Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 17 van 24 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 8 maa 2013 - 10:27

Wennes, wat fijn dat het slapen beter gaat! Ik heb idd ook een gewone beker geprobeerd, maar dat lukte nog niet zo goed. Over een tijdje maar weer proberen.

Maddie, leuk is dat he al die nieuwe smaakjes proberen. L had gisteren voor het eerst bruine bonen met appel uit een potje en ze had bijna alles op!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 8 maa 2013 - 17:32

O, wat heb ik gezegd......
Wat een nacht Sad D is bijna ieder uur gekomen en B heeft volgens mij het griepvirus want die heeft alles onder gespuugd vannacht.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 9 maa 2013 - 0:54

@ Wennes he bah!! Wat een rotnacht. En wat doe je als hij wakker wordt. Leg je hem aan de borst? Geef je hem wat water? Of niks en probeer je hem weer in slaap te krijgen?
Veel beterschap, hopelijk krijgt niet het hele gezin met het griepvirus te maken zeg!! Hier is ons dametje ook al vanaf dinsdag nacht in de weer. Zien we vanmorgen opeens een ieniemienie klein stukje van een doorgekomen tand.

@ Jezzie, ja dat met die beker is echt een geknoei. De tuitbeker van avent die wij hebben snapt ze nog niet. Heb vandaag het water gewoon maar weer in een flesje gedaan. En ik ga van de week wel even onze andere tuitbeker proberen. Daar hoef je geloof ik niet zo aan te zuigen.

@ All, weer een mijlpaal bereikt :cheering: Het eerste tandje is net doorgekomen!! Zo leuk. Hopelijk gaat het meevallen als ik borstvoeding geef hihi!! Heb toch een beetje die angst van dat bijten in mijn tepels.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 9 maa 2013 - 4:11

@ wennes, balen dat het slapen wisselend is de laatste nachten. Hier gaan we nu de goede kant op met het slapen. Luuk lag ook vaak bij ons in bed. Na het ziek zijn zijn we weer begonnen met hem op zijn eigen kamer te laten slapen en dat gaat goed. Hij gaat rond 19.15 naar bed. Ik laat hem dan zelf komen voor de laatste fles en dit is gemiddeld tussen 23.00-02.00. Hoe eerder dit is dan is de rest van de nacht nog wel lang. Dan kan hij rond 05.00 weer een fles willen, maar dit mag/kan eigenlijk niet omdat we al op de max van de flesvoeding zitten. Wel moeten we gemiddeld 3 keer per nacht terug voor een speen maar dan slaapt hij wel meteen verder.

Beterschap thuis, hopelijk valt de griep mee!

@ Jezzie, fijn dat L weer helemaal opgeknapt is.
Mooi dat de bijvoeding goed gaat en ook de diksap. Die wil ik binnenkort ook gaan halen.
De bruine bonen met appel vind Luuk ook echt heerlijk Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 561177

@ Maddie, fijn dat het werk van je vriend goed bevalt.
Ja de ontlasting veranderd inderdaad echt door de bijvoeding haha.
Jeej het eerste tandje!! Very Happy

Hier gaat alles goed! Luuk eet en drinkt weer als de beste!! Ook het slapen gaat goed, zelfs op het kinderdagverblijf gaat dit beter, erg fijn!
Ook mijn man en ik zijn weer opgeknapt. Bij mij viel het wel mee, wel een paar dagen niet lekker in orde geweest maar wel gewoon gewerkt. Mijn man is wel een dag thuis gebleven van het werk!

Dinsdag moeten we naar het CB, ben erg benieuwd hoeveel Luuk nu weegt.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 9 maa 2013 - 7:28

Amber, wat fijn dat hij weer beter is zeg!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 10 maa 2013 - 5:15

Maddie, wat leuk dat haar eerste tandje is doorgekomen! Hier nog geen tandjes in aantocht volgens mij! Dat bijten zal nu toch nog wel wat meevallen met 1 tandje toch?

Amber, Fijn dat jullie allemaal weer helemaal zijn opgeknapt! Succes op het cb dinsdag.

Hier gaat het goed, vrijdagochtend weer heerlijk gezwommen! En 's middags kwam mijn moeder en zijn met samen met L gezellig even wezen winkelen en daarna uit eten geweest. L in de maxicosi op het onderstel van de kinderwagen. Had haar overdag al wat groente gegeven en daar fruit. Ging prima, ze had hele verhalen tegen de mannen aan de tafel naast ons Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 253468018 Maar die vonden dat ook wel gezellig geloof ik.
Uiteindelijk lag ze pas om 21.00 in bed 's avonds, maar toen sliep ze ook tot 9.00 uit zaterdag!

Ik mag de hele maand maart op maandag- en dinsdagochtend de voorschoolse opvang doen op de bso van een locatie van mijn werk. Moet ik om 6.30 de deur al uit! Deze week is vriend dan gelukkig thuis. Ik ben ook om 9.00 dan al weer terug.
Als hij vroege dienst heeft dan moeten we nog even een oplossing bedenken, want om haar nou al zo vroeg naar mijn schoonouders te brengen! Maar dat lost zich tegen die tijd vast wel op. Ben al lang blij dat ik een paar uurtjes kan werken.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje zo 10 maa 2013 - 6:00

Maddie wat leuk, n tandje, hier ook nog niets

Jezzie, lekker dat je aan de slag kan, wel vroeg zeg...

Wennes hoe is het vannacht gegaan?

Hier gingen de afgelopen nachten zo slecht dat ik gisteren besloten heb om om elf uur afgekolfde melk met rijstebloem te geven. Ik was zo moe dat ik alles wilde proberen. Het hielp, hij sliep door smile

Vanmorgen is Dikkie de acht kilo gepasseerd, 8005 gram

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 10 maa 2013 - 9:14

@ Muppet, wow... acht kilo. En ik zit elke keer er maar op te wachten dat I. over de zes kilo heen komt Laughing Was L. zo aan het spoken in de nacht? Mengt rijstebloem wel goed met bv? Want ik heb weleens gehoord van niet namelijk.

@ Jezzie: Lekker dat je een aantal daagjes werk in het verschiet hebt. Leuk dat je geshopt hebt met je moeder! Ik ga morgen even voor het eerst sinds tijden weer voor mezelf wat kleding kopen. En misschien ook nog even kijken voor I.

@ Wennes, hoe is afgelopen nacht gegaan? Hopelijk blijft het nu gewoon lekker gaan!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje zo 10 maa 2013 - 9:53

Ja hij was énorm aan het spoken Maddie, kwam vaak wel drie keer, ik was echt op.... Nee, het bindt niet, wordt niet echt dik zegmaar. Maar vullen doet het blijkbaar wel, of ik had gewoon mazzel gisteren! Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- wo 20 maa 2013 - 21:54

Hallo Meiden!

@ wennes, hoe gaat het slapen nu?

@ Jezzie, hoe bevalt het om 's ochtends zo vroeg de deur uit te moeten voor je werk? We fijn dat je zo toch wat uurtjes kan werken.

Hoe gaat het met de rest van de kindjes?

Hier alles goed, vorige week dinsdag bij het CB geweest, Luuk was 66 cm en rond de 7280 gram. Verder geen bijzonderheden daar.

Eten en drinken gaat goed, zit nog steeds op 5x180+6. Afgelopen dagen dronk hij wat slechter, want hij was weer eens verkouden met koorts erbij. Maar gaat nu weer beter. Ook eet hij zijn fruit goed en 's avonds groenten.

Een paar weken geleden zijn op het kinderdagverblijf foto's gemaakt door een professioneel fotograaf. 21 foto's zijn er van Luuk gemaakt. Kreeg gisteren een kleine collage te zien. Voor 25 euro krijg ik 4 foto's en een cd rom waar alle foto's op staan. Ze zijn zo leuk geworden!!!!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 21 maa 2013 - 3:38

Hoi Meiden!

Amber, wat groeit L goed! Fijn dat alles zo goed gaat. En zo lang hij die 5x 180 nog nodig heeft gewoon lekker blijven gegeven.
Als hij straks meer groente gaat eten en brood valt er vanzelf wel eentje vanaf.
Hier krijgt ze 3x 180+6 en 1x 210+7 +3 scheppen rijstebloem.

Het vroege opstaan gaat wel goed, ik ben ook al rond 9.00 weer thuis, dus het stelt ook niks voor eigenlijk.
Van de week moest mijn vriend alleen ook vroeg beginnen, toen is mijn schoonmoeder hierheen gekomen. Voelde me wel een beetje bezwaard, hoop dat het niet te vaak voorkomt! Aankomende week heeft mijn vriend late dienst maandag en dinsdag, dus dan is hij 's ochtends gewoon thuis.
Ik moet vrijdag werken op de BSO en de hele maand april ook iedere vrijdag! We hebben mijn schoonmoeder alvast gevraagd of die vanaf nu elke vrijdag in april wil oppassen. Als blijkt dat mijn vriend dan wel thuis is, kan hij ook even in huis wat klussen zonder dat hij op L moet letten.

Ik zou vandaag een sollicitatiegesprek hebben in een verzorgingshuis, maar het ging niet door omdat de gene waarmee ik het gesprek had ziek is. Als ze eter is belt ze voor een nieuwe afspraak.

Morgen gaat de camping waar mijn ouders al een jaar of 15 een seizoenplaats met de caravan hebben weer open. En dan is op 5min. met de auto hier vandaan. (i.p.v. 1,5 uur rijden, waar ze wonen)
Dus zullen ze hier weer vaak in de buurt zijn in de weekenden en vakanties!
Mijn moeder mag meteen even oppassen zaterdag ochtend! Want dan heb ik puppycursus met de hond.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 21 maa 2013 - 8:34

@ amber, wat fijn dat het goed gaat met L.uuk. Goed op gewicht ook zeker?

@ Jezzie, wat fijn dat je ouders dan dichter bij je in de buurt zijn zeg! Wat leuk! En wat fijn ook dat ze dan lekker op L. kan passen!! Hoe gaat het verder met L? Al een tandje in zicht?

@ Wennes, hoe gaat het nu met jou? Ben je alweer iets meer tot rust gekomen?

@ All, hier twee heftige nachten weer achter de rug. Waarvan de afgelopen nacht echt drama. Misschien toch weer een tandje die door gaat komen. Hopelijk wordt komende nacht minder heftig. had erg veel moeite vandaag op mijn werk ook!! Maar het is maar tijdelijk.
Ze eet best goed van de bijvoeding, al heeft ze wel zo haar voorkeuren natuurlijk. Ben benieuwd wat ze gaat wegen de komende keer bij het cb!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar do 21 maa 2013 - 8:42

Hoi hoi!

Wat vervelend Maddie, van de nachten! Ik duim voor een rustigere nacht vanacht voor je!
Jezzie fijn dat alles goed gaat en wat gezellig dat je ouders dan dichterbij zijn. Mijn vader is vanaf april ook weer op de camping op 20 min rijden ipv een uur, heel fijn!
Amber wat leuk van de foto's! Morgen is de fotograaf ook op het kdv bij Y. Al hebben we 2 weken terug al een shoot gehad met hele mooie foto's...

Hier alles zijn gangetje. Y zit nu op 4x 180. Brood fruit en groenten vind hij heerlijk. Verder ligt hij bijna niet meer op zijn rug. Zelfs in bed draait meneertje om...
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 21 maa 2013 - 9:33

Maddie, Vervelend dat die nachten zo slecht gaan!
L slaapt ook slecht, al de hele week is ze om 6.00 wakker! Terwijl ze normaal wel tot 8.00 of 9.00 uur sliep.
Maar vannacht was het ook wel erg...heb geloof ik tot 2.00 ieder uur naast haar bed gestaan! En toen weer om 5.00, 6.00 en om 7.00 ben ik er maar uit gegaan. Ik heb alleen niet het idee dat ze echt honger heeft dan...lastig. Hopelijk gaat het vannacht beter, want ik moet morgen werken en mijn vriend heeft nachtdienst, dus die kan ik er niet uit sturen;)
Nog geen tandjes te bekennen. Verder is ze erg vrolijk en probeerd ze nu ook van rug naar buik te rollen, maar dat kost nog wel wat moeite een enkele keer lukt het haar.

Bluestar, Leuk dat hij zo lekker draait en zelfs in bed al dus! Hier schopt ze alleen de deken van haar af :p
Fijn dat hij zo smult van het fruit groente en brood. L vind brood nog niet zo veel aan...af en toe probeer ik het weer even. Geef haar nu vaak een stukje cracotte of rijstwafel. Dat vindt ze wel erg lekker!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 21 maa 2013 - 10:01

Hoi meiden,
Ik zal.morgen proberen om op de laptop te reageren, dan kan ik op iedereen reageren.
Hier gaan de nachten tot half 3 goed, daarna is het zwaar drama. Ik begin zowat te hallucineren van het slaap tekort.
Vandaag te horen gekregen dat ik een baan heb, wel een 0 een contract voor kdv dus het is even afwachten hoeveel ik kan gaan werken.
Vandaag hebben we foto's binnen gekregen die we bij de C1000 hebben laten maken, ze zijn geweldig I love you
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar do 21 maa 2013 - 19:07

Gefeliciteerd met je baan Wennes!!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 22 maa 2013 - 9:14

:cheering: Wennes, wat top zeg die baan! Het is in ieder geval een kans om weer wat uurtjes te werken!! Wat rot dat het slecht gaat met slapen! Kwam er maar een keer een eind aan meis!! Wat fijn dat je leuke foto's hebt.

@ bluestar: Wat grappig dat hij de hele tijd op zijn buik draait. I. doet dat ook, alleen begint ze dan te piepen. En wil ze dat wij haar terug draaien, terwijl ze dat eigenlijk zelf kan hihi. Leuk dat hij zo goed eet ook!!

@ All, vandaag wat foto's geplakt. Werd er zelfs een beetje emotioneel van. Het is zo bijzonder allemaal!! Die eerste momenten samen met je kleintje. Vannacht ging ietsje beter. De tweede tand is echt in zicht. Hopelijk is de pijn snel over en hebben we daarna eventjes rust met tandjes!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar vr 22 maa 2013 - 9:48

@ maddie,
Y is ook aan het piepen dan! Terwijl hij ook terug kan.. eigenwijsjes :-).
Wat leuk, al 2 tandjes. Bij y is nog niks te zien.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 22 maa 2013 - 20:05

Wennes, wat naar dat het slapen nog steeds zo slecht gaat hug

Maddie, hoe is het bij jou gegaan vanacht?

L was gisteren bij mijn schoonmoeder geweest, hebben een campingbedje bij ze neer gezet.
Maar nou vond mijn schoonmoeder het te koud boven, dus had ze haar toch weer beneden in de woonkamer laten slapen! En dan ook niet in het bedje, nee dan schuift ze twee stoelen tegen elkaar aan en daar legt ze L dan in! Met als gevolg dat ze maar twee keer kort heeft geslapen en uiteindelijk thuis heel moe was en nog geslapen heeft van 18.15 tot 19.15 toen heb ik haar weer even wakker gemaakt en ik acht uur fles en naar bed. Maar nu is ze dus al vanaf 6 uur wakker Sad
Ik heb er niks van gezegd, maar denk dat ik het nog wel even met mijn vriend ga bespreken, vind eigenlijk dat hij er wel wat van mag zeggen!
Wat vinden jullie daarvan?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar vr 22 maa 2013 - 20:52

@ jezzie. Ik zou mijn vriend daar idd wat van laten zeggen. Is hier al eens voorgekomen. Schoonmoeder wilde y beneden in het camping bedje laten slapen, maar ik vind dat niet fijn.
Als jij niks zegt doet ze het de volgende x weer omdat ze denkt dat jullie dat prima vinden.
Hopenlijk slaapt zijn vanmiddag even bij!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 22 maa 2013 - 22:04

amber, leuk dat er foto;s gemaakt zijn! wij hebben laatst foto's bij de c1000 laten maken, ze zijn zo leuk geworden! we hebben 3 foto's besteld 30x30 en ga van het weekend lijstjes halen ervoor.

Muppet, jouw mannetje groeit ook al goed zeg!

Jezzie, is er al een andere datum voor het gesprek gepland?
Wow wat een actie van je schoonmoeder! Ik zou daar zeker wel wat mee gaan doen hoor. Ik zou met je vriend praten dat jullie dit heel gevaarlijk vinden om jullie kindje op 2 stoelen te laten liggen! Straks valt L op de grond! Daarbij is boven slapen toch fijner voor iedereen? Misschien kunnen jullie samen tot een oplossing komen om het boven iets warmer te krijgen zodat L gewoon boven kan slapen?

Maddie, is er al een tandje door of nog niet?


Hier weer een heftige nacht en we gaan er allemaal behoorlijk doorheen zitten. B wordt ook zo vroeg wakker van D en is de hele dag moe Sad
Manlief trekt het ook niet meer. En ik, ik moet maar gewoon doorgaan pale
Ik wilde vanmorgen even blijven liggen, maar kon gewoon niet slapen. Lag steeds te denken wat we nu moeten gaan doen. Toen maar even in bad gegaan, ook lekker.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 23 maa 2013 - 3:52

@ jezzie, ik zou ook mijn vriend er wat van laten zeggen of het zelf zeggen. Net hoe de band met je schoonmoeder is he!! Ik kan het op zich ook zelf zeggen, maar vindt dat ook wel moeilijk. De nacht ging dit keer goed. Ze kwam maar één keer!! :cheering: Maar nu is het tandje zo'n beetje ook wel door!

@ Wennes, de tand is inderdaad doorgekomen. Dat niet meer kunnen doorslapen en gaan liggen denken is heel herkenbaar. Wat balen van die nachten zeg Sad

MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 24 maa 2013 - 1:59

Wennes, wat heftig zeg die nachten, ik hoop dat jullie snel allemaal een beetje beter kunnen slapen Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 699888
Er is nog geen nieuwe datum voor het sollicitatiegesprek. Als het goed is belt ze volgende week.

Maddie, Dus nu heeft je meisje 2 tandjes?

All, Ik heb het er met mijn vriend over gehad...en zijn moeder had het wel met hem overlegd toen hij L bracht...het zijn wel stevige stoelen, dus er uit vallen zal niet snel gebeuren. Maar ik heb wel gezegd dat ik het niet zo'n fijn vond en hij zal er wel nog wat van zeggen. Ik snap dat het boven koud is, ze hebben geen cv, maar zet dat het bedje in de woonkamer en ga zelf in de keuken zitten denk ik dan. Nu was ze zelf op de bank gaan liggen. Morgenmiddag gaat L er weer heen, dus dan hebben we het er nog even over. Hopelijk heeft ze er dan wel aan gedacht om een kacheltje aan te zetten boven.

L ligt trouwens nu al 2 uur in ons bed te slapenZomer 2012 mama's! - Pagina 17 394967
Mijn vriend was op haar kamertje bezig om een rolgordijn op te hangen, maar dat lukte eerst niet zo goed en L was best moe.
Dus ze ligt nu tussen allemaal kussens! Gelukkig kan ze nog niet zo goed van rug naar buik rollen. Ik ga steeds kijken, maar ze ligt er heerlijk!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 24 maa 2013 - 3:07

Jezzie: slaapt ze in een slaapzakje?
Anders zou ik zo`n dikke slaapzak aanschaffen van bijvoorbeeld de Hema.
Denk dat ze zich dan wel goed warmhoudt onder een dekentje.
Wennes: Heftig hoor, ik zit er op het moment ook best wel doorheen, ben zo moe!!
Vorige week nog bij de ha geweest om mijn bloed te checken, dat was perfect, daar lag het dus niet aan.
Ben "gewoon" oververmoeid. Nu de kinderen maar eens wat vaker te logeren brengen.

Man is nu ook weg met de kinderen, ik schiet anders echt niet op in huis..
Alleen nu doe ik dus teveel in 1 keer en voel ik flink mijn rug Mad

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 24 maa 2013 - 4:14

Pip, Ja ze heeft een slaapzak, die had ze ook mee. Alleen heb ik de rits van 1 mouw gesloopt Sad Dus kunnen de mouwen er nu niet meer aan!
En om nou een nieuwe te kopen. Ik trek haar morgen wel een lange mouwen romper aan met een lange mouwen truitje er overheen Wink
En een mailot onder haar spijkerbroek, dan kan ze die ook aan houden. En anders neem ik ook nog wel een kruik mee ofzo.

Wat vervelend dat je zo moe bent! Wel fijn dat je man nu even weg is met ze, zodat jij even wat kan doen...maar je kan dan natuurlijk ook even lekker rustig gaan zitten, dan huishouden komt dan later wel weer. Of eerst een uurtje huishouden en daarna een uurtje niks doen?
Ik weet soms ook echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen om iets aan het huishouden te doen en dan heb ik nog maar 1 kindje. Kan me voorstellen dat je er met 2 kinderen helemaal niet aan toe komt.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 24 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum