Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's

+41
meisje
CCC
Monnie
Coco
Parisienne
Caresses
Poisongirl
holaagirl
koNijntje
**_pearl_**
Alex
Fiwen
kwak
Tittih
Viva
TGR
Meeko
pindaatje
maiadebij
Roodkapje
Oasis
ProudMom
xxDila
Star007
Annie24
*Troela*
Océane
Laced
_Femme
Schism
sabje
Pien
Mamsie
Novalee
Marin
Smaragdje
Mida4you
moepie
Supertalentje
PiP
Flower_L
45 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's Empty N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 8:17

N.a.v. het topic van Pien, show jullie fotoshoot/studio foto's van je zwangerschap en/of kindje(s). Maak niet uit of je ze heb gemaakt of gemaakt zijn. Er schuilt altijd een fotograaf in jezelf! Wink

Ik trap af (Niet Quoten a.u.b.)

Mijn zwangerschapfoto's:
N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 1129518136_5_CYa0
Gemaakt door een vriend (36 weken), in deze pose kon ik echt niet zelf een foto maken, haha.

N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 1129513690_5_9iqC

Onze T.onnie:

N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 1238063315_5_n9XJ
3 maanden

N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 1261917862_5_Nkg3
5 maanden

N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 1373600338_5_bguY
8 maanden

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's Empty Re: N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's

Bericht  Flower_L ma 3 okt 2011 - 8:18

die van 5 maanden in de spiegel is mooi!
Sowieso alle foto's hoor smile maar deze springt er voor mij echt uit.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's Empty Re: N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's

Bericht  PiP ma 3 okt 2011 - 8:32

Weg

Laatst aangepast door PiP op zo 23 sep 2012 - 23:23; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Supertalentje ma 3 okt 2011 - 8:34

Wat een mooie foto's! En wat ontzettend speciaal om je buik-foto te zien en daarna die van het mannetje dat daaruit gekomen is... Het blijft iets wonderlijks...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  moepie ma 3 okt 2011 - 8:57

*weg*

Laatst aangepast door moepie op di 4 okt 2011 - 18:40; in totaal 1 keer bewerkt
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 9:03

N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 283163_1973251807361_1125021100_31868081_5834214_n
N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 283303_1973249927314_1125021100_31868072_5923090_n
N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 216938_1973253127394_1125021100_31868087_1770343_n

Hier was S bijna 2 jaar. Zijn 1e fotoshoot wat ik heb laten maken. Ik heb er spijt van dat ik het niet gedaan heb toen hij nog een baby was. Maar goed ! Ik ben al heel erg blij met deze shoot Very Happy

Ow dit zijn 3 van de 20 foto's die ik heb gekregen.
**Niet quoten**

Gast
Gast

Bericht  Mida4you ma 3 okt 2011 - 9:32

N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's Foto-OK6DZOS3
N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's Foto-MTNAHR4N
N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's Foto-DR7ID6WX

Onze kleine meid smile

N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's Foto-NSJ8Z8O4
N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's Foto-7KZ3TZCZ
N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's Foto-W67I8GWW
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Smaragdje ma 3 okt 2011 - 10:38

Zo, een selectie foto's van de shoots die wij hebben gehad smile
Zwangerschap:
..

8 weken oud:
..

19 weken oud:
..

Laatst aangepast door Smaragdje op di 4 okt 2011 - 18:08; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : foto's weg)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Marin ma 3 okt 2011 - 10:43

Mooie foto's Zomersproetjes!

Ik vind deze van m'n zusje nog steeds heel gaaf (niet in een studio, wel wit door de sneeuw haha)

*

Laatst aangepast door Joy_ op di 4 okt 2011 - 23:05; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Novalee ma 3 okt 2011 - 10:48

Wat een mooie foto's allemaal!

Even een vraagje, wat is een leuke leeftijd voor een shoot? We hebben namelijk van m'n schoonouders een fotoshoot als kraamcadeau gekregen, maar ik weet niet zo goed wanneer we dat het beste kunnen doen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mamsie ma 3 okt 2011 - 10:49

Novalee schreef:Wat een mooie foto's allemaal!

Even een vraagje, wat is een leuke leeftijd voor een shoot? We hebben namelijk van m'n schoonouders een fotoshoot als kraamcadeau gekregen, maar ik weet niet zo goed wanneer we dat het beste kunnen doen.

Zelf vind ik het zeker leuk als ze nog echt baby-baby zijn. Heerlijk zo'n klein frummeltje. Je vergeet dat zo snel dus mooi vastleggen die hap!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Smaragdje ma 3 okt 2011 - 10:53

Novalee schreef:Wat een mooie foto's allemaal!

Ligt er aan wat voor shoot je wilt. Je kunt een shoot doen als ze heel klein zijn, maar hier werd er ook aangeraden om het te doen als je kindje een sterker nekje heeft, omdat ze dan meer opties hebben. Alleen bij een volgende zou ik denk ik eerder al een fotoshoot doen angel

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  PiP di 4 okt 2011 - 2:06

Ik wil voor een volgend kindje een shoot tijdens de zwangerschap laten maken en als hij/zij een paar weken of 2 maand oud is. Ik vind het wel jammer dat we dat bij onze dochter niet hebben gedaan.

Mirjam4You: Waar heb jij je foto`s gemaakt? Ik vind ze erg mooi! Vooral die waar je dochter in dat rose doek ligt.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pien di 4 okt 2011 - 2:12

Novalee, ik zou het echt nu doen!! Ik vind dit zo´n bijzondere tijd! E heeft heeft het daarnaast ook 2 uur volgehouden... Ze heeft maar even gehuild en dat was eigenlijk alleen toen ik haar op de buik legte. Dat vond ze echt niet leuk!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  sabje di 4 okt 2011 - 2:19

Deze shoot is van een paar weken geleden. Is voor mijn ouders gemaakt. Hebben nooit eerder een shoot gehad. Heb hier geen spijt van. Heb zelf al heel veel foto's gemaakt Very Happy
N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 1412981183_5_I9sPN.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 1412981291_5_eruE

Samen met zijn grote neef
N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 1412981202_5_ac3vN.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's 1412981296_5_wvV9
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Schism di 4 okt 2011 - 2:28

Heb maar één onherkenbare foto van onze fotoshoot:
*weg*

Laatst aangepast door Schism op wo 30 nov 2011 - 5:47; in totaal 1 keer bewerkt
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  _Femme di 4 okt 2011 - 3:33

Ik vind die eerste echt heel mooi Schism smile

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Laced di 4 okt 2011 - 4:46

Ienieminie, wat een prachtige foto die onderste! I love you

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Océane di 4 okt 2011 - 8:47

Oh wat een mooie plaatjes zitten ertussen! Die met die spiegel is leuk en die in het roze doek/gaas (sorry weet even de namen niet meer springen er voor mij echt uit).

Laatst aangepast door Aquala op za 3 maa 2012 - 12:05; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 8:47

Thanks allemaal!

@ pip: Wow, die laatste foto is erg mooi! Wat heeft ze mooie ogen!

@ Sabje: die 2e foto, is erg mooi (lekker ondeugend!)

@ Ieniminie: Ow die laatste foto

@ Moepie: Gave foto! Leuk gedaan ook met die kaders aan de zijkant!

@ Stuiterbal: Ik heb jouw zoontje nog nooit op een foto gezien (die mis ik altijd net). Maar die 2e foto, wat stoer! Heb je ook de kleurversie hiervan of een uitgefilterde versie (zwart wit en de barbapapa oranje oplichtend), snap je wat ik bedoel?

@ Mirjam, super foto's!

@ smaragje:Die eerste foto met 8 weken! (Je trotsheid straalt er vanaf).

@Joy: Leuk, lekker spontaan.

@ Navalee: Dat ligt er helemaal aan wat je precies wil. Persoonlijk vindt ik een new-born shoot heel erg leuk. Ze zijn maar heel even echt zo ontzettend klein. Ik heb de NB-shoot toen der tijd zelf gedaan. Volgende keer zou ik hem laten doen. (ik sta nu zelf niet op de foto). Aangezien jouw kindje al 2 maanden is zou ik wachten tot ze goed haar hoofd op kan houden. Kan je net wat meer poses doen.

@ Pien: Had jouw vriendin een flitsset bij of heeft ze het met natuurlijk licht gedaan?

@Schism: Die eerste, mooie romantische sfeer!

Gast
Gast

Bericht  *Troela* di 4 okt 2011 - 8:50

@Zomersproetje: Maak je alleen voor jezelf foto's, of doe je ook shoots tegen betaling? Zie dat je hier redelijk in de buurt woont, en lijkt me erg leuk!

Erg leuke foto's allemaal!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Pien di 4 okt 2011 - 8:50

Zomersproetje, het is met natuurlijk licht gedaan. We hebben bij de bank op het vloerkleed een wit laken gelegd en die ook tegen de bank, dat je dus een witte ondergrond en achtergrond hebt. Naast de bank zit een groot raam en daarnaast openstaande tuindeuren. Er was geen zonnetje dus ze had geen last van schaduw... (als ik haar verhaal tenminste goed begrepen heb!)

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Mida4you di 4 okt 2011 - 8:51

Aquala, wat heeft je dochtertje een onwijs leuk setje aan op de laatste foto!! Van welk merk is het??
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 8:53

Wat veel mooie foto's. Nu heb ik spijt dat ik dat niet heb gedaan bij mijn twee kinderen.

Mooi om te zien hoe ze opgroeien van baby tot peuter!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 8:59

Ow die met de kwast is ook leuk (ben even je naam vergeten, sorry).

@ Pien: je heb het goed begrepen;). Ik zag geen schaduwen (vandaar).

@Mama: Ja hoor, zojuist ook net in het andere topic gezet. Ik woon in V.eldhoven. Mijn site is: www.dekoningfotografie.nl. Nieuwe website volgt snel (met uiteraard nieuwe foto's). S.v.p. gegevens niet Quoten!

Laatst aangepast door Zomersproetjes op di 4 okt 2011 - 9:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: