Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?
+7
Joli86
Zininzon
Blond
Toet
Jeanette
Zonnetje
Japie
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?
Ik zo. Heel eenvoudig.
Vest met zwart shirtje en een spijkerskinny.
Morgen doe ik een jurkje aan.
Vest met zwart shirtje en een spijkerskinny.
Morgen doe ik een jurkje aan.
Gast- Gast
Re: Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?
Ik zit nog in mijn uniform. Witte broek en polo met naam van de instelling.
Gast- Gast
Ik heb een warme legging, grijs rokje en een zwarte trui aan.. Wel een beetje kerstig opzich.. Heb nu eventjes geen foto
Vanavond doe ik in plaats van m`n trui een zwart t-shirtje aan met een grote strik erop, of m`n zwarte shirtje met glitters.. Beide zijn ze wel kerstig.. Ik twijfel nog
Vanavond doe ik in plaats van m`n trui een zwart t-shirtje aan met een grote strik erop, of m`n zwarte shirtje met glitters.. Beide zijn ze wel kerstig.. Ik twijfel nog
Gast- Gast
Ik heb een jurkje aan met een vestje er over en een legging. Heb er geen foto van.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een zwart jurkje aan met wat glitters erop met een grijze bolero, een zwarte panty en grijze pumps.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een jeans, een grijs glanzend truitje met een leuke strik aan met daarover een blazer. Ik ben aan het werk, dus moet ook een beetje functioneel zijn haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Vandaag heb ik mijn pyjama aan..niet kerstig dus
Morgen zwarte laarzen, zwarte 3 kwart broek met zwarte bloes met zwart truitje eronder en een zilveren lange ketting met balletjes er aan. Over deze outfit kreeg ik complimenten met de kerstmarkt op mijn werk. Dus goed combi dacht ik. hahaha
Morgen zwarte laarzen, zwarte 3 kwart broek met zwarte bloes met zwart truitje eronder en een zilveren lange ketting met balletjes er aan. Over deze outfit kreeg ik complimenten met de kerstmarkt op mijn werk. Dus goed combi dacht ik. hahaha
Gast- Gast
Ik kom net uit de douche, heb m'n joggingbroek aan met sloffen en een vestje. Zonder make-up, haar niet gedaan e.d.
Nog geen zin om mezelf 'mooi te maken'.
Nog geen zin om mezelf 'mooi te maken'.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb dit jurkje aan met een grijze legging en een grijs topje eronder:
Gast- Gast
Niet bijzonder. Heb een gewone spijkerbroek aan, een zwart shirt en een grijs vest.
Gast- Gast
Nu nog in spijkerbroek met t-shirt met lange mouwen (heb gewerkt), maar zometeen:
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Dat je nog een randje bloot been ziet bedoel je?Theedoosje schreef:
Morgen zwarte laarzen, zwarte 3 kwart broek
Gast- Gast
Purple schreef:Dat je nog een randje bloot been ziet bedoel je?Theedoosje schreef:
Morgen zwarte laarzen, zwarte 3 kwart broek
nee niks bloot...broek is net iets langer dan de laars zeg maar...
Laatst aangepast door Theedoosje op za 25 dec 2010 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Niks bijzonders...grijze joggingbroek, uggs en een vest...in onze tuin met glühwein hahaha
Gast- Gast
(Mijn broek zit een beetje strak na al dat eten )
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een beige achtig jurkje aan met rouches (hoe schrijf je dat? hahaha) een zwart vest eroverheen; en een dikke legging eronder.
Gast- Gast
Zit nu alweer heerlijk in mijn pyama op de bank, maar had vandaag zwarte laarzen met een zwarte legging, spijkerrokje met een paars shirtje en een lange zilvere ketting aan! Morgen denk ik een jurkje!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Mozz, wat een mooie jas heb jij? Waar heb je die vandaan?
Ik had vandaag hét Hemajurkje aan (die zwarte, die de halve wereld heeft) met laarzen en een witte rozenkrans die ik in Venetie heb gekocht een paar jaar terug.
Ik had vandaag hét Hemajurkje aan (die zwarte, die de halve wereld heeft) met laarzen en een witte rozenkrans die ik in Venetie heb gekocht een paar jaar terug.
Gast- Gast
Liva schreef:Mozz, wat een mooie jas heb jij? Waar heb je die vandaan?
Oh thanx! Die is van de Benetton, hele mooie wol en pasvorm. Geen H&M troep!
Gast- Gast
Grijs jurkje/trui. Zwarte Longsleeve. Glanslegging. Enkellaarsjes met bloem aan de zijkant. Zwarte poncho.
Gast- Gast
Hier ook geen echte kerstkleding. Heb een grijze jogging broek aan en een grijs vestje met daar onder een roze-achtig shirt.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Nou nú heb ik een roze gestreepte pyjama aan.... Nieuw Maar vanmiddag had ik donkerblauwe jeans aan, een rood shirt en een zwart shirtje zonder mouwen en hele lage hals... Niet heel boeiend, wel iets netter dan normaal
Gast- Gast
Dit had ik aan
Maar nu heb ik dit aan Elk jaar krijg ik van mijn oma een pyjama, vind ik zo leuk!
Gast- Gast
Reeza schreef:Ik heb dit jurkje aan met een grijze legging en een grijs topje eronder:
Zoiets soortgelijks trek ik morgen aan. Vandaag had ik een grijze pantalon met een roze achtig truitje dat ik in Namibie had gekocht. Het is binnen toch warm dus waarom winters aankleden .
Nu zit ik al in mijn slaapoutfit haha. Jen, wat een leuke pyjama! Wij kregen vroeger ook altijd een pyjama met kerst, zo leuk! (van mijn ouders of tantes dan). 1 Keer waren we met veel familie in een huisje van CP en toen kregen alle vrouwen dezelfde pyjama, zo grappig was dat toen .
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: