Fotoshoot
+35
Catwoman79
NoorA
Lynn_
Polly
Susan
InweCulnamo
minoessepoes
Caro
truestar
Yzma
TGR
Inge
Zwerver
Caroow
Laced
Mamsie
Rumble
ekiaam87
Sterre
Guus
Kabouter
Jeanette
Pannetoet
Moezie
Roxy89
smooch
aniet
Sarah1985
Sweety
Arwyn
Sugarfall
Lejow
Caresses
Chocolate Cookie
VeryCherry
39 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Fotoshoot
Birgit schreef:Mooi!
Als ik fotoshoots op vakantieveilingen zie staan ben ik echt geneigd om te bieden, tot nu toe kon ik me nog beheersen. Lijkt me toch wel heel leuk om te doen!
Ik heb een shoot 'gewonnen' via vakantieveilingen. Had het niet verwacht, meestal gooit iemand er nog eens 20 euro bovenop, maar ik had hem toch! Volgende week zaterdag ga ik!
Gast- Gast
Oeh spannend Alex!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wel laten zien hè
Mooie foto's allemaal! Ik zou ook wel graag een keer een fotoshoot willen doen, alleen wel als er wat meer kilootjes af zijn haha.
Gast- Gast
Dit is een mooie foto! Ik ben normaal niet van de begraafplaatsen maar deze vind ik echt mooi.Marin schreef:
In New York ga ik in principe ook naar deze begraafplaats:
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
@ Bobbi : ik vind de 2de foto van jou heel mooi. Het straalt (voor mij ) sexy en kwetsbaarheid uit.
Ik zou ook graag nog eens zulke foto's willen laten maken van mezelf, maar dan moet er eerst nog even wat af.
Ik zou ook graag nog eens zulke foto's willen laten maken van mezelf, maar dan moet er eerst nog even wat af.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Mooie foto's Bobbie! Jij bent heel mooi :-)
Ik vind jou foto's ook heel mooi Marin, vooral die op het kerkhof. Ik ben eigenlijk nooit bang of iets op een kerkhof. Jij hebt toch ook een hele mooie foto uit Bulgarije met allemaal bloesem? Was dat ook van een fotoshoot of een gewone foto? Ik kan het me even niet zo voor me halen..
Yzma ik vind deze foto mooi! Maar je hebt inderdaad toch nog veel meer leuke fotos? :-)
Birgit ik vind je op die foto's mooi! Je zou je haar vaker zo moeten doen haha.
Youandi doe eens niet zo raar! Haha jij bent een heel mooi meisje, ik vind je laarzen ook leuk op de foto's van de Yes fotoshoot!
Ik vind jou foto's ook heel mooi Marin, vooral die op het kerkhof. Ik ben eigenlijk nooit bang of iets op een kerkhof. Jij hebt toch ook een hele mooie foto uit Bulgarije met allemaal bloesem? Was dat ook van een fotoshoot of een gewone foto? Ik kan het me even niet zo voor me halen..
Yzma ik vind deze foto mooi! Maar je hebt inderdaad toch nog veel meer leuke fotos? :-)
Birgit ik vind je op die foto's mooi! Je zou je haar vaker zo moeten doen haha.
Youandi doe eens niet zo raar! Haha jij bent een heel mooi meisje, ik vind je laarzen ook leuk op de foto's van de Yes fotoshoot!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Sugarfall schreef:
Klopt! Dat is deze foto:
Maar dat was geen fotoshoot, gewoon een lucky shot. Was net verliefd en zat 'm te smsen daar, vandaar dat het zo'n sereen plaatje is haha (en het was een heerlijk huis waar we mochten verblijven).
Gast- Gast
Alleen een shoot van Yasemin, ik zelf heb nog nooit foto's laten maken..
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Awh wat een mooi meisje
Ja die bedoel ik Marin! Vind dat echt een hele leuke/mooie foto, lekker zomers ook!
Truestar, wat een super mooi meisje!
Truestar, wat een super mooi meisje!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Yzma schreef:Jen en SF, die foto's van jullie vind ik echt prachtig.
Oh wauw, bedankt! Ik vind die van jou met je tattoo vooral heel erg mooi. En artistiekerig
Gast- Gast
TGR schreef:Sommige foto's zijn best mooi (als de meiden erop ook mooi zijn vooral) Maar de meeste foto's zijn toch echt heel erg slecht en saai...
Goh: moet jij ook weer eens je fotografisch oog eroverheen laten gaan?
Anyway: ik vind een aantal fotos echt mooi. De huis, tuin en keuken kiekjes wat minder in het kader van dit topic maar ik moet wél echt even toegeven dat ik Bobby ontzettend mooi vind. Net als Sugarfall..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
*weg*
Foto's zijn al wel super oud! Ene was voor Visagie, zwart wit.
Zijn echt heel oud hahaha
Niet qouten, haal ze straks weer weg
Foto's zijn al wel super oud! Ene was voor Visagie, zwart wit.
Zijn echt heel oud hahaha
Niet qouten, haal ze straks weer weg
Laatst aangepast door wc-eend op vr 11 feb 2011 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik heb 1 keer voor mijn werk foto's laten maken voor op de website. Ik heb alle foto's gekregen maar die staan op een andere computer. Dat zijn echt foto's waar ik verder niks aan heb, want ze zijn echt in werkkleding. Ik denk dat het een jaar of 3 a 4 geleden is, de foto op de site sta ik ook maar vreemd op vind ik haha, ik ben de brunette: http://www.nederrijn.nl/wm.cgi?type=content&lng=uitzend&main=13&id=&flash=1
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
wat een mooie fotos allemaal dames ..
en wat een mooi meisje truestar!
Hier niet een echte professiole fotoshoot, maar gemaakt door mijn vriend tijdens het oefenen op een cursus flitsen.
en wat een mooi meisje truestar!
Hier niet een echte professiole fotoshoot, maar gemaakt door mijn vriend tijdens het oefenen op een cursus flitsen.
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
minoessepoes schreef:Ik heb 1 keer voor mijn werk foto's laten maken voor op de website. Ik heb alle foto's gekregen maar die staan op een andere computer. Dat zijn echt foto's waar ik verder niks aan heb, want ze zijn echt in werkkleding. Ik denk dat het een jaar of 3 a 4 geleden is, de foto op de site sta ik ook maar vreemd op vind ik haha, ik ben de brunette: http://www.nederrijn.nl/wm.cgi?type=content&lng=uitzend&main=13&id=&flash=1
Grappig, ik had je heel anders in mijn hoofd. Op het vorige forum had je volgens mij een keer geschreven dat je heel dun haar had, dus ik had echt heel dun bijna doorschijnend peenhaar in mijn hoofd, maar dat heb je dus niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ik vind het erg leuk om van iedereen foto's te zien!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Susan schreef:minoessepoes schreef:Ik heb 1 keer voor mijn werk foto's laten maken voor op de website. Ik heb alle foto's gekregen maar die staan op een andere computer. Dat zijn echt foto's waar ik verder niks aan heb, want ze zijn echt in werkkleding. Ik denk dat het een jaar of 3 a 4 geleden is, de foto op de site sta ik ook maar vreemd op vind ik haha, ik ben de brunette: http://www.nederrijn.nl/wm.cgi?type=content&lng=uitzend&main=13&id=&flash=1
Grappig, ik had je heel anders in mijn hoofd. Op het vorige forum had je volgens mij een keer geschreven dat je heel dun haar had, dus ik had echt heel dun bijna doorschijnend peenhaar in mijn hoofd, maar dat heb je dus niet.
Hahah nee zo erg is het nou ook weer niet. Maar zoals mijn haar hier zit op deze foto, toupeer ik het eerst (haarlak erin) daarna doe ik het op een staart en dan toupeer ik de staart ook nog en dan kam ik de "buitenkant" glad ook de onderkant van de lok toupeerde ik altijd, maar die heb ik nu niet meer. Het lijkt dus meer dan dat het daadwerkelijk is.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ooohja nu bedenk ik me opeens dat ik er vorig jaar een heb gehad...voor mijn werk...
Vond het vreselijk om te moeten doen trouwens.
Vond het vreselijk om te moeten doen trouwens.
Gast- Gast
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's
» Fotoshoot
» Fotoshoot
» n.a.v. Fotoshoot
» Nav fotoshoot
» Fotoshoot
» Fotoshoot
» n.a.v. Fotoshoot
» Nav fotoshoot