Kerst
+3
girli
Toet
Marin
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Kerst
Kerst kerst of omheen kerst?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Kerstdaten klinkt aantrekkelijk, Groningen iets minder.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Er om heen ben ik waarschijnlijk wel in Groningen. En met kerst zelf ook, maar dan ben ik bezet.
Maar ik kan eigenlijk nog niets vast zetten, dus ik hou het topic gewoon wel even in de gaten.
Maar ik kan eigenlijk nog niets vast zetten, dus ik hou het topic gewoon wel even in de gaten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Aanlokkelijk, ik ben echt heel benieuwd wie achter die forumnaam zit!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Groningen is reuzeleuk!toetje_ schreef:Kerstdaten klinkt aantrekkelijk, Groningen iets minder.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Groningen is reuzeleuk!toetje_ schreef:Kerstdaten klinkt aantrekkelijk, Groningen iets minder.
+1
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Even afwachten.. ik weet niet waar ik ben met / rondom kerst.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ligt aan de datum en of iemand een slaapplaats voor me heeft. Ik hou het topic in de gaten!
Gast- Gast
Zora schreef:Lorna mercedez schreef:Groningen is reuzeleuk!toetje_ schreef:Kerstdaten klinkt aantrekkelijk, Groningen iets minder.
+1
Wel leuk, maar niet bij mij in de buurt helaas!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Lijkt me leuk! Ligt er inderdaad een beetje aan wanneer.. Ik houd het in de gaten
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Lorna mercedez schreef:Groningen is reuzeleuk!toetje_ schreef:Kerstdaten klinkt aantrekkelijk, Groningen iets minder.
Dat geloof ik graag, maar het is echt een eind bij mij vandaan en met openbaar vervoer sowieso niet te doen.
Als je me nou een bed&breakfast arrangement aanbiedt wordt het een ander verhaal.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hee tutje, wat toevallig. Ik moest serieus aan je denken vandaag wat Kerst betreft. M'n zus en vriend zijn dan in India en ik ben dan net terug, dus m'n ouders hadden al helemaal bedacht dat ik daar mooi naartoe kon gaan. Ik had zelf bedacht dat wij mooi konden daten. Dus verwijder dit topic maar weer; je hebt bij deze een date!
Gast- Gast
Ben je er dan? Hoe leuk! Die date staat!Guattari schreef:Hee tutje, wat toevallig. Ik moest serieus aan je denken vandaag wat Kerst betreft. M'n zus en vriend zijn dan in India en ik ben dan net terug, dus m'n ouders hadden al helemaal bedacht dat ik daar mooi naartoe kon gaan. Ik had zelf bedacht dat wij mooi konden daten. Dus verwijder dit topic maar weer; je hebt bij deze een date!
Overigens wil ik nog steeds een yesdatekerst rondom kerst als er animo is. Ik vind het een eenzame periode.
Gast- Gast
Bied ik aan.toetje_ schreef:Lorna mercedez schreef:Groningen is reuzeleuk!toetje_ schreef:Kerstdaten klinkt aantrekkelijk, Groningen iets minder.
Dat geloof ik graag, maar het is echt een eind bij mij vandaan en met openbaar vervoer sowieso niet te doen.
Als je me nou een bed&breakfast arrangement aanbiedt wordt het een ander verhaal.
Gast- Gast
Slaapplaats aanwezig. Datum moeten we tzt even bekijken.Alex schreef:Ligt aan de datum en of iemand een slaapplaats voor me heeft. Ik hou het topic in de gaten!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: