Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij last van kerst crisis?

+31
Snoes
_Lacey_
Shisha
Annie24
Penny Blossom
smooch
Sneeuwvlok
Sterrin_
Parisienne
minoessepoes
Pien
Jade
SarahKey
Pussycat
Paper Crown
Annemoontje
Caramba
Linda
Oasis
Japie
Rush
Highway
Arwyn
rapa nui
myloon
Muisz
Sarah1985
Parel
Fearie
Bazinga
studiebol
35 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Heb jij last van kerst crisis? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij last van kerst crisis?

Bericht  Pien za 22 dec 2012 - 22:19

Wij eten beide kerstdagen niet thuis dus hebben alleen wat ontbijt/lunch spul gekocht! Kerstavond eten we lekker beenham met pommes duches en iets van sperziebonen. Eerste kerstdag eten we bij mijn ouders en tweede kerstdag gaan we uiteten met mijn schoonfamilie.

Qua cadeau's hebben we het wel simpel gehouden. Beide iets kleins voor de ander en iets kleins voor E. Wel hebben we alle drie nieuwe kleding voor de kerst. Maar dat hadden we ook nodig, hebben het nu alleen even bewaard.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij last van kerst crisis? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij last van kerst crisis?

Bericht  minoessepoes za 22 dec 2012 - 22:23

Wij doen niet aan cadeau`s met kerst, nooit gedaan ook. We zijn beide kerstdagen weg dus kerstboodschappen hoeven we ook niet te doen, ik heb alleen een soort van klein kerstpakketje gemaakt voor de mensen waar we naar toe gaan met kerst. Kerstavond gaan we uit eten, dat zijn de kosten met de treinkaarthes erbij. Niet bewust bezuinigd, maar het is wel voordelig dit jaar!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne za 22 dec 2012 - 23:06

Nee. Zowel met Sint als Kerst hebben wij flink uitgepakt dit jaar (en dan met name voor N.).
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sterrin_ za 22 dec 2012 - 23:30

Zelfde als anders. Geen kadootjes, doen we nooit. Verder 1e kerstdag gewoon soep met vlees, slaatje enz. En 2e kerstdag gourmetten. Niks geen duur vlees oid. Vind dat maar onzin en dat gaat voor mij niet samen met kerst. We maken het gezellig maar zeker niet overdreven.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Sneeuwvlok zo 23 dec 2012 - 1:57

Er is niets in mijn financiën verandert dus kerst is ook hetzelfde gebleven smile
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 3:15

Ik heb zelf wat rustiger aan gedaan met cadeau's, kan op het moment gewoon niet zoveel missen. Thuis doen we gewoon net als ieder jaar, lekker eten, hapjes/drankjes enz. Maar het scheelt dat wij nooit luxe kerstdiners hebben.

Gast
Gast

Bericht  smooch zo 23 dec 2012 - 3:20

Nee, hier is niks veranderd. We doen het net als andere jaren.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Penny Blossom zo 23 dec 2012 - 3:22

Aangezien ik dit jaar ook een baan heb kunnen we dit jaar met kerst iets meer uitpakken. Wij doen kadootjes voor ouders en schoonouders, en we hebben het budget hiervoor iets verhoogd.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Annie24 zo 23 dec 2012 - 3:54

Niet van de kerstcrisis, maar wel van de 'we hebben een nieuwbouwhuis gekocht, maar onze huidige woning moet nog verkocht worden' crisis.

De nieuwe woning wordt pas in 2014 opgeleverd, dus we hebben nog even om ons huidige huis te verkopen, maar voor de zekerheid proberen we zoveel mogelijk te sparen voor als we met dubbele lasten komen te zitten. Oja...we gaan trouwens wel een midweekje weg Embarassed Maar dat hadden we al geboekt en betaald voordat het hele huizengebeuren opeens op ons pad kwam. Verder dus geen cadeau's dit jaar.
Duur/exclusief eten doen we toch al niet: gewoon elk jaar standaard gourmetten en de andere dag gewoon een prakkie Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Shisha zo 23 dec 2012 - 3:56

Nee het is dit jaar zelf uitgebreider omdat mijn man de afgelopen jaren rond december geen/weinig werk had.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 5:19

Nee, wij doen sowieso niet uitgebreid met kerstmis.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ zo 23 dec 2012 - 5:21

Nee, geen last van.

Heb cadeautjes voor mijn ouders gekocht en wat kleding voor mezelf.
Vorig jaar heb ik meer uitgegeven (mezelf toen een iPad cadeau gedaan).

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Snoes zo 23 dec 2012 - 8:01

Nee, wij doen hetzelfde als andere jaren qua eten en hebben ook voor hetzelfde bedrag ongeveer cadeaus gekocht.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Mizz_S ma 24 dec 2012 - 1:40

Nee hoor, wij geven dit jaar zelfs veel meer uit, omdat we dit jaar eerste kerstdag mijn ouders, oma en zus hier hebben uitgenodigd voor het eerst, ipv bij mijn ouders te gaan eten.
Cadeautjes doen we niet met Kerst, maar dat doen we nooit.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  bolus26 ma 24 dec 2012 - 2:14

nee valt erg mee allemaal, ik krijg altijd mijn 13e maand in december en mijn man had zelfs een eindejaarsbonus. kerst eten we bij anderen, nemen wel een cadeautje mee en doen voor t ontbijt wat luxere boodschappen. oud en nieuw is wel bij ons dit jaar dus dat worden wat duurdere weekboodschappen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 2:56

Nee hoor hier is niet veranderd. Het is net als andere jaren.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  ThinkPink ma 24 dec 2012 - 3:16

Nee. Wij hebben dit jaar geen cadeautjes gedaan maar dat was meer om die gekte in de winkels te mijden dan door de crisis.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: