Fotoshoot
+35
Catwoman79
NoorA
Lynn_
Polly
Susan
InweCulnamo
minoessepoes
Caro
truestar
Yzma
TGR
Inge
Zwerver
Caroow
Laced
Mamsie
Rumble
ekiaam87
Sterre
Guus
Kabouter
Jeanette
Pannetoet
Moezie
Roxy89
smooch
aniet
Sarah1985
Sweety
Arwyn
Sugarfall
Lejow
Caresses
Chocolate Cookie
VeryCherry
39 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Fotoshoot
Raar als in eng of ongepast?
Ik vind het overdag niet eng, maar zou dat 's avonds nooooit doen. En ik probeer meestal niet echt de namen van (onbekende) mensen te fotograferen, uit respect naar hen toe. Maar dat lukt niet altijd. Maar het is wel een hele gave locatie voor een fotoshoot. Helaas zijn we er toen maar even geweest en zijn er alleen twee foto's van mij gemaakt (waarvan 1tje dus hier staat).
Ik vind het overdag niet eng, maar zou dat 's avonds nooooit doen. En ik probeer meestal niet echt de namen van (onbekende) mensen te fotograferen, uit respect naar hen toe. Maar dat lukt niet altijd. Maar het is wel een hele gave locatie voor een fotoshoot. Helaas zijn we er toen maar even geweest en zijn er alleen twee foto's van mij gemaakt (waarvan 1tje dus hier staat).
Gast- Gast
Marin schreef:Raar als in eng of ongepast?
Ik bedoel meer eng. Ik zou me niet op mijn gemak voelen op zo'n plaats.
Die foto waar je zelf bij staat vind ik wel erg mooi en ik geloof inderdaad wel dat je er 'mooie' foto's kan maken. Mooie even tussen haakjes omdat ik niet weet of het gepast is om dat zo te zeggen.
Gast- Gast
Wat een leuke foto's!
Marin: ik vind je eerste foto heel leuk!
Ik fietste gisteravond nog langs de grote begraafplaats hier. Normaal denk ik daar niet bij na, maar gisteravond vond ik het toch een beetje creepy. De bladeren ritselden, maar niet door de wind (zal wel een beest gezeten hebben) en het leek net of het regende, ik hoorde steeds water druppelen, terwijl het gewoon droog was.
Marin: ik vind je eerste foto heel leuk!
Ik fietste gisteravond nog langs de grote begraafplaats hier. Normaal denk ik daar niet bij na, maar gisteravond vond ik het toch een beetje creepy. De bladeren ritselden, maar niet door de wind (zal wel een beest gezeten hebben) en het leek net of het regende, ik hoorde steeds water druppelen, terwijl het gewoon droog was.
Gast- Gast
Eeek dat zou ik ook echt doodeng vinden hoor Dijn!
In New York ga ik in principe ook naar deze begraafplaats:
Als ik durf
In New York ga ik in principe ook naar deze begraafplaats:
Als ik durf
Gast- Gast
Wow die poort Die is mooi!
Ik vind begraafplaatsen ook altijd heel apart, liep vorig jaar in Belgie op een begraafplaats, 's ochtends om 9 uur, er hing nevel & het regende een beetje, allemaal van dat soort graven als waar Marin bij zit, heel spooky.
Was ook zo weer weg ook al was het ook wel heel sereen.
Bedankt voor je compliment Marin!
Ik vind begraafplaatsen ook altijd heel apart, liep vorig jaar in Belgie op een begraafplaats, 's ochtends om 9 uur, er hing nevel & het regende een beetje, allemaal van dat soort graven als waar Marin bij zit, heel spooky.
Was ook zo weer weg ook al was het ook wel heel sereen.
Bedankt voor je compliment Marin!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Dankje Marin
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Mooie foto's hoor dames
De enige fotoshoot waar ik aan meegewerkt heb was voor Yes
De enige fotoshoot waar ik aan meegewerkt heb was voor Yes
Gast- Gast
JALOEEEEEEERS......
Ik moet het hier mee doen:
Ik moet het hier mee doen:
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een mooie foto's zitten er tussen zeg! Leuk om later nog eens naar te kijken op ons tachtigste
Dit zijn er een paar van mij, binnenkort ga ik met mijn 2 zusjes een shoot doen.
Dit zijn er een paar van mij, binnenkort ga ik met mijn 2 zusjes een shoot doen.
Gast- Gast
Mooi!
Als ik fotoshoots op vakantieveilingen zie staan ben ik echt geneigd om te bieden, tot nu toe kon ik me nog beheersen. Lijkt me toch wel heel leuk om te doen!
Als ik fotoshoots op vakantieveilingen zie staan ben ik echt geneigd om te bieden, tot nu toe kon ik me nog beheersen. Lijkt me toch wel heel leuk om te doen!
Gast- Gast
Darcy schreef:Bobbie wow wat ben jij toch prachtig!
+1 en een super mooi figuur!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Choogempje die 2e foto is inderdaad heel mooi en puur, dat heeft je vriend mooi gedaan
Youandi die laatste foto waar je springt vind ik erg leuk! En de foto's van Bobbie vind ik ook heel erg mooi, mooie meid ben je. En die foto van Ekiaam met de mooie make-up vind ik het leukst.
Youandi die laatste foto waar je springt vind ik erg leuk! En de foto's van Bobbie vind ik ook heel erg mooi, mooie meid ben je. En die foto van Ekiaam met de mooie make-up vind ik het leukst.
Gast- Gast
Sommige foto's zijn best mooi (als de meiden erop ook mooi zijn vooral) Maar de meeste foto's zijn toch echt heel erg slecht en saai...
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Gut, wat aardig zeg...
Eerlijk gezegd heb ik helemaal niets met de meeste soort studiofotografie. Mijn moeder heeft samen met een vriendin een ruimte, waar ze wel dat soort foto's maken en ze zijn nog lerende, dus ik moet wel eens mee als oefenmateriaal. De meeste foto's zijn dan echt verschrikkelijk, omdat ik dan vooral mijn best doe er zo lelijk mogelijk op te staan. Maar soms komen er nog wel aardige foto's uit, maar zoals deze:
Ik wil wel heel graag een keer een fotoshoot doen, maar dan een artistieke... Niet om eentje dus waar je 'mooi' op staat, maar waar het vooral gaat om het geheel, waar jij onderdeel van bent. In combi met mijn tattoo zou ik zoiets zeker leuk vinden.
Ik wil wel heel graag een keer een fotoshoot doen, maar dan een artistieke... Niet om eentje dus waar je 'mooi' op staat, maar waar het vooral gaat om het geheel, waar jij onderdeel van bent. In combi met mijn tattoo zou ik zoiets zeker leuk vinden.
Laatst aangepast door Yzma op do 17 feb 2011 - 8:21; in totaal 1 keer bewerkt
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
CherrieLola schreef:Gut, wat aardig zeg...
Ja komop zeg
TGR- Kletskop
Nee, niks komop, je hóeft niet te reageren hoor.
Jen en SF, die foto's van jullie vind ik echt prachtig.
Yzma- Fluisteraar
Jij hebt toch wel meer gave foto's Yzma? Ook een soort hysterische toch? Die is wel artistiek hoor
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Nee, niks komop, je hóeft niet te reageren hoor.
Ik hoef wel meer niet.
TGR- Kletskop
Doe niet zo vervelend.
Er zijn nog wel wat aardige foto's, maar niet het soort foto's waar ik zelf van houd of voor zou kiezen. En met artistiek bedoel ik toch iets kunstzinniger, liever een beetje met een donkere sfeer.Marin schreef:Jij hebt toch wel meer gave foto's Yzma? Ook een soort hysterische toch? Die is wel artistiek hoor
@TGR: ja, je mag idd zeggen wat je wilt over de fot's wat je wilt. Maar je komt wel steeds gefrustreerder over.
Yzma- Fluisteraar
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's
» Fotoshoot
» Fotoshoot
» n.a.v. Fotoshoot
» Nav fotoshoot
» Fotoshoot