Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kind van 11 maanden straffen.

+5
Thunder
Phileine
LMCurious
Susan
PiP
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kind van 11 maanden straffen. - Pagina 2 Empty Re: Kind van 11 maanden straffen.

Bericht  Mamsie wo 1 dec 2010 - 9:00

Liadan schreef:
Minneke schreef:
Darius schreef:Minneke, iedereen moet dat voor zichzelf weten. Maar ik stoor me ook aan die ene zin: 'echt waar?'
Je kunt toch lezen, denk ik dan. En dit is niet bedoeld om jou persoonlijk aan te vallen, het is puur die ene zin, die is wat irritant.

Haha, oke, die komt misschien ook wel lomp over als ik het van jullie kan bekijk. Maar ik was oprecht verbaasd dat mensen een kind van 11 maanden een tik op de vingers geven en dat dat schijnbaar heel normaal is, want niemand reageerde erop. Dus mijn reactie was ook écht ' :shock: , echt waar?'

Niet vervelend bedoeld dus, maar gewoon echt verbazing.

Hier ook verbazing hoor.

Hahaa ik zat op je te wachten. Had niet anders van je verwacht.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van 11 maanden straffen. - Pagina 2 Empty Re: Kind van 11 maanden straffen.

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 9:01

Liadan schreef:
Minneke schreef:
Darius schreef:Minneke, iedereen moet dat voor zichzelf weten. Maar ik stoor me ook aan die ene zin: 'echt waar?'
Je kunt toch lezen, denk ik dan. En dit is niet bedoeld om jou persoonlijk aan te vallen, het is puur die ene zin, die is wat irritant.

Haha, oke, die komt misschien ook wel lomp over als ik het van jullie kan bekijk. Maar ik was oprecht verbaasd dat mensen een kind van 11 maanden een tik op de vingers geven en dat dat schijnbaar heel normaal is, want niemand reageerde erop. Dus mijn reactie was ook écht ' :shock: , echt waar?'

Hier ook verbazing hoor.

Ik vroeg me al af waar je bleef hihi Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 9:01

Haha, Minneke had het inderdaad een beetje raar neer gezet :P maar ik ben het wel met haar eens.

Het is ook moeilijk hoor, je manier vinden in het opvoeden. En wat voor het ene kind werkt, werkt ook niet voor het ander. Maar ik zou persoonlijk eerst verder kijken naar andere alternatieven, want ik denk gewoon dat een tik niet zoveel uithaalt omdat ik vind: als je een kind leert dat het niet moet ''slaan'', moet je het zelf ook niet doen.

Gast
Gast

Bericht  Liadan wo 1 dec 2010 - 9:01

Mamsie schreef:
Liadan schreef:
Minneke schreef:

Hier ook verbazing hoor.

Hahaa ik zat op je te wachten. Had niet anders van je verwacht.
Ik hou het ook bij deze reactie Wink .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: