Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 16 van 24 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 3 maa 2013 - 3:11

@ Jezzie, het gaat dus wisselend maar wel fijn dat het in ieder geval vooruit gaat!!

@ Amber, wat rot dat het nog steeds zo slecht gaat. Hopelijk gaan die zetpillen goed zijn werk doen ook!! Sterkte.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 3 maa 2013 - 3:58

Durft het niet te hard te zeggen. Maar het lijkt met die zetpillen goed te gaan. Toen we de zetpil gaven kwam er wel tot twee keer toe diarree dus een nieuwe moeten geven. Maar sinds toen gaat het goed. Hij heeft twee keer een fles van ongeveer 100cc gedronken. Niet meer gespuugd en ook geen diarree meer gehad. Hij lijkt zich ook lekkerder te voelen. Hopelijk gaat het zo door.
Beetje jammer dat ze die zetpillen afgelopen donderdag in het ziekenhuis al niet hebben geadviseerd.

@ Wennes, wat zielig voor D. Hoe snel werkt die medicatie?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 3 maa 2013 - 7:42

Amber, het zou wel heel fijn zijn als dit het resultaat is van de zetpillen! Hopelijk hebben jullie een goede nacht.

Ik had de medicatie door zn pap gedaan, maar dit heeft hij bijna niet gegeten Sad straks voor de voeding nog maar wat met een spuitje geven. De medicatie werkt binnen 48uur ongeveer.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 3 maa 2013 - 8:36

Beterschap voor beide!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 3 maa 2013 - 9:00

Amber, hoe gaat het nu? Fijn dat de zetpil lijkt te werken. Idd wel raar dat ze dat niet in het ziekenhuis hebben gezegt of geprobeerd. Met L ging het ook beter nadat ik haar een zetpil gegeven had.

Wennes, wat vervelend dat hij zo'n moeite heeft met zijn ontlasting. Jammer dat hij zijn pap niet wilde eten. Hopelijk heeft hij wel iets van de medicatie binnen gekregen.

Hier gaat het wel goed, hoewel ze nog steeds niet veel wil drinken en veel slaapt. Ze begint nu trouwens ook te hoesten.
Vanmiddag om 14.00 heeft ze 180cc op. En net om 20.30 wilde ze pas weer drinken, maar niet leeg. Ze heeft dus minder dag 3 flessen op vandaag. Tussendoor heeft ze wel een half potje fruit op.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 3 maa 2013 - 9:15

@ wennes, hopelij werkt de medicatie snel!

@ jezzie, het is niet een paracetamol zetpil maar een zetpil tegen de misselijkheid.
Maar het gaat nog steeds goed. Hij drinkt nog lang geen volle flessen. Maar al heel wat meer dan hij deed. Sinds 13.00 heeft hij drie keer een fles van ongeveer 90cc gehad. Hij heeft niet meer gespuugd en ook geen diarree meer gehad. Hij is ook wat vrolijker!
Wat vervelend dat l zich nog niet lekker voelt.

@ bluestar, dankje!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 3 maa 2013 - 9:35

Oh okee! Fijn dat hij weer meer drinkt en niet meer overgeeft! Zijn maagje moet weer even wennen aan de melk, dus gewoon steeds kleine beetjes geven...hopelijk knapt hij nu snel op. Fijn dat hij ook weer wat vrolijker is!

L verder wel vrolijk en heeft weer veel praatjes gelukkig!
Ze ligt nu weer lekker te slapen. En dat ga ik ook zo doen.
Morgen ochtend vroeg op het cb zijn! Ben benieuwd hoe lang en zwaar ze is!
Van de week heb ik samen met haar op de weegschaal thuis gestaan...en dan zou ze toch al 8 kilo wegen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 3 maa 2013 - 9:48

@ Amber, eindelijk vooruitgang dus!! Wat fijn zeg. Zullen die zetpillen toch z'n werk gedaan hebben!!

@ Jezzie, succes morgen op het cb. Wat een verschil met mijn dochter. Nog steeds niet over de zes kilo (5750) en de lengte 65,5. Maar ja.. geef ook bv en I. is geloof ik gewoon niet zo'n groeier.

@ All, mijn vriend morgen voor het eerst naar zijn nieuwe baan. Betekent helaas wel dat zijn dagen nog langer worden als dat die al waren. Maar zoals hij zelf zegt... werk ik werk. Ach ja... I. doet het steeds iets beter met de vaste voeding. Vandaag de peer en de witlof erg goed gegeten voor haar doen. Dus dat is heel fijn. misschien gaat ze nu qua gewicht ook meer groeien.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 4 maa 2013 - 2:15

Maddie, spannend hoor dat je vriend een nieuwe baan heeft! Wel fijn dat hij zo snel kon beginnen!

Amber, hoe gaat het nu met L?
Wennes, hoe gaat het met D, heeft hij al ontlasting gehad?

Wij zijn vanochtend naar het cb geweest. Ze is nu 70cm en 8230 gram...zat ik dus wel goed met die 8 kilo!
En het is dus ook niet zo gek dat maat 62 gewoon echt te klein wordt Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 561177
Binnenkort maar eens wat voorjaarskleren in maat 74 voor haar shoppen dan maar!

Met drinken gaat het wel wat beter, vanochtend had ze de fles zo leeg, de 2e fles begon ze heel enthousiast aan, maar ze heeft toch weer 80cc laten staan. Heb haar net wat brood en diksap aangeboden, maar ze houd gewoon haar mond dicht Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 394967 Ze heeft vanochtend gelukkig wel fruit gegeten. Ben benieuwd of ze vanavond groente wil hebben!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- ma 4 maa 2013 - 8:38

Hallo!

Maddie, hoe was de eerste dag van je vriend? Maakt hij erg lange dagen dan?
Wat is I een fijn poppetje! Fijn dat de bijvoeding goed gaat!

Jezzie, wat is L flink gegroeid! Hoe ging de groenten?
Wij mogen dinsdag weer naar het CB. Ben heel erg benieuwd wat Luuk nu weegt.

Met Luuk gaat het steeds beter! Hij is weer vrolijk, drinkt beter. Nog geen volle flessen. Hij drinkt nu afwisselend per fles 90cc tot net om 18.30 150 cc. Heeft niet meer gespuugd, de ontlasting is nog wat aan de dunne kant, maar niet meer waterdun zoals de afgelopen dagen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 4 maa 2013 - 9:04

Fijn dat het iets beter gaat met de zieke kindjes. Hopelijk gaat het morgen nog beter

Maddie, wat een ukkie, heerlijk zeg!

Jezzie, zo ze groeit goed zeg!


vanavond gaat D naar zijn eigen kamer Sad hij heeft bijna 8 maanden bij ons op de kamer geslapen, ik ga hem missen!
De nachten zijn zo dramatisch dat ik naar de huisarts geweest ben. Ze heeft D nagekeken en keel en oren zagen.er rustig uit. Wel moet ik dagelijks movicolon geven voor de ontlasting. Maar er is geen reden dat hij slecht slaapt. Ze zegt dat het een gewoonte is om wakker te worden en hij bij ons komt liggen. We moeten hem 'gewoon' laten huilen Sad we zouden tussendoor niet naar hem toe mogen om hem te troosten. Na een week moet het dan beter gaan.
Wat een PIEP!
Mijn man en ik hebben besloten dat D op zn eigen kamer gaat, maar als hij gaat huilen dan gaan we hem troosten op.zn eigen kamer en gaan dan iedere 3 minuten terug.
O, wat een drama Sad
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 4 maa 2013 - 9:10

@ Jezzie, een flinke meid hebben jullie zeg!! Ze groeit dus goed!! I. groeit nu in maat 68 en daar is L. alweer bijna uit gewoon. Wat een verschil he!! Hoe gingen de groente vanavond?

@ Amber, het was een intensieve dag met al die nieuwe collega's, maar wel een goede dag. Hij is vanaf half zes tot half zes zeker van huis denk ik. Dus dat is een lange dag. En timmeren is best wel zwaar lichamelijk werk.
Wat fijn dat het iets beter gaat met L.uuk. EINDELIJK :cheering: Het is al naar om je kind zo ziek te zien, maar als het ook nog eens zo lang duurt!! Gelukkig komt het einde nu in zicht.

@ Wennes, hoe gaat het bij jullie? Nog steeds zo oververmoeid? Of ben je alweer wat bijgekomen? En zijn de ontlastingproblemen van D. al wat minder?

@ All, Vandaag weer wat kleertjes geshopt voor I. ze groeit nu maat 68 in dus weer wat spijkerbroekjes gekocht. Fijn dat dat gewoon weer kan.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 4 maa 2013 - 9:18

Amber, wat fijn dat hij eindelijk opknapt! L drinkt ook nog steeds haar flessen niet leeg.

Wennes, succes vanacht! Hopelijk gaat het goed en misschien doorbreekt het zijn onrustige slaappatroon en gaat hij beter slapen.
Maar ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt!

L heeft een beetje groente gegeten en een halve fles op voor het slapen. Hopelijk slaapt ze lekker door vanacht, want ik moet morgen ochtend vroeg werken en vriend heeft nachtdienst.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 4 maa 2013 - 9:20

Maddie, Ja zeker een verschil! L zit al 2 maanden in maat 62/68!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 4 maa 2013 - 9:27

O wennes, dat zal wel moeilijk gaan worden inderdaad. Aan de ene kant ben ik daarom blij dat ik het eerder gedaan heb. Het was toen ook moeilijk, maar het lijkt me wel steeds moeilijker worden. Wel een erg hard advies om je kleintje zo te laten huilen. Dat zou ik ook niet doen. Maar het worden dan dus helemaal pittige nachtjes. Hopelijk helpt die aanpak.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 4 maa 2013 - 10:43

Maddie, wat een 'kleine' kleertjes, D gaat nu naar 80 smile

Hier is het al drama dus dat belooft wat voor deze nacht
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- ma 4 maa 2013 - 11:02

Sterkte wennes, hopelijk valt hij zo toch in slaap!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 4 maa 2013 - 16:19

Hij heeft geslapen van half 12 tot 4. Nu is het weer huilen en gaan we om en om naar hem toe. Meestal krijgt hij nu bv, maar we gaan proberen om het iets te rekken.
Alleen huilen en volle boobs is geen goede combi: lekkage Wink
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 4 maa 2013 - 17:46

Hij is iets voor half 5 weer in slaap gevallen tot half 6.
Mijn man en ik hadden als richtlijn half 7, maar vinden het nu genoeg dus D ligt lekker te drinken en onze dag is begonnen.
Al voelt Het meer alsof de dag al niet afgelopen was en we even een klein tukkie tussendoor hebben gedaan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 4 maa 2013 - 18:28

Heftig nachtje dus Wennes! Wel knap dat je het nog even hebt kunnen rekken.

Hier is mijn Vriend vanacht ziek thuis gekomen! Buikgriep....heeft L hem aangestoken!
Ik moet nu drie uurtjes werken dus ik hoop voor hem dat l nog even doorslaapt.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- ma 4 maa 2013 - 20:55

Heftig wennes, hopelijk gaan de nachten langzaam aan beter.
Jezzie, je man ook al ziek. Gisteren kwam mijn man misselijk in huis en wat later op de avond werd ook ik misselijk. Mijn mam is nu wel naar het werk, heeft iets diarree.
Ik ga zo mijn bed uit, maar voel me niet top.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 7 maa 2013 - 2:19

Wennes, hoe gaan de nachten nu?

Amber, hoe gaat het bij jullie? Zijn jullie zelf nog ziek geworden?

Maddie, hoe gaat het bij je vriend met zijn nieuwe baan, went het al een beetje dat hij nu langere dagen maakt?

All, L is gelukkig weer helemaal opgeknapt! Ze drinkt nu alleen vaak maar 3 flessen op een dag, maar ze doet het daar wel goed op. Fruit en groente gaat erg goed! Vanochtend heeft ze voor het eerst meloen gehad en ze at zo het hele bakje leeg! Brood eet ze nog niet echt, korstjes zit ze een beetje mee te spelen en als ik een stukje in haar mond doe sabbelt ze er een tijdje op en dan spuugt ze het weer uit. Maar ze proeft het zo in iedergeval wel. Diksap uit de fles wilde ze niet echt drinken. Heb gisteren een tuitbeker gekocht met een zachte tuit en daar wat diksap uit gegeven, toen wilde ze wel drinken!
Morgen eindelijk weer babyzwemmen, is inmiddels al bijna een maand geleden dat we dat gedaan hebben denk ik.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 8 maa 2013 - 9:30

@ Jezzie: Het went wel weer snel dat hij werkt gelukkig. En de lengte van de dagen is toch bijna even lang. Wat fijn dat L. weer beter is zeg! Leuk dat ze groente en fruit zo goed eet. I. eet het ene beter als het andere. Ik ga volgende week met brood beginnen. Ben ook benieuwd hoe ze dat gaat doen.

@ Wennes, hoe gaat het nu met de nachten? Zie je al verbetering?

@ Amber, hoe gaat het nu met de ziekenboeg bij jullie thuis? Zijn jullie alweer wat opgeknapt?

@ All, hier alles goed. Mijn vriend heeft zijn eerste werkweek weer achter de rug. En gelukkig bevalt het allemaal goed. Ik ben druk bezig om I. van alles te laten proeven. Vandaag mango. Ze vind het nog niet super. Maar het was de eerste dag. Vanaf vandaag merkte ik ook dat haar ontlasting is verandert. Vond het wel even vreemd zo voor de eerste keer.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 8 maa 2013 - 10:01

Jezzie, fijn dat L opgeknapt is. Je zou haar ook.uit een gewone beker kunnen laten drinken. Bij B heb.ik.dit.met 8 maanden gedaan en met D doe.ik het nu ook en.dit.gaat super goed!

Maddie, fijn dat het werk goed bevalt van.je man.
Met vaste voeding veranderd idd iedere keer de ontlasting. Je.kunt soms dingen tegenkomen die helemaal niet verteerd zijn zoals mais.


Hier gaan de nachten redelijk. D gaat goed slapen, soms nog 1x of 2x terug voor zn tut. Dan rond 10 uur maak ik.hem nog wakker voor een laatste voeding en dan slaapt hij tot 5uur. Dan wil hij eten, maar ik.probeer dat te rekken. Al lukt dat nog niet echt.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 8 maa 2013 - 10:17

Dat klinkt echt super wennes. Dat is eigenlijk al een soort van doorslapen. wil hij als je hem om vijf uur voedt nog slapen daarna? I. komt altijd nog 1 keer midden in de nacht.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 24 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum