Eigennaardigheden van je kind :-)
+18
koNijntje
Tania
Sam
Vancity_girl
Shopaholic
Tiara
Fiwen
Parisienne
kwak
Wennes
Floor
Pussycat
Aimee
Sanne
Jasmine
Parel
iloverose
studiebol
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Eigennaardigheden van je kind :-)
Heeft jouw kind ook aparte dingen?
Hier wel,
L is geobserdeerd door haar jas, als ze hem ziet moet hij aan, mag dat niet dan volgt er een hele lange jankbui. Als ze hem wel aan mag als we niet weg gaan loopt ze er gewoon mee in huis te sjouwen..
V, die heeft iets met lepels, elke lepel die ze ziet wil ze vast houden, ze zegt dan ook continue, die die die en dan er naar wijzen en als je hem afpakt wordt ze echt woedend
Rare kids dus hier...
Hier wel,
L is geobserdeerd door haar jas, als ze hem ziet moet hij aan, mag dat niet dan volgt er een hele lange jankbui. Als ze hem wel aan mag als we niet weg gaan loopt ze er gewoon mee in huis te sjouwen..
V, die heeft iets met lepels, elke lepel die ze ziet wil ze vast houden, ze zegt dan ook continue, die die die en dan er naar wijzen en als je hem afpakt wordt ze echt woedend
Rare kids dus hier...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Eigennaardigheden van je kind :-)
Je moet je kids dan ook gewoon te eten geven, anders gaan ze gewoon met een lepel buiten de deur eten
Gast- Gast
Als a haar tandeborstel ziet dan zegt ze die die krijgt ze hem niet dan gaat ze schreeuwen/huilen en dan gaat ze alles omgooien wat ze maar tegen komt...
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Hahahaha, mooi stelletje heb jij!
Ik heb een heel eigenaardig kind maar ik geloof niet dat ze echt eigenaardige noemenswaardige dingen heeft haha
Ze is wel gek op haar schoenen, die zeult ze het hele huis door!
En als ik het heb over haar Uggs, en we staan in de gang bij alle schoenen (5 paar van haar) dan pakt ze dr Uggs kind van dr moeder! Vroeger at ze haar schoenen ook op, kauwde heel de lak eraf!
Oh, en hier moet ALLES (BLOEDIRRITANT!) op de grond worden gegooid als ze er mee klaar is of niet meer wil. Haar tuitbeker, haar bord, brood..
En ze zet hele dagen al haar Little People poppetjes op de het krukje en in de vensterbank.
Ik heb een heel eigenaardig kind maar ik geloof niet dat ze echt eigenaardige noemenswaardige dingen heeft haha
Ze is wel gek op haar schoenen, die zeult ze het hele huis door!
En als ik het heb over haar Uggs, en we staan in de gang bij alle schoenen (5 paar van haar) dan pakt ze dr Uggs kind van dr moeder! Vroeger at ze haar schoenen ook op, kauwde heel de lak eraf!
Oh, en hier moet ALLES (BLOEDIRRITANT!) op de grond worden gegooid als ze er mee klaar is of niet meer wil. Haar tuitbeker, haar bord, brood..
En ze zet hele dagen al haar Little People poppetjes op de het krukje en in de vensterbank.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
J. gooit regelmatig haar speelgoed in haar romper. Dsn valt het me opeens op dat haar buik wel erg bol is en dan zitten er rustig vier auto's in.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine, haha dat is ook grappig!!
Parel dat op de grond gooien doen ze hier ook, ik zeg dan altijd " Je kan ook zeggen mama ik hoef niet meer hoor! " Maar het werkt niet!
Parel dat op de grond gooien doen ze hier ook, ik zeg dan altijd " Je kan ook zeggen mama ik hoef niet meer hoor! " Maar het werkt niet!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Jasmine schreef:J. gooit regelmatig haar speelgoed in haar romper. Dsn valt het me opeens op dat haar buik wel erg bol is en dan zitten er rustig vier auto's in.
Dat vind ik wel heel erg grappig!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Jasmine schreef:J. gooit regelmatig haar speelgoed in haar romper. Dsn valt het me opeens op dat haar buik wel erg bol is en dan zitten er rustig vier auto's in.
hahaha
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Luuk heeft een houten knikkerachitge baan, zoiets dus:
En als we daar samen mee gaan spelen geeft hij de kralen aan mij, dan moet ik ze erop leggen. Maar hij pakt ze er alweer af terwijl ze nog op de bovenste verdieping rollen, om ze weer aan mij te geven.
En zodra ik op de grond zit komt hij achter me staan. Dan moet ik hem op mijn rug nemen en druk door de kamer kruipen. Als ik dat niet doe blijft hij net zo lang aan mijn haren trekken en in mijn schouder bijten totdat ik doe wat hij wil
En als we daar samen mee gaan spelen geeft hij de kralen aan mij, dan moet ik ze erop leggen. Maar hij pakt ze er alweer af terwijl ze nog op de bovenste verdieping rollen, om ze weer aan mij te geven.
En zodra ik op de grond zit komt hij achter me staan. Dan moet ik hem op mijn rug nemen en druk door de kamer kruipen. Als ik dat niet doe blijft hij net zo lang aan mijn haren trekken en in mijn schouder bijten totdat ik doe wat hij wil
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hmm tja eigenaardigheden ik weet niet of veel kinderen dit hebben maar:
Elk pluisje en dingetje dat ze op de grond tegenkomt moet de prullenbuk in. Dat doet ze dan ook zelf dan zegt ze ''bah'' en dan gooit ze het weg.
Of zodra ze klaar is met eten laat ze haar handjes zien en dan zegt ze ook bah. Dan moeten ze schoon gemaakt worden. En bij sommige dingen zoals vanmiddag een croissantje dan moet dat ook 5 keer tussendoor gebeuren
Elk pluisje en dingetje dat ze op de grond tegenkomt moet de prullenbuk in. Dat doet ze dan ook zelf dan zegt ze ''bah'' en dan gooit ze het weg.
Of zodra ze klaar is met eten laat ze haar handjes zien en dan zegt ze ook bah. Dan moeten ze schoon gemaakt worden. En bij sommige dingen zoals vanmiddag een croissantje dan moet dat ook 5 keer tussendoor gebeuren
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
onze zoon heeft wat met de prullenbak, hij gooit of alles erin (speelgoed, slabbers, eten, bekers, alles wat hij tegenkomt) of hij haalt hem juist leeg, maar dan ligt er niks in wat hij er net in heeft gegooid, dan haalt hij echt het afval eruit.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Parel dat eten/fles /koekjes wordt hier ook heel gewoon op de grond gegooit ze kijk der na en zegt bah loopt weer veder .even later heb ik zelf half geplakt koekje onder mijn sokken
Dreumes van tegewoordig!!!!hihihi
Dreumes van tegewoordig!!!!hihihi
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
B loopt al weken hele dagen in zijn zwarte pietenpak.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Als D. in bad of onder de douche wil gaat ze op haar handjes kleuren om vervolgens heel trots te zeggen, "mama, kijk bah! D. bad"!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Oeiii.. N. heeft hier heel veel 'eigenaardigheden', wat eigenlijk voorkomt uit onder andere haar perfectionisme. Ze heeft er zoveel, maar ze vallen eigenlijk niet eens meer op. Het is eigenlijk meer een gebruiksaanwijzing
Een kleine greep uit de collectie:
- haar avondfles drinkt ze op de bank. De kussens moeten op een bepaalde manier liggen, eerder drinkt ze echt haar fles niet. Ze legt zichzelf half achterover, voelt even of het goed ligt en zo niet: "Mama, ik lig niet goed. Goed leggen alsjeblieft"
- haar Smarties eet ze op kleur (tenzij het tijdens het tv kijken is, dan let ze er niet op en pakt ze Smarties op gevoel uit het doosje)
- losse takjes (en soms zelfs bladeren) die op de stoep liggen moeten bij een boom gelegd worden, eerder kunnen we niet doorlopen (tenzij ze erg afgeleid is)
- dekentjes moeten op een bepaalde manier over een poppetje heen gelegd worden
- ze heeft een hekel aan vieze handen
- ze slaapt met minimaal drie spenen in bed (tegenwoordig vijf): haar mond en beiden handen moeten gevuld zijn met spenen
Een kleine greep uit de collectie:
- haar avondfles drinkt ze op de bank. De kussens moeten op een bepaalde manier liggen, eerder drinkt ze echt haar fles niet. Ze legt zichzelf half achterover, voelt even of het goed ligt en zo niet: "Mama, ik lig niet goed. Goed leggen alsjeblieft"
- haar Smarties eet ze op kleur (tenzij het tijdens het tv kijken is, dan let ze er niet op en pakt ze Smarties op gevoel uit het doosje)
- losse takjes (en soms zelfs bladeren) die op de stoep liggen moeten bij een boom gelegd worden, eerder kunnen we niet doorlopen (tenzij ze erg afgeleid is)
- dekentjes moeten op een bepaalde manier over een poppetje heen gelegd worden
- ze heeft een hekel aan vieze handen
- ze slaapt met minimaal drie spenen in bed (tegenwoordig vijf): haar mond en beiden handen moeten gevuld zijn met spenen
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
J heeft een regenlaarsjes-tic, zo gauw ze die dingen ziet moet ze ze aan (en omdat ik haar dus niet altijd op regenlaarsjes wil laten lopen liggen ze nu verstopt achter de wasmachine )
Ook heeft ze tegenwoordig ineens een hekel aan een broek aan hebben dus als we thuis zijn trekt ze zelf haar broek uit en loopt ze meestal alleen in haar romper rond, en natuurlijk het liefst met regenlaarsjes eronder
Ook heeft ze tegenwoordig ineens een hekel aan een broek aan hebben dus als we thuis zijn trekt ze zelf haar broek uit en loopt ze meestal alleen in haar romper rond, en natuurlijk het liefst met regenlaarsjes eronder
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Hahaha, Fiwen, die foto! Grappig meisje heb je.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn dochter wil altijd als ze bijna slaapt bij me haar hand in mijn mond stoppen/ gezicht knijpen met veel geweld. nu gaat het iets beter, maar een tijd terug was ze daar echt heel volhardend mee en werd ze ook gewoon wakker als het niet mocht.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Sanne schreef:Hahaha, Fiwen, die foto! Grappig meisje heb je.
Ik had vandaag de te kleine kleertjes uitgezocht en in dozen gedaan maar ik had haar oude laarsjes (die van de foto) nog op bed laten liggen... Nou DRAMA toen ze naar bed moest want ze wilde haar laarzen aan in bed, maarjah die paste niet meer. Ze was echt in tranen gewoon...
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Onze oudste gaat dan op de hond zitten en zegt hihihi brrrrrffffffff (ze doet dan een paard na)..gekke meid!
@Fiwen; herkanbaar, zowel de regenlaarsjes-tic als het niet aan willen vd broek.
@Fiwen; herkanbaar, zowel de regenlaarsjes-tic als het niet aan willen vd broek.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
haha dat doet D ook wel eens, en dan loopt ze rond met haar buik naar voren geduwd en roept : Kijk mama mij dikke buik!
Ik herken best veel dingen die hier verteld worden, ook van het handjes wassen en de broek uit willen zodra je thuis bent.
Bij D zijn al deze dingen alleen niet standaard, de ene keer doet/wil ze het wel en de andere keer niet. Zou zo eigenlijk geen echte eigenaardigheid kunnen bedenken.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
EDC schreef:Onze oudste gaat dan op de hond zitten en zegt hihihi brrrrrffffffff (ze doet dan een paard na)..gekke meid!
Op de hond zitten?
Fiwen, vind jouw meisje zo leuk met haar laarsjes.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Waarschijnlijk ligt de hond dan gewoon lekker op de grond Je moest eens weten wat onze kat te verduren heeft haha
Fiwen, superschattig! Vind die laarsjes ook zo leuk!
Fiwen, superschattig! Vind die laarsjes ook zo leuk!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Dan nog zou mijn kind niet op de hond mogen zitten.. Vind dat echt problemen opzoeken.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
J. wil de hele dag paardje rijden op M. maar dat mag natuurlijk niet.
Hij geeft haar ook de hele dag kusjes en knuffelt haar plat, en dan zie je haar kijken van " daar gaan we weer"
M. moet altijd een vinger vasthouden als ze bij iemand zit tot die tijd blijft ze draaien en zoeken. Als ze een vinger van diegene gevonden heeft blijft ze rustig zitten.
J. ligt vaak met zijn hoofd onder zijn kussen in plaats van er bovenop.
Hij geeft haar ook de hele dag kusjes en knuffelt haar plat, en dan zie je haar kijken van " daar gaan we weer"
M. moet altijd een vinger vasthouden als ze bij iemand zit tot die tijd blijft ze draaien en zoeken. Als ze een vinger van diegene gevonden heeft blijft ze rustig zitten.
J. ligt vaak met zijn hoofd onder zijn kussen in plaats van er bovenop.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» "Ik wil een kind met jou"
» Arm kind
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» "Ik wil een kind met jou"
» Arm kind
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: