Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+15
Bluestar
smooch
Jasmine
Parel
hoera2012
Océane
Amber-
moepie
Jezzie
MADDIE
Lejow
PiP
Muppetje
Puggle
Wennes
19 plaatsers

Pagina 6 van 24 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 22 dec 2012 - 7:38

Hebben jullie ook zo'n band mee waar je je kindje in zet? Of houden jullie hem/haar gewoon vast?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 22 dec 2012 - 7:57

Jezzie89 schreef:Hebben jullie ook zo'n band mee waar je je kindje in zet? Of houden jullie hem/haar gewoon vast?

We hielde hem gewoon vast. Nu ze nog zo jong zijn zwem je niet zo lang. Ik denk dat een band vooal handig en leuk is als je wat langer kunt blijven.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 22 dec 2012 - 8:39

@ jezzie, wat leuk dat jullie gaan zwemmen. Wij hebben in centerparcs gezwommen. hadden toen een band mee maar totaal niet gebruikt. Vorige week hebben we aan babyzwemmen gedaan. Was leuk. Ik neem twee omslagdoeken, een hydrofielluier, en verzorgingsproducten mee.
@ Amber, wat sneu dat hij ziek is zeg! Beterschap!

@ Wennes, wat naar dat B. nog steeds zulk lastig gedrag vertoont. Wel leuk dat het contact tussen die twee zo leuk is. Hopelijk zijn de heupjes nu goed en mag die spreidbroek de deur uit!

@ All, mijn eerste week werken zit erop. vooral de eerste dag was heftig. Weinig geslapen en erg wennen. Kolf ook op mijn werk en dat moet ook nog even wennen.
Met kerstavond gaan we naar mijn schoonouders en tweede kerstdag naar mijn ouders. Eerste kerstdag zijn we met z'n drietjes en hebben nog niet echt plannen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 22 dec 2012 - 8:56

Jezzie, toen wij met B gingen zwemmen hielden wij hem gewoon vast.

Maddie, je zal vast snel weer aan het werken wennen.


Zijn jullie kindjes ook zo aan jullie gehecht?
Ik moest van de week 2x een uurtje weg en ging D naar mijn schoonmoeder en beide keren moest hij de hele tijd huilen. Als ik thuis kwam moest hij lachen en werd hij rustig. Gisteren kwam een vriendin mijn haar knippen en kleuren en toen hield mijn Man D vast en ook toen was hij ook heel onrustig.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 22 dec 2012 - 9:59

Ik heb niet het idee dat I. dat heeft. Maar ze is ook iets jonger he! Maar wat lastig en naar voor jullie allebei. Misschien is het eenkennigheid?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 22 dec 2012 - 10:22

Maddie, ik denk niet echt dat het eenkennigheid is. B heeft dit ook heel lang gehad. En soms nog hoor, dan wil hij alleen mij en is zelfs papa niet goed genoeg.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar za 22 dec 2012 - 21:01

Wat lastig Wennes! Volgens mij is dat best vlot toch, als het eenkenningheid is?
Beterschap Amber!

Hier een drukke week achter de rug. Y is weer ziek geweest. En nu nog heel erg verkouden. Gelukkig wel weer aan de betere hand.

Ik wens jullie gezellige kerstdagen toe!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 22 dec 2012 - 21:14

Wat veel ziekje kindjes! L is ook bijna 2 weken verkouden geweest. Het wordt nu eindelijk wat minder.

Mvk; hoe gaat het met fruithapjes geven? Vind hij het lekker?

Wennes, wat vervelend dat B nog zulk vervelend gedrag vertoond. Maar wel fijn dat ze samen ook lol kunnen hebben.
Succes maandag! Hopelijk heeft hij zijn spreidbroekje niet meer nodig.

Fijne kerstdagen allemaal!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar wo 26 dec 2012 - 9:37

@ Jezzie, het fruithapje gaat heel erg goed! Vandaag appel en peer gegeven, en dat vond hij ook lekker!

Hoe is jullie kerst geweest? Kerstavond moest ik tot 18.00 uur werken (laatste werkdag op mijn oude werk!), dus hebben we chinees gehaald en all you need is love gekeken haha. Op mijn werk waren heel veel kindjes met diarree, en ondanks dat ik na elke luier mijn handen had gewassen, had ik het de volgende ochtend te pakken: flinke buikgriep. Sad 1e kerstdag bij schoonouders, steeds naar de wc. Uit kunnen houden tot een uurtje of 18.00 uur en toen móest ik naar huis, bed in gegaan tot volgende ochtend.
Vandaag ging gelukkig beter, bij mijn moeder en zus geweest. Y was heel erg vrolijke deze dagen. Gelukkig maar, want een paar dagen terug bij de huisarts bleek bij hij een lichte bovenluchtweg infectie had. Hier hebben we neuspray voor gegeven.
Ook is gebleken dat hij eczeem heeft... Baal er erg van. Heb een hormoonzalf en vaseline zalf meegekregen en dat helpt wel super goed. Maar nu moet ik alle lekkere zwitsal potjes/flesjes/ tubes inruilen voor iets zonder parfum... Hebben jullie ervaring met goede producten voor kindjes met eczeem?
Tot volgende week woensdag ben ik lekker vrij. Kan Y helemaal aansterken, want hij hoest en snottert nog heel erg veel. En ik zelf ook natuurlijk. 3 januari begin ik bij mijn nieuwe baan!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 26 dec 2012 - 10:16

Mvk, jij ook al buikgriep, ik had het maandag! En mijn vriend de nacht erna!
Fijn dat hij zo smult zijn zijn fruit. Ik denk dat wij dit weekend er ook mee gaan beginnen. Ben benieuwd wat L er van vindt. Heb wel het idee dat ze er behoefte aan heeft.

Onze kerstdagen waren rustig. In de nacht van zondag op maandag werd ik ziek. Mijn vriend moest om 6.00 werken, dus die was al vroeg weg. Dus L en ik hebben de halve dag in bed gelegen, beetje gespeeld, geknuffeld en geslapen. Toen mijn vriend thuis kwam voelde ik me al weer wat beter en zijn we uiteindelijk toch naar mijn schoonouders gegaan. Was niet super gezellig als ik heel eerlijk ben...we zouden er op tijd zijn, zodat we nog even gezellig konden zitten en ze L nog even konden zien enzo...uiteindelijk zaten we al om kwart over 5 aan tafel en zat L er bij in de maxi cosie en heb ik haar halverwege in de kinderwagen gelegd. Maar ze wilde niet slapen, dus heeft mijn vriend er nog een tijdje bij gezeten.
Gisteren zijn mijn ouders en broertje hier geweest. Iedereen had wat gemaakt, dus ik hoefde niet uitgebreid te koken smile
En L kon lekker in haar eigen bedje slapen. Vandaag moest mijn vriend werken, ik heb lekker een filmpje gekeken. Hij komt zo thuis.

Verder is L echt zo vrolijk, ze 'kletst' wat af! En gooit de hele tijd haar benen in de lucht om vervolgens op haar zij te draaien, verder komt ze nog niet. Ook de lampjes in de kerstboom vind ze erg mooi. Daar ligt ze steeds naar te kijken! Ik moet 3 januari weer aan het werk, dus geniet lekker van mijn vrije dagen. Mijn vriend moet wel gewoon werken. Hij heeft dit weekend 2 nachtdiensten.
Ik heb L nu op haar eigen kamer liggen...weet nog niet of ik haar daar na de fles straks laat liggen of dat ik haar toch weer naast me in de wieg leg. Stom he...ik vind het zo gezellig en makkelijk, maar eigenlijk vind ik dat ze gewoon in haar eigen kamer moet gaan leren slapen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar wo 26 dec 2012 - 10:24

Spannend, het fruithapje. Wat wil je gaan geven?
Vervelend zeg dat jij ook al ziek was! Het heerst echt heel erg!
Jammer dat het een beetje tegenviel bij je schoonouders.. Balen he, als ze niet willen slapen als je aan tafel zit. Heb ik ook wel eens gehad toen we ergens zaten te eten.
Leuk he, dat kletsen en bewegen! Y doet dat ook! Hele verhalen heeft hij. Soms weet ik niet of hij nou aan het mopperen of kletsen is haha. Hij komt idd ook tot zijn zij. Speelt jou dochter graag op haar buik? Y niet meer zo helaas..

Als jij je er goed bij voelt als ze naast jou in de wieg slaapt, moet je dat toch lekker doen! Y zijn kamertje is vlak naast die van ons, dus we horen alles zonder babyfoon. Na 2 weken lagen wij wakker, en sliep hij s'nachts, dus hebben we hem in zijn eigen kamertje gelegd..
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 26 dec 2012 - 10:31

Haha, ja ik denk soms ook dat ze aan het mopperen is, maar dan ligt ze gewoon even te praten.
Gisteren ook, had ze hele verhalen tegen haar nijntje knuffel die in de box staat, dan ligt ze daar naar te kijken en ondertussen maar kletsen.
L begint het steeds langer vol te houden op haar buik. Vanochtend probeerde ze ook speelgoed te pakken toen ze op haar buik lag. Ze wil ook graag in het rond kijken, dus dan is natuurlijk op haar buik ook fijner. Ze zit ook graag in de wipstoel, zodat ze alles kan zien. Als ik aan het koken ben zet ik haar ook vaak met de wipstoel in de keuken smile
Ik denk trouwens dat ik begin met peer ofzo, of banaan. Wat heb jij als eerst gegeven?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar wo 26 dec 2012 - 10:37

Leuk om te lezen. Y ziet ook graag alles en zit graag bij me in de keuken haha.
Ook probeerd hij dingen te pakken als hij op zijn buikje ligt, en praat hij tegen zijn speeltjes Very Happy. Net of ik over hem lees.
Sinds hij niet lekker is, wil hij niet graag meer op zijn buik spelen. Dus zodra ik door heb dat hij vrolijk is, leg ik hem meteen op zijn buik.. Hij moet het toch doen...
Ik heb peer als eerste gegeven. Hij had in het begin nogal last van zijn ontlasting dus banaan durfde ik niet als te doen.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 27 dec 2012 - 3:12

@ Jezzie: Wat spannend het eerste hapje! Ik zou niet voor banaan kiezen vanwege de ontlasting. Wat leuk dat ze al zo lekker tegen nijntje kletst.

@mvk, neutral is wel een goed merk, maar misschien duur. Het schijnt ook beter te zijn met neutral te wassen. wel sneu die eczeem. heeft hij er veel last van?

@ all, hier een rare kerst. Kerstavond en eerste kerstdag erg leuk. tweede kerstdag heeft mijn schoonvader een hartinfarct gehad. Hij is gedotterd en we kunnen vanavond naar hem toe.

Nog even een leuker nieuwtje.. I. draait van haar buik naar haar rug :cheering:
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje do 27 dec 2012 - 3:28

Jeetje Maddie, sterkte. Enne, leuk he, dat draaien!

Geen verwijt hoor, absoluut niet, maar wat zijn jullie er allemaal vroeg bij met de fruithapjes...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 27 dec 2012 - 3:51

Mvk, ik wacht idd ook nog maar even met de banaan vanwege de ontlasting, dat is wel een goede.

Maddie, jeetje wat heftig van je schoonvader. Sterkte
Wat knap dat I al rolt! Ik wacht er hier nog steeds op! Ze wringt zich soms echt in allemaal bochten, maar draaien rollen lukt nog niet.

Muppetje, Ik geef fv, dan kan het al vanaf 4 maanden. En ik heb wel het idee dat L er aan toe is. Als ik bv had gegeven had ik waarschijnlijk nog wel wat langer gewacht.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar do 27 dec 2012 - 5:52

Maddie heel veel sterkte! Wat naar!
Hij lijkt (nog) niet zoveel last van zijn eczeem te hebben gelukkig. Ik zal eens naar Neutral gaan kijken. Had ook al iets over Balneum gehoord.
Wat goed dat je dochter draait! Meneertje hier heeft daar de laatste tijd geen zin meer in... smile

@ Muppetje, hier ook idd flesvoeding.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 27 dec 2012 - 8:43

Hier ook al bijvoeding. Begonnen met 4 maand met groente. Nu krijgt m. Groente en fruit. Hij vind het heerlijk!!

Maddie: sterkte, naar bericht!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- do 27 dec 2012 - 9:27

Hallo meiden!

Luuk is eindelijk weer een beetje opgeknapt. Nog wel aan het hoesten, maar verder gaat het goed.
Wij hebben leuke kerstdagen gehad. Luuk was echt heel goed te pas. Vrolijk, beiden dagen goed geslapen in de wagenbak .
Vandaag zijn mijn man en ik naar sanadome in nijmegen geweest. Een dagje met zijn tweeen weg. Was voor het eerst sinds luuk er is. Luuk was naar het kinderdagverblijf. Vorige week ging het niet goed op het kinderdagverblijf. Luuk was beide dagen erg overstuur toen ik hem ophaalde. Maar vandaag was het erg goed gegaan. Ook heel vrolijk toen ik hem weer ophaalde. Super fijn!

@ mvk , net zoals jezzie ook de buikgriep gehad, vervelend. Het is inderdaad erg besmettelijk. Wij hebben het ook allemaal gehad.
En wat sneu dat y ook ziek is. Hoe gaat het nu?

@ jezzie, wat leuk dat L zo vrolijk is. Genieten is dat he?
En heb je L nog op haar eigen kamer gelaten? Ik snap je hoor. Luuk ligt ook nog bij ons.

@ maddie, wat schrikken van je schoonvader. Hoe gaat het nu?
Wat goed dat I van buik naar rug draait. Bij luuk begint het nu ook langzaam te komen.

Wij willen rond de 5 maanden met de bijvoeding beginnen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje do 27 dec 2012 - 9:40

Wij willen echt pas met zes maanden beginnen met bijvoeding

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Puggle do 27 dec 2012 - 9:48

Muppetje schreef:Wij willen echt pas met zes maanden beginnen met bijvoeding

Heb ik ook gedaan muppet. Afgelopen dinsdag heeft ze banaan op, viel goed in de smaak!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 27 dec 2012 - 18:06

Mvk, ik heb veel van neutral gebruikt en daarna kon ik producten van dermo care gebruiken, die ruiken ook een beetje lekker.

Maddie, Wat heftig voor je schoonvader! Sterkte.

Muppet, ik heb tot 5 1/2 maand gewacht met bijvoeding. Maar hij trok echt alles uit mijn handen om op te eten dus hij gaf heel duidelijk aan dat hij ook wil.


We zijn maandag naar de orthopeed geweest en D mag overdag een paar uur zijn spreidbroek af! Hij vindt het zelf ook fijn en ontdekt nu gelijk zijn voeten (die kon hij nooit zien of erbij) en hij rolt steeds van zijn buik naar zijn rug! Hij heeft met omrollen een achterstand opgelopen maar dat zal hij waarschijnlijk wel inhalen.
Hij moet na het badje zijn spreidbroek weer aan en s ochtend nog een paar uur. Het is gewoon even wennen om hem vast te houden en te dragen zonder spteidbroek hahaha
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bluestar do 27 dec 2012 - 21:19

Wennes wat fijn dat hij nu even zonder spreidbroek mag! Ik kan me voorstellen dat het wennen is! En hij haalt die achterstand zeker wel in, daar merk je over een poosje niks meer van denk ik!
Ik ga idd een voorraadje Neutral inslaan zo!

@ Amber, wat fijn dat het gister wel goed is gegaan op het kdv! Hoe vonden jullie het dagje weg samen de 1e keer? Wij vonden het heel gek. En nog steeds haha. We proberen wel eens in de 2 a 3 weken even een avondje samen weg te gaan.
Met Y gaat het steeds beter gelukkig. Hij hoest en niest nu allemaal slijm en snot op.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 28 dec 2012 - 0:28

Amber, lekker om naar sanadome te gaan! Ik kijk er ook naar uit dat wij weer eens kunnen gaan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 28 dec 2012 - 3:43

Zo dames, ik leef ook nog Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 561177

Wat een vooruitgangen zie ik voorbij komen!
Hier gaat onze kleine vent ook maar door en door, het gaat zo vreselijk hard.
Ene moment tijgert hij 1 stukje en een paar dagen later gaat hij de hele woonkamer door :O
Vorige week lag hij op zijn speelkleed, kijk ik een paar min later, ligt hij een meter verder op in het Duplohuis van onze dochter Laughing
Sinds een poosje begint hij ook voor zichzelf op te komen tegenover zijn zus, dan begint hij te grommen, omdat hij bijvoorbeeld alleen wil spelen of zijn zus hem met rust moet laten!

Bijvoeding: S krijgt groente sinds hij 4,5 maand is, maar niet elke dag. Net wanneer het uitkomt en als hij ernaar vraagt.
Soms als hij bij ons op schoot zit, kan hij echt boos worden, dan wil hij gewoon eten, haha.

Muppetje: Bij onze dochter wou ik ook absoluut wachten tot 6 maand, ben uiteindelijk met 5,5 maand begonnen omdat ik dacht dat ze er aan toe was. Nou ze moest er weinig van weten. Tegen de 8 maanden wou ze de 6 maanden potjes pas (eigen kooksels en rapley wou ze niet) en het heeft heel lang geduurd voor ze stukjes wou. Een periode is het goed gegaan, maar het is meestal een drama Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 1371890812 S gaf nu al vroeg heeel overtuigd aan dat hij toe was aan iets anders dan de speen, toen ben ik hem eens pap vanaf een lepel gaan geven en dat ging super, later ook maar groente geprobeerd onder het mom van lust hij het, dan lust hij het en anders wachten we. Nou hij vindt het heeeerlijk, ik ben nu dus gewoon blij dat hij eet Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 561177 En bij F was er nog echt een overtuigd advies voor bijvoeding vanaf 6 maand, nu beginnen ze op het cb en bij de ha er al over rond de 4 maand... Het wo(?)advies is nog wel 6 maand.

Wiegje: Tot 2 weken terug sliep S ook nog regelmatig naast me, vond het ook gezellig, maar kleintje worden groot en bewegelijker...
Hij slaapt nu dus in zijn ledikant op zijn slaapkamer naast ons, heb beide deuren open staan.


Wennes: Grappig, S trok ook alles van tafel en greep steeds in mijn bord met eten Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 561177
Wat fijn dat zijn spreidbroek overdag afmag, zal wel een hele verademing zijn!

Maddie: Ben je al bij je schoonvader geweest? Sterkte meid.

Amber: Fijn dat het ophalen nu beter gaat!
Wij zijn op het eind van mijn verlof ook een dagje samen naar de sauna geweest, heerlijk!

Zieken: Hier lopen we allemaal ziek rond... Alleen mijn man lijkt het niet te krijgen, die loopt dus de hele dag heen en weer!
Hopen dat we snel beter zijn, want de helft van mijn kerstvakantie is al verknalt Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 1371890812
Vond het vooral sneu voor onze dochter die was ziek op de dag dat we haar verjaardag vierden en op de dag zelf Sad

Zal als ik mijn handen weer vrij heb eens spammen met wat foto`s S wou graag meekijken!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 24 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum