Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe hebben jullie het verteld?

+14
JD
Mida4you
Pien
Beachgirl
studiebol
Bruintje Beer
Muppetje
Flip Fluitketel
Susan
duckie
Teddyaapje
LMCurious
Theezakje13
Ezzer
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:08

Zondag willen we onze ouders vertellen van mijn zwangerschap, maar heb even geen inspiratie...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:11

Bij indy kregen ouders en schoonouders een rompertje met daarop mag ik een keer bij jullie komen logeren.
Bij Merle had Indy een shirt aan met ik krijg versterking Very Happy (dat kwartje duurde redelijk lang)
En nu bij de 3e hadden we bij de hema mini tompoesjes besteld met als afbeelding de zwangerschaps test en daarboven Hoera wij zijn blij in December komt er nog 1 boefje bij.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Ezzer do 5 mei 2011 - 21:49

Allebei de opa's en oma's babysokjes gegeven met daarop: 'I love oma/opa'
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Theezakje13 do 5 mei 2011 - 22:01

Wij hebben de aanstaande opa's en oma's een opa en oma boekje gegeven. En een rompertje en slabbetje met oma's knuffel en opa's trots erop.
Beiden hadden het niet verwacht, dus erg leuk!!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:29

Gewoon zeggen: we zijn (weer) in verwachting Very Happy Klaar. :P Dat kan toch ook? Of moet het per se ontzettend origineel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:47

Ik heb het op mijn verjaardag verteld ,vierde het alleen voor de familie. Onze uk heeft straks 3 koppels opa's en oma's .. mijn moeder + man, mijn vader + vrouw en mijn vriend zijn moeder + vader.
We hadden voor opa en oma 2 badeendjes (roze en blauwe) gekocht en daarbij een gedichtje: Ik ben nog heel klein en je kunt me nog niet zien, als ik er over een tijdje ben, mag ik dan een keertje komen badderen misschien? Voor andere opa en oma een besteksetje met hetzelfde gedichtje maar dan met de vraag of hij/zij ooit eens mag komen eten. En voor de nog andere opa en oma laughcry hadden we een speelgoedje met hetzelfde gedichtje en de vraag of ze later eens mocht komen spelen. oma's werden helemaal emotioneel.. stelletje jankerds haha laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  LMCurious do 5 mei 2011 - 22:50

Het hoeft natuurlijk niet persee origineel, maar kan me wel voorstellen dat het leuk is. Bij mijn directe familie hebben we het de eerste keer gewoon gezegd. Dit kwam gewoon zo uit ivm klussen en verhuizen van mijn broer. Ik wist net die ochtend dat ik zwanger was, en ben nogal gevoelig voor migraine bij verflucht, dus kon nu geen medicijnen innemen. Terwijl ik de week ervoor juist gezegd had dat de medicijnen al in mn tas zaten, dus dat zou raar zijn. Dus toen heb ik eht sochtends meteen verteld.
Bij mijn schoonfamilie hadden we toen gebeld om op de koffie te komen en hadden we jip en janneke champagne meegenomen met een kaartje eraan voor opa en oma, en voor mijn oom en tante. Ze meosten even 2x lezen, en toen was het duidelijk.

Die zwangerschap werd een miskraam, en toen was ik vrij vlot weer zwanger, en 6 weken toen eht pasen was. We hadden beide paasdagen bij de families gepland om een brunch te doen. Dus toen hebben we beschuitjes met muisjes meegenomen als bijdrage voor de brunch. Toen was de link snel gelegd.

De laatste zwangerschap had ik toevallig weer sochtends een positieve test toen dezelfde broer weer aan het verhuizen was. Toen was ik alleen met mn broer en schoonzus en heb ik gezegd dat ik een beetje een deja vu gevoel had. Vorige keer was ik ook zwanger met jullie verhuizing. En later die week op dezelfde manier toen ik weer aan het helpen was en mijn ouders er ook waren ook zo verteld aan mijn ouders.
Bij mn schoonfamilie hebben we het toen met Joris geoefend. We zeiden steeds tijdens het eten dat dat dan in zijn buikje kwam. En toen ik zwanger was hebben we gezegd dat er bij mama ook een babytje in de buik zat. Dus toen mijn schoonouders kwamen eten vroegen we hem waar het eten bleef. Hij wees netjes naar zijn buikje. Toen vroegen we wat er bij mama in de buik zat, en toen zei hij niks, hahaha. Nadat het natuurlijk allang duidelijk was zei hij alsnog baby!!! Niet zoals gepland, maar was wel echt grappig!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:01

Bij de eerste hebben we de opa's en oma's een boekje gegeven. De ene een Nijntje boekje: opa en oma Pluis. De andere kant een boekje van Dribbel bij opa en oma.

Bij de tweede hebben we een shirtje laten bedrukken met 'Nog even in mijn..' en daaronder een plaatje van een eendje. Dat was wel leuk, want het duurde best lang voordat het kwartje viel nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Teddyaapje do 5 mei 2011 - 23:03

Komen ze bij jullie op visite of gaan jullie naar hun toe? Ik hoorde laatst een verhaal over iemand die muisjes in de suikerpot (met deksel) had gedaan.

En zondag is het moederdag he...misschien kun je een strik om je buik doen en tegen je moeder zeggen dat ze dr cadeau mag uitpakken?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  duckie do 5 mei 2011 - 23:29

schoonouders hebben we het gewoon verteld en mijn ouders hebben we babyslofjes en een boekje van nijntje opa en oma pluis gegeven
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:30

Wooow, ben je nu alweer zwanger? Very Happy Very Happy Wat gooed! Gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Susan do 5 mei 2011 - 23:38

De eerste keer kwamen we erachter toen we in Polen op vakantie waren. Wij zaten met mijn neef en nicht en nog wat vrienden van hen in een hostel, mijn ouders zaten met twee ooms en tantes in een appartement. We zouden die dag met de hele groep afspreken op het kruispunt bij ons hostel omdat we naar Auschwitz zouden gaan, maar toen ik positief had getest heb ik mijn moeder gebeld dat we eerst naar het appartement zouden komen omdat we iets moesten vertellen. Toen we voor de deur stonden heb ik de positieve test laten zien, ze kon het niet echt geloven. Meteen daarna hebben we het aan mijn vader verteld en aan de rest.

De tweede keer zouden we die dag gaan verhuizen, dus ik wilde voor de grap zeggen dat ik in mijn situatie niet zoveel kon sjouwen en een beetje rustig aan moest doen en als ze dan zouden vragen waarom wilde ik de test laten zien, maar ik kon mijn gezicht niet echt in de plooi houden en eigenlijk hadden ze het ook al door.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Flip Fluitketel do 5 mei 2011 - 23:40

Wij hebben het d.m.v een kaart met een blauw en roze babysokje+gedichtje/tekst verteld.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:43

Gefeliciteerd met je zwangerschap !

Wij hebben mijn ouders en mijn schoonmoeder een Woezel en een Pip knuffeltje gegeven met een kaartje : "willen jullie op mijn knuffeltje passen tot dat ik er ben?!"

Mijn moeder en schoonmoeder snapte 'm meteen maar m'n vader moet er wat langer over denken haha Very Happy


Laatst aangepast door Razz_ op do 5 mei 2011 - 23:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Muppetje do 5 mei 2011 - 23:43

Had even gemist dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Bruintje Beer vr 6 mei 2011 - 0:12

Bij de 2e hebben we dmv cupcakes met de tekst 'zwanger' erop. En S. had daarbij een shirtje met 'Big sister'aan
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  studiebol vr 6 mei 2011 - 0:15

Wij hebben het gewoon verteld zonder kado's of iets.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 0:42

BeeGee schreef:Bij Merle had Indy een shirt aan met ik krijg versterking Very Happy

Deze vind ik wel heel erg leuk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 1:08

Fauve schreef:Gewoon zeggen: we zijn (weer) in verwachting Very Happy Klaar. :P Dat kan toch ook? Of moet het per se ontzettend origineel?

Mijn idee. Wij hebben het ook gewoon gezegd, S.enna kriijgt een broertje of zusje in April en dat was het. Naar mijn idee moet het tegenwoordig zo orgineel mogelijk verteld worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Beachgirl vr 6 mei 2011 - 1:22

M'n zus had een rol beschuit ingepakt smile Met een kaartje eraan: Bewaren tot oktober!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Pien vr 6 mei 2011 - 1:38

Tegen mijn ouders hebben we het gewoon verteld... voel de kriebels nog in mijn buik... ze waren zo blij en ik vond het zo spannend.

Mijn schoonouders hebben we de test gegeven, mijn schoonmoeder wist niet wat het was en wilde het open maken... toen vi gelegd dat het om het venster ging en toen snapte ze het.


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Mida4you vr 6 mei 2011 - 1:41

studiebol schreef:Wij hebben het gewoon verteld zonder kado's of iets.

+1 gewoon verteld zonder fratsen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  JD vr 6 mei 2011 - 2:26

Het is inderdaad natuurlijk moederdag zondag, dus misschien kan je daar iets omheen bedenken?

De enige keer dat ik erbij was toe iemand ging vertellen dat ze zwanger was, was mijn vriendin. We kwamen allemaal op de thee, en op tafel stond een suikerpotje met deksel. Toen er iemand het suikerpotje openmaakte was het duidelijk, want er zat dus geen suiker in, maar muisjes....ik vond m leuk!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 2:38

Giacomo schreef:Wooow, ben je nu alweer zwanger? Very Happy Very Happy Wat gooed! Gefeliciteerd!

Hey dankjewel!! Ja is echt een behoorlijke verassing voor ons had op z'n minst gedacht dat het weer een tijdje ging duren maar toch niet! Ben er echt heel erg blij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 2:39

ik zie al leuke ideetjes voorbij komen! bedankt!

we vinden het toch wel weer heel speciaal een nieuwe zwangerschap en dus ook leuk om het op een leuke manier te vertellen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum