Fotoshoot
+35
Catwoman79
NoorA
Lynn_
Polly
Susan
InweCulnamo
minoessepoes
Caro
truestar
Yzma
TGR
Inge
Zwerver
Caroow
Laced
Mamsie
Rumble
ekiaam87
Sterre
Guus
Kabouter
Jeanette
Pannetoet
Moezie
Roxy89
smooch
aniet
Sarah1985
Sweety
Arwyn
Sugarfall
Lejow
Caresses
Chocolate Cookie
VeryCherry
39 plaatsers
Pagina 8 van 11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: Fotoshoot
minoessepoes schreef:
Hahah nee zo erg is het nou ook weer niet. Maar zoals mijn haar hier zit op deze foto, toupeer ik het eerst (haarlak erin) daarna doe ik het op een staart en dan toupeer ik de staart ook nog en dan kam ik de "buitenkant" glad ook de onderkant van de lok toupeerde ik altijd, maar die heb ik nu niet meer. Het lijkt dus meer dan dat het daadwerkelijk is.
Nou, het ziet er op de foto in elk geval wel vol uit. Mooie kleur ook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:minoessepoes schreef:
Hahah nee zo erg is het nou ook weer niet. Maar zoals mijn haar hier zit op deze foto, toupeer ik het eerst (haarlak erin) daarna doe ik het op een staart en dan toupeer ik de staart ook nog en dan kam ik de "buitenkant" glad ook de onderkant van de lok toupeerde ik altijd, maar die heb ik nu niet meer. Het lijkt dus meer dan dat het daadwerkelijk is.
Nou, het ziet er op de foto in elk geval wel vol uit. Mooie kleur ook.
Dankjewel
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend met lang haar, staat je ook leuk! Ik herkende je bijna niet.
truestar, mooie dochter heb je.
truestar, mooie dochter heb je.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
minoessepoes schreef:Ik heb 1 keer voor mijn werk foto's laten maken voor op de website. Ik heb alle foto's gekregen maar die staan op een andere computer. Dat zijn echt foto's waar ik verder niks aan heb, want ze zijn echt in werkkleding. Ik denk dat het een jaar of 3 a 4 geleden is, de foto op de site sta ik ook maar vreemd op vind ik haha, ik ben de brunette: http://www.nederrijn.nl/wm.cgi?type=content&lng=uitzend&main=13&id=&flash=1
Ik vind het een leuke foto, maar de naam van het bedrijf is wel vreemd. Bedoelen jullie Personal Services of Personnel Services? :-)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Polly schreef:minoessepoes schreef:Ik heb 1 keer voor mijn werk foto's laten maken voor op de website. Ik heb alle foto's gekregen maar die staan op een andere computer. Dat zijn echt foto's waar ik verder niks aan heb, want ze zijn echt in werkkleding. Ik denk dat het een jaar of 3 a 4 geleden is, de foto op de site sta ik ook maar vreemd op vind ik haha, ik ben de brunette: http://www.nederrijn.nl/wm.cgi?type=content&lng=uitzend&main=13&id=&flash=1
Ik vind het een leuke foto, maar de naam van het bedrijf is wel vreemd. Bedoelen jullie Personal Services of Personnel Services? :-)
Nou ik bedoel er niks mee hoor, ik werkte voor hun, het is een uitzendbureau en ben gevraagd voor die photoshoot verder niks. Ben er ook al jaren weg. Maar het is gewoon een naam en de naam is: Personel services. Het is wat het is.
minoessepoes- Ratel
minoessepoes schreef:Polly schreef:minoessepoes schreef:Ik heb 1 keer voor mijn werk foto's laten maken voor op de website. Ik heb alle foto's gekregen maar die staan op een andere computer. Dat zijn echt foto's waar ik verder niks aan heb, want ze zijn echt in werkkleding. Ik denk dat het een jaar of 3 a 4 geleden is, de foto op de site sta ik ook maar vreemd op vind ik haha, ik ben de brunette: http://www.nederrijn.nl/wm.cgi?type=content&lng=uitzend&main=13&id=&flash=1
Nou ik bedoel er niks mee hoor, ik werkte voor hun, het is een uitzendbureau en ben gevraagd voor die photoshoot verder niks. Ben er ook al jaren weg. Maar het is gewoon een naam en de naam is: Personel services. Het is wat het is.
Ik snap dat jij er niks mee bedoelt, het is gewoon vreemd om een spelfout in de naam van een bedrijf te zien.
Polly- Kletskop
Polly schreef:minoessepoes schreef:Polly schreef:minoessepoes schreef:Ik heb 1 keer voor mijn werk foto's laten maken voor op de website. Ik heb alle foto's gekregen maar die staan op een andere computer. Dat zijn echt foto's waar ik verder niks aan heb, want ze zijn echt in werkkleding. Ik denk dat het een jaar of 3 a 4 geleden is, de foto op de site sta ik ook maar vreemd op vind ik haha, ik ben de brunette: http://www.nederrijn.nl/wm.cgi?type=content&lng=uitzend&main=13&id=&flash=1
Ik snap dat jij er niks mee bedoelt, het is gewoon vreemd om een spelfout in de naam van een bedrijf te zien.
Maar dat is toch geen spelfout. Het is een naam, die hoef je niet hetzelfde te spellen als dat je woorden normaal zou spellen. Het wordt ook uitgesproken zoals het er staat.
minoessepoes- Ratel
minoessepoes schreef:Polly schreef:minoessepoes schreef:Polly schreef:minoessepoes schreef:Ik heb 1 keer voor mijn werk foto's laten maken voor op de website. Ik heb alle foto's gekregen maar die staan op een andere computer. Dat zijn echt foto's waar ik verder niks aan heb, want ze zijn echt in werkkleding. Ik denk dat het een jaar of 3 a 4 geleden is, de foto op de site sta ik ook maar vreemd op vind ik haha, ik ben de brunette: http://www.nederrijn.nl/wm.cgi?type=content&lng=uitzend&main=13&id=&flash=1
Maar dat is toch geen spelfout. Het is een naam, die hoef je niet hetzelfde te spellen als dat je woorden normaal zou spellen. Het wordt ook uitgesproken zoals het er staat.
Ik snap hem ook niet helemaal.. Die naam schrijf je gewoon zo?!?! Stel ik noem mijn bedrijf Banck en co, want ik heet toevallig banck met mijn achternaam, dan is dat toch ook geen spelfout omdat je normaal bank schrijft? Ik heet gewoon zo..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik snap wat jullie bedoelen, het zal wel aan mij liggen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo'n naam verzint omdat je het zo'n leuke naam vindt, ik zou aannemen dat een uitzendbureau (want dat is het toch?) het bedoelt als Personnel Services of Personal Services. Personel is namelijk geen naam, en ook geen woord, dus vandaar dat ik het heel raar vind uitzien.
Maakt verder ook niet uit hoor, het is niet mijn bedrijf, het viel me gewoon op.
Maakt verder ook niet uit hoor, het is niet mijn bedrijf, het viel me gewoon op.
Polly- Kletskop
Alex167 schreef:Je moet toch wát te zeuren hebben.
Wie is er nu weer aan het zeuren?
Polly- Kletskop
Dat is wel duidelijk lijkt me..Polly schreef:Alex167 schreef:Je moet toch wát te zeuren hebben.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Dat is wel duidelijk lijkt me..Polly schreef:Alex167 schreef:Je moet toch wát te zeuren hebben.
Anders lees je even mijn uitleg. Als je het geen grappige 'fout' vindt, dan niet.
Polly- Kletskop
Ik vind het ook raar staan. Maar goed, daar heeft Minoes verder niets mee te maken, maar het staat wel gek, alsof het inderdaad een spelfout is.
Gast- Gast
Polly schreef:Ik snap wat jullie bedoelen, het zal wel aan mij liggen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo'n naam verzint omdat je het zo'n leuke naam vindt, ik zou aannemen dat een uitzendbureau (want dat is het toch?) het bedoelt als Personnel Services of Personal Services. Personel is namelijk geen naam, en ook geen woord, dus vandaar dat ik het heel raar vind uitzien.
Jawel Personel services is wel een naam want zo heet het uitzendbureau waar ik voor gewerkt heb. Wat de reden achter de naam is zou ik niet weten. Maar ik kan me zo voorstellen dat de twee andere optie die jij noemt al bestonden, of dat er zo'n soort reden achter zit als Lejow noemt. Degene die het verzonnen heeft, had er vast een geweldige uitleg bij.
minoessepoes- Ratel
minoessepoes schreef:Polly schreef:Ik snap wat jullie bedoelen, het zal wel aan mij liggen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo'n naam verzint omdat je het zo'n leuke naam vindt, ik zou aannemen dat een uitzendbureau (want dat is het toch?) het bedoelt als Personnel Services of Personal Services. Personel is namelijk geen naam, en ook geen woord, dus vandaar dat ik het heel raar vind uitzien.
Jawel Personel services is wel een naam want zo heet het uitzendbureau waar ik voor gewerkt heb. Wat de reden achter de naam is zou ik niet weten. Maar ik kan me zo voorstellen dat de twee andere optie die jij noemt al bestonden, of dat er zo'n soort reden achter zit als Lejow noemt. Degene die het verzonnen heeft, had er vast een geweldige uitleg bij.
Prima toch, hij zal inderdaad vast een geweldige uitleg hebben. Ik had niet gedacht dat je het persoonlijk op zou vatten, waarom zou je ook, anders had ik niks gezegd. Marin snapt gelukkig wél wat ik bedoel.
Polly- Kletskop
Dus Lejow jij denk dat die meneer of mevrouw die de baas is 'Personel' heet qua achternaam?
Gast- Gast
Polly schreef:
Prima toch, hij zal inderdaad vast een geweldige uitleg hebben. Ik had niet gedacht dat je het persoonlijk op zou vatten, waarom zou je ook, anders had ik niks gezegd. Marin snapt gelukkig wél wat ik bedoel.
Hoeraaa !!
Jipppieee !!!
Gast- Gast
Polly schreef:minoessepoes schreef:Polly schreef:Ik snap wat jullie bedoelen, het zal wel aan mij liggen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo'n naam verzint omdat je het zo'n leuke naam vindt, ik zou aannemen dat een uitzendbureau (want dat is het toch?) het bedoelt als Personnel Services of Personal Services. Personel is namelijk geen naam, en ook geen woord, dus vandaar dat ik het heel raar vind uitzien.
Nou ik vat het niet persoonlijk op hoor!
Maar Marin zegt dat ze het vreemd vind staan, ja dat kan, jij zegt dat het een spelfout is en dat is het gewoon niet.
minoessepoes- Ratel
Dolcis_ schreef:Polly schreef:
Hoeraaa !!
Jipppieee !!!
Spuit 11
Polly- Kletskop
mozzarella schreef:Dus Lejow jij denk dat die meneer of mevrouw die de baas is 'Personel' heet qua achternaam?
Ik denk dat ze Nel Perso heette en daar lekker scrabbel mee gespeeld heeft
minoessepoes- Ratel
minoessepoes schreef:mozzarella schreef:Dus Lejow jij denk dat die meneer of mevrouw die de baas is 'Personel' heet qua achternaam?
Ik denk dat ze Nel Perso heette en daar lekker scrabbel mee gespeeld heeft
Goede verklaring
Sorry Minoes, ik bedoelde het niet verkeerd of zo. Je hebt gelijk, ook al ziet het er voor mij en sommige anderen uit als een spelfout, het is nu natuurlijk gewoon de naam van het bedrijf.
Polly- Kletskop
@ Truestar, gave foto's van je meisje!
Die dat ze tussen de bomen door komt, vind ik heel gaaf!
Die dat ze tussen de bomen door komt, vind ik heel gaaf!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's
» Nav fotoshoot
» Fotoshoot
» Fotoshoot
» n.a.v. Fotoshoot
» Nav fotoshoot