n.a.v. Fotoshoot
+15
Thunder
Benthe
Poisongirl
TGR
MissD
Rush
Ugly Betty
Happydobby
Burn
LMCurious
Printje
Muis
Toet
Teddyaapje
Mamsie
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
n.a.v. Fotoshoot
Ik heb in mijn 3e zwangerschap een fotoshoot gedaan en ik zit al best een tijdje te twijfelen of ik een foto ervan zal uitvergroten voor in de woonkamer. Alleen nu is de foto die ik het mooiste vind wel een naaktfoto. Je ziet alleen een tepel in het donker. Daarom twijfel ik.
Zouden jullie dat vreemd vinden om zoiets te zien hangen bij iemand in huis?
Zouden jullie dat vreemd vinden om zoiets te zien hangen bij iemand in huis?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: n.a.v. Fotoshoot
Hangt er helemaal vanaf hoe donker. In principe niet of je moet echt eerst denken "wow, tepel" en dan pas de rest van de foto zien.
Gast- Gast
Ik denk dat ik het zelf geen probleem zou vinden maar dat ik die foto van mn vriend niet in de woonkamer zou mogen hangen. Als ik bij iemand anders zo'n foto zag hangen zou ik het niet raar of vervelend vinden, maar t ligt er idd aan hoe opvallend de tepel is tov de rest van de foto.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Het ligt er inderdaad maar net aan hoe die tepel dan in beeld is. Kun je de foto niet iets bewerken met schaduwen e.d. zodat je tepel helemaal in het donker valt?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja dat zou eventueel wel kunnen denk ik.
De tepel is niet echt heel opvallend vind ik. Je ziet dat daar een tepel zit omdat hij daar hoort te zitten. Je ziet niet letterlijk een tepel in de zin van dat je de huid ziet.
De tepel is niet echt heel opvallend vind ik. Je ziet dat daar een tepel zit omdat hij daar hoort te zitten. Je ziet niet letterlijk een tepel in de zin van dat je de huid ziet.
Mamsie- Ratel
in dat geval zou ik het gewoon doen
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Persoonlijk zou ik een uitvergroting in de slaapkamer hangen. een kleine foto staat bij ons op het dressoir in een lijstje.
Gast- Gast
Ik ben nu wel heel benieuwd naar de foto maar die ga je hier vast niet plaatsen?
Toet- Lady Post-a-lot
Ik zou hem gewoon uitvergroten en ophangen. Desnoods in je slaapkamer. Ben nu ook wel benieuwd naar de foto
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik zou hem niet in de woonkamer hangen, geen behoefte aan dat iedereen die binnenkomt meteen een boobieshot van mij te zien krijgt. Vrouwen zien het mooie er wel van in, mannen zien alleen maar de borsten om over (puberende) kinderen maar niet eens te beginnen.
Gast- Gast
Ik zou hem ook niet in de woonkamer hangen, maar idd misschien op de slaapkamer ofzo. Ik zit er echt niet op te wachten dat iedereen me in mijn blote kont ziet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
ben je zelf verder wel echt herkenbaar op de betreffende foto? Of is het meer een mooie foto, en zou het bij wijze van, gewoon een willekeurige vrouw kunnen zijn.
In het laatste geval zou ik het wel doen. Mensen die je verteld hebt dat je die shoot hebt gedaan zullen de link wel leggen, maar niet meteen elke persoon die binnenkomt. (een monteur bijv. of vriendjes van de jongens etc.)
Ik vind het wel kunnen, maar kan me voorstellen dat het voor de jongens toch vreemde situaties kan opleveren. Ook al word er normaal over gedaan. Bij ons thuis vroeger was naakt ook heel gewoon. En wij hadden een hele mooie ets van een naakte vrouw in de kamer/keuken hangen. Ik vind hem nog steeds prachtig, altijd al gevonden. Maar dit bleef wel iets abstracts. Jou kennende heb je er een prachtig lichaam voor, en zal het een prachtige foto zijn. Maar ik geloof niet dat als mijn moeder dat had gehad ik dat dag in dag uit boven de eettafel had zien willen hangen zeg maar.
In het laatste geval zou ik het wel doen. Mensen die je verteld hebt dat je die shoot hebt gedaan zullen de link wel leggen, maar niet meteen elke persoon die binnenkomt. (een monteur bijv. of vriendjes van de jongens etc.)
Ik vind het wel kunnen, maar kan me voorstellen dat het voor de jongens toch vreemde situaties kan opleveren. Ook al word er normaal over gedaan. Bij ons thuis vroeger was naakt ook heel gewoon. En wij hadden een hele mooie ets van een naakte vrouw in de kamer/keuken hangen. Ik vind hem nog steeds prachtig, altijd al gevonden. Maar dit bleef wel iets abstracts. Jou kennende heb je er een prachtig lichaam voor, en zal het een prachtige foto zijn. Maar ik geloof niet dat als mijn moeder dat had gehad ik dat dag in dag uit boven de eettafel had zien willen hangen zeg maar.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Printje schreef:Ik zou hem ook niet in de woonkamer hangen, maar idd misschien op de slaapkamer ofzo. Ik zit er echt niet op te wachten dat iedereen me in mijn blote kont ziet.
haha ik ook niet, maar mijn kont is ook neit echt bewonderingswaardig. wellicht als ik het lijfje van mamsie zou hebben ik het ook wel zou doen.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Lieskuh schreef:Nee, vind dat niets voor in een woonkamer. Wel op een slaapkamer ofzo.
+1
Gast- Gast
Mensen die mij kennen zullen mij wel herkennen maar andere niet.
Ik twijfel idd of het iets voor de woonkamer is. Lastig.
Dit is de foto, niet quoten!
weg
Ik twijfel idd of het iets voor de woonkamer is. Lastig.
Dit is de foto, niet quoten!
weg
Laatst aangepast door Mamsie op di 13 maa 2012 - 11:35; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie- Ratel
Hmm. Ik vind het een hele mooie foto!
Maar zou hem denk ik eerder in de slaapkamer hangen.
Of de foto zou iets anders bewerkt moeten worden waardoor de tepel minder zichtbaar is..,
Of de foto zou iets anders bewerkt moeten worden waardoor de tepel minder zichtbaar is..,
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mooie foto maar ik zou het niet in de woonkamer ophangen. Wel in de slaapkamer.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Prachtige foto, ik zou hem zelf niet in de woonkamer hangen, maar ik ben dan ook nogal preuts.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ja misschien is dat maar beter idd. Ook voor de jongens als er vriendjes komen haha.
Ik vind het zelf ook een erg mooie foto en aan de ene kant vind ik het dan jammer om hem in de slaapkamer te hangen want daar ben ik bijna nooit. Maar dat is beter dan helemaal niet natuurlijk.
Ik vind het zelf ook een erg mooie foto en aan de ene kant vind ik het dan jammer om hem in de slaapkamer te hangen want daar ben ik bijna nooit. Maar dat is beter dan helemaal niet natuurlijk.
Mamsie- Ratel
Wow, wat een práchtige foto mamsie! Opzich zou zoiets best in een woonkamer kunnen, alleen omdat je het zelf bent is het wat anders haha. Inderdaad voor als er vriendjes van de jongens komen, maar ook andere 'onbekende' mensen.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik vind die tepel wel te zichtbaar voor de woonkamer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Burn schreef:Hmm. Ik vind het een hele mooie foto!
+1 Maar wow wat een prachtige foto zeg, mooie buik had je!!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Wauw mooie foto !
Ik blijf erbij dat ik 'm meer voor in de slaapkamer oid vind dan voor de woonkamer
Ik blijf erbij dat ik 'm meer voor in de slaapkamer oid vind dan voor de woonkamer
Gast- Gast
het is echt een hele mooie foto! Ik zou kijken of de tepel mooi weg te shoppen valt, zodat het meer een silhouet lijkt dan een naaktfoto.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's
» Show je fotoshoot!
» Fotoshoot met baby
» Fotoshoot - update pag 3
» Fotoshoot
» Show je fotoshoot!
» Fotoshoot met baby
» Fotoshoot - update pag 3
» Fotoshoot