Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

+34
_Mashimaro_
kwak
peach
Shopaholic
Nana
SarahKey
Slakje
Highway
Twellie
sanne-84
Sterrin_
Ayla
mystery mom
Lonely Goatherd
Limburg85
L!ND@
Annemie
Fearie
Happydobby
Sanne
Parel
Snoes
Shy
Thunder
Ella
-Belle-
Lejow
Bloem86
smooch
Isa
Jasmine
Puggle
Jezzie
Pien
38 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  mystery mom ma 24 dec 2012 - 3:20

Dankje!
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Sterrin_ ma 24 dec 2012 - 3:32

Bij de 2e zwangerschap hebben wij de oudste een shirtje aangedaan met de tekst: Ik speel straks niet meer in mn *afbeelding eendje*

Niemand had het door, haha! Toen we ze er op wezen keken ze verbaasd, en was mijn schoonzusje de 1e die het door had. Als 12 jarige, haha!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 4:09

Ayla schreef:Gefeliciteerd Mystery Mom, had gemist dat je weer in verwachting bent!

Ik had een fotolijstje met de eerste echo foto, zelf een tekst erop gemaakt met "dit is de eerste foto van jullie eerste kleinkind/neefje of nichtje" vonden ze erg leuk. Als mijn zus tegen die tijd nog oppast wil ik Elena een shirtje aandoen met "hoera ik wordt grote zus" of (als ze al praat) het haar zelf laten vertellen.

Ik zou wel hoera ik word grote zus op het shirt zetten.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  sanne-84 ma 24 dec 2012 - 4:31

Aan ouders een slabber met tekst.
Rest gewoonverteld
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Twellie ma 24 dec 2012 - 4:38

'Ik ben zwanger'.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Highway ma 24 dec 2012 - 6:01

Bij mijn schoonouders een ingepakte test gegeven, duurde erg lang voordat ze doorhadden wat het was, mijn schoonmoeder hield zich van de domme haha. We hadden het hen apart verteld omdat ze met vakantie gingen.

Bij de rest van onze gezinnen: we hadden net een nieuw huis en waren aan het klusen, oen iedereen uitgenodigd om te komen kijke. Mijn man was de vloer op de aanstaande babykamer aan het leggen en had achter zich babyschoentjes staan. Als ze dan kwamen stond hij op en vroeg hij wat ze van de vloer vonden. Die gezichten, geweldig!

Vrienden etc verteld via een sms
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 6:04

Mijn schoonouders hebben we een envelop gegeven en gezegd dat er foto's in zaten. Er zaten inderdaad wat foto's van de oudste in en daartussen wat echofoto's van de jongste. Echt geweldig hoe ze reageerden, ze hadden het echt niet verwacht. Mijn ouders hebben we gevraagd of ze wat te doen hadden op 18 augustus. Onze oudste is dan jarig, dus ze noemden dat, waarop wij zeiden dat ze waarschijnlijk nog iets te doen hadden rond die datum. Het kwartje viel niet, tot we vertelden dat ik zwanger was en wéér op die datum uit gerekend was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 7:20

Elixer schreef:Ik had mijn ouders en schoonouders een woezel en pip gegeven met een kaartje eraan met : Willen jullie op mijn knuffeltje passen tot dat ik er ben?

(

Leuke manier om het zo te vertellen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Slakje ma 24 dec 2012 - 7:32

Ik ga zo meteen 2 echo's in een passe partout steken en versieren en morgen ééntje aan mijn ouders geven en overmorgen ééntje aan mijn schoonouders. Ik krijg al een buikje (echt verrot snel, ik moet al zwangerschapskleding aan en mensen maken er al opmerkingen over), dus ik zal sowieso morgen op het familiefeest ook opmerkingen krijgen, zeker omdat ik geen alcohol ga drinken.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  SarahKey ma 24 dec 2012 - 8:06

Bij de MA mokken gegeven met kerst chocolaatjes erin met een Ook tijdschrift erbij.

Bij Siem een speciale grootoudereditie van jan jans en de kinderen gegeven. Mijn schoonmoeder was toen jarig en ze pakte eerst dat kado uit. De hint snapte ze niet tot ze de echo foto's bij haar verjaardagskaart zag.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Nana ma 24 dec 2012 - 8:15

De eerste keer hadden wij onze ouders een E.h.v.o. pakketje (1e hulp voor opa en oma) met daarin een luiertje, speentje, rammelaar.

De tweede keer hadden we ons zoontje een shirt aangetrokken met Wat stoer... (voorkant) ... ik word grote broer (achterkant).

En morgen gaan we onze ouders een doosje geboortechocolaatjes geven (met gekleurde muisjes in de vormen van speentjes, flesjes), ben zo benieuwd naar hun reactie!

Overige mensen hebben we het gewoon steeds verteld, waar mogelijk persoonlijk.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Shopaholic ma 24 dec 2012 - 8:25

Bij de 1e zwangerschap wouden we het ook met spenen etc doen, maar doordat ik bloedingen en al kreeg hebben we het met 6weken maar gewoon verteld.
Bij de 2e zwangerschap had grote zus een t-shirt aan met; Grote Zus! Heel leuk :-)
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  peach ma 24 dec 2012 - 8:35

Me schoonouders met cupcakes met rose en blauwe voetjes,en een boekje tips voor opa en oma. Me vader een speen en me moeder wist het al eerder omdat ik zo beroerd was.

Ben je er al uit hoe je het gaat vertellen?
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  kwak ma 24 dec 2012 - 8:36

Bij D. hadden we onze ouders samen uitgenodigd omdat we met hen over de opleiding van mijn man wouden hebben want dan ging niet goed (smoesje uiteraard).
Toen ze de koffie ophadden hebben we mijn moeder en schoonmoeder beide een cadeautje gegeven met een boekje er in met de beste tips voor opa en oma.
Ik heb mijn moeder nog nooit zien dansen door de kamer maar die dag wel!

Nu wisten mijn ouders het heel vroeg, met 5 week al omdat D. bij mijn ouders was en ik zou haar ophalen maar ik kreeg bloedverlies en ik moest/wou naar de gyn voor een echo dus maar de reden verteld dat we D. later ophaalde.

mijn schoonouders en zwagers en schoonzussen hebben we het op de verjaardag van mijn zwagertje verteld. Iedereen was toevallig bij elkaar dus was het een mooie gelegenheid.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  _Mashimaro_ ma 24 dec 2012 - 8:37

Bij I. gewoon verteld en mijn zus gebeld.
Nu gewoon aan mijn ouders verteld en schoonouders + zus d.m.v. sokjes.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Tazz ma 24 dec 2012 - 11:45

Eerste keer gewoon verteld. Tweede keer voor mijn ouders een tekening gemaakt door onze dochter met een zelfverzonnen versje dat er een broertje/zusje kwam. Voor de schoonfamilie een t-shirt met grote zus erop. Die kwam bij mijn schoonvader niet erg aan, hij zag het wel maar begon er gewoon niet over. Rolling Eyes
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  M-G ma 24 dec 2012 - 12:13

Mijn ouders hebben we met 5,5 week een opa en oma boekje gegeven.
Mijn collega's heb ik met 12 weken tijdens de vergadering een a4'tje gegeven met een echo foto erop en de tekst: mijn opvolger is bekend erboven gegeven.
Mijn schoonouders hebben we het verteld via de telefoon want die wonen aan de andere kant van het land. De rest hebben we het gewoon verteld.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Purpleflower ma 24 dec 2012 - 17:32

Ik had een foto van mijn test gemaakt, uitgeprint en in een foto lijstje gedaan.
Kadotje door mijn vader uit laten pakken.. . Die keek me heel verbaast aan. En snapte het meteen, hij gaf lijstje aan mijn moeder.. En toen was het feest Laughing
We worden opa en oma... :shock:
Helaas een miskraam.

2e keer een boekje gegeven, opa en oma pluis.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  *Lookie* di 25 dec 2012 - 1:22

Wij hadden voor onze ouders een kinderbordje met bestek ingepakt, en een kopie van de echofoto gemaakt waar we achterop schreven: "Mag ik met kerst met jullie mee-eten?" (ik was 13 dec 2011 uitgerekend). Anderen hebben we het wel gewoon verteld. Oja, en voor mijn zus en zwager hadden we het Nijntje boekje 'Oom vliegenier' gekocht (zwager is piloot)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum