Fotoshoot
+35
Catwoman79
NoorA
Lynn_
Polly
Susan
InweCulnamo
minoessepoes
Caro
truestar
Yzma
TGR
Inge
Zwerver
Caroow
Laced
Mamsie
Rumble
ekiaam87
Sterre
Guus
Kabouter
Jeanette
Pannetoet
Moezie
Roxy89
smooch
aniet
Sarah1985
Sweety
Arwyn
Sugarfall
Lejow
Caresses
Chocolate Cookie
VeryCherry
39 plaatsers
Pagina 5 van 11
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Re: Fotoshoot
@ Youandi dank je wel , was van die shoot ook 1 van de mooiste
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke foto's!
Ik heb in de Yes gestaan en heb op een kledingwebsite gestaan. Verder een keer model gestaan voor iemand die een fotografiecursus deed, maar verder niet echt boeiend.
Ik heb in de Yes gestaan en heb op een kledingwebsite gestaan. Verder een keer model gestaan voor iemand die een fotografiecursus deed, maar verder niet echt boeiend.
Gast- Gast
@ Youandi, waarvoor was die fotoshoot van de yes? Had je een artikel waar jij in stond wat er in kwam?
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Laatst aangepast door Caroow op do 10 feb 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foto's weg!)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
dankje ik was 20 toen ik zwanger werd en 21 toen ik beviel.Youandi schreef:Erg lief Storm!!!
Hoe oud was je toen je je kindje kreeg?
Gast- Gast
ekiaam87 schreef:@ Youandi, waarvoor was die fotoshoot van de yes? Had je een artikel waar jij in stond wat er in kwam?
Ja, ik stond bij een artikel. Ging over meiden die 'het goed hebben' van huis uit (qua financieëen). Het verhaal dat erbij stond was alleen erg overdreven en doet overkomen alsof ik schatrijk ben en een decadent leventje leid, terwijl dat helemaal niet zo is... Dus eigenlijk schaam ik me voor het artikel.
Gast- Gast
aaaaah, zien zien zien!Storm schreef:Deze foto is door mijn vriend gemaakt toen onze zoon 3 maanden was:
*
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Youandi schreef:ekiaam87 schreef:@ Youandi, waarvoor was die fotoshoot van de yes? Had je een artikel waar jij in stond wat er in kwam?
Ja, ik stond bij een artikel. Ging over meiden die 'het goed hebben' van huis uit (qua financieëen). Het verhaal dat erbij stond was alleen erg overdreven en doet overkomen alsof ik schatrijk ben en een decadent leventje leid, terwijl dat helemaal niet zo is... Dus eigenlijk schaam ik me voor het artikel.
Hey dat artikel heb ik gelezen, nooit geweten dat jij dat was.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Paar jaartjes geleden
edit: oeps erg groot
edit: oeps erg groot
Laatst aangepast door Inge op do 10 feb 2011 - 7:43; in totaal 2 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch: ik vind jou op sommige foto's op Kirstin Stewart lijken!! (Van de Twilight reeks) Mooi hoor!
Gast- Gast
Youandi schreef:Anousch: ik vind jou op sommige foto's op Kirstin Stewart lijken!! (Van de Twilight reeks) Mooi hoor!
Haha thanks!
Gast- Gast
Even heel snel 1 foto die ik vandaag van vriendin gemaakt heb:
weg. als je wilt zien pm/vraag je maar.
weg. als je wilt zien pm/vraag je maar.
Laatst aangepast door Anousch op do 10 feb 2011 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb nooit professionele shoots laten doen, maar wel met vriendinnen die ook wel wat van fotografie weten.
Daar zijn deze foto's van:
En zelf heb ik deze foto's gemaakt bij shoots bij vriendinnen en familie. Guattari heb ik ook eens op de foto mogen zetten, was ook heel erg leuk, alleen moet zij die zelf maar plaatsen als ze wil.
Daar zijn deze foto's van:
En zelf heb ik deze foto's gemaakt bij shoots bij vriendinnen en familie. Guattari heb ik ook eens op de foto mogen zetten, was ook heel erg leuk, alleen moet zij die zelf maar plaatsen als ze wil.
Gast- Gast
Super gave foto's zitten hier tussen trouwens zeg!
Cherrie Lola jij bent echt zo cool! En alleen daarom sta je al zo bijzonder op foto's, omdat je zo heerlijk eigenzinnig bent. Dat spat echt van 't beeld af.
Ekiaam, ik vond die foto van sporty chic ofzo ook het leukst. Heel mooi.
Wolletjes, wat maak je toch mooie portretten. En die van jou en kat is ook niet mis.
Jen, waar je zo opgerold zit vind ik echt heel bijzonder.
Sugarfall, als dit een fotoshoot wedstrijd was had je 'm zo gewonnen. Wow.
Cherrie Lola jij bent echt zo cool! En alleen daarom sta je al zo bijzonder op foto's, omdat je zo heerlijk eigenzinnig bent. Dat spat echt van 't beeld af.
Ekiaam, ik vond die foto van sporty chic ofzo ook het leukst. Heel mooi.
Wolletjes, wat maak je toch mooie portretten. En die van jou en kat is ook niet mis.
Jen, waar je zo opgerold zit vind ik echt heel bijzonder.
Sugarfall, als dit een fotoshoot wedstrijd was had je 'm zo gewonnen. Wow.
Gast- Gast
Auxo schreef:Oh sorry.
Haha geeft niets schat Is mijn favoriete begraafplaats in Parijs. La Cimitiere du Montparnasse. Veel minder toeristisch dan Pere Le Chaise en er liggen ook allemaal beroemde mensen (o.a. Jean Paul Sartre en Simone de Beauvoir):
Gast- Gast
Vind je dat geen raar idee om daar zomaar heen te gaan? Ik krijg al de kriebels als ik hier naar de begraafplaats ga waar mijn opa en oma liggen.
Gast- Gast
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's
» Fotoshoot
» Fotoshoot
» n.a.v. Fotoshoot
» Nav fotoshoot
» Fotoshoot
» Fotoshoot
» n.a.v. Fotoshoot
» Nav fotoshoot