Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie herkent dit?

+9
Coco
SarahKey
Jazzlyn
Printje
Happydobby
Twellie
Floor
Parisienne
Linda
13 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Printje di 18 dec 2012 - 1:44

Siep schreef:
Printje schreef:Wat lastig zeg, je weet vast wel dat R ook altijd zo slecht sliep maar soms legde ik hem gewoon in bed of spelen in de box. Je weet dat ik er niet van ben om bij wijze van 24 uur per dag met een kind rond te lopen, dan maar soms even huilen soms moest ik gewoon wat doen en had hij even pech.

En idd toch proberen naar buiten te gaan, ook voor s.

Ik leg haar ook wel in bed als ik zie dat ze moe is of in de box als ik even wat anders wil doen, ze gaat vaak keihard krijsen.. Ik kan er gewoon niet goed naar luisteren en krijg dan schuldgevoelens..
Ik slinger haar vaak dan op mijn rug en dan vind ze t vaak oke maar dat is ook gewoon zwaar.. Helemaal omdat ik al moe ben..

Dat snap ik, R gaf het dan vrij snel ook wel weer op. Maar dat krijsen is idd vreselijk. Kinderen soms....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Printje di 18 dec 2012 - 1:45

Siep schreef:
Printje schreef:Misschien heb ik nu de verkeerde voor me maar ben jij ook niet zwanger vd derde? Kunnen je klachten ook daarmee te maken hebben.

Heb een mk gehad laatst Sad

(had je geen PM meer terug gehad van mij?)

Nee daarom twijfelde ik over wie je was. Hè meis wat ontzettend vervelend zeg, dat wist ik niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Twellie di 18 dec 2012 - 1:45

En je hebt ook een draagdoek toch?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 1:46

Jullie hebben wel gelijk hoor.. Ik weet dat de huisarts ervoor is.. Maar wat Ponyo zegt is ook waar misschien komt t allemaal wel van vermoeidheid en moet ik hopen dat ik snel weer kan bijtanken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 1:47

Twellie schreef:En je hebt ook een draagdoek toch?
Jup en een wompat en beco.. En ik draag haar ook heel veel.. Vooral ook op mijn rug dat vind ze wel fijn maar het word ook zwaar voor me.. Helemaal als je al moe bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 1:48

Printje schreef:
Siep schreef:
Printje schreef:Misschien heb ik nu de verkeerde voor me maar ben jij ook niet zwanger vd derde? Kunnen je klachten ook daarmee te maken hebben.

Heb een mk gehad laatst Sad

(had je geen PM meer terug gehad van mij?)

Nee daarom twijfelde ik over wie je was. Hè meis wat ontzettend vervelend zeg, dat wist ik niet.

Dan is er iets misgegaan met die pm..kun je ook niet ruiken hè Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 1:49

Ik ben voor vermoeidheidsklachten (en wat andere dingen, zo kost het me héél veel moeite om op gewicht te blijven met de bv, sinds een paar maanden gaat het afvallen gelukkig iets minder hard) ook bij de huisarts geweest een tijdje geleden. Ze kijken je daarom écht niet vreemd aan. Misschien is het iets simpels als vit B12 of ijzer tekort, aan die dingen kun je wat doen en dat kan zoveel verschil maken!

Herkennen doe ik het dus wel. Toen T zo'n negen maanden was, was daar opeens een moment dat ik me besefte dat ik me weer meer mezelf begon te voelen. Nog steeds ben ik vermoeider dan ik voor mijn zwangerschap was, maar ik denk dat ik in mijn geval (zware zwangerschap) ook gewoon de nodige tijd nodig heb om te herstellen. Hopelijk voel je je snel beter Wie herkent dit? - Pagina 2 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 1:50

Siep schreef:Jullie hebben wel gelijk hoor.. Ik weet dat de huisarts ervoor is.. Maar wat Ponyo zegt is ook waar misschien komt t allemaal wel van vermoeidheid en moet ik hopen dat ik snel weer kan bijtanken..
Misschien wel.

En iets van floradix drinken voor een boost voor je lijf?

Denk wel dat een deadline voor jezelf stellen belangrijk is. Ze een datum op de kalender, en als het dan nog niet beter gaat trek je aan de bel, je moet het namelijk wel vol kunnen houden hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 1:52

Siep schreef:
Twellie schreef:En je hebt ook een draagdoek toch?
Jup en een wompat en beco.. En ik draag haar ook heel veel.. Vooral ook op mijn rug dat vind ze wel fijn maar het word ook zwaar voor me.. Helemaal als je al moe bent.

Soms als ik moe ben en dochter ook of heel veel mama honger heeft, dan ga ik ook gewoon even samen met haar liggen, doen we samen een dutje. Maar dat is voor jou waarschijnlijk ook wat lastiger omdat je nog een kindje hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 1:53

Stofzuiger schreef:
Siep schreef:Jullie hebben wel gelijk hoor.. Ik weet dat de huisarts ervoor is.. Maar wat Ponyo zegt is ook waar misschien komt t allemaal wel van vermoeidheid en moet ik hopen dat ik snel weer kan bijtanken..
Misschien wel.

En iets van floradix drinken voor een boost voor je lijf?

Denk wel dat een deadline voor jezelf stellen belangrijk is. Ze een datum op de kalender, en als het dan nog niet beter gaat trek je aan de bel, je moet het namelijk wel vol kunnen houden hug

Ik ga idd maar weer eens aan de floradix.. Geef ook altijd nog bv natuurlijk...

Het laatste vind ik een goede tip, dit ga ik idd doen! Dank jewel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 1:54

Tiramisu schreef:
Siep schreef:
Twellie schreef:En je hebt ook een draagdoek toch?
Jup en een wompat en beco.. En ik draag haar ook heel veel.. Vooral ook op mijn rug dat vind ze wel fijn maar het word ook zwaar voor me.. Helemaal als je al moe bent.

Soms als ik moe ben en dochter ook of heel veel mama honger heeft, dan ga ik ook gewoon even samen met haar liggen, doen we samen een dutje. Maar dat is voor jou waarschijnlijk ook wat lastiger omdat je nog een kindje hebt.

Ja dat is het lastige ja.. Dat lukt niet met ern peuter er nog bij..
Soms als hij een dag naar oma is of een ochtend naar de psz doe ik dit wel eens

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Jazzlyn di 18 dec 2012 - 2:02

Helaas erg herkenbaar momenteel. Het gaat soms even beter, maar over het algemeen? Kan mij nergens toe zetten, ik ben moe echt heel moe.

Niet quoten svp
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 2:16

Siep schreef:
Tiramisu schreef:
Siep schreef:
Twellie schreef:En je hebt ook een draagdoek toch?
Jup en een wompat en beco.. En ik draag haar ook heel veel.. Vooral ook op mijn rug dat vind ze wel fijn maar het word ook zwaar voor me.. Helemaal als je al moe bent.

Soms als ik moe ben en dochter ook of heel veel mama honger heeft, dan ga ik ook gewoon even samen met haar liggen, doen we samen een dutje. Maar dat is voor jou waarschijnlijk ook wat lastiger omdat je nog een kindje hebt.

Ja dat is het lastige ja.. Dat lukt niet met ern peuter er nog bij..
Soms als hij een dag naar oma is of een ochtend naar de psz doe ik dit wel eens

Ik ga dan met ze op ons bed liggen en zet ik voor S. een filmpje op, P. gaat dan meestal slapen of ligt aan de borst en ik heb dan even een rust moment en soms valt de oudste dan ook in slaap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 5:07

Jij bent toch thuisblijfmoeder, of heb ik dan niet de juiste persoon voor me? Bij de oudste ben ik een half jaar thuis geweest, toen ik weer ging studeren merkte ik dat het beter ging. Ik zat toen in een behoorlijk neerwaartse spiraal, de studie doorbrak die spiraal en zorgde ervoor dat ik thuis efficiënter aan het werk ging. Zou het niet zoiets kunnen zijn en het misschien helpen als je één of twee dagdelen iets gaat doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Printje di 18 dec 2012 - 5:55

Je kent bij mij het wel een beetje maar ik denk hetzelfde als Rejoy, misschien is het juist wel erg goed om weer te gaan werken voor je, ik zat pas beter in mijn vel bij R en vond het leuker toen ik weer werkte. Daarom hou ik nu mijn hart vast voor nu, om weer zolang thuis te zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 6:01

Hier herkenbaar, je kent mijn verhaal. Ik zou als ik jou was toch eens vragen naar opnieuw een bloedonderzoek, want bij mij kwam er ook eerst niets uit, en 2 maanden later wel.


Laatst aangepast door lelie op vr 21 dec 2012 - 0:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 6:58

Printje en Rejoy. ik ben na de komst van de jongste idd thuisblijfmoeder geworden.. Nja ik heb mijn vaste contract opgezegd en ben nu oproeper, maar ik werk de laatste weken toch weer regelmatig heb vorige week twee halve dagen en een cursus middag gewerkt, donderdag werk ik weer een ochtend, ik merk wel dat ik hiervan oplaad, maar vind t ook heel fijn dat dit vrijblijvend is.
Verder heb ik me aangesloten bij de ouderwerkgroep van de psz (is redelijk actief) en ga zoieso elke vrijdagochtend met de kinderen naar de peutergym.. Dus ik kom er wel genoeg uit zeg maar..

Lelie, ik ga over een tijdje als ik me zo blijf voelen nog eens een bloedonderzoek aanvragen ja! hug Voor jou!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  SarahKey di 18 dec 2012 - 7:10

Wat vervelend van je miskraam Wie herkent dit? - Pagina 2 1371890812 Ik las je openingspost en dacht, he jij bent toch zwanger van de derde? Maar helaas. Heb je veel bloed verloren? Dat kan ook de reden zijn dat je wat minder energiek bent dan normaal.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Coco di 18 dec 2012 - 7:35

Ik herken het ook wel. Denk ook niet dat het per se een pnd hoeft te zijn. In de zomermaanden met het vele buiten zijn had ik er ook een stuk minder last van. Sinds een week of drie schop ik mijzelf onder de kont en ga ik minimaal 1x per dag een rondje met ze lopen, tenzij het hard regent. Ik voel mij sindsdien ook echt een stuk beter en krijg in huis ook meer gedaan dan voorheen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  woezel di 18 dec 2012 - 8:02

Klinkt herkenbaar heb me ook zo gevoeld na de 2e. Nadat ik ook nog eens kilo's af viel heb ik bloed laten prikken en bij mij werkte mijn schildklier te snel. Zou toch even bloed laten prikken hoor. Ik moet dus geregeld bloed prikken en na de bevalling is het goed en na een paar keer bloedprikken gaat het toch de verkeerde kant op.
Sterkte ook met het verwerken vd miskraam

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 8:06

Ik val juist dus helemaal niets af.. Heb nog best wat kilo's van de zwangerschap overgehouden en dat terwijl ik wel borstvoeding geef...

Ik heb niet heel veel bloed verloren na de mk, het bloeden was ook binnen een week na t verliezen van t vruchtje gestopt.

Wat jij schrijft Coco herken ik ook wel want in de zomer ging het beterder.. Toen liep ik ook gerust een uur te wandelen achter de duowagen, nu krijg ik m amper vooruit..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Luce di 18 dec 2012 - 8:16

Ja herkenbaar. Maar dat is toch ook logisch met chronisch slaapgebrek? Als mijn kinderen weer een paar nachten doorslapen en ik een uur of 8 maak per nacht is dat gevoel weer wat weg. Maar hier is het gemiddeld 5/6 uur slaap. Ja, daar krijg je een klap van. Dus voor mij erg herkenbaar.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Luce di 18 dec 2012 - 8:20

En je bent ook tbm lees ik. Dan vind ik het helemaal logisch dat je je zo voelt. Je hebt je kinderen constant om je heen. Geen pauze. Ik vind het allemaal meer dan logisch.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Sanne di 18 dec 2012 - 8:56

Luce, ik zou dit niet alleen ophangen aan oververmoeidheid en het zijn van thuisblijfmoeder. Mijn dochter is net zo oud als de jongste van Siep en ik heb ook vanaf de geboorte geen goede nachtrust meer gehad. Ik geef ook borstvoeding en moet er minimaal twee keer uit per nacht, meestal vaker. Ik werk daarnaast 36 uur en ben soms ook echt helemaal op, maar dan nog steeds niet zo dat ik niet meer van de bank te slaan ben.

Siep, hou jezelf goed in de gaten. Twee kleine kindjes is hartstikke vermoeiend en je lichaam is misschien ook nog herstellende van je tweede zwangerschap en misschien ook wel van de miskraam. Wat verdrietig trouwens, ik had dat nog niet mee gekregen. Speelt die miskraam ook mee dat je niet helemaal jezelf bent? De tip van een datum prikken op de kalender vind ik wel een goede. Geef jezelf wat tijd, maar ga echt naar de huisarts als je toch denkt dat het allemaal teveel wordt. hug

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Luce di 18 dec 2012 - 9:18

Huh, jij doet toch precies hetzelfde? smile

Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum