Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerst

+8
Marie
love
_Femme
Niene
Lotus
Clapperdie
TukTuk
Pussycat
12 plaatsers

Ga naar beneden

Kerst Empty Kerst

Bericht  Pussycat wo 14 sep 2011 - 0:49

Zijn er hier mensen die met kerst ook weggaan?
Zo ja, ik ben heel benieuwd waarnaartoe.

Want wij willen dan misschien weg, maar nog geen idee waarheen.

O en wat zijn de kosten als ik vragen mag?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  TukTuk wo 14 sep 2011 - 2:13

We gaan niet met kerst zelf weg, maar 2 weekenden er voor, naar Duitsland naar de kerstmarkt. Huisje van Landal, met 6 personen voor 265 euro voor een lang weekend smile

Met kerst zelf zullen we lekker thuis zijn smile

Maar ik denk dat je echt met kerst zelf bedoelde dus?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  Clapperdie wo 14 sep 2011 - 4:24

Wij zouden zeer waarschijnlijk naar Thailand gaan. Mijn oom en tante zitten daar 6 maanden per jaar en dit jaar gaat mijn moeder, haar vriend en mijn zusje ook die periode naar Thailand. Wij zouden ook mee gaan maar zie onderschrift smile Durven het niet goed aan om met 6 maanden zwangerschap nog zo ver te vliegen. Maar ik vind het wel super super jammer!

Vliegtickets waren ongeveer 1500 voor 2 personen. Onderdak hebben we daar dus geen kosten. Alleen het eten en drinken maar het is daar zo goedkoop dat je per week minder kwijt bent aan eten/drinken etc dan hier aan boodschappen.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  Lotus wo 14 sep 2011 - 4:49

Ik ga waarschijnlijk weer op wintersport in Oostenrijk met Kerst. En dan kom ik 1 januari weer terug. Maar ik neem aan dat je alleen Kerst bedoelt en dit is dus 8 dagen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  Pussycat wo 14 sep 2011 - 8:07

Eerlijk gezegd wil ik gewoon even weg, maakt niet uit precies wanneer... Of het nou met kerst, oud en nieuw of allebei is. smile Hmm zit wel wat leuks tussen.. eens zien of er nog meer tips komen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  Niene wo 14 sep 2011 - 8:33

Wij gaan van 24 tot 26 december naar de Eifel in Duitsland. Via hotel specials een hotel geboekt en het kost ons ongeveer 100 euro per gezin,gaan samen met mijn ouders en broer en schoonzusje.
http://www.hotelspecials.nl/hotels/parkhotel_euskirchen.html;jsessionid=BA85326D84F9BAAFCC6DD6F1B64E7474.node02
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  _Femme wo 14 sep 2011 - 8:45

Wij wilden met kerst naar Londen gaan maar dat is door omstandigheden tussen kerst en oud en nieuw in geworden. Maar toch nog een beetje kerstsfeer proeven daar I love you

Edit: wij zijn 75 euro p.p. kwijt aan een retourvlucht en zitten 1 nacht voor 69 pond samen in een appartement met keukentje in het centrum.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  love di 20 sep 2011 - 9:36

Ze hebben bij www.boekvandaag.nl een aanbieding voor Antwerpen 49 euro p.p , 2 nachten en ontbijt, ook met de feestdagen smile
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  Marie di 20 sep 2011 - 21:52

Wij gaan waarschijnlijk tussen kerst en oud en nieuw een paar dagen naar Keulen. Drie nachten in een hotel. Twee dagen door de stad banjeren en een dagje phantasialand.. Heb er nu al zin in! smile
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  Toet di 20 sep 2011 - 23:13

Als er sneeuw ligt, gaan wij tussen kerst en oud&nieuw naar winterberg. De oma van een vriend van mij heeft daar een huisje, waar je wel met 20 personen in kan. Lekker een paar dagen skieën.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 5:37

love schreef:Ze hebben bij www.boekvandaag.nl een aanbieding voor Antwerpen 49 euro p.p , 2 nachten en ontbijt, ook met de feestdagen smile

Dankjewel voor de tip! Wij willen niet met kerst weg maar ik zie dat deze ook eerder al geldig is. Top!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  Arwyn wo 21 sep 2011 - 6:48

Wij gaan voor de week voor kerst waarschijnlijk een Landal huisje boeken. Zagen een leuke aanbieding voor een hele week in een huisje met bubbelbad en sauna smile Is tot de 23e, dus met kerst zelf zijn we dan lekker thuis.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  Parisienne wo 21 sep 2011 - 20:17

Ik wil eigenlijk ook weg met de kerst, bij ons is het altijd veel te veel gedoe en drukte! :P Ben 24 dec. jarig en 'moeten' de twee kerstdagen verdelen in 3-en (ik heb gescheiden ouders). Altijd veel heen en weer rijden door het hele land. Zou dus ook wel weg willen van 24 dec. t/m 27/28 dec. ofzoiets. Houd dit topic dus ook even in de gaten! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  LieveSterre ma 26 sep 2011 - 23:46

Ik wil ook graag weer met de kerst weg! Vorig jaar zijn we naar New York geweest, ivm de sneeuwstorm iets langer gebleven. In totaal inclusief alles (en dan echt alles) 1500 euro pp kwijt. We waren er tien dagen, dus vrij lang voor New York. In 2008 zijn we 2,5 week in Florida / North en South Carolina geweest voor ook 1500 euro pp (rondreis inclusief alles dus ook kadotjes voor mezelf en vriendinnnetjes haha :P).

Boekvandaag.nl kende ik nog niet, I like! Ga meteen even kijken!
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst Empty Re: Kerst

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum