Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 9 van 24 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP za 12 jan 2013 - 7:42

Voor F moeten we er ook regelmatig uit. Is gelukkig de lastste dagen wel weer minder of niet, maar ze is nu wel weer vaak om 6 uur wakker.

Proudmommy: hoe gaat het nu met je?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 12 jan 2013 - 9:31

Nachten gaan hier erg goed. Eigenlijk al vanaf het begin wel. In de avond ligt ze vaak al vroeg in bed. De ene keer half zeven en dat kan uitlopen naar half acht ongeveer. Ze komt dan om tien uur voor voeding en vaak rond 2 uur en dan soms 5 uur en soms 6 uur en dan wordt ze rond half negen wakker.

@ Amber, jij ook veel succes bij het cb maandag.

@ Wennes, wat rot dat bij jullie de nachten nog steeds zo heftig zijn. Helemaal als je daardoor zou moeten stoppen met de bv.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 12 jan 2013 - 9:50

Wennes, wat vervelend dat het slapen niet zo wil en je daardoor overweegt om te stoppen met de bv. Maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt en dan heb je de bv toch mooi een half jaar volgehouden! hug

Proudmommy, ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat. Houdt je het allemaal nog een beetje vol?

All, wat zijn jullie kindjes allemaal al druk met rollen! Heb het idee dat L daar helemaal nog niet zo mee bezig is. Ze is wel heel druk met speelgoed pakken en overpakken. Gisteren lag ze in de box met het speelgoed links van haar even later lag er een knuffel boven op haar er de rest lag aan de rechterkant. Ze is alles lekker aan het verplaatsen!

Het zwemmen was erg leuk! L vond het heerlijk en keek haar ogen uit naar alle andere kinderen! Er was ook iemand van de zwangerschap cursus, dus dat was ook wel gezellig.
Voor herhaling vatbaar!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 9:57

Wennes schreef:O meiden, wat ben ik jaloers op jullie!
Hier zijn de avonden en nachten zo pittig en denk erover om af te bouwen met de bv.
Hier drinkt D rond 5 uur, 7 uur, half 10 en dan gaan we slapen. Dan komt hij vaak rond half 3 en daarna tussen half 7 en 8 uur. S avonds wil D alleen bij mij liggen en is heel onrustig, s nachts slaapt hij in zn eigen bed, maar nog wel bij ons op de kamer alleen dan is hij ook vaak onrustig en moeten we vaak zn tut terug geven. Dan heb ik het nog niet eens over B die ook nog regelmatig wakker wordt ivm dromen.

Hier hetzelfde hoor, op een vrije dag weet ik de tijden niet precies, maar op werkdagen komen we rond 17.30u thuis, ze drinkt om 17.45, 19.00, 22.00, dan vaak rond 2.00 en dan nog ergens rond 5.00u/5.30u en dan weer vlak voor ze weg gaat, rond 7.30u. De oudste wordt vaak ook nog wel één of twee keer per nacht wakker, ook door dromen. Toch ervaar ik het niet als heel pittig en dat komt denk ik doordat de jongste in de co-sleeper naast ons ligt, dus ik hoef mijn bed niet uit voor haar (maar meestal ga ik er toch uit om wat te drinken, ik heb 's nacht altijd zó'n dorst). De nachtvoeding van 2.00 ga ik meestal wel bij rechtop zitten en sukkel in ondertussen wat verder, maar die van een uur of 5 geef ik meestal liggend en dan slaap ik weer verder nadat ze aangehapt heeft. Als ze onrustig is kan ik haar zo mijn pink geven en ondertussen weer verder slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje za 12 jan 2013 - 10:19

Hier gaat L om 19.00 uur naar bed, soms duurt de voeding rond die tijd wel nog n uurtje, hij heeft dan altijd de behoefte lekker bij mij te zijn. We maken hem dan wakker als we zelf naar bed gaan, tussen tien en elf. Soms komt ie een keer s nachts, soms niet. De laatste tijd slaapt ie meestal tot half zeven ongeveer, wat dan weer precies goed is met werk. Na doe voeding gaat ie nog terug en slaapt ie tot half tien tien uur.

Sinds vandaag kan L ook van rug naar buik rollen, helemaal leuk, buik naar rug doet ie al een maand ongeveer

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 12:40

i.v.m. de privacy op dit moment (wordt echt overallllllllll mee in de gaten gehouden) post ik niks wat over mij/m. persoonlijk gaat op het forum.
Ik kan wel via PB berichten hoe het gaat op dit moment.
Zodra het allemaal "achter" de rug is kan ik wel wat meer vertellen hier.
Vandaar dat jullie op dit moment ook geen foto`s e.d. meer op facebook zien staan.

Lastig en moeizaam allemaal dus.

Fijn te lezen dat het goed gaat bij jullie! Probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen, al wil dat ook niet helemaal lukken qua tijd helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 12 jan 2013 - 15:33

Proudmommy, balen dat je zo in de haten gehouden wordt! Ik wil je sterkte wensen met alles.

Rejoy, ik vind jouw nacht ook pittig klinken hoor!
Ik kan dus niet liggend voeden, en al helemaal niet slapen als D drinkt.
Ik heb s nachts ook zo'n dorst, niet normaal.

Rollen doet D ook nog niet, hij is stijver in zn heupjes door de spreidbroek, ik moet van de fysio oefeningen met hem doen. Ach, ik vind het ook nog wel prima zo, komt vast wel goed.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 15 jan 2013 - 2:49

De nachten gaan hier in principe prima. Luuk komt niet meer voor een nachtvoeding en als ik vrij ben kan ik rustig tot 08.30-09.00 in bed blijven liggen, wel vraagt hij 's nachts een paar keer om zijn speen.

@ Jezzie, Luuk is ook nog niet druk met rollen hoor. Sinds afgelopen weekend rolt hij soms op zijn zij maar verder niet.
Leuk dat het zwemmen zo goed beviel.

@ Proudmommy, sterkte met alles!

@ Maddie, hoe was het op het CB?

Hier gaat het goed. Luuk is alleen nog steeds aan het klungelen met verkouden/grieperig zijn. Hij drinkt hierdoor al een tijdje zijn flessen niet leeg, door het vele hoesten (wat nu gelukkig minder word) spuugde hij meer. Ook heeft hij af en toe verhoging.
Gisteren bij het CB bleek ook dat hij minder gegroeid is dan zou moeten. Zijn curve buigt wat af naar beneden. Lengte en gewicht zijn wel in verhouding.
Hij was nu ongeveer 6280 en 63 cm. 6 weken geleden was hij 5800 gram en 60 cm.
Omdat hij ook geregeld wat verhoging heeft mocht hij de prikjes niet hebben. Moet nu volgende week terug komen.

Afgelopen weekend zijn we ook nog bij de huisartsenpost geweest. Luuk drinkt dus minder, vaak maar halve flessen. Spuugt meer en kreeg er ook nog flinke diarree bij. Dus gebeld en moesten langskomen. Zijn slijmvliezen waren wat verdikt en rood. Verder gaf ze aan dat het gewoon een kwestie van uitzieken is. Dit ook op het CB besproken en zij geeft aan dat als Luuk eind van deze week nog niet beter te pas is dat ik dan naar onze eigen huisarts moet gaan. Zo door blijven klungelen is niet te bedoeling volgens haar.
Maar gelukkig lijkt het nu wat beter te gaan.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 15 jan 2013 - 8:07

@ Wennes, hoe gaat het nu met het slapen en de bv?

@ Proudmummy, wat ontzettend naar allemaal. heel veel sterkte ermee!

@ Amber: Wat naar dat L.uuk de hele tijd zo ziek is zeg! Hier was het in principe goed op het cb. Alleen de groei blijft wat achter. Maar het kan gewoon de aard van het beestje zijn ook. Ze maakten zich daar in ieder geval geen zorgen over. Ze is nu 63.4 cm en 5440 gram dus dat is geen zware dame.

@ all, I. reageerde minder heftig op de prik. Wel wat minder te spreken af en toe. Zelf ben ik op dit moment ziek. Wel balen nu ik weer aan het werk moet zijn. Maar het is niet anders.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 15 jan 2013 - 8:13

@ maddie, zou inderdaad ook haar bouw kunnen zijn. Hoeveel woog I bij vorige afspraak?
Fijn dat de prikjes goed gingen.
Beterschap!

Luuk drinkt sinds vanmiddag weer beter. Vanmiddag dronk hij 170cc en net zelfs de hele fles van 180+6.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 15 jan 2013 - 8:15

ze was toen 61.4 cm en 5020 gram. dit was 4 december
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 15 jan 2013 - 8:21

Dan hadden we de vorige keer ook op dezelfde dag de afspraak. Luuk en I zijn dan evenveel aangekomen 440 gram om 480 gram. Alleen Luuk is 1 cm meer gegroeid.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 15 jan 2013 - 8:23

Gewoon maar niet te veel druk om maken denk ik. Hopelijk is L.uuk snel beter!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 15 jan 2013 - 8:24

MADDIE schreef:Gewoon maar niet te veel druk om maken denk ik. Hopelijk is L.uuk snel beter!

Nee inderdaad. Ja hoop het ook, maar gaat al een stuk beter.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 15 jan 2013 - 10:00

Amber, hopelijk blijft l zijn flessen vanaf nu goed drinken.

Maddie, beterschap!
De bv gaat goed en de nachten zijn nog steeds erg pittig. Ooit zal het wel beter gaan toch? Dan is het wel 'fijn' dat ik niet werk. Al hoop ik snel iets te vinden.


Hoevaak heeft jullie kindje een poepluier?
D heeft echt moeite Sad bij bv hoeven ze niet iedere dag te poepen, maar nu hij bijvoeding krijgt is het drama. Morgen ga ik de kinderarts even bellen, want dit is zielig!

Gisteren naar het cb geweest en D weegt 8800 gram en is 73,2 cm! Wat een kanjer is het toch
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 15 jan 2013 - 20:51

Amber, wat vervelend dat L steeds zo verkouden is grieperig is. Bij mijn L was het over en begint ze nu weer op nieuw. Maar ik ben zelf ook al bijna een week heel erg verkouden. Wordt nu eindelijk een beetje minder.

Maddie, fijn dat alles goed was op het cb. Wat een verschil qua lengte en gewicht met mijn dochter :p Maar die is ook gewoon groot! Vorige keer zat ze op het lijntje het gemiddelde lijntje.
Vervend dat je ziek bent. Beterschap!

Wennes, Wat een flinke man is D! Fijn dat alles goed was op het cb.
L krijgt fv, ze poept elke dag 1 keer en dan heel vaak rond de zelfde tijd, soms slaat ze een dagje over en dan is het daarna weer een aantal dagen op een ander tijdstip smile

Hier gaat alles goed, nog steeds erg rustig met werken aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant ook wel fijn dat ik zo veel tijd heb met L daardoor! Hoewel ik het nu wel erg koud vind om buiten te wandelen. Wat hebben jullie kindjes allemaal aan als je naar buiten gaat?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 16 jan 2013 - 4:37

@ wennes, wat vervelend dat de nachten zo pittig zijn. Dan is het idd fijn als je niet hoeft te werken. Wat naar dat hij zo'n last heeft met poepen. Hier poept ze zeker 1 keer per dag op het moment. Maar ik geef nog geen bijvoeding. Geef je ook banaan? Anders moet je dat sowieso maar even niet doen misschien.

@ jezzie: ja dat is zeker een groot verschil. qua bouw denk ik al en het verschil met fv en bv daar nog bij. Vervelend dat je meisje weer verkouden is geworden. I. krijgt van mijn zware verkoudheid gelukkig niets mee..

MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 16 jan 2013 - 4:57

Jezzie, Wat doe.je voor werk en waarom is het rustig?
D gaat nu bijna niet naar buiten. Wandelen met de wagen in de sneeuw vind ik niks en in de draagdoek gevaarlijk.

Maddie, ik geef wel banaan al is dat alweer een week geleden. Hij heeft het van alle bijvoeding.


Ik had gisteren D Wat medicijnen van B gegeven voor zijn ontlasting en vanmoren kwam er een poepexplosie! Het heeft gewerkt. Ik had wel even de huisarts gebeld om te vragen of Hey kwaad kon, maar ze vind dat ik goed heb gehandeld en.moet zelf kijken of het nog nodig is en hoeveel ik geef.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 16 jan 2013 - 5:44

Wennes, Ik werk in de kinderopvang, maar ben daar invalkracht. Heb nu net een nieuw contract gekregen, van 4 uur per week. Dus krijg tenminste wel nu geld als ik een maand geen werk heb. Maar daarnaast wordt nu van mij verwacht dat ik 4 dagdelen beschikbaar ben per week. Maar dan moeten ze wel werk hebben :S Heel veel vaste leidsters hebben -uren en halen die dan in als er iemand ziek is of vrij wil. Logisch natuurlijk, die moeten gewoon eerst hun uren opmaken. Ben al heel lang op zoek naar ander werk, maar het wil gewoon niet lukken.
Heb me ook al ingeschreven als gastouder, maar ook dat komt niet echt van de grond.

Fijn dat D gepoept heeft met de medicijnen van B.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 16 jan 2013 - 8:53

@ Wennes, wat vervelend zeg dat hij het van alle bijvoeding heeft. Maar misschien moeten zijn darmen erg wennen? Zei de huisarts verder nog iets?

@ Jezzie, lastig he... die onzekerheid. Wat betreft aankleden als ik naar buiten ga ik doe een dekbed deken over het gewone dekentje heen. En doe haar winterjasje aan met mutsje en sjaal. handschoentjes probeer ik aan te doen maar houdt ze niet aan. Denk dat ik morgen maar even sokken over haar handjes ga doen als ik ga wandelen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 16 jan 2013 - 15:31

Jezzie, de kinderopvang is heel slecht helaas. Ook ik werkte in de kinderopvang en ben mijn baan kwijt Sad hier lukt het ook niet om iets anders te vinden.

Maddie, zijn darmen moeten zeker wennen, maar obstipatie zit in de familie helaas. De huisarts zei verder niks, alleen dat ik zelf maar moet kijken of het nodig is en hoeveel. Ik vond het wel een beetje makkelijk maar goed dan weet zij in ieder geval dat D het gehad heeft.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 16 jan 2013 - 18:57

Met dit weer deed ik de voetenzak van de wandelwagen in de wagenbak. S zit inmiddels in de wandelwagen en ik doe hem dan nog een winterjas aan en mutsje op. Handen houdt hij meestal wel in de voetenzak.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 17 jan 2013 - 17:42

Wennes, idd heel vervelend dat er zo weinig werk is in de kinderopvang.
Hoe gaat het nu met D zijn ontlasting?

L is al vanaf 3.30 aan het spoken! Nadat ze een paar nachten tot 7 uur had geslapen zonder tussendoor wakker te worden is ze nu gewoon klaar wakker Sleep Heb haar net verschoond en maar een klein flesje melk gegeven, geloof dat ze nu toch weer slaapt het is al even stil. Ga ik ook nog even snel slapen, want over een uur komt mijn vriend weer thuis, die heeft nachtdienst.
En ik wil straks weer zwemmen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 17 jan 2013 - 17:47

Jezzie, ik denk al: iemand op dit tijdstip actief?
Hopelijk kun je nog even slapen. Veel plezier met zwemmen vandaag.
De ontlasting van D is even afwachten. Gisteren had hij niks. Maar ook geen last dus dan is Hey goed. Ik kijk het maar even aan.


D is flink verkouden, zo zielig!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar zo 20 jan 2013 - 0:07

Hoi meiden.
Ik zal ook maar weer eens reageren. Ik ben zo druk de laatste tijd, dat ik soms gewoon een paar dagen niet op het forum kom haha.
Y is alweer ziek geweest. Hij spuugde veel flessen uit. Gelukkig is dit weer over! Maar nu zijn de spuitluiers er! Wat een drama. Ik kan hem soms wel een paar keer per dag omkleden.
Ondanks het spugen en de spuitluiers blijft hij zó vrolijk. Echt genieten. Ik merk dat het werken me echt heel erg zwaar valt. 4 dagen werken (lange dagen), en dan nog het huishouden er bij. Maar als ik dan zijn vrolijke koppie zie maakt het veel weer goed.
Wat vinden jullie van de sneeuw? Ik vind het wel weer leuk geweest zo haha. De gladheid en de kou.. Wat een gedoe met naar het werk en kdv komen.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 24 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum