Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens iets gestolen?

+35
Qiara
Ugly Betty
_DoI
Lien
Oasis
Roze Roos
Inge
Eris
Rouxxxe
Zonnetje
Tania
Schaapke
Lindsya
Suus
Caro
mo-lola
Serena
tess05
NoorA
loura
Jeanette
Pluk
Sarah1985
silly-one
Sterre
smooch
Shisha
Silver
Lejow
Kabouter
TNMN
Zwerver
Toet
Catootje
Mamsie
39 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 1:17

1x per ongeluk. Bij de H&M was het heel druk en ik wilde een bepaalde riem hebben, dus had die in mijn hand samen met mijn tas. En toen waren we zo gek geworden van de drukte, dat we weggingen dat ik alles terughing (dacht ik) en weg zijn gegaan. Een paar straten later kwam ik erachter dat ik die riem nog in mijn handen had haha, ik heb hem nooit durven dragen & durfde ook niet terug te gaan Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  tess05 di 30 nov 2010 - 1:21

Nee nooit gedaan en ik zou het ook echt niet durven.
tess05
tess05
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 1:27

_Donnaa schreef:Heb jij wel eens iets gestolen in een winkel?

Ik heb nog nooit iets gestolen, maar heb wel eens de neiging (gehad) om het te doen. Mijn ex had altijd een vriend die gewoon met 4 truien het pashok in ging en er met 3 weer uit kwam. Hij had dan 1 onder z`n kleding aan gedaan. Zo hetzelfde met shirts en broeken.. Piece of cake, maar ik heb het nooit gedurfd..

Ja, maar niet in een winkel. Oh ja, toch wel. Snoep bij de Trekpleister, toen waren we 12/13 jaar oud en deden we wie onze jaszakken het meest kon vullen. Ik wilde niet onder doen voor mijn vriendinnetjes en deed dus keihard mee. Embarassed

Verder heb ik van een werkgever een keer een rekenmachine per ongeluk meegenomen, maar ik durfde hem niet meer terug te brengen omdat ik bang was dat ze me niet zouden geloven. Die heb ik dus ook gestolen, vind ik dan.
Verder neem ik van het werk wel eens pennen mee, meestal onbewust omdat ze al in mn broekzak zitten.

En ik heb jaren terug bij een organisatie gewerkt waar je zelf via een bepaald programma op je pc je bureauspullen kon bestellen en die werden dan eens per week in een hok geleverd, met je naam erop. Ik bestelde wel eens een extra notitieblok of paperclips voor mezelf, maar dat deed iedereen. Nooit zo bij stil gestaan hoe slecht dat eigenlijk is.

Mijn schoonzusje is een keer betrapt op het jatten van hele dure schoenen, ze werd buiten voor de winkel aangehouden. Het waren precies de schoenen die ze al heel lang wilde, in haar maat. En ze gooide het op een black out. Ja daaag! Ze jat ook van mijn zusje en stiefvader als ze daar logeert met mijn broertje, en dat vind ik heel erg. Ze hebben namelijk weinig te besteden, en dan is er na een weekendje logeren opeens een trui en een bodylotion van mn zusje weg, een brood uit de kast en pakken drinken uit de koelkast. Het werd zo erg dat mijn zusje een slot op haar slaapkamerdeur wilde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 1:28

_Donnaa schreef:Ik ruil ook wel eens kortingsstickers om. Als paars dan bijv. 20% korting is en groen bijv. 40% dan trek ik ergens zo'n groen stickertje eraf en plak ik die over de paarse.. Shame on me, haha..
Dat heb ik ook wel eens gedaan, stickers ruilen. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  smooch di 30 nov 2010 - 1:59

Tea-Leaf schreef:
_Donnaa schreef:Ik ruil ook wel eens kortingsstickers om. Als paars dan bijv. 20% korting is en groen bijv. 40% dan trek ik ergens zo'n groen stickertje eraf en plak ik die over de paarse.. Shame on me, haha..
Dat heb ik ook wel eens gedaan, stickers ruilen. Embarassed

ha, dat deed ik vroeger ook!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Serena di 30 nov 2010 - 2:03

nee nooit gedaan, durf het ook niet. Heb er wel soms aan gedacht om het te doen, maar ik zou het echt nooit doen/durven.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  mo-lola di 30 nov 2010 - 2:03

pennen en gummen bij de hema.
en snoepjes bij de kruidvat en Jamin.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 2:04

Ik heb wel eens samen met mijn man (toen nog vriend) jaren geleden een bierglas gestolen. We waren toen in Centerparcs en zaten op eem terrasje bier te drinken, toen we erachter kwamen dat het bierglas wel erg mooi en ook niet zomaar te verkrijgen was. We hadden daarvoor gezwommen en hadden een grote ruime tas bij, dus het was een eitje om het bierglas mee te nemen. Nu zou ik dat echt nooit meer doen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Caro di 30 nov 2010 - 2:04

Ik had er vroeger een handje van om die stickers te stelen die je vroeger had van Beverly Hills 90210. Ik wilde perse dat boek volhebben maar mocht maar twee pakjes stickers per week kopen van mijn ouders: ik ging ze dan dus jatten.

Op een gegeven moment hadden ze het rekje waarop die dingen stonden aan de kassa gezet en toen heb ik heel onschuldig gevraagd waarom ze niet meer op de grond achterin de winkel stonden. Zei die mevrouw met een hele dubieuze glimlach 'omdat sommige mensen ze wel eens meenemen zonder ze te betalen'. Ik geloof dat ik een rood hoofd heb gekregen en toen twee pakjes heb gekocht.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Suus di 30 nov 2010 - 2:15

Ik heb nog nooit wat gestolen, zou het niet eens durven. Heb het ook nooit anderen zien doen eigenlijk, blijkbaar had ik ook altijd hele brave vriendinnetjes Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 2:18

Nee nog nooit, zou t ook niet durven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Lindsya di 30 nov 2010 - 2:24

Nog nooit.

IK heb wel een keer een vrouw aan gegeven. Ik was in de apotheek en naast mij stond een vrouw van een jaar of 19 met een baby van een half jaar. Het kind was ziek en ze had heel weinig geld om medicijnen te kopen voor hem vertelde ze aan die vrouw achter de balie en ze had wat in haar portemonnee maar dat was genoeg maar ze had wat op de bank staan dus ze wilde pinnen dus ze leg heel stom van haar natuurlijk haar portemonnee op haar kinderwagen en loop na het pinapparaat. Toen pakte een andere asociale vrouw die portemonnee en deed hem onder haar rok in haar onderbroek. Dus die vrouw loopt na haar kinderwagen, haar portemonnee weg en ze ging huilen want het was haar laatste geld om melkpoeder te kopen voor der kind. Ik keek die vrouw aan die het had gestolen maar die gaf echt geen krimp. Ik heb mijn medicijnen gepakt en na die vrouw achter de balie gelopen en gezegd wie het gepakt had en ze heeft de politie gebeld en een andere medewerkster heeft de videoband van de camera bekeken, en daar was duidelijk op te zien dat zij het was. Dus ze hadden die vrouw (de dief) lang bezig gehouden tot de politie kwam en zo kreeg die andere vrouw haar portemonnee gelijk terug.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 2:31

@Lindsya: jemig zeg, dat vind ik echt heel erg! Wat heb jij goed gehandeld, dikke duim voor jou! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Schaapke di 30 nov 2010 - 2:35

Ik heb inderdaad ook wel is van die stickers omgewisseld, van 20 naar 50 % korting ofzo, haha!
Verder nooit wat gestolen.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Lindsya di 30 nov 2010 - 2:35

Tea-Leaf schreef:@Lindsya: jemig zeg, dat vind ik echt heel erg! Wat heb jij goed gehandeld, dikke duim voor jou! cheers

Dank je wel. Ik had zoveel medelijden met die vrouw omdat ze amper medicijnen kon kopen, ik kon dat echt niet over mijn (moeder) hart verkrijgen om niks te zeggen. Ik ben ook moeder, gelukkig zit ik niet in zo'n financiele situatie maar als ik er in zat hoop ik ook dat ik zo geholpen zou worden als ze mijn portemonnee zou stelen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 3:34

Nee, ik durf het niet eens...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Tania di 30 nov 2010 - 3:37

Nee nog nooit. Heb er ook nooit aan gedacht om te doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 5:16

Ja best wel veel........ Het is ook best makkelijk en als je dat eenmaal door hebt, ook best verslavend.
Nu doe ik het niet meer.

In het geval van Lindsey zou ik iemand ook aangeven, als ik iemand iets in de winkel zie stelen, niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 5:48

Tania schreef:Heb er ook nooit aan gedacht om te doen.
heb er stiekem wel eens aan gedacht... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Zonnetje di 30 nov 2010 - 7:16

Ik heb nooit iets uit winkels gestolen. Ik heb wel 1x mijn ex-vriend voor mij een glas laten jatten op het terras. Het was carnaval en hij had zo'n wijde tuinbroek aan. Hij heeft het gewoon in een van zijn zakken gestopt en we zijn weggelopen. Verder heb ik nooit iemand iets zien stelen of in een vriendinnengroep gezeten waarin mensen dingen stalen in winkels gelukkig.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Rouxxxe di 30 nov 2010 - 7:48

Nee, ik heb nog nog nooit iets gesloten. Ben vrij braaf volgens mij haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Eris di 30 nov 2010 - 7:55

Schaapke schreef:Ik heb inderdaad ook wel is van die stickers omgewisseld, van 20 naar 50 % korting ofzo, haha!
Verder nooit wat gestolen.

Dat heb ik ook wel eens gedaan.. achteraf vond ik dat niet zo netjes van mezelf.
Iets gestolen heb ik verder nooit.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Inge di 30 nov 2010 - 8:19

Toen ik 4 was wilde ik graag van die hubabubakauwgom, mocht niet van mijn moeder.
Toen had ik het toch gepakt en aan mijn moeder laten zien toen we thuis of buiten waren.
Moest het toen bij de baas van de winkel terug geven.
Dat heeft zoveel indruk gemaakt dat ik het nooit meer gedurfd heb haha

wel eens een leuk glas / bierglas bij een restaurant vandaan

ow en vroeger wel eens snoepjes bij de jamin
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Roze Roos di 30 nov 2010 - 8:26

Nee nog nooit, ik zou veel te bang zijn om betrapt te worden!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Oasis di 30 nov 2010 - 8:26

Ik heb nog nooit iets gestolen, zelfs geen snoepje bij de Jamin. Ben ik echt veel te schijterig voor haha :P
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum