Kind van 11 maanden straffen.
+5
Thunder
Phileine
LMCurious
Susan
PiP
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kind van 11 maanden straffen.
Liadan schreef:Hier ook verbazing hoor.Minneke schreef:Darius schreef:Minneke, iedereen moet dat voor zichzelf weten. Maar ik stoor me ook aan die ene zin: 'echt waar?'
Je kunt toch lezen, denk ik dan. En dit is niet bedoeld om jou persoonlijk aan te vallen, het is puur die ene zin, die is wat irritant.
Haha, oke, die komt misschien ook wel lomp over als ik het van jullie kan bekijk. Maar ik was oprecht verbaasd dat mensen een kind van 11 maanden een tik op de vingers geven en dat dat schijnbaar heel normaal is, want niemand reageerde erop. Dus mijn reactie was ook écht ' , echt waar?'
Niet vervelend bedoeld dus, maar gewoon echt verbazing.
Hahaa ik zat op je te wachten. Had niet anders van je verwacht.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Liadan schreef:Hier ook verbazing hoor.Minneke schreef:Darius schreef:Minneke, iedereen moet dat voor zichzelf weten. Maar ik stoor me ook aan die ene zin: 'echt waar?'
Je kunt toch lezen, denk ik dan. En dit is niet bedoeld om jou persoonlijk aan te vallen, het is puur die ene zin, die is wat irritant.
Haha, oke, die komt misschien ook wel lomp over als ik het van jullie kan bekijk. Maar ik was oprecht verbaasd dat mensen een kind van 11 maanden een tik op de vingers geven en dat dat schijnbaar heel normaal is, want niemand reageerde erop. Dus mijn reactie was ook écht ' , echt waar?'
Ik vroeg me al af waar je bleef hihi
Gast- Gast
Haha, Minneke had het inderdaad een beetje raar neer gezet maar ik ben het wel met haar eens.
Het is ook moeilijk hoor, je manier vinden in het opvoeden. En wat voor het ene kind werkt, werkt ook niet voor het ander. Maar ik zou persoonlijk eerst verder kijken naar andere alternatieven, want ik denk gewoon dat een tik niet zoveel uithaalt omdat ik vind: als je een kind leert dat het niet moet ''slaan'', moet je het zelf ook niet doen.
Het is ook moeilijk hoor, je manier vinden in het opvoeden. En wat voor het ene kind werkt, werkt ook niet voor het ander. Maar ik zou persoonlijk eerst verder kijken naar andere alternatieven, want ik denk gewoon dat een tik niet zoveel uithaalt omdat ik vind: als je een kind leert dat het niet moet ''slaan'', moet je het zelf ook niet doen.
Gast- Gast
Ik hou het ook bij deze reactie .Mamsie schreef:Liadan schreef:Hier ook verbazing hoor.Minneke schreef:Darius schreef:Minneke, iedereen moet dat voor zichzelf weten. Maar ik stoor me ook aan die ene zin: 'echt waar?'
Hahaa ik zat op je te wachten. Had niet anders van je verwacht.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kind straffen
» andere die je kind straffen,toespreken.
» Uitjes met kind van 20 maanden
» Wat was de lengte en gewicht van jou kind bij 10 maanden.
» Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?
» andere die je kind straffen,toespreken.
» Uitjes met kind van 20 maanden
» Wat was de lengte en gewicht van jou kind bij 10 maanden.
» Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: