Kerst
+8
Marie
love
_Femme
Niene
Lotus
Clapperdie
TukTuk
Pussycat
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kerst
Zijn er hier mensen die met kerst ook weggaan?
Zo ja, ik ben heel benieuwd waarnaartoe.
Want wij willen dan misschien weg, maar nog geen idee waarheen.
O en wat zijn de kosten als ik vragen mag?
Zo ja, ik ben heel benieuwd waarnaartoe.
Want wij willen dan misschien weg, maar nog geen idee waarheen.
O en wat zijn de kosten als ik vragen mag?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Kerst
We gaan niet met kerst zelf weg, maar 2 weekenden er voor, naar Duitsland naar de kerstmarkt. Huisje van Landal, met 6 personen voor 265 euro voor een lang weekend
Met kerst zelf zullen we lekker thuis zijn
Maar ik denk dat je echt met kerst zelf bedoelde dus?
Met kerst zelf zullen we lekker thuis zijn
Maar ik denk dat je echt met kerst zelf bedoelde dus?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zouden zeer waarschijnlijk naar Thailand gaan. Mijn oom en tante zitten daar 6 maanden per jaar en dit jaar gaat mijn moeder, haar vriend en mijn zusje ook die periode naar Thailand. Wij zouden ook mee gaan maar zie onderschrift Durven het niet goed aan om met 6 maanden zwangerschap nog zo ver te vliegen. Maar ik vind het wel super super jammer!
Vliegtickets waren ongeveer 1500 voor 2 personen. Onderdak hebben we daar dus geen kosten. Alleen het eten en drinken maar het is daar zo goedkoop dat je per week minder kwijt bent aan eten/drinken etc dan hier aan boodschappen.
Vliegtickets waren ongeveer 1500 voor 2 personen. Onderdak hebben we daar dus geen kosten. Alleen het eten en drinken maar het is daar zo goedkoop dat je per week minder kwijt bent aan eten/drinken etc dan hier aan boodschappen.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ga waarschijnlijk weer op wintersport in Oostenrijk met Kerst. En dan kom ik 1 januari weer terug. Maar ik neem aan dat je alleen Kerst bedoelt en dit is dus 8 dagen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Eerlijk gezegd wil ik gewoon even weg, maakt niet uit precies wanneer... Of het nou met kerst, oud en nieuw of allebei is. Hmm zit wel wat leuks tussen.. eens zien of er nog meer tips komen.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wij gaan van 24 tot 26 december naar de Eifel in Duitsland. Via hotel specials een hotel geboekt en het kost ons ongeveer 100 euro per gezin,gaan samen met mijn ouders en broer en schoonzusje.
http://www.hotelspecials.nl/hotels/parkhotel_euskirchen.html;jsessionid=BA85326D84F9BAAFCC6DD6F1B64E7474.node02
http://www.hotelspecials.nl/hotels/parkhotel_euskirchen.html;jsessionid=BA85326D84F9BAAFCC6DD6F1B64E7474.node02
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Wij wilden met kerst naar Londen gaan maar dat is door omstandigheden tussen kerst en oud en nieuw in geworden. Maar toch nog een beetje kerstsfeer proeven daar
Edit: wij zijn 75 euro p.p. kwijt aan een retourvlucht en zitten 1 nacht voor 69 pond samen in een appartement met keukentje in het centrum.
Edit: wij zijn 75 euro p.p. kwijt aan een retourvlucht en zitten 1 nacht voor 69 pond samen in een appartement met keukentje in het centrum.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ze hebben bij www.boekvandaag.nl een aanbieding voor Antwerpen 49 euro p.p , 2 nachten en ontbijt, ook met de feestdagen
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan waarschijnlijk tussen kerst en oud en nieuw een paar dagen naar Keulen. Drie nachten in een hotel. Twee dagen door de stad banjeren en een dagje phantasialand.. Heb er nu al zin in!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Als er sneeuw ligt, gaan wij tussen kerst en oud&nieuw naar winterberg. De oma van een vriend van mij heeft daar een huisje, waar je wel met 20 personen in kan. Lekker een paar dagen skieën.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
love schreef:Ze hebben bij www.boekvandaag.nl een aanbieding voor Antwerpen 49 euro p.p , 2 nachten en ontbijt, ook met de feestdagen
Dankjewel voor de tip! Wij willen niet met kerst weg maar ik zie dat deze ook eerder al geldig is. Top!
Gast- Gast
Wij gaan voor de week voor kerst waarschijnlijk een Landal huisje boeken. Zagen een leuke aanbieding voor een hele week in een huisje met bubbelbad en sauna Is tot de 23e, dus met kerst zelf zijn we dan lekker thuis.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil eigenlijk ook weg met de kerst, bij ons is het altijd veel te veel gedoe en drukte! Ben 24 dec. jarig en 'moeten' de twee kerstdagen verdelen in 3-en (ik heb gescheiden ouders). Altijd veel heen en weer rijden door het hele land. Zou dus ook wel weg willen van 24 dec. t/m 27/28 dec. ofzoiets. Houd dit topic dus ook even in de gaten!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik wil ook graag weer met de kerst weg! Vorig jaar zijn we naar New York geweest, ivm de sneeuwstorm iets langer gebleven. In totaal inclusief alles (en dan echt alles) 1500 euro pp kwijt. We waren er tien dagen, dus vrij lang voor New York. In 2008 zijn we 2,5 week in Florida / North en South Carolina geweest voor ook 1500 euro pp (rondreis inclusief alles dus ook kadotjes voor mezelf en vriendinnnetjes haha ).
Boekvandaag.nl kende ik nog niet, I like! Ga meteen even kijken!
Boekvandaag.nl kende ik nog niet, I like! Ga meteen even kijken!
LieveSterre- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Kerst
» Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?
» Bijna kerst...
» Kerst toetje
» Heb jij last van kerst crisis?
» Hoe zie jij er nu uit (met kerst)?
» Bijna kerst...