Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

+34
_Mashimaro_
kwak
peach
Shopaholic
Nana
SarahKey
Slakje
Highway
Twellie
sanne-84
Sterrin_
Ayla
mystery mom
Lonely Goatherd
Limburg85
L!ND@
Annemie
Fearie
Happydobby
Sanne
Parel
Snoes
Shy
Thunder
Ella
-Belle-
Lejow
Bloem86
smooch
Isa
Jasmine
Puggle
Jezzie
Pien
38 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Pien zo 23 dec 2012 - 22:47

Titel zegt genoeg...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Jezzie zo 23 dec 2012 - 22:52

Wij hebben het met 6 weken aan mijn ouders verteld met oud en nieuw. En aan mijn schoonouders op nieuwjaarsdag.
We hadden slabbetjes gekocht waarop stond 'ik ben oma's knuffel' Die gaven we en zeiden dat het een nieuwjaars cadeautje was.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Puggle zo 23 dec 2012 - 22:55

Met 6 weken aan mijn moeder en haar man verteld. Hadden een sleutelhanger met knuffeltje gegeven met daarop voor de allerliefste oma.
Daarna ging ik met mijn ma naar een concert van Frans Bauer, ze heeft heel de avond staan meezingen van blijdschap Laughing

Bij mijn schoonmoeder en vriend zijn we met 7 weken gewoon op visite gegaan en hebben we dezelfde sleutelhanger gegeven.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Jasmine zo 23 dec 2012 - 23:01

Bij mijn eerste zwangerschap had ik slagroomsoesjes gemaakt met roze en blauwe muisjes.
Bij de tweede zwangerschap had J. een slab om met grote zus, de derde keer had ze een truitje aan met grote zus.
De vierde en vijfde keer gewoon verteld.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Isa zo 23 dec 2012 - 23:09

Wij hebben ons nichtje van toen 1 een shirt je gegeven waar op de voorkant stond:

Hoera ik ben zo blij!!

En op de achterkant:

....want ik krijg er een neefje of nichtje bij.
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  smooch zo 23 dec 2012 - 23:19

21 december 2012 (pff wat is de tijd snel gegaan) had ik een postieve test en op kerstavond hebben we het aan mijn schoonfamilie verteld en 1e kerstdag aan mijn familie. Omdat het kerst was vonden we het leuk om meteen te vertellen anders hadden we wel wat langer gewacht.

Ik had voor mijn vriend een romper gekocht waarop stond, best present ever en toen we bij de families waren heb ik laten zien wat ik voor mijn vriend gekocht had voor kerst.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Bloem86 zo 23 dec 2012 - 23:20

Bij de tweede keer hebben we onze oudste dochter een shirt met de tekst 'grote zus' aan gedaan.. En maar wachten tot ze t zagen! Soms waren er dus wat hints nodig!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Lejow zo 23 dec 2012 - 23:28

Wij waren een paar dagen in Amersfoort geweest en hadden tegen de ouders gezegd dat we een cadeautje voor ze meegenomen hadden (ik had die maandag positief getest en die donderdag hebben we het ze verteld).
We hadden speentjes gekocht met 'I love opa/oma' en die gegeven aan mijn moeder, stiefvader, vader, schoonvader en schoonmoeder. De laatste zag het merk en begreep de hint gelijk (heeft al meer kleinkinderen), de rest moest even goed kijken wat het nou was hahaha.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  -Belle- zo 23 dec 2012 - 23:34

Bij de eerste hebben we mokken laten maken met opa/oma en oom/tante daarin hadden we roze en blauwe spekjes gedaan. Nu ben ik cupcakes aan het bakken onder het mom kerstcupcakes maar die ga ik vullen met blauwe en roze muisjes..hoop dat ze de hint dan snel door hebben. En die gaan we dan morgen en woensdag bij de koffie eten.
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 0:02

Wij hadden een gedichtje in een fotolijstje gedaan en dat kado gegeven
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 0:05

Ik had mijn ouders en schoonouders een woezel en pip gegeven met een kaartje eraan met : Willen jullie op mijn knuffeltje passen tot dat ik er ben?

Voor nr 2 ligt hier al een aantal maanden een shirtje te wachten met : Jippie ik word grote broer! Maar omdat we al een tijdje bezig zijn is het shirtje bijna te klein Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Thunder ma 24 dec 2012 - 0:05

Gewoon verteld.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Shy ma 24 dec 2012 - 0:07

smooch schreef:21 december 2012 (pff wat is de tijd snel gegaan) had ik een postieve test en op kerstavond hebben we het aan mijn schoonfamilie verteld en 1e kerstdag aan mijn familie. Omdat het kerst was vonden we het leuk om meteen te vertellen anders hadden we wel wat langer gewacht.

Ik had voor mijn vriend een romper gekocht waarop stond, best present ever en toen we bij de families waren heb ik laten zien wat ik voor mijn vriend gekocht had voor kerst.

Bedoel je niet 2011?

Mijn vader een fotolijstje gegeven met de eerste echofoto erin mijn man heeft zijn ouders gebeld.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Snoes ma 24 dec 2012 - 0:09

Aan mijn ouders en schoonouders hadden we een knuffel gegeven met daaraan een kaartje en aan mijn oma's/opa en zus hebben we een fotolijstje gegeven met een gedichtje erin.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Parel ma 24 dec 2012 - 0:14

Wij hadden mijn schoonouders een kaartje gegeven met een muisje erop met een piepklein berichtje.. En daarbij een zak paaseitjes en de vraag of hij/zij volgend jaar paaseitjes mocht komen zoeken.

Mocht L een broer of zus krijgen dan wil ik denk ik een foto maken van haar bedolven onder de blauwe en roze muisjes, en deze inlijsten.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Sanne ma 24 dec 2012 - 0:20

Wij waren niet zo origineel. We waren met mijn moeder en haar vriend uit eten en toen zei m'n moeder dat ze het zo gezellig vond met z'n vieren. En daar haakten wij op in, dat het volgend jaar vast ook gezellig zou zijn met z'n vijfen.

Met m'n schoonouders maakten we een wandeling van zo'n 12 kilometer en ik was best moe die eerste weken. Toen mijn schoonmoeder dat merkte, vroeg ze of ik ongesteld was en ik wilde niet gaan liegen, dus toen hebben we het ook gelijk verteld.

En de rest hebben we ook gewoon gebeld of het gezegd als we ze zagen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Happydobby ma 24 dec 2012 - 0:34

Wij hebben het gewoon verteld.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Fearie ma 24 dec 2012 - 0:59

De kant van mijn vriend hebben we slabbertjes gekocht met de tekst , de liefste oma/tante/oom.
Mijn zusje heeft die slabber ook gekregen. En voor mijn moeder en haar vriend had ik slofjes/sokjes met i Love opa/oma gekocht. Die hebben we gegeven :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 1:16

Bij de eerste zwangerschap een gedichtje in een fotolijstje gegeven. Deze zwangerschap ging fout, en de volgende zwangerschap hebben we gewoon verteld door de telefoon. Bij de zwangerschap van de jongste hebben we de oudste een shirt aangedaan dat ie grote broer werd. Het duurde alleen heeel lang voordat iemand het zag haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Annemie ma 24 dec 2012 - 1:35

Ik lees ff mee, wij willen het toch morgen vertellen, ondanks dat het zo pril is, maarja morgen zijn we allemaal samen en tja als het misgaat, dan weten ze ervan. Wij weten ook nog niet hoe.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  L!ND@ ma 24 dec 2012 - 1:45

Bij de 1e hadden we voor de opa's en oma's een boekje gekocht van opa en oma pluis (nijntje). De ooms en tantes kregen een knuffel met een kaartje met de vraag of ze er op konden passen, totdat de kleine groot genoeg was om er zelf mee te kunnen spelen.
Bij de 2e hebben we onze dochter een shirt aan getrokken met grote zus erop.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Limburg85 ma 24 dec 2012 - 1:59

Bij de 1e een kaartje met een zwangere buik en een gedichtje en S had een shirt met rote broer aan en bij de 2e zijn we bij iedereen onverwachts langs gegaan en hebben we het gewoon verteld.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Lonely Goatherd ma 24 dec 2012 - 2:15

Gewoon (gebeld en) verteld.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  mystery mom ma 24 dec 2012 - 2:52

De eerste keer hadden we de positieve test in een babysokje gedaan en ingepakt aan de opa's en oma's gegeven.

De tweede keer hadden we de oudste een kleurplaat met een ooievaar met baby laten kleuren, helaar bleekdit een missed abortion te zijn.

De derde keer hebben we de oudste de test in handen gegeven en deze aan de opa's en oma's laten geven. Nu we goede echo's hebben gehad willen we t oudjaarsdag wereldkundig maken en heb ik een t shirt gemaakt met deze opdruk (zonder 2012) http://www.shirtcity.nl/real-super-brother-t-shirt-49341
Ik hoop dat t iemand opvalt want we hebben t gistere op deze manier aan mn schoonzus verteld en we hebben haar moeten vragen om de tekst hard op voor te lezen haha
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Ayla ma 24 dec 2012 - 3:10

Gefeliciteerd Mystery Mom, had gemist dat je weer in verwachting bent!

Ik had een fotolijstje met de eerste echo foto, zelf een tekst erop gemaakt met "dit is de eerste foto van jullie eerste kleinkind/neefje of nichtje" vonden ze erg leuk. Als mijn zus tegen die tijd nog oppast wil ik Elena een shirtje aandoen met "hoera ik wordt grote zus" of (als ze al praat) het haar zelf laten vertellen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?! Empty Re: hoe hebben jullie verteld dat je zwanger bent?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum