Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 12 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 17 feb 2013 - 6:34

Hoi meiden!

Hoe is het bij jullie?
Hier gaat het weer een stuk beter. Voel me alleen regelmatig duizelig, dus ik ga even mijn ijzer laten prikken deze week. I. heeft vrijdagavond voor het eerst een groentehapje gekregen. Ze eet het best goed voor de eerste keren. Dus dat is wel erg leuk!
Gaan jullie nog naar de negen maanden beurs? Ik ga komende donderdag.
Mijn vriend heeft morgen een sollicitatiegesprek van een open sollicitatie. Dus even duimen dat het wat wordt. Hoewel de kans nu klein is op werk. Het is een heel goed teken dat hij uberhaupt langs mag komen. Spannend hoor!! :cheering:
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 17 feb 2013 - 9:37

Wat leuk maddie, dat ze de groente lekker lijkt te vinden! En wat fijn dat je vriend een sollicitatiegesprek heeft! Ik krijg alleen maar de ene afwijzing na de andere...dus dat hij idd wordt uitgenodigd is al fijn!
L gaat ook steeds beter groente eten. Ze lust nu verse bloemkool, courgette en broccolie en worteltjes uit een potje!
Verder gaat hier alles goed! Ze heeft vannacht voor het eerst van 20.00-7.00 geslapen! Eerst gaf ik haar laatste fles als ze wakker werd of voordat ik zelf naar bed ging. Maar gisteren heb ik hem gegeven toen ze naar bed ging. En dat ging dus goed.

We hebben sinds gisteren een berner sennen pup! Erg gezellig! Hij is erg lief...soms wel wat ondeugend!
We gingen even met hem, maar hij vind alles nog erg spannend! Hij ging steeds achter de kinderwagen en tussen mijn voeten lopen en uiteindelijk klom hij onder in het mandje van de kinderwagen! Laughing

*


Laatst aangepast door Jezzie op di 19 feb 2013 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 17 feb 2013 - 9:50

Hallo meiden!

@ maddie, wat fijn dat je vriend een sollicitatiegesprek heeft. Hopelijk krijgt hij de baan. Wat fijn dat de groente goed gaat.
Nee wij gaan niet naar de negenmaandenbeurs, had me wel erg leuk geleken maar wij wonen in twente dus vind het te ver.

@ jezzie, aah wat een schatje!! Als ik de kinderwagen in huis heb staan gaat onze kat ook onder in de wagen zitten :-)
En bij jullie gaat ook de groente al goed, wat fijn!
Wat heeft ze goed geslapen!

Hier gaat het goed. Luuk slaapt nu 's avonds ook heel goed in zijn eigen bed. Hij gaat er rond 19.30 in en slaapt dan meteen. Eerst maakte hem wakker voor de laatste fles maar dan wil hij niet drinken dus ik laat hem zelf komen. Gisteren was dit 00.00 en eergisteren 23.00. We zullen zien wat hij vandaag doet. De afgelopen twee dagen heb ik hem ook na de laatste fles in zijn eigen bed gelegd en dit ging goed.
Ook wij zijn begonnen met groenten, hij heeft twee dagen worteltjes gehad en dit ging goed! Ook h et fruit gaat weer wat beter.

Verder rolt luuk nu geregeld van rug naar buik, erg leuk!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 17 feb 2013 - 9:58

Wat fijn dat alles zo goed gaat amber!
Blijkbaar is het een veilig plekje onder de kinderwagen, nu past het nog! Over een paar weken niet meer.

Ik ga ook niet naar de negen maanden beurs. Vorig jaar wel geweest. Wilde wel graag met mijn moeder, maar die is op vakantie! Sad
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 17 feb 2013 - 10:19

Jezzie schreef:Wat fijn dat alles zo goed gaat amber!
Blijkbaar is het een veilig plekje onder de kinderwagen, nu past het nog! Over een paar weken niet meer.

Ik ga ook niet naar de negen maanden beurs. Vorig jaar wel geweest. Wilde wel graag met mijn moeder, maar die is op vakantie! Sad

Haha inderdaad jullie hond zal er niet lang onderin passen!
Ja ben echt blij dat het slapen zo goed gaat. Twee weken terug wou hij nog totaal niet in zijn eigen bed slapen en nu al dit. Ook slaapt hij soms overdag een klein uurtje in zijn bed, meer wil hij nog niet. Maar dat maakt me niet uit. Ben al lang blij dat het 's avonds en 's nachts al zo goed gaat!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 17 feb 2013 - 10:29

Amber- schreef:
Jezzie schreef:Wat fijn dat alles zo goed gaat amber!
Blijkbaar is het een veilig plekje onder de kinderwagen, nu past het nog! Over een paar weken niet meer.

Ik ga ook niet naar de negen maanden beurs. Vorig jaar wel geweest. Wilde wel graag met mijn moeder, maar die is op vakantie! Sad

Haha inderdaad jullie hond zal er niet lang onderin passen!
Ja ben echt blij dat het slapen zo goed gaat. Twee weken terug wou hij nog totaal niet in zijn eigen bed slapen en nu al dit. Ook slaapt hij soms overdag een klein uurtje in zijn bed, meer wil hij nog niet. Maar dat maakt me niet uit. Ben al lang blij dat het 's avonds en 's nachts al zo goed gaat!!

Ja goed van heb dat hij 's nachts zo lekker slaapt! En overdag zal vast ook wel komen, hij is nu in ieder geval gewend om in zijn eigen bed te slapen! Dat slapen is hier overdag ook heel wisselend, de ene keer slaapt ze drie keer 2uur en de andere dag 2 keer een uurtje en tussendoor wat korte slaapjes in de auto of tijdens wandelen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 17 feb 2013 - 15:16

Maddie, fijn dat je vriend op gesprek mag komen, veel succes!

Jezzie, geweldig jullie hond in de wagen! Hoe heet de hond? Fijn dat de hapjes zo goed gaan.

Amber, jullie ook al.aan de hapjes, leuk hè. Wat goed dat L zo rolt, hoe gaat het met de fysio voor zn armpje?


Jullie zullen mijn topic misschien wel gelezen hebben, ik wilde afbouwen met de bv, weigert D de fles! Morgen maar contact opnemen met de lactatiekundige. Hopelijk heeft zij advies, want dit is wel.lastig. ik ging vrijdag uit eten met vriendinnen, maar voordat ik mijn hoofdgerecht had belde mijn man dat ik naar huis moest komen.

Woensdag is B jarig en gaan we naar indoor plopsaland, ben zo benieuwd hoe hij het vindt en hoe D het gaat doen!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 17 feb 2013 - 23:27

Wennes, De hond heet Lars!
Wat vervelend dat hij de fles echt niet pakt en dat je daardoor eerder naar huis moest.
Was je nog niet eerder weg geweest zonder hem? Je werkt natuurlijk ook niet...dus dan hoeft het ook niet. Heb je al contact gehad met een lk?
Leuk dat jullie naar plopsaland gaan! Veel plezier!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 22 feb 2013 - 1:47

Wennes, hoe was de verjaardag van B? Hebben jullie een leuke dag gehad?
Maddie, hoe is het sollicitatiegesprek van je vriend gegaan? Is er wat uitgekomen?

All, Hier gaat alles zijn gangetje, heb weer twee dagen gewerkt vandaag. Dinsdag was mijn vriend thuis, dus dat was wel makkelijk en donderdag is mijn schoonmoeder 2 uurtjes hier geweest tot mijn vriend klaar was met werken. Is allemaal prima gegaan en ik vind het ook heerlijk om af en toe even weg te zijn van huis en even wat anders te doen. (ook al ben ik op mijn werk ook met kindjes bezig, het is toch even anders)
L gaat ook steeds beter groente eten, ik had het nu met de blender klaargemaakt in plaats van de staafmixer en nu eet ze ook heel goed sperzibonen en broccolie!

Zondag gaan we een dagje naar mijn ouders, dan is mijn moeder jarig. Ben benieuwd of ze daar wil slapen overdag. Mijn ouders hebben een campingbedje waar ze in kan. Vind het wel een beetje spannend..nouja als ze echt niet wil slapen kan ik altijd nog met haar gaan wandelen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 22 feb 2013 - 4:17

@ Jezzie, Mijn vriend heeft de baan. Het is echt ongelovelijk!! Maar super natuurlijk! Het is wel een half jaar contract. Maar als de werkgever blij met hem is dan mag hij langer blijven.
Wat leuk dat het groente eten zo goed gaat!! Lekker zeg!
@ Wennes, hoe gaat het nu met het flesweigeren?

@ All, gister lekker naar de negenmaandenbeurs geweest. Was erg leuk en gezellig. Weer allerlei koopjes gescoord dus dat is altijd leuk!
Verder werd mijn vriend woensdag gebeld dat hij een baan heeft. Het is wel een half jaar contract, maar met uitzicht op verlenging. Echt super :cheering:
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 5:17

Maddie wat fijn dat je vriend de baan heeft zeg! Zal een hele opluchting zijn voor jullie. Kan hij al snel beginnen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar vr 22 feb 2013 - 21:08

Amber wat fijn dat het slapen goed gaat!
Wennes, wat vervelend dat hij de fles niet wil. Openlijk gaat het al wat beter?
Jezzie kan me voorstellen dat je het fijn vind om soms even wat anders te doen!
3n Maddie gefeliciteerd de baan van je vriend! Fijn zeg!

@ iedereen:
Hier gaat alles zijn gangetje. We zijn inmiddels van Friso comfort1 overgestapt op Friso standaard 2. Tot nu toe lijkt dit heel goed te gaan!
Y is super vrolijk, kletst veel en is heel bewegelijk. Super leuk.
Verder heb ik te horen gekregen in mijn proef tijd dat ik ipv 4 dagen, 3 dagen op contract krijg. Ik was al wel op zoek naar iets anders omdat dit bedrijf totaal niet bij me past, maar baal van 1 dag minder.
A.s. woensdag heb ik een sollicitatie gesprek. Alleen een vriendin is daar ook uitgenodigd. Beetje ongemakkelijk.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 23 feb 2013 - 4:39

Maddie, wat een goed nieuws! Fijn dat je vriend weer werk heeft!

Bluestar, wat fijn dat Y goed reageerd op de andere voeding! Jou mannetje is ook al een half jaar! Wij kunnen volgende week ook overstappen op stap 2! Zo gek dat ze dan gewoon al een half jaar is!
Spannend dat je een sollicitatiegesprek hebt! Succes!

L draait sinds gister eindelijk weer van buik naar rug! Very Happy Ze had het al een paar keer gedaan, maar daarna heel lang niet meer.
Maar gisteren dus wel weer! Ook schuift ze de hele tijd achteruit als ze op haar buik ligt!
Heb haar van de week ook voor het eerst wat diksap gegeven, volgens mij vond ze het wel lekker.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 23 feb 2013 - 4:53

@ Proudmummy, ja super he!! Hij mag 4 maart beginnen. Dus dat is snel. Heb jij nog sollicitaties lopen?
@ Jezzie: Wat leuk dat L. weer draait. I. heeft dat ook gehad. Dat ze dat draaien wel al kon maar niet meer deed. Nu doet ze dat weer volop. Leuk dat ze diksap drinkt zeg. Wat worden ze al groot he!! smile
@ bluestar, lastig van die sollicitatie. Maar het is niet anders. Je moet maar zo denken... dat de beslissing niet in jouw handen is. Je kan moeilijk niet solliciteren als zij er ook op reageert.
Heel veel succes!

@ all, ik heb gister gebeld voor de uitslag van de bloedtest, maar alles was goed gelukkig. Alleen balen dat ik evengoed zo moe ben.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 23 feb 2013 - 5:56

Wat vervelend Maddie dat je zo moe bent steeds! Wel fijn dat er niks uit de bloedtest is gekomen, maar kan me voorstellen dat je wel graag een oorzaak voor de vermoeidheid had willen weten.
Probeer goed je rust te pakken zodra dat kan! Komt I nog voor een nachtvoeding of slaapt ze door 's nachts? Misschien dan een paar keer tegelijk met haar naar bed gaan, zodat je goed aan je nachtrust komt.
Ik heb net de bekleding van de wieg gewassen en gestreken, kan dan ik maandag de wieg en kinderwagenbak op zolder gaan zetten...gek hoor, dat L daar nu nooit meer in zal liggen! Je sluit er toch weer een periode mee af die met haar niet meer terug komt! Hopelijk is het ons gegund dat er over een paar jaar weer een klein baby'tje in kan liggen. Maar voorlopig nog even niet! Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 561177
Vind het wel gek hoor...dat ze zo groot wordt dan ineens...mijn lieve kleine baby is gewoon al bijna een baby van een half jaar...pfff, wat gaat de tijd snel. Hebben jullie dat ook zo?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 23 feb 2013 - 7:24

@ Jezzie: Ze ligt soms al om zeven uur/ half acht op bed. Dus dat is wel erg vroeg. Maar ga elke dag uiterlijk tien uur naar bed. Ze komt wel nog een keer in de nacht. Dus ja.. dat is natuurlijk ook wel vermoeiend, als je slaap onderbroken wordt.

Ja ze worden zeker snel groot. Bij ons staat de wieg nu ook al boven en de wagenbak doe ik ook van de week naar boven. Ik wil ongeveer even ruim twee jaar tussen de kindjes hebben. Maar dan heb ik wel het gevoel dat ik al vrij snel weer zwanger ben ook.
Het hangt nog wel even af of mijn vriend zijn baan blijft houden.
Hoeveel wil jij tussen je L. en de volgende hebben? Of weet je dat nog niet?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 23 feb 2013 - 7:59

@ wennes, het gaat goed met Luuk zijn arm. De fysio helpt goed! Luuk lag gisteren onder de babygym en toen pakte hij met zijn rechterarm meerdere keren de speeltjes die eraan hangen. Was helemaal trots!!
Wat lijkt me dat moeilijk dat D de fles weigert.
Nog gefeliciteerd met B!

@ Jezzie, fijn dat je weer een paar dagen hebt kunnen werken. Leuk he die hapjes?! smile
veel plezier morgen bij je moeder, hopelijk slaapt L goed.
Goed dat ze weer lekker aan het rollen is!
Ja het gaat snel he. Het lijkt nog zo kort geleden dat ik bevallen ben en nu is hij alweer bijna een half jaar oud! Pfff waar blijft de tijd, haha!

@ Maddie! Gefeliciteerd!!! Wat zal dat een opluchting voor jullie zijn. Hij kan al snel beginnen zeg!
Fijn dat er niets uit de bloeduitslag gekomen is. Maar andere kant dubbel omdat je nu nog niet de oorzaak weet van de vermoeidheid!

@ Bluestar, jeetje al overgestapt zeg. Besef soms nog niet dat onze kindjes al bijna 6 maanden zijn. Het gaat zo snel!
Succes met je sollicitatie. Wil je graag 4 dagen blijven werken? 0f moet het financieel gezien?

Met Luuk gaat het erg goed! Hij is vrolijk, lacht, brabbelt!! Slaapt 's avonds goed in zijn bedje. Een deel van de nacht gaat het ook goed in zijn eigen bed en eind van de nacht beland hij weer bij ons op de kamer. Rond 05.00 krijgt hij honger. Probleempje is alleen dat ik al op de max van de flesvoeding zit. (hij heeft zo'n lange tijd slecht gedronken en nou heeft hij tekort haha). Gelukkig weten we het nog redelijk te rekken.
Naast de melk gaat het ook goed met de fruit en groentehapjes. Rijstebloem gaat ook goed, kan alleen nog steeds geen geschikte speen voor de papfles vinden. Ik hoop dat als de bijvoeding steeds beter gaat en meer word hij voldoende heeft aan de melk en er zelfs een fles af kan.

Minder nieuws is dat mijn lieve nichtje (dochtertje van mijn zus) in het ziekenhuis ligt. Ze was al een paar dagen ziek. Maar sinds gisteren spuugde ze nog meer en afgelopen nacht had ze elk uur water dunne diarree. Ze zijn vanochtend naar de huisartsenpost gedaan en toen meteen door naar de kinderarts. Ze is opgenomen met uitdrogingsverschijnselen, waarschijnlijk door een buikgriep. Ze heeft nu een ORS sonde. Echt zo zielig! Ik kan er ook niet naartoe want we willen niet dat Luuk ook ziek word.
Hopelijk mag ze snel weer naar huis.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 23 feb 2013 - 9:16

Maddie, Wij willen als L (bijna) 2 jaar is voor een 2e kindje gaan, als het met werk enzo ook kan natuurlijk. Dus dan zou L 2,5/3 jaar zijn. Vind ik wel een mooie leeftijd, dan kan je ook wat meer uitleggen aan haar.
Amber, Wat fijn dat het zo goed gaat met zijn arm en dat hij zo vrolijk is. En ook dat het slapen steeds beter gaat en hij weer goed drinkt!
Wat naar van je nichtje, hopelijk knapt ze snel weer op! Sterkte!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 24 feb 2013 - 0:19

@ Amber, wat fijn dat L.uuk het zo goed doet zeg!! Kan me voorstellen dat je trots bent. Wel lastig dat L.uuk meer wil dan dat hij mag. Ik heb geen ervaring met papflessen, maar van avent heb je zo'n speciale speen voor papflessen geloof ik. Maar weet niet of dat wat is.
Wat rot zeg, dat je nichtje in het ziekenhuis ligt. Hoorde het hier in de omgeving ook bij een kindje. Dat is wel erg schrikken ook. Wat vervelend dat jullie er nu niet heen kunnen, maar dat kun je inderdaad beter niet gokken.
@ Jezzie oke.. ja alles heeft zo zijn voor en nadelen. Je kunt inderdaad wel goed uitleggen wat er allemaal gebeurd. Dat merk ik op mijn werk wel inderdaad. Dat de kinderen het goed begrijpen als hun moeder zwanger is. Al vinden ze het altijd wel erg lang duren voordat het kleintje er uiteindelijk is hihi!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 24 feb 2013 - 2:42

@ Maddie, ik heb nu de M speen van de difrax iets groter gemaakt. Eerste deel van de fles drinkt hij hier dan goed uit. Tijdens het drinken word de pap wat dikker. Het laatste deel heb ik gister de L speen erop gedaan. Op deze manier ging het gisteren goed!

Gelukkig gaat het met mijn nichtje weer wat beter. Ze had echt zoveel vocht verloren. Gisteren woog ze 400 gram minder dan 4 weken geleden! Ze heeft sinds gisteravond ook weer voeding door de sonde en dit gaat goed.
Het blijkt een erg besmettelijk virus te zijn. Gisteravond is er een meisje opgenomen wat op de maandag bij mijn nichtje op het kinderdagverblijf in dezelfde groep zit en vannacht is er nog een kindje opgenomen wat op het zelfde kinderdagverblijf zit maar dan op een andere dag!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 24 feb 2013 - 7:02

Jeetje Amber, dat is echt heftig zeg! Hoe oud is je nichtje? Wel fijn dat het al wat beter gaat.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 24 feb 2013 - 7:04

MADDIE schreef:Jeetje Amber, dat is echt heftig zeg! Hoe oud is je nichtje? Wel fijn dat het al wat beter gaat.

Het gaat echt steeds beter. Ze lacht weer en is meer wakker. Heel fijn!
Ze is bijna 11 maanden.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 24 feb 2013 - 7:16

Dat is wel fijn!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 26 feb 2013 - 21:52

Luuk is nu ook ziek. Vannacht begonnen met overgeven en houd weinig binnen. Hopelijk niet hetzelfde als mijn nichtje, maar ben er bang voor. Bij haar begon het op dezelfde manier. Gelukkig is ze sinds maandag weer thuis, gaat nu weer goed met haar.

Maar goed in de gaten houden dat hij wel voldoende vocht binnenkrijgt op een of andere manier en het dan ook binnen houd. Mijn man is vandaag bij hem thuis.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 26 feb 2013 - 22:12

Ach wat vervelend Amber. Heel veel beterschap voor je mannetje. Hopelijk wordt het niet zo erg als bij je nichtje.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum