Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 18 van 24 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 24 maa 2013 - 4:37

Mijn vriend heeft net de rits van L haar slaapzak gemaakt met een tangetje! Dus nu kunnen haar mouwen er aan!
Ik trek haar morgen lekker warme kleertjes aan en dan kan ze gewoon boven in het campingbedje Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 281626781

Voel me soms wel een beetje een zeurmoeder, dat ik daar zo'n probleem van maak en mijn vriend er eigenlijk het probleem niet zo van ziet. Hebben jullie dat ook wel eens?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 24 maa 2013 - 20:09

@ Jezzie. Normaal zitten we wel op 1 lijn, tot vanmorgen toevallig haha.
Y was al om 6 uur wakker ipv 9 uur. Jengelig. Om 7 uur fles, helemaal er uit te gespuugd. Daarna tijdens omkleden ook huilen, niks voor hem. Om half 8 sliep hij alweer! Dus ik had de keuze gemaakt hem thuis te houden. Met het risico dat er straks niks meer aan de hand is, maarja, volg mijn moeder gevoel dan maar. Vriend had hem gewoon naar kdv gebracht als hij mij was, ze bellen wel als het niet gaat zegt hij dan. Ik werkte vandaag extra, dus dan krijg ik niet uitbetaald.
Wat hadden jullie gedaan? Mijn manager snapte het helemaal overigens.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 25 maa 2013 - 9:18

@ jezzie, ze heeft inderdaad nu al twee tandjes. Vind je geen zeur hoor. Ik heb ook wel zo mijn wensen.

@ Bluestar. Ik zou echt je moeder gevoel volgen.

@ all, zit er ook flink doorheen. Nu mijn dochter maar voeden. en dan naar bed.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 29 maa 2013 - 8:15

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie en de kids?

Hier heeft I. behoorlijk last van krampjes. Waarschijnlijk is dat ook de reden van die nachten. Wel erg zielig. Ben even tijdelijk gestopt met het geven van brood, want dat is wat ik het laatste heb toegevoegd. Ze had ook erg last van de ontlasting. hopelijk gaat het nu allemaal wat beter.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 29 maa 2013 - 9:31

Maddie, wat vervelend die krampjes. Goed dat je even geen brood geeft, misschien gaat het dan weer wat beter. Eet ze wel goed brood? L nog niet echt, ze krijgt het niet weg.


Met L gaat het prima, ze slaapt eindelijk weer wat langer 's nachts sinds het gordijn voor haar raam hangt. Vanochtend hebben we weer lekker gezwommen.
Bij mijn schoonouders heeft ze uiteindelijk amper geslapen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 29 maa 2013 - 10:00

@ Jezzie, ze sabbelt er heel wat van weg en is er dol op. vind het wel moeilijk om het even niet te geven. Maar we moeten wat proberen natuurlijk.
Leuk he.. babyzwemmen!! Wij gaan morgen. Hoe is L. verder met eten?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 29 maa 2013 - 10:20

Fruit en groente eet ze heel goed. Brood dus nog niet zo af en toe probeer ik het weer. En anders krijgt ze een halve cracotte of rijstwafel, dat eet ze wel bijna helemaal op. Aankomende week wil ik eens rijst of pasta proberen bij de groente.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 29 maa 2013 - 10:26

Ik wilde ook rijst en pasta gaan geven, maar ik wacht het nu eerst even af hoe het met haar darmpjes gaat de komende week.
Waar ga je het mee combineren?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar vr 29 maa 2013 - 20:47

Y.estin krijgt ook aardappel en rijst er bij. Hij vind het heerlijk. Pasta heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd, zal ik ook eens doen.
Gewoon omdat ik even benieuwd ben, op hoeveel flessen zitten jullie kindjes nu?
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 29 maa 2013 - 21:04

Bluster, L zit op vier flessen.
Tot nu toe heeft ze alleen aardappel bij haar groente gehad. En tussendoor bied ik diksap of water aan. Soms drinkt ze dat heel goed en soms heeft ze er ook niet zo veel zin in.

Maddie, ik weet eigenlijk nog niet hoe ik het ga combineren. Ga dit weekend even kijken ik het opperdepop kookboek van de ah, wat ze daar doen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 1 apr 2013 - 8:46

Hoi meiden,
Hebben jullie leuke paasdagen gehad?

Maddie, hoe gaat het met de krampjes?

Hier was het onverwachts wel een beetje druk.
Gisteren mijn ouders geholpen met de voortent opzetten. L heeft in de auto een hele tijd geslapen, maar 's middags kon ze niet in slaap komen.
Zelfs toen we aan het eind van de middag thuis waren lukte het haar niet. Ze bleef maar huilen. Als ik naast haar bedje zat was ze wel stil, maarbleef ze mij alleen maar aankijken met grote ogen! En zodra ik weg liep begon ze weer.
Uiteindelijk met haar onder de douche gaan staan en daarna zouden we uit eten, ze is in de auto in slaap gevallen. We hebben de mc op het onderstel van de kinderwagen mee het restaurant in genomen en ze heeft de rest van de avond daarin liggen slapen!

Vandaag heeft ze haar slaap wel weer ingehaald gelukkig en ze ging vanavond ook zonder problemen weer slapen.
Heb een druk weekje voor de boeg, met werken morgenochtend, morgenmiddag op verjaardag bij de oma van mijn vriend. Die hebben L al een hele tijd niet gezien dus dat is wel leuk.
Donderdag en vrijdagmiddag moet ik ook werken. Donderdag gaat L naar de opvang en vrijdag naar mijn schoonmoeder...ben erg benieuwd hoe het dan met slapen gaat:|

Hoe zijn jullie kindjes met ergens anders slapen?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 2 apr 2013 - 2:31

Wel lekker die paasdagen. Hier wel een beetje beperkt geweest, vanwege dat mijn vriend door zijn rug was gegaan. Gelukkig gaat dat nu iets beter.
Ik heb even geen brood gegeven en de porties verkleind. Ze heeft nu niet echt last bij het poepen.
Ze wordt wel tig keer in een nacht wakker Sad Lijkt wel een gewoonte te worden.
Zeker als ik moet werken vind ik het erg lastig.
I. slaapt bij anderen wel. Maar ook vrij kort dan. De ene keer beter als de andere keer.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 6 apr 2013 - 7:01

Maddie, wat vervelend dat je vriend door zijn rug was gegaan, gaat het nu beter met hem?
Hoe gaat het nu met I? Ik kan me voorstellen dat die nachten je opbreken!

Pfff..L begint een eigen willetje te krijgenZomer 2012 mama's! - Pagina 18 561177 Klein driftkopje is het af en toe! Herkenbaar?

Ik heb haar van de week rijst gegeven, met wortel en champignon, ze vond het heerlijk!
En ze heeft ook een paar druiven gehad. En vandaag een paar stukjes brood met appelstroop.

Mijn vriend heeft gisteren nog maar even met zijn moeder over het slapen bij haar gepraat, want ze had haar woensdagavond weer bij haar beneden laten slapen...terwijl ze er zelf bij zat en terwijl ik had gezegd dat ik wilde dat ze het eerst boven moest proberen. Als L dan weer zo overstuur zou raken dan is het wat anders, maar ze had het dus niet eens geprobeerd!
Tegen mijn vriend begon ze een heel verhaal, dat ze het zo zielig vond en gezellig. Mijn vriend heeft haar even goed duidelijk gemaakt dat wij dit niet zo willen en dat hij L anders wel weer mee zou nemen naar huis! Daar is ze geloof ik wel van geschrokken! Dus L heeft gewoon boven in het campingbedje gelegen en zelfs 1,5 uur geslapenZomer 2012 mama's! - Pagina 18 281626781
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 6 apr 2013 - 10:12

@ Jezzie: Ja het gaat nu al beter met hem gelukkig. De nachten gaan ook beter. Twee nachten gehad, waarin ze maar 1 keer om voeding kwam.
Wat een typisch gedrag van je schoonmoeder zeg! Ik hoop dat ze nu ook ziet dat ze beter boven kan slapen!
Wat vond L. van de appelstroop?

@ all, deze week drie dagen gewerkt voor 1 keer. Ik vond dat best pittig, drie dagen achter elkaar. Maar goed, Ik mag die dag weer een andere keer opnemen.
Hier gaan de nachten nu iets beter. Ik ga het wel bij het cb even hebben over haar darmpjes en de bijvoeding. Ben benieuwd of ze nog bruikbare adviezen hebben.
Vandaag lekker baby gezwommen. Ze vond het weer prachtig.

MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 9 apr 2013 - 8:20

Hallo!

@ wennes, hoe gaat het slapen nu?

@ Maddie, gaat dus hard nu met de tandjes? Hoe gaat het slapen nu?
Wat zielig van haar krampjes? Gaat het beter nu je de bijvoeding weer wat hebt afgebouwd?
Hoe gaat het nu met jou?

@ Bluestar, Luuk zit nog op 5 flessen. Het lukt niet om die laatste eraf te krijgen.

@ Jezzie, Luuk slaapt ergens anders redelijk, maar dan wel vaak in de kinderwagen of na het wandelen in de wandelwagen inzet. Maarja hier thuis overdag in zijn bed lukt ook haast niet.
Wat fijn dat het slapen in het campingbedje bij de schoonmoeder goed ging!!

Hier gaat alles goed! Zijn afgelopen vrijdag t/m maandag een weekend in Zeeland geweest, was erg leuk! Luuk deed het ook erg goed, lekker vrolijk!
Wel zijn we de afgelopen weken blijven klungelen met Luuk, verkoudheid, koorts, tandjes etc. Hierdoor schiet het met de bijvoeding nog niet echt op. Fruit gaat goed en groenten gaat sinds 4 dagen ook weer goed. Nu blijft het met Luuk zijn gezondheid hopelijk goed gaan zodat we verder kunnen uitbreiden. Wel zit hij nog steeds op 5 flessen. De laatste fles laat ik hem zelf voor komen en dit is gemiddeld tussen 23.00 en 02.00. Hoop dat hij een keer er niet voor komt. Maar we merken het vanzelf.
Slapen overdag blijft nog steeds lastig, maar heb me er maar een beetje bij neer gelegd. 's avond/'s nachts gaat wel goed. Hij gaat rond 19.15 naar bed, moeten wel gemiddeld 2-5 keer voor een speen naar hem toe en rond 05.00 beland hij bij ons in bed. Maar grotendeels slaapt hij 's avonds/'s nachts in ieder geval in zijn eigen bed en daar ben ik allang blij om.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- wo 17 apr 2013 - 7:51

He meiden!

Hoe is het met iedereen?

Hier weer 3 dagen koorts achter de rug.. Pff! om moedeloos van te worden. Wat ik zo kan zien komen er nu 3 tandjes tegelijk door, ja daar heb je lijkt me ook last van. Arm mannetje!
Maar sinds gisteren gelukkig geen koorts meer.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 17 apr 2013 - 21:43

Hoi meiden! Ik laat ook weer eens wat van me horen!

Amber, wat vervelend dat L weer koorts heeft gehad. Drie tandjes tegelijk! Dat is natuurlijk ook wel heel veel in 1 keer! Kan me voorstellen dat hij daar niet zo lekker van is.
Hier nog geen tandjes te bekennen...ze zit wel al een paar dagen veel op haar handje te kauwen.

Maddie, hoe gaat het met I haar krampjes? Geef je al weer meer bijvoeding ondertussen?

L heeft het achteruit-schuiven ontdekt! Heel frustrerend als je eigenlijk vooruit wil!Wink Ze wordt echt kwaad soms! Ze trekt dan haar knietjes op maar dan zet ze zich af met haar handen en gaat achteruit! Zal vast niet lang meer duren voor ze ook echt vooruit gaat tijgeren of kruipen denk ik, ze doet in ieder geval flink haar best.
Ze slaapt tegenwoordig ook uit tot een uur of 8.30-9.00. Dinsdag heb ik haar zelfs wakker moeten maken om 9.00. En ze gaat er 's avonds tussen 19.30 en 20.00 in. En slaapt overdag ook best wel goed. Blijkbaar kost het bewegen overdag veel energie.
Eten gaat ook goed, ik verbaas me er over hoeveel groente ze soms eet! Rijst eet ze goed, vorige week wat pasta gehad voor het eerst, at ze ook gewoon! En aan het eind van de middag of bij de groente drinkt ze zo een hele tuitbeker diksap leeg. Ze zit nog maar op 3 flessen nu.
Alleen brood wil niet...ze spuugt het weer uit of krijgt het niet weg.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 18 apr 2013 - 7:56

Amber, Balen dat L weer koorts heeft gehad. Tijd voor het goede weer zodat alle ziektekiemen even minder worden.

Jezzie, wat een slaapkop heb je zeg! *jaloers* Leuk dat ze zoveel beweegt en achteruit gaat. Ze zal vast snel vooruit gaan.
Heb je al eens geprobeerd om het brood in de melk te dopen zodat ze de smaak herkent en het zachter wordt?


Hier gaat het nu wel weer goed. D is flink benauwd geweest en heeft uiteindelijk een kuur gehad zo erg dat het was. Hij is nu weer helemaal opgeknapt. Hij heeft ondertussen 4 tanden boven erbij gekregen dus nu gewoon 8 tanden! Na veel fysiotherapie heeft hij nu geleerd om om te rollen. Het is een echte kroelkont en geeft al echte kussen en komt zoveel kroelen, heerlijk I love you
Sinds 3 dagen kan hij zwaaien, zo schattig! En hij gaat ook "kletsen"
Helaas is het slapen drama. Overdag is het 2x een half uur en hij is niet altijd uitgerust. De nachten zijn echt niet leuk en ik ben echt zo moe ervan. Ik zou zo graag een nachtje door willen slapen. Afgelopen 2 nachten was B ook bezig dus was het dubbelop. Soms vraag ik me af of het ooit nog goed gaat komen....
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar do 18 apr 2013 - 8:46

Hoi meiden,
Amber wat vervelend dat hij zolang koorts had. Zijn de tanden al door?
Jezzie wat fijn dat het zo goed gaat! Leuk he dat verplaatsen op de grond! Lastig dat ze geen brood wil eten, maar het komt vast wel een keer!
Wennes wat vervelend dat hij zo benauwd is geweest. En al 8 tanden... wow! Wat balen dat het slapen zo lastig gaat.

Y heeft nog geen 1 tandje. Wel kwijlt hij de laatste week weer veel en zit hij de hele dag met zijn vinger in zijn mond..
Hij heeft nu het tijgeren ook ontdekt. En staan, het liefst de hele dag. Ook danst hij als hij muziek hoort, heel schattig.
Eten gaat heel goed. Sochtends bordje pap, fruithap, dan 2 sneetjes brood met sap, smiddags een fles, warme hap en savonds nog een fles.
Slapen gaat hier ook nog prima. Overdag 2 tot 3 keer. En snachts van half 8/half 9 tot half 8/half 9.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje do 18 apr 2013 - 9:46

Jeetje, dat Y al staat joh Bluestar, wat vroeg! Trekt hij zich ergens aan op dan?


Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar do 18 apr 2013 - 10:07

Als wij in de buurt zijn trekt hij zich op aan onze handen, op de bank aan de kussens. Als hij zit dan zet hij zijn voeten neer en probeert omhoog te komen maar dat lukt niet. De box en bed durft hij nog niet gelukkig. Ik probeer hem zo min mogelijk te laten staan, maar dat is nogal lastig als hij zich steeds omhoog trekt.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 18 apr 2013 - 22:27

Hoe oud is bij Bluestar? (je ticker werkt niet)

Als hij zichzelf optrekt mag hij gewoon staan, alleen wel in de gaten houden dat als hij weer wil zitten en het hem niet lukt dat je dan even helpt.
Ik zou hem er wel helemaal vrij in laten, dus niet hem bewust aan je handen op laten trekken.
Hier deed S het ook al met 6 maanden, inmiddels loopt hij alweer 3 weekjes achter de loopwagen :O

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 26 apr 2013 - 0:14

Pip, jeetje, hij loopt al! Wat een snelle vent zeg!

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik ben nu gastouder drie dagen in de week! Een meisje van bijna 4, ze gaat naar speciaal onderwijs. Ze komt voor en na schooltijd bij mij thuis.
En vanaf half mei komt haar zusje erbij op vrijdag de hele dag. Die is dan 5 maanden, dus ietsje jonger dan L. Wel leuk dat ze dan straks samen kunnen spelen.
Op de andere dagen heb ik vanaf 1 juni vakantiewerk in een verzorgingshuis.

L is erg verkouden en daardoor niet echt de gezelligste...veel en snel huilen Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 1371890812
Vanochtend hebben we even wat boodschappen gedaan en heb ik haar voor het eerst in het winkelwagentje gezet. Ze viel nog wel een beetje opzij soms! Zo voor een paar boodschappen kan het wel. Maar als ik veel moet hebben is het nog niet zo handig denk ik. Ik ben het zo zat om die zware mc steeds op het wagentje te tillen. Nog even geduld dus. Wink
Kunnen jullie kindjes al goed zelf zitten?

Edit: pff ik schrok me rot net! Ik had L in bed gelegd en ineens begon ze heel hard te huilen...meestal laat ik haar wel eventjes huilen, maar na 5 minuten was het nog niet over dus ging ik bij haar kijken. Had ze zich op haar buik gedraaid en omgedraaid en lag ze met haar hoofd onder haar dekentje! Heb nu maar even geen dekentje over haar heen gedaan!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 26 apr 2013 - 0:33

Jeetje ik zou me ook rot schrikken Jezzie!
Ik heb de deken ook altijd heel strak ingestopt omdat ik er bang voor ben.

Wat leuk dat je gastouder bent en ander werk erbij hebt! Jij had toch steeds zo weinig uren op je huidige werk?

Wat sneu dat ze zo verkouden is, Stijn is net weer beter! Hij heeft de zesde ziekte gehad en is een week onder de pannen geweest Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 1371890812
Hij was echt zo ziek, als hij niet sliep dan hing hij bij ons.

Ik heb S pas ook voor het eerst in de winkelwagen gehad en dat ging best goed, maar hij zit dan al wel eventjes.
Met 6,5 maand kon hij zitten en een week later ook zelfstandig gaan zitten.
Wij wonen wel in de buurt van de supermarkt en ga dus altijd met de wandelwagen voor de kleine boodschappen.
Met de grote boodschappen blijft hij of thuis of als ik alleen ben gaat hij mee in de draagdoek.
Nu hij ook op de fiets meegaat is het wel makkelijk dat hij in de kar kan!
Hier gaat het zijn gangetje, mijn man heeft Pfeiffer. Nu maar hopen dat hij er snel vanaf is, vind het maar niks, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 26 apr 2013 - 1:05

Hallo Meiden,

@ Jezzie, jeetje wat schrikken! Luuk draait ook in bed op zijn buik en schuift naar boven maar echt omdraaien en onder de deken komen gaat hem denk ik niet lukken. Heb hem wel heel strak in gestopt!
Wat fijn dat je nu als gastouder aan het werk kan.
In de kinderopvang is er geen werk meer voor je?
We kregen gister een memo van ons kinderdagverblijf. Het kinderdagverblijf bestaat uit 14 vestigingen en in verband met de terugloop worden er 11 contracten ontbonden. Al krijgen de meesten een ander aanbod, bv minder uren etc. Hierdoor kan het zijn dat de teams worden veranderd, dit horen we binnenkort. Ik hoop zo dat dat voor onze vestiging niet gaat gelden. Luuk is gewoon niet makkelijk en de leidsters nu weten hoe ze ermee om moeten gaan. Maar het is nog even afwachten.
Wat sneu dat L zo verkouden is.

@ Pip, ook al een ziek kindje gehad bah! Fijn dat hij nu weer is opgeknapt!
Beterschap voor je man, hopelijk gaat het snel beter!

@ all, ook Luuk is weer ziek geweest. Onlangs gaf ik hier aan dat Luuk weer drie dagen koorts had gehad en dat ik dacht dat het door de tandjes kwam. De twee dagen daarna ging het goed, maar van donderdag of vrijdag kreeg hij weer koorts, 40,2. Ook 's ochtend ruim 39 graden koorts. Toch maar de huisarts gebeld. Bleek Luuk een oorontsteking te hebben. Echt zielig. Meteen aan de antibiotica en nu gaat het weer helemaal prima. Ook de tandjes zijn er nu door, dus hij heeft er nu al 5 en de 6e is er ook bijna door!

Verder gaat het slapen 's nacht opeens de goede kant op. Eergisternacht ging Luuk om 19.15 naar bed, kwam 1 keer voor de speen en toen om 23.30 voor een fles. Daarna sliep hij meteen weer verder en werd rond 06.15 wakker, echt heerlijk!
Afgelopen nacht ging nog veel beter! 19.15 naar bed, kwam 1 keer voor de speen en toen werd hij om 06.45 wakker!!!! Wow gewoon de eerste nacht dat hij niet meer komt voor de laatste fles, niet voor een speen en niet 's ochtends bij ons in bed beland. Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 18 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 24 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum