Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens iets gestolen?

+35
Qiara
Ugly Betty
_DoI
Lien
Oasis
Roze Roos
Inge
Eris
Rouxxxe
Zonnetje
Tania
Schaapke
Lindsya
Suus
Caro
mo-lola
Serena
tess05
NoorA
loura
Jeanette
Pluk
Sarah1985
silly-one
Sterre
smooch
Shisha
Silver
Lejow
Kabouter
TNMN
Zwerver
Toet
Catootje
Mamsie
39 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Lejow ma 29 nov 2010 - 19:03

Ik heb nog nooit iets gepikt, zelfs geen snoepje bij de Jamin ofzo. Ik durf het niet, ben veel te van gesnapt te worden en zie het nut er gewoon niet in.

Wel ben ik bij de Hema eens verdacht geweest van diefstal, man wat was ik toen boos. Ik had nieuwe make up nodig en was een beetje rond dat schap aan het kijken. Maar het was koud buiten, en ik had een dikke jas aan (met iets te lange mouwen) en ik had altijd een tik om met mijn hand dan die mouw vast te houden (snappen jullie m?)
Toen ik uitgekeken was en niets gevonden had wilde ik verder lopen, maar er stond een kar met spullen, dus ik moest omlopen.
Komt er een bewaker achter me aan!
'Schud je mouwen eens!!!!' Dus ik kijk m vragend aan en begin wat met mijn mouwen te schudden. Daar kwam natuurlijk niets uit, want ik had nou eenmaal niets. Kreeg ik me toch een grote mond van die bewaker. 'Ja en jullie zijn allemaal het zelfde, je hebt gewoon geprobeerd te jatten en toen je zag dat ik achter je aan kwam heb je het uit je mouw gehaald en in een van de schappen gegooid, denk maar niet dat ik je niet door heb!
Ik ben boos geworden, heb gezegd dat ik echt niets had, dat je zo niet met mensen omgaat en ben de eerst komende maanden niet meer in die Hema geweest..
Sukkels...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Silver ma 29 nov 2010 - 19:33

euhm..... ja meerdere malen..... Embarassed
Op school tijdens de les flippo's uit de jaszak van de grootste eikel gehaald
In de hema gummetje en pennen gepakt, sticker afgehaald klaar.
Op de markt ringen passen en, wachten als het drukker werd en dan er tussenuit sneaken.
Geloof dat dat het wel was.... En ja op dat moment gaf het een kick, maar meer ook niet... :face:
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Shisha ma 29 nov 2010 - 20:21

https://www.youtube.com/watch?v=kKzVWOKsNgU Very Happy

Ik heb 1x wat gestolen toen ik een jaar of 12 was (een boekje bij de bruna) maar ik was zo bang dat mijn ouders het zouden vinden of er achter zouden komen dat ik het dezelfde dag nog heb opgebiecht. En toen moest ik het van mijn moeder netjes terug brengen... :shock:
Ik vond dat zo erg dat ik nooit meer wat heb durven stelen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 20:45

Toen hier nog een groot postkantoor was heb ik wel eens grote gummen en pennen mee genomen.. Die mensen die er toen in zaten vertrouweden het nooit echt, want ik kwam meestal met een grote groep binnen.
Ook ben ik bij een snoepwinkel met de jas/broekzakken vol terug naar huis gegaan..
In de supermarkt heb ik wel eens sigaretten gejat, battarijen en drinken..

Ik was ooit eens met mijn vader in de blokker, ik zou een cadeautje kopen voor een vriendinnetje. Ik had het afgerekend en mijn vader moest ook nog iets hebben. Ik ben toen in die tijd terug gegaan naar de boekjes. Mijn vader kwam me later ophalen en voordat ik er erg in had had ik een boekje onder het cadeautje gelegd en ben zo de winkel uitgelopen. Toen mijn vader en ik buiten waren zei ik ineens tegen mijn vader dat het cadeautje wat ik had gekocht wel ineens dikker aanvoelde, ik draaide het cadeautje om en zag dat ik per ongeluk het boekje had meegenomen.
Mijn vader en ik zijn toen terug gegaan naar de winkel. Ik zei dat ik het boekje per ongeluk had meegenomen, maar de verkoopster zag mij aan voor een jonge dief! Ik was toen misschien 8 jaar :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 20:46

Nee nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 20:59

TNMN schreef:Ik heb wel eens zo'n mok van de Starbucks gestolen, waar je je drinken in krijgt als je extra betaald om daar te mogen zitten. Ik heb me daar achteraf best schuldig om gevoeld, heel stom. Zou het niet nog een keer doen, gewoon omdat ik een angst haas ben wat betreft zulke dingen albino

Oooh oeps ik ook! Ik heb dus wel wat gestolen hahahah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:04

Oh ik bedenk me ineens dat ik op de basisschool eens een tamagotchi uit een jaszak gestolen heb. Ik had zelf een oranje en ik wilde een roze. Wij mochten die dingen niet mee de klas in en toen ik naar de WC ging heb ik die roze gepakt.. Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:10

Ik kan me niet herinneren dat ik iets gestolen heb. Ik was wat dat betreft een beetje bang aangelegd, ik durfde dat echt niet.

Ik heb wel een keer per ongeluk iets gestolen. Ik was denk ik een jaar of 8 en samen met wat (oudere) vriendinnetjes naar een braderie. We waren bij een kraampje met boekjes en mijn vriendinnen zeiden dat we van die man gratis een boekje mochten meenemen. Dus ik heb een boekje meegenomen, was er helemaal blij mee. Totdat ik thuis kwam en ik een prijs in een boekje zag staan. Ik weet nog steeds niet of het nou echt mocht of dat mijn vriendinnetjes mij in de maling hebben genomen. Ik voelde me iig zo schuldig dat ik het meteen aan mijn moeder verteld heb haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:29

Ja, ik heb een keer in een supermarkt een chocoladereep gestolen. Mijn moeder kwam er achter en was (terecht natuurlijk) woedend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:38

Ja, op de basisschool ging ik met een groepje meiden om die ontzettend rebels waren, en dat al met een jaar of 11. Op een gegeven moment wisten ze de juiste smoesjes te verzinnen om tijdens het overblijven weg te mogen gaan en toen ben ik ook een paar keer meegeweest, absurt eigenlijk want ouders waren niet op de hoogte van het feit dat wij de school met goedkeuring van de overblijfjuffen verlieten. Maar bleek dat die meiden in dat uurtje altijd van alles stalen. Van deorollers (??) tot lipgloss tot trollen (die waren toen in). Ik heb denk ik 4 of 5 keer iets meegepikt maar ik voelde me er zo rot bij dat ik het daarna nóóít meer heb gedaan en weer netjes bij het overblijven bleef zitten.... Was meer aan het meelopen, vanaf dat moment ook nooit meer iets gedaan waar ik zef niet achter stond dus op zich wel een wijze les op die jonge leeftijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:46

Bij de Hema wel eens een gum, en een keer op een festival een neusbel en een paar oorbellen. Toen was ik nog best jong (11 ofzo)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  smooch ma 29 nov 2010 - 21:46

Ja zeker, toen ik in de brugklas zat, met drie vriendinnen. Het begon in de pauzes bij de Texaco, gingen we snoep stelen.
Daarna van alles. Tot ik werd gepakt bij de Hema, ik heb staan janken joh. Toen kwam er gelukkig een vreemde vrouw die tegen de manager zei dat hij niet zo streng moest zijn. Want hij pakte ons keihard bij onze armen maar kon niks bewijzen want we hadden niks in onze jassen/tassen. Was zo bang dat mn ouders er achter zouden komen.
Daar wordt ik nu nog mee geplaagd door mn vriendin dat ik toen heb staan janken, haha.

Maar zou het nu echt niet meer durven!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:51

Haha smooch, wat erg. Ik was ook altijd super bang dat ik betrapt zou worden, wat leek me dat vreselijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Sterre ma 29 nov 2010 - 21:57

Nee, nog nooit. En ik vond het vroeger ook altijd erg als vriendinnetjes dat wel deden. Wat dat betreft ben ik echt een erge braverik en heb ik een groot rechtvaardigheidsgevoel.

Ik vond het zelfs al erg toen mijn moeder een trui van mij had verwassen, en ze zei dat ik er maar mee terug moest omdat 'ie zo erg gekrompen was na één wasbeurt Embarassed . Wel gedaan, maar ik voelde me er niet fijn bij. Te eerlijk zijn werkt ook niet altijd in je voordeel ;-)

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  smooch ma 29 nov 2010 - 21:59

Storm schreef:Haha smooch, wat erg. Ik was ook altijd super bang dat ik betrapt zou worden, wat leek me dat vreselijk!

Ha, het was echt verschrikkelijk. Ik durfde ook echt jaren de Hema niet meer in.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  silly-one ma 29 nov 2010 - 22:04

Chocolade repen in de supermarkt, stickervellen op school en daar blijft het wel bij geloof ik. Ik heb nooit het lef gehad om iets 'groot' ongevraagd mee te nemen.
Ben dan best wel braaf geweest als ik het zo lees, maar ja het is nooit goed te praten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Sarah1985 ma 29 nov 2010 - 22:05

een vroegere vriendin die stal eens iets bij een drogist hier en toen zei ze erbij dat ik de volgende dag wat moest stelen. Echt ik was doodsbang en mijn ouders hadden meteen door dat er wat met me was, toen heb ik haar verklikt en hebben mijn ouders haar ouders gebeld. Ze was echt boos op mij. We waren toen 11 ofzo

Mijn broer heeft toen die 3 was een zak hondebrokken gestolen, had die onder de wandelwagen gelegt.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 22:11

Lagom schreef:
_Donnaa schreef:
wc-eend schreef:Ehm, bij de six of Hema deed ik wel eens extra oorbelletjes op 't plasticje. Hoe leg ik dat uit....Bij de hema hangen de oorbelletjes op zo'n plasticje met gaatjes erin. Vaak waren er nog gaatjes over en deed ik daar extra oorbellen op!
Hahaha, dat is wel slim, maar die kan je ook zo in je tas gooien dan.. Ik heb wel eens bestek of peper en zout stelletjes uit restaurants meegenomen, oops haha..
Het lijkt me wel eens een kick om wat te stelen, maar ik kan me zo voorstellen dat het verslavend werkt.. No

Een vriendin van me is weleens gepakt bij de Hema toen we nog heel jong waren. Ik geloof niet dat een paar oorbellen de schaamte waard is die je dan voelt... Ik zou het het echt niet waard vinden in ieder geval.

Oh nee, ik vind dat het ook absoluut niet waard hoor, haha.. Maar als ik zag hoe makkelijk hij dat destijds kon doen, echt ongelooflijk.. Als ik het wel zou durven, zou ik het het nog niet waard vinden, want inderdaad als je gepakt word sta je zo vet voor lul.. Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Pluk ma 29 nov 2010 - 22:23

Ik heb nog nooit iets gestolen. Ik voel me al schuldig als ik er achter kom dat de cassiere een foutje heeft gemaakt en ik te weinig betaald heb. Als dat bij een winkel gebeurd waar ik vaak kom ben ik nog in staat om terug te gaan en alsnog bij te betalen.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Jeanette ma 29 nov 2010 - 22:27

Toen ik klein was heb ik weleens stiekem in de supermarkt een kinder suprise ei uit het doosje gehaald en in mijn zak gestopt. Voelde me toen alleen zo ellendig dat het niet eens meer smaakte haha. Dat was het enige en zou het ook echt niet kunnen. Dan zou mijn kop gelijk rood aanlopen haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  loura ma 29 nov 2010 - 22:59

Ja

Een chocolade letter in een supermarkt. En nog opgepakt ook :s Ze lieten ons ook meteen weer gaan hoor, ze hebben niet eens de ouders gebeld.. Weet eigenlijk niet waarom. Ik was een jaar of 10 samen met 2 vriendinnetjes. Ik heb het daarna nooit meer gedaan.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:05

Vroeger miste mijn moeder standaard iedere zondag 5 gulden uit haar portemonee als ze terug kwamen van de kerk Suspect
Ze deed die 5 gulden er altijd bewust in, wat ik toen nog niet wist, aangezien ze toch wist dat ik die ging pakken. En het vervolgens glashard ontkende. Embarassed

Verder nooit wat gestolen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  NoorA di 30 nov 2010 - 0:02

Ik heb nog nooit echt gejat.

Weleens vroeger in de winkel een armbandje om gedaan en toen kwam ik er buiten achter dat ik hem nog om had. Ben toen direct weer naar binnengesjeesd met heel veel 'sorry' 'sorry' 'sorry's'.

Ooh, ik zeg het alleen nooit wanneer de cassiere een kratje bier vergeet aan te slaan. Ik heb zelf achter de kassa gezeten als bijbaantje en je hebt zóóveel mogelijkheden om dat kratje te zien dat ik het gewoon stom vind als je het niet ziet. Evil or Very Mad
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 0:08

Oh ik heb trouwens ook nog eens wat genants meegemaakt. Een vriendin en ik jatten altijd van die gratis kadootjes die in een tijdschrift zaten. Waren van die goedkope kettingkjes enzo. Tot ik werd betrapt door een oude, chagrijnige mevrouw die in de winkel werkte, was een klein boekhandeltje. Durfde jaaaren die winkel niet meer in maar moest wel want 1 jaar later nam mijn moeder die winkel over en ging ik daar werken. Ben nog zeker 10 jaar collega's geweest met die mevrouw en we hebben er nooit een woord over gewisseld hahahah. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Mamsie di 30 nov 2010 - 0:43

mozzarella schreef:Oh ik heb trouwens ook nog eens wat genants meegemaakt. Een vriendin en ik jatten altijd van die gratis kadootjes die in een tijdschrift zaten. Waren van die goedkope kettingkjes enzo. Tot ik werd betrapt door een oude, chagrijnige mevrouw die in de winkel werkte, was een klein boekhandeltje. Durfde jaaaren die winkel niet meer in maar moest wel want 1 jaar later nam mijn moeder die winkel over en ging ik daar werken. Ben nog zeker 10 jaar collega's geweest met die mevrouw en we hebben er nooit een woord over gewisseld hahahah. Embarassed

hahhaha zie het helemaal voor me.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum