

Verder weet ik niet zo snel geen winkel waar mensen werken die echt klantonvriendelijk zijn.

Het meest klantvriendelijk is de man van de buurtsuper op de hoek.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 5 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Kathi vr 11 feb 2011 - 7:36

Het meest klantonvriendelijke personeel werkt hier in de Jumbo. De meisjes achter de kassa zeggen geen boe of bah als je er aan komt, kijken je niet aan en noemen alleen het bedrag dat je moet betalen. Geen 'doeg' 'fijne dag' oid als groet als je weggaat, asociaal. En tijdens het scannen van de boodschappen praten ze het liefst nog met hun collega's. Ik kom er ook dan ook nooit voor de boodschappen, alleen om stro en hooi voor het konijn te halen want dat is daar lekker goedkoop.

Wat ik ook stom vind, ik had een tijd geleden bij levi's winkel de levi's curve gekocht, bij aankoop twijfelde ik al... Maar ja die verkoopster super vriendelijk en aardig (tja 't moet verkocht natuurlijk.. logisch ook) en ze zei nog, pas 'm thuis op je gemak even en je kan altijd terug komen en de dag erna heb ik toch besloten om de broek terug te brengen. Kom ik in die winkel, moet ik eerst al super lang op haar wachten (zelfde verkoopster) en daarna was ze toch chagrijnig en kortaf.. Denk ja sorry hoor, moet het toch gewoon terug kunnen brengen.

Heel klantvriendelijk vind ik de meneer van de Bruna hier op het winkelcentrum.
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 5 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 7:46

Hier bij de Bokker zijn ze wel aardig.
Maar dat komt misschien omdat ze weten dat ik er zelf ook gewerkt heb Laughing

Onaardig:
Hans Textiel: Daar staan die meiden gewoon te ouwehoeren aan de telefoon met een vriendin o.i.d.
Ik heb daar zo vaak staan wachten! Op een gegeven moment heb ik de spullen gewoon op de toonbank laten liggen en ben gegaan.
Van Doorn Partywinkel: Bllluuuuh. Ik ging slingers halen voor H haar verjaardag. Had hele leuke gezien met felle bloemen en Happy Birthday. Daarna naar de action om nog wat bij te halen dus ik wil kijken wat ik allemaal al heb... Zie ik ineens dat die slinger van een 30e verjaardag is... Dus ik terug. Nee mevrouw, wij nemen niks terug... Serieus, ik had het net 10 minuten geleden gekocht!
Hing er op zo'n 2 meter hoog op een kast een papier geplakt dat ze niks terugnamen. Nou, over het algemeen kijk in niet naar het plafond om te zien of er iets wel of niet terug gebracht mag worden!

Aardig:
Etos: Iedere keer vragen ze me of ze me kunnen helpen terwijl ik die winkel kan dromen haha.
Wel aardig maar voor mij niet meer nodig. Het zijn stik leuke meiden maar als ze me goeiendag zeggen en helpen als ik ze nodig heb vind ik het ook goed.
Emte: Wij doen er elke woensdag onze boodschappen en ze zijn altijd even vriendelijk en behulpzaam.
Op de drukke tijden moet alles opgeruimd zijn en moeten de vakkenvullers mensen gaan helpen i.p.v. vakkenvullen. (Wat je bij veel supermarkten ziet waardoor er op zaterdag nauwelijks een mens door kan omdat hun daar staan met die grote rolcontainers)
Kindjes krijgen altijd iets leuks of lekkers (koekblik van Sesamstraat, sokken, worstje, boordkorstje...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 5 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 7:48

De c1000 hier. Wij hebben laatst een volle kar boodschappen laten staan omdat we het belachelijk vonden hoe het ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 5 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  riannuhhhh vr 11 feb 2011 - 8:23

Fairytale schreef:
plumke schreef:
CherrieLola schreef:Bij de Wibra in de stad, ik was er dinsdag met mijn moeder er werkt een vrouw dat je niet weet dat je af moet ronden, het was een bedrag van, ik geloof, €4,07 en ik gaf gepast geld €4,05 dus en ze blééf maar volhouden dat ik nog 2 cent er bij moest doen... :S

Dit heb ik ook al eens ergens in een winkel gehad.. Ze heeft er toen zelfs nog iemand bij gehaald die het ook niet snapte, ik zei toen van laat maar.. Als jullie niet eens kunnen afronden o.i.d. mogen jullie het wel houden..


Afronden is niet verplicht in Nederland. Een winkelier mag hier voor kiezen. Ze mogen er ook voor kiezen om dit niet te doen. En dan zul je echt die 2 cent moeten betalen.

moeten ze ook niet zo'n sticker op de deur/kassa plakken met wij ronden af
riannuhhhh
riannuhhhh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 60
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zwolle

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 5 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Beachgirl vr 11 feb 2011 - 8:28

Bij het Kruidvat valt het me op dat ze altijd 40% van de aanbiedingen niet hebben, of uitverkocht, of "niet geleverd". Ik wordt daar echt schijtziek van! Ze zijn wel vriendelijk hoor, maar de aanbiedingen zijn altijd erg slecht op voorraad.
Verder vind ik ze bij de Action ook niet altijd even vriendelijk. Is echt lopende band werk, een tot ziens of alstublieft kan er nauwelijks vanaf.

De Hema vind ik hier juist goed, aardig personeel, óók de weekendkrachten. En bij de Appie vind ik t ook prima in orde. Lopen altijd helemaal mee naar het juiste schap als je vraagt waar iets ligt.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 5 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 8:18

Bij de Hema in mijn eigen woonplaats zijn ze altijd heel aardig, maar ik was vandaag even bij de Hema vlak bij mij, maar dan in de stad op een winkelplein. Ik kom daar nooit. Ben er wel eens eerder geweest maar neem me steeds voor om daar niet meer te komen. Wat is de klantvriendelijkheid dáár ver te zoeken zeg...

Ik kocht daar vanmiddag een facewash. Normaal is die € 4,25. Het meisje achter de kassa sloeg hem aan en er stond toen € 10,60 op het schermpje. Ze zei niks maar keek mij gewoon afwachtend aan tot ik ging betalen. Ik keek verbaasd en toen keek zij ook verbaasd naar haar scherm en paste e.e.a. aan. Toen stond er € 3,60 op het schermpje. Ik vroeg of het met korting was, want normaal is het duurder. Ze zei toen heel ongeïnteresseerd "nee". Ik zei "oh" en ging betalen. Toen zei haar collega dat het wél in de aanbieding was, en toen snauwde ze naar hem (en misschien ook wel naar mij? Of ze snauwde in het niets, dat kan ook): "Ja, dat ken ik toch niet ruiken of wel dan?"
Mijn hemel zeg. Wat een schatje was dat...... Daar ga ik dus voorlopig écht niet meer heen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 5 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 8:19

Oh en daarna ging ik naar de Blokker daar in de buurt en daar werken juist hele aardige mensen gelukkig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 5 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:06

Ik vind het bij de C1000 vaak zo suf als er van die jongeren werken die dan niet eens weten wat ze allemaal precies verkopen. Als je het niet weet, dikke prima hoor maar zeg dan "weet ik niet" en ga vervolgens weer aan je werk. Wordt het hun dan niet geleerd dan ze ook een -ervaren- collega kunnen roepen?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 5 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:07

Brennuss schreef:Ik vind het bij de C1000 vaak zo suf als er van die jongeren werken die dan niet eens weten wat ze allemaal precies verkopen. Als je het niet weet, dikke prima hoor maar zeg dan "weet ik niet" en ga vervolgens weer aan je werk. Wordt het hun dan niet geleerd dan ze ook een -ervaren- collega kunnen roepen?


Ik heb ook wel eens gehad dat ze me gewoon ergens heen wijzen, terwijl het daar helemaal niet stond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 5 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum