Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 10 van 24 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 21 jan 2013 - 6:52

@ Bluestar: wat vervelend dat Y elke keer ziek is zeg Sad
Wat betreft de sneeuw en kou mag het van mij ook wel weer stoppen. Ik moet woensdag weer rijden naar mijn werk en dat is een uurtje rijden normaal gesproken. Dus wil niet weten hoe lang het nu is.

@ All, hier nogal een heftige week gehad. Vandaag een goede bekende van mij moeten begraven die nog erg jong was. Dus dat was zeer heftig. Verder niet veel bijzonders. Overmorgen weer werken.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 22 jan 2013 - 8:25

Wennes, hoe gaat het met D zijn verkoudheid?

Bluestar, wat vervelend dat Y steeds zo ziek is. Hoe gaat het nu met hem?

Maddie, wat heftig, gecondoleerd.

Sneeuw en kou; Hier lag eerst nog niet zo veel sneeuw, alleen in de weilanden enzo, maar niet op de weg. Maar gisteren heeft het wel veel gesneeuwd, ik vind het niks aan. Van mij mag het wel weer lente worden!

All, mijn meisje is erg verkouden (alweer) en sinds gisteren heeft ze er ook koorts bij Sad Ze is ook heel jengelig, zo zielig.
Was wel sneu, want mijn moeder kwam gisteren een dagje, maar L was dus helemaal niet zo vrolijk. Soms is ze ook wel lekker aan het spelen, maar dan ineens slaat het om en begint ze heel verdietig te huilen. Op zich dan wel een voordeel dat ik zo weinig werk heb, ik zit nu al 2,5 week zonder werk, word er wel een beetje gek van :S
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 22 jan 2013 - 10:06

Bleustar, zouden de spuitluiers kunnen komen omdat hij tanden krijgt?

Maddie, gecondoleerd, was het een mooie dienst?
De tante van mijn man blijkt vol kanker te zitten, is dus afwachten hoe lang dat gaat duren, waarschijnlijk niet langer dan 6 maanden. Heftig allemaal.

Jezzie, jij ook een snotaapje thuis, zielig hè!
Daan is er niet lekker van en volgens mij is hij in zijn 6 maandensprong belandt, pffff. Hij wil niet slapen als 2 dagen 2 x 20 minuten. En er is geen ritme te bekennen van eten.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 25 jan 2013 - 3:05

Hoi Meiden, hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat alles prima, L begint er een beetje ritme in te krijgen geloof ik. Ze slaapt nu ongeveer 3 keer overdag, 2 keer een uurtje en en 1 keer wat langer. Wanneer die lange keer is wisseld nog wel, soms 's ochtends, soms 's middags en soms pas aan het einde van de dag. Dan slaapt ze om 17.00 en moet ik haar wakker maken voor de fles, maar ben er achtergekomen dat ze dan midden in de nacht klaar wakker is laughcry Dus als ze nu aan het eind van de middag zo lang slaapt maak ik haar om 18.30 wakker zodat ze nog even een uurtje wakker kan zijn voor de fles.
Ik heb gisteren eindelijk weer een dagje gewerkt! Heerlijk, L was naar het kdv, dat ging ook super goed!
Vanavond ga ik voor het eerst een avondje alleen weg, vriend is aan het werk, mijn schoonmoeder komt oppassen. Vind het wel spannend! Dan schoonmoeder L naar bed moet brengen enzo. Eigenlijk doe ik dat altijd 's avonds! Maar zal vast wel goed komen. We gaan haar zo ophalen, want ze heeft geen rijbewijs. En dan komt mijn schoonvader haar vannavond weer ophalen. Gelukkig wilde ze wel hier naar toe komen, dan kan L lekker in haar eigen bedje slapen en hoeven we haar niet 's avonds laat nog op te halen.

Nog een vraagje, wie gebruikt er al de wandelwagen inzet en niet meer de kinderwagenbak? L ligt nog wel in de bak, maar het begint wel een beetje krap te worden, zeker als het zo koud is en ze heeft haar skipakje aan! Maar ze kan er wel nog heerlijk ik slapen! Heb net gewandeld en en ze sliep meteen en ligt er nu nog steeds in te slapen(in de bijkeuken.)
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 25 jan 2013 - 3:50

@ wennes, het was een hele mooie dienst. allemaal liedjes die zij mooi vond. Het was wel heel emotioneel. Ze heeft zelfmoord gepleegd en dat is natuurlijk voor veel mensen moeilijk te begrijpen. Wat naar van de tante van je man. Wat een contrast dan.. de één vecht voor het leven, terwijl de ander juist graag dood wilde! Jullie hebben ook een hoop leed om jullie heen in de familie! Wat naar zeg! Sterkte.

@ Jezzie, wat naar dat ze zo verkouden is. I. is nu ook verkouden aan het worden. Hopelijk zet het niet echt door. Ik gebruik de wandelwageninzet nog niet. Ze past nog wel even in de bak. Maar als je je wandelwagen ook plat kan doen is het volgens mij prima om je wandelwageninzet te gebruiken.

@ All, hier heftige tijden. Mijn vriend heeft dinsdag te horen gekregen dat het bedrijf waar hij werkt failliet is. Het is hier dus financieel erg onzeker allemaal Sad
I. heeft de laatste paar nachten de boel wakker gehouden hier. Ze wil dan niet meer in haar bed en al helemaal niet slapen. Gister overdag wilde ze juist wel weer meer slapen. Maar ik laat haar nu overdag niet al te lang meer slapen, zodat ze hopelijk weer goed de nachten gaat pakken. Het lijkt echt wel alsof ze het ritme wil omdraaien.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 25 jan 2013 - 3:55

Oh maddie wat naar allemaal! hug
Wat vervelend dat je dochter niet wil slapen 's nachts. Wel goed dat je haar dan overdag niet te veel laat slapen, misschien dat ze dan weer in het goede ritme komt.
Ik weet eigenlijk niet hoe plat de wandelwagen inzet kan. Zal ik wel eens even naar kijken binnenkort. Nouja, ze ligt ook nog wel lekker in de bak, ze slaapt nog steeds! Zal haar maar eens even wakker maken voor de fles nu! Anders komen we te laat bij mijn schoonmoeder smile Klein slaapkopje!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 25 jan 2013 - 5:25

Wel lekker een avondje voor jezelf denk ik!! Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook gek zal zijn om je dochter niet zelf in bed te leggen. Door de omstandigheden heb ik deze week zoveel oppas nodig gehad dat het voor mij al een beetje begint te wennen. Alhoewel ik merk dat mijn schoonmoeder haar heel veel op schoot laat slapen in plaats van in bedje. Weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 25 jan 2013 - 5:57

Hallo Meiden!

@ wennes, gaan de nachten al wat beter?
Luuk heeft 1 keer per dag tot om de dag een poepluier. Hij heeft aan het begin hier altijd veel moeite mee gehad. We gebruiken nu speciale voeding van de kruidvat voor moeizame ontlasting de extra care 1 en ook de behandelingen bij de osteopaat hebben gezorgd voor een goede ontlasting.
En het is zeker een flinke kanjer!!!

@ Jezzie, hoe gaat het nu met de verkoudheid van L, sneu he?
Wat fijn dat er qua slapen nu een goed ritme in komt.
Lekker dat je vanavond een avondje weg gaat, geniet ervan!
Luuk ligt nog gewoon in de wagenbak, het past nog wel en hij vind het heerlijk!

@ Bluestar, wat vervelend dat Y ook ziek was. Toen luuk ziek spuugde hij ook steeds zijn flessen uit. Lijkt me zeker pittig 4 dagen werken.

@ Maddie, wat heftig. gecondoleerd.
En ook de financiële onzekerheid. Werkt je vriend in een branche waarin makkelijk werk te vinden is?
Balen dat het slapen 's nachts niet goed gaat!

@ all, hier gaat het goed! Luuk drink de laatste tijd prima. Hij drinkt 5x180+6 alleen de eerste fles heeft hij moeite mee. Op de rest van de dag merk ik dat hij soms niet meer genoeg heeft aan 180+6 dus omdat hij de eerste fles vaak maar voor de helft leeg drinkt geeft ik nu soms de laatste of de laatste twee flessen 210+7 en die gaan er ook met gemak in. Een heel verschil dus met een paar weken geleden haha.
Ook zijn we aan het oefenen met fruithapjes, erg grappig om te zien. De helft komt er weer uit maar hij lijkt het wel lekker te vinden.

Luuk kwijlde al een tijdje heel erg, heeft vaak rode wangetjes en wil het liefst overal op kauwen. Ben er achter wat de oorzaak hiervan is. Gister zag ik dat zijn eerste tandje doorkomt en zo net zag ik dat ook het tandje ernaast doorkomt. Het zijn beide tandjes in de onderkaak. Volgens mij best vroeg met 4,5 maand haha!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 25 jan 2013 - 7:06

@ Amber, maar goed dat je fv geeft, anders zou hij nu in je tepels gaan bijten misschien. het is best wel vroeg. Maar wel leuk hoor die tandjes. Was hij verder niet uit zijn doen door het doorkomen van de tandjes?
Mijn vriend werkt in de bouw. Dus daar is ook weinig werk in te vinden. Maakt het nog wat lastiger allemaal!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 25 jan 2013 - 7:59

MADDIE schreef:@ Amber, maar goed dat je fv geeft, anders zou hij nu in je tepels gaan bijten misschien. het is best wel vroeg. Maar wel leuk hoor die tandjes. Was hij verder niet uit zijn doen door het doorkomen van de tandjes?
Mijn vriend werkt in de bouw. Dus daar is ook weinig werk in te vinden. Maakt het nog wat lastiger allemaal!!

Haha ja daar heb ik inderdaad wel geluk mee. Hij slaapt 's nachts wat onrustiger al ging dat afgelopen nacht alweer beter. Verder eigenlijk heel vrolijk. Ook woensdag en donderdag op kinderdagverblijf heel goed geslapen en vrolijk!
Ja in de bouw is inderdaad weinig werk, balen zeg!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 25 jan 2013 - 9:00

S ligt nu een maand in de wandelwageninzet.
Daarvoor ook al wel eens sporadisch als het zo uit kwam.
Hij kan helemaal plat, alleen zijn beentjes liggen dan heel iets omhoog, maar verder ligt hij dan net als in de wagenbak.
S trok zich steeds op, wou er graag bij zijn en de bak werd steeds krapper.
Als we het wandelwagen gedeelte 1 stand verder rechtop zetten is het net als een wippertje, zo kan hij er mooi bij zitten en nu met de bijvoeding ook erg makkelijk als we ergens zijn.

Voordeel van onze wagen (daar hebben we hem ook op uitgezocht) is dat we de bak en inzet zo om kunnen zetten. Onze dochter zit namelijk ook nog regelmatig in de wandelwagen.

Ik zal eerdaags weer eens uitebreid reageren, zit meestal op de tab en dan is op meerdere personen reageren irritant!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 27 jan 2013 - 0:10

En luuk begint weer erg verkouden te worden. Vannacht slecht geslapen, hij was erg aan het rochelen en leek veel last van slijm in zijn neus en keel te hebben. Slijm lijkt nu iets minder, maar is nog wel steeds aan het hoesten en niezen.
Vanochtend dronk hij ook zijn fles niet leeg en een deel kwam er weer door het spugen uit.
Ik hoop zo dat we nu niet weer van voor af aan beginnen.... Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 1371890812
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 27 jan 2013 - 1:34

Wat rot dat jullie ventje weer verkouden is Sad Kan ook komen doordat hij naar het kinderdagverblijf gaat. Daar lopen natuurlijk ook veel verkouden kindjes rond! Maar helemaal lastig dat hij ook zijn flessen eruit gooit. Wij hebben hier ook een verkouden meisje. Maar vooral een vol neusje. Het enige wat wij doen is een ui onder het bed.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 28 jan 2013 - 8:32

Amber, al tandjes! Hij is er vlot bij! Ik zit ook steeds in L haar mondje te kijken of ze misschien al tandjes krijgt, want ze dronk ineens heel slecht! Maar ik zie nog niks. Vervelend dat je mannetje weer verkouden is!

All, L krijgt nu sinds 2 dagen nog maar 4 flessen. Ze dronk ineens haar flessen heel slecht leeg. En nu met 4 flessen drinkt ze ze wel allemaal leeg. Ik geef haar nu elke dag sowieso 1 keer een groente- of fruithapje en als het uit komt een 's ochtends groente en 's middags fruit.
Ik denk dat het nu niet lang meer gaat duren voordat L gaat rollen! Ze ligt de hele dag met haar benen in de lucht en gooit ze opzij! En dan wordt ze heel boos omdat haar arm in de weg zitZomer 2012 mama's! - Pagina 10 394967 Oja, vanmiddag kroop/schoof ze achteruit! Ze lag op haar buik op een kleedje en ik ging even naar de wc, toen ik terug kwam lag ze bijna onder de tafel!Laughing
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 2 feb 2013 - 6:29

Hoi meiden,
Hoe gaat het met iedereen? Alle verkouden kindjes al weer een beetje opgeknapt?
Hier zijn we eindelijk even van de verkoudheid af *klopt af*. Eerst was L erg verkouden, toen begon mijn vriend en toen hij zich beter voelde werd ik weer verkouden. Maar gelukkig voel ik me nu ook weer wat beter.
Met L gaat ook alles goed is erg actief met spelen en dingen vastpakken. Erg leuk om te zien.
Vandaag even bij de oma van mijn vriend langs geweest, die was jarig geweest. Ze heeft L zowat plat geknuffeldZomer 2012 mama's! - Pagina 10 561177 En ze hebben samen in een boekje papiertjes zitten scheuren, L vond het prachtig! Op het laatst werd ze wel wat moe, toen zijn we naar huis gegaan, kon ze in de auto lekker slapen.

Oja, L kan sinds een paar dagen haar speen zelf in haar mond doen! Af en toe pakt ze hem wel verkeerd vast en zit die verkeerd om. Maar soms lukt het haar wel om hem goed te pakken!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 2 feb 2013 - 8:21

@ Jezzie, wat leuk dat ze zich zo ontwikkelt. Dat doet I. ook met die speen en ze begint er ook op te bijten. Dat is dan weer niet de bedoeling natuurlijk.

@ All, hier gaat het allemaal zo zijn gangetje. Het is wel wennen dat mijn vriend nu thuis zit. Met I. gaat alles goed. Maar ze is wel weer veel afgeleid en erg onrustig tijdens de bv. Dat is best wel lastig.
Vandaag even geshopt. Voor I. alleen een legging. En van mijn moeder nog een leuke slaapzak in de volgende maat gekregen en een jurkje van Lief.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 2 feb 2013 - 9:03

Hallo meiden!

@ jezzie, wat leuk dat L zo actief is. Handig dat ze haar speen zelf in kan doen. Luuk pakt zijn speen wel vaak uit zijn mond, maar terug doen lukt hem niet.

@ maddie, kan me voorstellen dat het wennen is dat je vriend nu thuis zit. Heeft hij al wat anders in het vooruitzicht?

Hier gaat alles goed. Luuk zijn verkoudheid is weer bijna over. Wel spuugt hij wat meer, maar lijkt daar geen last van te hebben. Hij drinkt goed. Ook krijgt hij geregeld een fruithapje, al gaat dit de ene keer beter dan de andere keer. Gisteravond heb ik voor het eerst een schepje rijstebloem door de fles gedaan. Vanavond een extra schepje proberen.
Luuk word ook steeds actiever, sinds gisteren heeft hij het rollen van rug naar buik ontdekt, erg leuk! Ben ook heel blij dat dit zo goed lukt met zijn arm. We krijgen nu nog steeds twee keer in de week fysiotherapie en dit gaat erg goed. Ze is heel tevreden en luuk gaat goed vooruit.

Met luuk zijn tandjes gaat het ook goed. Ze zijn nu bijna helemaal doorgekomen en naast de dunnen poepluiers lijkt hij er geen last meer van te hebben.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje za 2 feb 2013 - 11:44

He allemaal!

Hier ook alles prima hoor. L heeft last gehad van n sprongetje en kwam ineens weer drie keer per nacht, erg vermoeiend. ook hadden we last van n dipje met de bv. Nu lijkt het allebei de goede kant weer op te gaan. De laatste twee nachten ben ik er maar een keer uit geweest, nog niet optimaal maar wel veel beter en ook de productie lijkt weer helemaal top.

L is ook super actief en kan zich tegenwoordig prima zelf vermaken, erg leuk om te zien. Draaien deed hij natuurlijk al even, maar nu heeft hij wat niews, hij wil kruupej. Hij gooit echt al zn kontje in de lucht en beentjes onder zn lijf, maar het lukt natuurlijk nog niet...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 3 feb 2013 - 0:37

@Amber, wat leuk joh.. die tandjes. En wat fijn dat het zo goed gaat met zijn armpje.
Er is in zij branche alleen uitzendwerk en hij wil daar niet meteen voor kiezen. hij heeft wel op twee vacatures gereageerd die wel bouwgerelateerd zijn.

@ muppet, die nachten hadden wij vorige week. gaat nu ook weer goed.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius zo 3 feb 2013 - 1:10

Heeft iemand nog wat van Bebbel gehoord?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 3 feb 2013 - 1:23

Die heeft een nieuwe naam.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 2:12

Jezzie; Wat fijn dat jullie van de verkoudheid af zijn, erg vervelend altijd. Leuk dat L. haar
speen zelf in haar mond doet. Doet hij hier ook, alleen s`nachts zit dat er nog niet in
dus nog even door oefenen Wink

Maddie; Leuke dingetjes weer erbij geshopt/gekregen dus smile
Zal zeker wennen zijn ja dat je vriend thuis zit, past hij nu op L. als jij aan het werk
bent of is de oppas hetzelfde gebleven? Hopen dat hij snel weer wat nieuws vind!

Amber; Wat leuk dat L. het rollen van zijn rug naar buik heeft ontdekt en zeker fijn dat
dit goed gaat met zijn armpje! En zijn tandjes al bijna door, snelle jongen! Hier heel klein
randje in de onderkaak te zien maar heb niet het idee dat ze al echt doorkomen.

Muppetje; Wat fijn dat het allemaal goed gaat! Lief om te zien he dat ze zichzelf zo
goed kunnen vermaken. Ze kunnen op hun eigen manier lekker druk zijn met dingen.

All; Hier gaat het goed met de kleine man. Hij doet het goed en is lekker actief en vrolijk!
A.s. woensdag weer naar het cb, ben benieuwd wat hij nu weegt.
Prive wordt met de week gekker, maar post hier maar niks erover. Mocht iemand wel interesse hebben mag het altijd via PM.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 3 feb 2013 - 3:49

Wat leuk om te lezen dat alle kleintjes zich lekker ontwikkelen!

Ook hier alles zijn gangetje. Y is heel vrolijk. Kletst veel en speelt heel druk.
Van de week heeft hij zowat 10 minuten los op mijn schoot gezeten (in het kuiltje van mijn benen wel natuurlijk). En hij glunderde helemaal toen hij dat deed.
Zoals te lezen is in mijn geopende topic, fruit eet hij super goed nu. Vind hij heerlijk. Maar groenten is echt een drama. Achja komt vanzelf wel.
We hebben net lekker gezwommen. Super leuk dat hij nu zo goed in de band blijft zitten.

Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 3 feb 2013 - 9:21

Even een berichtje van een trotse mama Very Happy
L heeft vandaag van buik naar rug gerold! :cheering:
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 3 feb 2013 - 9:24

Wat leuk Jezzie!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 24 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum