Fotoshoot
+35
Catwoman79
NoorA
Lynn_
Polly
Susan
InweCulnamo
minoessepoes
Caro
truestar
Yzma
TGR
Inge
Zwerver
Caroow
Laced
Mamsie
Rumble
ekiaam87
Sterre
Guus
Kabouter
Jeanette
Pannetoet
Moezie
Roxy89
smooch
aniet
Sarah1985
Sweety
Arwyn
Sugarfall
Lejow
Caresses
Chocolate Cookie
VeryCherry
39 plaatsers
Pagina 1 van 11
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Fotoshoot
Hebben jullie wel is een fotoshoot gedaan en hoe ben je daar beland? Ben je benaderd door een fotograaf of heb je het uit jezelf gedaan?
In het verleden heb ik veel shoots gedaan en ik mis het best wel dat ik het nu niet meer doe. Ik ben bijna altijd benaderd door een fotograaf en die shoots vind ik echt het leukste.
En foto's laten zien is natuurlijk een vereiste
In het verleden heb ik veel shoots gedaan en ik mis het best wel dat ik het nu niet meer doe. Ik ben bijna altijd benaderd door een fotograaf en die shoots vind ik echt het leukste.
En foto's laten zien is natuurlijk een vereiste
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Fotoshoot
Ik zou zeggen, begin zelf hihi..
Ik heb fotoshoot gedaan bij Chocolate Cookie van hier! 2 keer.
Oh en nog 1 keer bij een ander.
En 2 keer samen met mijn vriend, maar die laatste is beetje slecht bevallen het was een wat oudere man en zijn foto's vond ik erg mooi op de site, alleen jammer genoeg waren ze dus niet mooi.
Zal zo even foto's zoeken!
Ik heb fotoshoot gedaan bij Chocolate Cookie van hier! 2 keer.
Oh en nog 1 keer bij een ander.
En 2 keer samen met mijn vriend, maar die laatste is beetje slecht bevallen het was een wat oudere man en zijn foto's vond ik erg mooi op de site, alleen jammer genoeg waren ze dus niet mooi.
Zal zo even foto's zoeken!
Laatst aangepast door Anousch op wo 9 feb 2011 - 22:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@Darcy; Waarom? Ik vind het echt leuk.
Zal even wat foto's posten zo.
Zal even wat foto's posten zo.
Ik vind het echt heel leuk om te zien van anderen maar ik hou zelf niet van foto's, ik sta er bijna altijd afschuwelijk op. En ik voel me echt heel erg ongemakkelijk als ik echt moet gaan poseren. Dus nee, mij doe je daar helemaal geen plezier mee
Gast- Gast
Anousch schreef:
Ik heb fotoshoot gedaan bij Chocolate Cookie van hier!
Kwartjes blijven vallen hier!
Gast- Gast
Ik heb verschillende shoots gehad. Zowel zelf gedaan als laten doen. Mijn vader zit bij een fotoclub, en zo heb ik wel eens heel wat shoots gehad
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
mozzarella schreef:Anousch schreef:
Ik heb fotoshoot gedaan bij Chocolate Cookie van hier!
Kwartjes blijven vallen hier!
Bij mij niet ...?
Gast- Gast
Anousch die 1e en 3e foto's vind ik mooi .
Ik heb zelf nog nooit een fotoshoot gedaan, maar wil het wel heel graag nog eens doen. Wil alleen niet zo'n standaard setting in een studio maar liever bijzondere spontanere foto's.
Ik heb zelf nog nooit een fotoshoot gedaan, maar wil het wel heel graag nog eens doen. Wil alleen niet zo'n standaard setting in een studio maar liever bijzondere spontanere foto's.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Dit zijn er een paar van mij.
5 jaar geleden met mijn vriend (kan de foto inclusief vriend alleen even niet meer vinden haha)
Vorig jaar april op een vrijgezellenfeestje (had mn beugel net 2 maanden)
Afgelopen zomer , een shoot met mijn nichtjes
Ik vind het altijd wel leuk om te doen!!
Vorig jaar april op een vrijgezellenfeestje (had mn beugel net 2 maanden)
Afgelopen zomer , een shoot met mijn nichtjes
Ik vind het altijd wel leuk om te doen!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hahahaha CL vergeleken met jouw foto's zijn de mijne echt MEGA burgelijk
Lejow- Lady Post-a-lot
Mooie foto's Anousch, CherrieLola en Lejow!
Ik vind het behang op de 2e foto van CherrieLola ook leuk
Ik heb ook weleens fotoshoots gedaan, twee keer ben ik benarderd door een fotograaf, een keer door een kapperszaak en de andere keren waren voor een vriendin die foto's nodig had voor haar portfolio, maar dat was zeker niet minder leuk om te doen! Ik vind fotoshoots ook echt leuk om te doen, maar het moet niet te lang duren haha.
Ik heb ook weleens fotoshoots gedaan, twee keer ben ik benarderd door een fotograaf, een keer door een kapperszaak en de andere keren waren voor een vriendin die foto's nodig had voor haar portfolio, maar dat was zeker niet minder leuk om te doen! Ik vind fotoshoots ook echt leuk om te doen, maar het moet niet te lang duren haha.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
De enige shoot die ik gehad heb, was voor een familiefoto, haha. Gewoon standaard studie dus, verder niet zo heel interessant. Foto's zijn wel leuk geworden gelukkig en m'n ouders waren er erg blij mee, dat was het doel!
Lejow: Die laatste foto is leuk!
Cherrie: Ik vind de vierde foto erg leuk! Kan alleen nog steeds niet wennen aan je wenkbrauwen, haha, sorry!
Oh en die met dat ding voor je mond vind ik een beetje euh.. eng.. Doet me denken aan Hannibal Lecter..
Cherrie: Ik vind de vierde foto erg leuk! Kan alleen nog steeds niet wennen aan je wenkbrauwen, haha, sorry!
Oh en die met dat ding voor je mond vind ik een beetje euh.. eng.. Doet me denken aan Hannibal Lecter..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik zie er nu niet meer zo uit, mijn haar kan ik niet meer roze verven, want het is intussen half dood gebleekt, het is nu gewoon zwart, maar ik heb wel een undercut en een hoop piercings
Die foto met dat mondkapje is gemaakt op Summer Darkness, het zit niet onprettig hoor, behalve als je wil roken. Dan ziet het er zo uit;
Die foto met dat mondkapje is gemaakt op Summer Darkness, het zit niet onprettig hoor, behalve als je wil roken. Dan ziet het er zo uit;
Haha ik vind jou echt zo'n leuke meid CherrieLola!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Leuke foto's van jullie!
Ik heb 2x in de yes gestaan. Bij de 1ste keer kreeg ik een kleine foto shoot met foto's van mij en mijn ex en bij de 2de deden we mee met een kookwedstrijd. Mijn vriend en ik samen en tijdens het koken werden er foto's gemaakt van ons en ook met Mathijs Vrieze erbij.
Er staat voor nu nog een shoot gepland bij Anoush samen met mijn nichtjes. (moeten nog wel een datum prikken )
Ik vind het altijd wel leuk om een shoot te doen. Doe ze alleen helaas niet vaak Behalve dan gekke foto's maken met mijn nichtjes
Ik heb 2x in de yes gestaan. Bij de 1ste keer kreeg ik een kleine foto shoot met foto's van mij en mijn ex en bij de 2de deden we mee met een kookwedstrijd. Mijn vriend en ik samen en tijdens het koken werden er foto's gemaakt van ons en ook met Mathijs Vrieze erbij.
Er staat voor nu nog een shoot gepland bij Anoush samen met mijn nichtjes. (moeten nog wel een datum prikken )
Ik vind het altijd wel leuk om een shoot te doen. Doe ze alleen helaas niet vaak Behalve dan gekke foto's maken met mijn nichtjes
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Arwyn schreef:De enige shoot die ik gehad heb, was voor een familiefoto, haha. Gewoon standaard studie dus, verder niet zo heel interessant. Foto's zijn wel leuk geworden gelukkig en m'n ouders waren er erg blij mee, dat was het doel!
Dank je Arwyn!
Hier sluit ik me bij aan hehe, er zitten echt mooie foto's tussen maar die vind ik ook wat eng!
Wat heb je een mooi figuur trouwens!
Lejow- Lady Post-a-lot
Vooral ook omdat je gewoon bent wie je bent! Dat maakt je mooi.Sugarfall schreef:Haha ik vind jou echt zo'n leuke meid CherrieLola!
Gast- Gast
Dankjewel
Zo zie ik er nu uit trouwens.
Zo zie ik er nu uit trouwens.
Sugarfall schreef:Mooie foto's Anousch, CherrieLola en Lejow!
Dat is mijn eigen behang in de woonkamer, die foto heeft een vriend van me gemaakt
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's
» n.a.v. Fotoshoot
» Nav fotoshoot
» Fotoshoot
» Fotoshoot
» n.a.v. Fotoshoot