Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In welke winkels...

+25
Lynn_
Rev3rie
tweeling
Caro
SuperGrover
Mari
Susan
Raindrop
Polly
Jeanette
Linnie1985
Caroow
Pannetoet
girli
Roxi3
Lejow
Minx
Serena
Blond
Kqip
TNMN
NoorA
VeryCherry
Moezie
Sarah1985
29 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Polly do 10 feb 2011 - 7:18

Ik kom in de winkel ook wel eens een stuk chagrijn tegen, maar de meest klantonvriendelijke ervaringen heb ik toch echt bij de gemeente! Daar heeft een vrouw me een keer zó opgefokt dat ik een klachtbrief heb geschreven. Een paar weken later werd ik opgebeld door een vriendelijke meneer die zijn excuses wilde maken.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:01

Sushi, je zou toch verwachten dat een bedrijfsleider zegt dat diegene een waarschuwing krijgt, want zo weet de klant niet of er wat aan gedaan word.
Zeker als die trut het vaker doet vind ik dat ze een goede waarschuwing moet krijgen en andere opzouten!

Jeanette, Miss Etam is geen leuke zaak, geen leuke kleding dus daarom komen er vn ouw wijven omdat het ouwe wijven troep is.

Etos, altijd vragen ze of je alles hebt kunnen vinden en of je nog wat nodig hebt.

Kruidvat, gister vroeg ik naar zonnebrand die heel goedkoop was, maar ik zei dat ik een hoge factor nodig had. Ik had het over Ambre Soleil en toen bleef de verkoopster maar hameren met ''we hebben alleen dit'' en ze wees op een tube ala tandpasta formaat. Dus ik zei dat het gewoon een fles was en dat moest ik meerdere kern herhalen omdat zij geen eens wist dat die flessen er waren ook niet dat het een partijhandel was.

Kwam ze aanzetten met een doos waar ze inzaten. Het ging tot factor 20 en ik wilde een hogere. Had ze het weer over die tubes dus toen zei ik geirriteerd ''ik zeg nou toch al een paar keer dat ik die tubes niet moet hebben''.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Raindrop do 10 feb 2011 - 23:07

In vrijwel elke winkel in Belgie :P
Hier zijn ze dus echt niet vriendelijk. Behalve bij een nieuwe supermarkt in buurt.

Ik had ooit wel bij de H&M gesolliciteerd en die zeiden dat ze aan het werken zijn aan het gedag zeggen enzo.
Echt wtf, zo moeilijk is dat toch niet :P
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:24

Buschauffeurs; Het is wel geen winkel, maar er kan 9 v/d 10x geen gedag vanaf. Zeg ik gedag, dan krijg ik vaak niks terug te horen of met moeite. Een hele enkele keer word er wel vrolijk gedag gezegd en dat is dan 9 v/d 10x een vrouwelijke.

De gemeentevervoer chauffeurs zijn vaak chaggie, maar ik merk dat die van Connexxion een stuk vriendelijker zijn.

Kruidvat, daar was ik jaren geleden met mijn moeder eens in een filiaal die altijd chaggie is.
Toen de verkoopster iets tegen mijn moeder zei op een onaardige toon ben ik haar opgekomen omdat zij zelf niet zo is. Heb toen iets gezegd als ''je hoeft niet op zo toon tegen mijn moeder te praten hoor''.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:29

CBL, ik koop ook wel eens iets bij Miss Etam hoor. En ik ben zeker geen oud wijf.

Bij de Hema hier zijn ze ontzettend aardig. Vorige week zocht ik Takkiebekers en gingen ze met z'n drieën zoeken Very Happy Echt cool. Jammer genoeg niet gevonden, maar vond ik wel heel klantvriendelijk.

Bij de Blokker hier zijn ze NIET aardig, ik vroeg of ze iets hadden en het enige wat dat kind zei was: 'NEUJ'! Echt zo asociaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Lejow do 10 feb 2011 - 23:32

Ik vind de kleding bij miss Etam ook leuk!

Betekent dat dat 25 tegenwoordig de grens voor 'oud wijf' is?
Dan ben jij ook de sjaak, Alex Very Happy Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:33

Dan is cbl zéker een ouwe taart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Lejow do 10 feb 2011 - 23:34

Alex167 schreef:Dan is cbl zéker een ouwe taart.

Laughing laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:38

plumke schreef:Daar bij Donna in het centrum ben ik eens bij een drogisterij geweest die mij wist te vertellen dat leukoplast niet meer verkocht werd en dat het ook niet meer in de handel was. Ik zei toen: hoe weet je dat zo zeker.. Ze zei omdat het al jaren niet meer verkocht werd. Ik zei dat vind ik best raar want ik werk er dagelijks mee, ze zei dat kan niet! Ik ben toen naar een drogist verderop gegaan en daar was het dus wel.. Ja ik samen met mijn pa die leukoplast kopen.. En loop zo die vorige winkel weer binnen :P
Mijn pa zei nog moet je niet doen, maar dan ben ik best eigenwijs..
Ik liet die leukoplast zien en zei, zo heb je daar nog van terug??

Je maakt er wel een clifhanger van... Wat zei ze? smile

Ik betaalde een keer met een briefje van 20 bij de blokker. Zij bleef volhouden dat ik met 10 had betaald, op een hele nare toon ook. Ik ben naar huis gegaan, heb de winkel gebeld en gevraagd naar de bedrijfsleider. Uitgelegd en gezegt dat hij bij het kassatellen 10 euro extra zou overhouden, dat 'ie van mij is. Volgende dag werd ik teruggebeld, inderdaad, kon mijn 10 euro komen halen. Dus ik zeg glimlachend tegen die vrouw 'ik heb mijn 10 euro terug hoor, bedankt!' zegt ze 'ik weet niet waar je het over hebt, ik was het niet' Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:41

girli schreef:Laatst bij de appie heijn. Ik had mijn bonuskaart al neergelegd. Ze zegt geen goedemiddag, scant mijn boodschappen, toetst die bonuskaart in voor mensen die em zijn vergeten en zegt 6,80. Dus ik schuif mijn bonuskaart naar voren. Zij scant em en de kassa geeft een foutmelding (ik heb zelf bij de appie heijn gewerkt, dus ik weet hoe dat gaat). Zij doet alsof mijn bonuskaart nu gescand is (kan helemaal niet). Dus ik maak een chagrijnige opmerking in de trant van, werkt niet he?! Ze kan zelf ook zien dat ik een medewerkerskaart heb en weet hoe het werkt. Ze heeft geen woord tegen me gezegd, maar als blikken konden doden zat ik dit niet te typen. Te lui om te vragen of ik een bonuskaart heb die al voor haar neus lag. Dat ze het niet gezien heeft, dat kan best. Dan had ze het moeten vragen.

Kreeg ik vervolgens van mijn vriend op mn donder dat ik niet zo chagrijnig moest doen. Rot op zeg, ze moet gewoon haar werk doen en klantvriendelijk zijn. Dat had ik bij mijn baas echt niet hoeven proberen.

Ik was net bij de Aldi en ik moest 1,10 afrekenen. Ik betaalde met 2,10 en ik kreeg geen wisselgeld. Ik gezegd dat ik met 2,10 heb betaald en ik kreeg netjes mijn euro terug. Goed werk!

Nou nou, je neemt het allemaal iets te serieus, of niet? Als zelfs je vriend er al wat van zegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Lejow do 10 feb 2011 - 23:42

Dat heb ik bij de blokker andersom gehad
In de guldentijd kocht ik eens iets van 10 gulden en ik betaalde met 100.
De mevrouw gaf me het wisselgeld, al tellend, terug en ik telde mee.
Zegt mijn ex vriend toen we buiten stonden: Ik zou het geld nog eens tellen als ik jou was. Had ik gewoon weer 100 gulden terug in mijn hand gekregen... Op de een of andere manier had ze heel raar terug geteld.
Ik ben niet meer terug naar binnen gegaan Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Susan do 10 feb 2011 - 23:43

Fairytale schreef:
plumke schreef:
CherrieLola schreef:Bij de Wibra in de stad, ik was er dinsdag met mijn moeder er werkt een vrouw dat je niet weet dat je af moet ronden, het was een bedrag van, ik geloof, €4,07 en ik gaf gepast geld €4,05 dus en ze blééf maar volhouden dat ik nog 2 cent er bij moest doen... :S

Dit heb ik ook al eens ergens in een winkel gehad.. Ze heeft er toen zelfs nog iemand bij gehaald die het ook niet snapte, ik zei toen van laat maar.. Als jullie niet eens kunnen afronden o.i.d. mogen jullie het wel houden..


Afronden is niet verplicht in Nederland. Een winkelier mag hier voor kiezen. Ze mogen er ook voor kiezen om dit niet te doen. En dan zul je echt die 2 cent moeten betalen.

Maar dan mag je dus ook 4,10 betalen en dan moeten zij maar zorgen dat ze die 3 cent terug kunnen geven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Susan do 10 feb 2011 - 23:45

Jen_ schreef:
girli schreef:Laatst bij de appie heijn. Ik had mijn bonuskaart al neergelegd. Ze zegt geen goedemiddag, scant mijn boodschappen, toetst die bonuskaart in voor mensen die em zijn vergeten en zegt 6,80. Dus ik schuif mijn bonuskaart naar voren. Zij scant em en de kassa geeft een foutmelding (ik heb zelf bij de appie heijn gewerkt, dus ik weet hoe dat gaat). Zij doet alsof mijn bonuskaart nu gescand is (kan helemaal niet). Dus ik maak een chagrijnige opmerking in de trant van, werkt niet he?! Ze kan zelf ook zien dat ik een medewerkerskaart heb en weet hoe het werkt. Ze heeft geen woord tegen me gezegd, maar als blikken konden doden zat ik dit niet te typen. Te lui om te vragen of ik een bonuskaart heb die al voor haar neus lag. Dat ze het niet gezien heeft, dat kan best. Dan had ze het moeten vragen.

Kreeg ik vervolgens van mijn vriend op mn donder dat ik niet zo chagrijnig moest doen. Rot op zeg, ze moet gewoon haar werk doen en klantvriendelijk zijn. Dat had ik bij mijn baas echt niet hoeven proberen.

Ik was net bij de Aldi en ik moest 1,10 afrekenen. Ik betaalde met 2,10 en ik kreeg geen wisselgeld. Ik gezegd dat ik met 2,10 heb betaald en ik kreeg netjes mijn euro terug. Goed werk!

Nou nou, je neemt het allemaal iets te serieus, of niet? Als zelfs je vriend er al wat van zegt.

Nou inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:45

NoorA schreef:Vind jij de klantvriendelijkheid ver te zoeken?
- Kruidvat (echt verschrikkelijk naar en ongeinteresseerd personeel hier)
- HEMA (van die jonge 15-jarige asociale ik-begroet-je-niet-en-ik-kijk-je-niet-aan-want-ik-zit-hier-HEUS-niet-voor-mijn-lol-op-zaterdagmeisjes)

En waar vind je de klantvriendelijkheid juist heel erg goed?

Bij de Albert Heijn hier zitten hele leuke, vriendelijke vrouwen achter de kassa.

Bedoel je die in de stad? Die vind ik ook leuk Very Happy En bij de etos word ik ook altijd heel vriendelijk geholpen.

Edit: oh en ik was laatst bij de Blokker in Utrecht (in hoog catharijne) en daar werken me toch een mutsen! Stonden ze met zijn tweeën te kletsen over dat de 1 geld moest hebben van haar broer want ze zat met schulden en bladiebla, schaamteloos waren ze! Vriendin en ik stonden elkaar aan te kijken van ehhh :shock: Ten eerste hoezo bespreek je dat op je wérk waar de klánten bij zijn, en ten tweede werd de rij steeds langer! Asociale meiden.
Bij de Douglas hier vind ik ze ook heel onaardig.


Laatst aangepast door Darcy op do 10 feb 2011 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:49

Daar erger ik me ook aan. Caissières/winkelmedewerkers of wie dan ook die achter de kassa hun weekend/avond/vriendje whatever zitten te bespreken. Ze hebben totaal geen oog voor de klanten, zo asociaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Susan do 10 feb 2011 - 23:50

Dat kan me op zich niet zoveel schelen, als ik er maar niet langer door hoef te wachten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:55

Oh en ik ben laatst schandalig behandeld door een meneer van het crematorium, maar dat was niet echt een winkel (al kocht ik er wel iets :P). Dat was toch wel de laatste plaats waar ik gedacht had dat ik ongevoelig behandeld zou worden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Mari vr 11 feb 2011 - 0:06

Bij de etos wordt ik altijd goed geholen, en bij van die kleine winkeltjes in het dorp waar mijn ouders wonen is ook iedereen heel vriendelijk.

Ik heb echt een hekel aan de action medewerkers, en van de kutten in de Jeans-Inn (Kledingwinkels in Zeeland) heb er sowieso een hekel aan als ze je heel verwaand in een kledingwinkel aankijken, en je van top tot teen bekijken met zo'n blik van wat doe jij hier.

Over het algemeen vind ik het wel meevallen met onvriendelijkheid, ga graag winkelen, en merk dat het vaak aan mezelf ligt hoe ik wordt geholpen. Een lach en een groet doen vaak al een hoop goed
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 0:18

girli schreef:Laatst bij de appie heijn. Ik had mijn bonuskaart al neergelegd. Ze zegt geen goedemiddag, scant mijn boodschappen, toetst die bonuskaart in voor mensen die em zijn vergeten en zegt 6,80. Dus ik schuif mijn bonuskaart naar voren. Zij scant em en de kassa geeft een foutmelding (ik heb zelf bij de appie heijn gewerkt, dus ik weet hoe dat gaat). Zij doet alsof mijn bonuskaart nu gescand is (kan helemaal niet). Dus ik maak een chagrijnige opmerking in de trant van, werkt niet he?! Ze kan zelf ook zien dat ik een medewerkerskaart heb en weet hoe het werkt. Ze heeft geen woord tegen me gezegd, maar als blikken konden doden zat ik dit niet te typen. Te lui om te vragen of ik een bonuskaart heb die al voor haar neus lag. Dat ze het niet gezien heeft, dat kan best. Dan had ze het moeten vragen.

Kreeg ik vervolgens van mijn vriend op mn donder dat ik niet zo chagrijnig moest doen. Rot op zeg, ze moet gewoon haar werk doen en klantvriendelijk zijn. Dat had ik bij mijn baas echt niet hoeven proberen.

Kun je je ook voorstellen wat voor voorstelling de medewerker van de kassa van jou had als klant? Je mag blij zijn dat ze überhaupt een bonuskaart heeft gescand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 0:24

Darcy, over die Blokker op HC had ik het ook.

Hema, vroeger in mijn woonplaats werkte er zo bosnimf (hoe schrijf je dat?) en die werkt er nu nog. Er loopt amper personeel in de winkel en dus kwam het vaak voor dat zij er alleen was. Had ik gezocht en kon het niet vinden. Met tegenzin naar die bosnimf, want ik weet toch al hoe ze zou reageren. Kijkt je niet aan, kijkt niet op of om, gaat gewoon door met waar ze mee bezig was en zegt ''als het er niet ligt is het er niet''.

Nou meiden door zulke bosnimfen behandeld worden is not done! Dan kunnen we best iets zeggen als ''nou je mag klantvriendelijk zijn hoor''. Kom op zeg moeten we dat pikken?! Zij flikken het, kunnen wij ook toch?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 0:25

Wat is een bosnimf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 0:31

Zie google, kan geen plaatje ervan plakken, zijn geblokkeerd ofzo.
Er staan ook veel foto's van blote dames dus het zal wel een vrouw zijn die graag bloot in het bos rondzwerft.

Nee, ik vind dat een vrouw die erg onverzorgd is zoals zo tokkimens. Warrig haar, lelijk haar, lelijk smoelwerk, lelijke kleding, gewoon leluk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 1:11

Caribbeanlover schreef:Zie google, kan geen plaatje ervan plakken, zijn geblokkeerd ofzo.
Er staan ook veel foto's van blote dames dus het zal wel een vrouw zijn die graag bloot in het bos rondzwerft.

Nee, ik vind dat een vrouw die erg onverzorgd is zoals zo tokkimens. Warrig haar, lelijk haar, lelijk smoelwerk, lelijke kleding, gewoon leluk!

Bosnimfen zijn juist heel mooi gekkerd! Hahahahahahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  SuperGrover vr 11 feb 2011 - 1:13

Soms kijk ik mensen bij de hema ook weleens aan met een "Ik zit hier heus niet voor mijn lol op mijn vrije zaterdag" blik. Maar dat is alleen wanneer er mensen om 17:00, wanneer omgeroepen wordt dat de hema sluit, op hun dooie gemakje in het restaurantgedeelte blijven zitten, en dan ook nog kwaad worden dat ik vast de vloer ga vegen. Ik vind dat zo hondsasociaal, ik heb ook weekend, ik krijg niet doorbetaald na 17:00 en ik wil gewoon naar huis. En ik kan de boel moeilijk vies achterlaten. Nare mensen... Mad

Bij de Scapino hier is het personeel echt vreselijk trouwens. Ik was er laatst, stonden 3 van die medewerkers gewoon tegen elkaar te schreeuwen. "En ik ga niet weer naar de kinderschoenen, ik sta verdomme al twee weken achter elkaar bij de kinderschoenen". Bij de kassa was niemand... Dus ik heb mijn schoenen maar weer terug gezet, en ben verbijsterd de winkel uitgelopen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 1:13

Ik zelf niet.. ik heb meestal wel aardige mensen.. En als ze onaardig doen, doe ik supervrolijk.. zie je ze kijken..

Maar een keer, kon ik die vrouw wel wurgen.. mijn moeder spreekt slecht Nederlands.. ze weet zich te redden maar soms kan ze de juiste woorden niet vinden. Dit maakt haar absoluut niet dom.
Was bij de blokker.. en ik liep nog wat rond, en mijn moeder ging vast afrekenen. Soms heb je bepaalde acties en mijn moeder kijkt altijd goed rond of het inderdaad wel klopt. Het klopte in dit geval. Dus ze rekent af en ziet dat de kassa een verkeerde scan aangeeft.. En mijn moeder verteld in gebroken Nederlands, dat daar wat anders staat, nou die vrouw werd zo onbeschoft. Ze zei, ja kan wel wezen maar je moet ook Nederlands LEREN en goed LEZEN. Of leer je dat niet in Marokko,en lachen met dr collega om dr briljante opmerking (voor de goede orde, we zijn geen Marokkanen... zie je hoe ver haar algemene kennis is ontwikkeld???) mijn moeder keek dr echt een beetje wanhopig aan want ze was erg beledigd en hartstikke beschaamd in de rij zei na een paar minuten, oke hoeft niet dan. Werd die vrouw WITHEET.. jaaaaaaaa, dat gaat niet zomaar in Nederland, zegt die vrouw u moet afrekenen. Wat die vrouw niet wist was dat dan de bitch in mij opstaat want ik stond inmiddels ook in de rij (ver achter mijn moeder) en kreeg alles mee! Laten we het erop houden, dat die vrouw daar niet MEER werkt en getraumatiseerd is voor het leven. Zie dr wel eens, bij mijn moeder in het dorp.. boodschappen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In welke winkels... - Pagina 3 Empty Re: In welke winkels...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum