Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens iets gestolen?

+35
Qiara
Ugly Betty
_DoI
Lien
Oasis
Roze Roos
Inge
Eris
Rouxxxe
Zonnetje
Tania
Schaapke
Lindsya
Suus
Caro
mo-lola
Serena
tess05
NoorA
loura
Jeanette
Pluk
Sarah1985
silly-one
Sterre
smooch
Shisha
Silver
Lejow
Kabouter
TNMN
Zwerver
Toet
Catootje
Mamsie
39 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Lien di 30 nov 2010 - 8:28

Nooit echt iets gestolen, dat zou ik nooit durven! Ik heb wel eens gehad dat ik een aantal dingen kocht in de winkel en dat ze dan vergaten iets af te rekenen, het was wel het duurste maar ik heb het echt niet gemerkt, ik dacht dat ze zeiden 50,90 maar ze zei 15,90 Embarassed Ik betaalde met pin dus heb er niets van gemerkt....ja thuis toen ik op de bon keek! Eigenlijk wel een soort van stelen!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 8:49

Nee, al vanaf kleins af aan vond ik het heel erg als mensen gingen jatten haha! Vond het zielig voor de winkeliers en eigenlijk ook wel kansloos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:24

Alleen snoepjes van Trekpleister Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:27

Ja, snoepjes.
Vervolgens opeten terwijl we ergens anders aan het winkelen waren en toen zei mijn moeder ineens: wat heb jij nou?
Uh ... niks?! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:37

Oh ja, nog iets, bedenk ik me opeens... Embarassed

Mijn broer spaarde altijd wisselgeld van het stappen. Allemaal kleingeld.
Als het dan kermis was, pakte ik altijd een handjevol van 10 en 25 cent (guldentijd..) om in de gokautomaat te doen angel

Voelde ik me destijds heel schuldig over..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  _DoI di 30 nov 2010 - 9:49

Ja, ik heb een keer snoep en badparels gestolen toen ik een jaar of 11 was... Heb toen meerdere nachten niet goed kunnen slapen omdat ik me zo schuldig voelde...
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 10:18

Bierglazen heb ik ook wel eens gestolen, maar dat doet m`n vader ook altijd, haha..

En badparels idd, bij de Etos, en van die zeepjes.. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 10:27

Ja, toen ik nog heel klein was heb ik wel eens een snoepje uit van die schepbakken gestolen. En ooit eens een lipgloss bij de Hema.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Ugly Betty di 30 nov 2010 - 10:49

Nee ik heb nog nooit wat gestolen. Het verbaasd me trouwens dat er zoveel meiden zijn die wel eens wat gejat hebben!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Qiara di 30 nov 2010 - 11:48

Eigenlijk alleen wel is een snoepje bij de Jamin. Echt iets stelen heb ik nooit gedurfd.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Char1 wo 1 dec 2010 - 0:26

Ik vind het ook wel 'schokkend' om te lezen hoeveel mensen weleens iets gestolen hebben. Ik, voor zover ik weet, nog nooit. Maar wat ik eigenlijk nog ereger vind is dat ik bij heel veel mensen lees dat ze het nu niet meer doen, omdat ze bang zijn op gepakt te worden. Ik vind dat je het niet moet doen, omdat de spullen van iemand anders zijn. Of je nu gepakt wordt of niet, het principe blijft dat je er niet aan hoort te zitten!

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Sterre wo 1 dec 2010 - 2:53

Char1 schreef: Maar wat ik eigenlijk nog ereger vind is dat ik bij heel veel mensen lees dat ze het nu niet meer doen, omdat ze bang zijn op gepakt te worden. Ik vind dat je het niet moet doen, omdat de spullen van iemand anders zijn. Of je nu gepakt wordt of niet, het principe blijft dat je er niet aan hoort te zitten!

Heel erg mee eens! Ik wil niet de moraalridder uithangen, maar als je zegt "nog nooit gedaan, ik durf het niet Embarassed " klinkt het alsof het om iets stoers gaat. Het gaat inderdaad over andermans spullen, dat heeft niks met lef te maken maar met een bepaalde moraal waarvan ik dacht dat die veel meer zou heersen. Ik vind stelen, en dan bedoel ik dus kleding, make up en parfums wat ik hier lees (geen snoepje of bekers van cafe's, dat zie ik meer als onschuldig) echt heel not done en triest.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Merai wo 1 dec 2010 - 3:14

Ik heb als achtjarige een keer één dropje gepakt bij de drogist en daar echt tijden van wakker gelegen. Uiteindelijk 's avonds een keer naar beneden gegaan en mijn moeder gevraagd of ze de volgende keer tien cent meer wilde betalen smile. Dat is het enige wat in de buurt komt van stelen en verder is het ook nooit in me op gekomen. Ik ben ook wel echt verbaasd over het aantal dames dat iets gestolen heeft.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Petteflet wo 1 dec 2010 - 4:20

Tijdje geleden ging ik met Luka winkelen. Hij had een stel spiderman sloffen gezien, die hij graag wilde hebben. Hij mocht dat niet van mij en verzocht hem om ze weer terug te leggen. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat hij ze gewoon onderin de kinderwagen had gelegd Embarassed . Het was bij de H&M en bij ons staat er altijd beveiliging, dus ik heb "geluk" gehad dat ik niet ben aangehouden. Dat zou echt voor schut geweest zijn zeg! Sindsdien kijk ik altijd na of Luka niet "per ongeluk" iets onderin de kinderwagen heeft gelegd.

Verder heb ik nog nooit iets gestolen.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:47

Nee, nog nooit iets gejat. Ook niet toen ik 11-13 jaar was, toen deden veel van mijn vriendinnen het wel om stoer te doen. Ik vond dat altijd superdom gedrag, ben wel trots dat ik me toen al zo duidelijk distantieerde. Ik dacht altijd gelijk aan de gevolgen voor de winkelier, omdat ik zelf in een winkel werkte en een deel van mijn familie winkels heeft. Je pakt gewoon iets af van iemand anders, waar diegene hard voor heeft gewerkt. Ik kan daar helemaal niet tegen... zo oneerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 6:07

Ik heb wel eens iets gestolen ja, toen ik een jaartje of 15 was.

Nu wil ik dat helemaal niet meer doen. Inderdaad niet omdat ik het niet durf (oké, ik dúrf het ook echt niet), maar ook omdat ik het niet eerlijk vind en omdat ik vind dat je gewoon voor je spullen moet betalen.

Ik heb nog nooit iemand iets zien stelen geloof ik.

Ik hoorde een keer van een vriendinnetje dat haar vader vroeger dingen stal. Broches voor zijn moeder (haar oma), hij vond het te duur en besloot het toen te stelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  M_as wo 1 dec 2010 - 6:19

Alleen het hart van m'n vriend. Verder niets.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 6:35

M_as schreef:Alleen het hart van m'n vriend. Verder niets.
Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum