Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eigennaardigheden van je kind :-)

+18
koNijntje
Tania
Sam
Vancity_girl
Shopaholic
Tiara
Fiwen
Parisienne
kwak
Wennes
Floor
Pussycat
Aimee
Sanne
Jasmine
Parel
iloverose
studiebol
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Eigennaardigheden van je kind :-) - Pagina 2 Empty Re: Eigennaardigheden van je kind :-)

Bericht  Floor za 22 dec 2012 - 11:56

Onze zoon knuffelt het liefst met de kat (onze kat is een grote kater van zo'n 7/8 kilo voor de duidelijkheid). Hij gaat er letterlijk op liggen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigennaardigheden van je kind :-) - Pagina 2 Empty Re: Eigennaardigheden van je kind :-)

Bericht  koNijntje za 22 dec 2012 - 17:59

Parel schreef:Oh, en hier moet ALLES (BLOEDIRRITANT!) op de grond worden gegooid als ze er mee klaar is of niet meer wil. Haar tuitbeker, haar bord, brood..
het is een fase, het is een fase, het is een fase... hier is het net voorbij.. laughcry

Aimee schreef:En zodra ik op de grond zit komt hij achter me staan. Dan moet ik hem op mijn rug nemen en druk door de kamer kruipen. Als ik dat niet doe blijft hij net zo lang aan mijn haren trekken en in mijn schouder bijten totdat ik doe wat hij wil Wink
dat doet t. ook als ik op de bank zit, dan moet ik naar voren gaan zitten, legt hij zijn handjes op mijn schouders en het liefst spoort hij mij nog een paar keer aan door met zijn been tegen mij aan te tikken. als ik met mijn rug tegen de bank blijf zitten wordt hij boos, nou jammer dan Razz
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  chipa za 22 dec 2012 - 21:12

F wordt helemaal wild van de stofzuiger. Als hij hem ziet staan moet hij er mee spelen. En waag het niet de stofzuiger af te pakken.

chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey za 22 dec 2012 - 22:08

S draait zich meteen om in de kinderstoel als hij niet meer wil eten. Of hij voert de hond de rest van zijn brood/warm eten.

Als hij moet hoesten kijkt hij naar ons of wij reactie geven. Krijgt hij geen reactie dan hoest hij nog eens maar dan wat harder.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Parel za 22 dec 2012 - 22:49

koNijntje schreef:
Parel schreef:Oh, en hier moet ALLES (BLOEDIRRITANT!) op de grond worden gegooid als ze er mee klaar is of niet meer wil. Haar tuitbeker, haar bord, brood..
het is een fase, het is een fase, het is een fase... hier is het net voorbij.. laughcry

Is die fase nu pas over bij jou? Mannnnnn, wordt een lange adem hebben!

Aimee schreef:En zodra ik op de grond zit komt hij achter me staan. Dan moet ik hem op mijn rug nemen en druk door de kamer kruipen. Als ik dat niet doe blijft hij net zo lang aan mijn haren trekken en in mijn schouder bijten totdat ik doe wat hij wil Wink
dat doet t. ook als ik op de bank zit, dan moet ik naar voren gaan zitten, legt hij zijn handjes op mijn schouders en het liefst spoort hij mij nog een paar keer aan door met zijn been tegen mij aan te tikken. als ik met mijn rug tegen de bank blijf zitten wordt hij boos, nou jammer dan Razz
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Slakje zo 23 dec 2012 - 1:17

Als Louise slaapt, kruipt ze altijd tegen het hoofdeinde van het bed aan, gaat ze in de breedte liggen met haar beentjes opgetrokken onder haar en met haar hoofd op een knuffel. Alleen zo slaapt ze goed, als we haar verleggen gaat ze meteen weer zo liggen.

En net zoals haar papa heeft ze het op haar, ze prutst graag aan het haar van anderen en zichzelf.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  piertje zo 23 dec 2012 - 1:22

Pussycat schreef:Hmm tja eigenaardigheden ik weet niet of veel kinderen dit hebben maar:

Elk pluisje en dingetje dat ze op de grond tegenkomt moet de prullenbuk in. Dat doet ze dan ook zelf dan zegt ze ''bah'' en dan gooit ze het weg.

Of zodra ze klaar is met eten laat ze haar handjes zien en dan zegt ze ook bah. Dan moeten ze schoon gemaakt worden. En bij sommige dingen zoals vanmiddag een croissantje dan moet dat ook 5 keer tussendoor gebeuren Rolling Eyes

Lijkt precies op mijn dochter! Ik was al bang dat ze smetvrees had, maar gelukkig zijn er meer die dit hebben Laughing
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  koNijntje zo 23 dec 2012 - 5:57

[quote="Parel"]
koNijntje schreef:

Is die fase nu pas over bij jou? Mannnnnn, wordt een lange adem hebben!

dat heb je goed gezien, duurde echt heel lang.. we werden er helemaal gek van en nu ineens is het over.. confused
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: