Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

+4
Jits
tweeling
Fortissimo
Flower_L
8 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 9:29

Ik ben aan het oppassen op dit moment en ze vertelden dat ze eigenlijk nog niet had geslapen vandaag confused Ze is dus enorm moe, en ze ligt naast me in de wipper, maar valt (nog) niet in slaap.

Hoeveel is 'normaal' voor een kind van 5 maanden om te slapen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Flower_L za 2 maa 2013 - 9:31

Tja, wat is normaal. De een snurkt de hele dag...de ander nauwelijks.
Is ze nog wel opgewekt en wakker, of jengelig en zichtbaar moe?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 9:32

Ja, maar ik bedoel wat is gemiddeld. Ik dacht dat een kind van 5 maanden overdag ook nog wel eens sliep Wink

Ze ligt te jengelen naast me en in haar oogjes te wrijven! Daarom ligt ze plat in de wipper met dekentje over haar heen (heb hier geen babybedje)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Fortissimo za 2 maa 2013 - 9:34

Is het geen idee om haar op jullie bed neer te leggen? Want denk niet dat ze in de wipper in slaap gaat vallen toch? Te veel indrukjes nog..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Flower_L za 2 maa 2013 - 9:34

En als je haar op de zij legt, tegen de bank aan zeg maar....iets meer ingesloten. Zo ligt j nu ook op de bank hier, vindt hij heerlijk. Lekker een nestje voor hem gemaakt met dekens smile
Weet je zo of ze normaal op haar rug of buik slaap, misschien is dat de reden?


Laatst aangepast door Flower_L op za 2 maa 2013 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  tweeling za 2 maa 2013 - 9:38

Mijn dochter slaapt 3 keer overdag en s avonds vanaf 20.00 tot de volgende ochtend.
Ik vind het wel een beetje sneu voor dat kindje eigenlijk, is vast doodop!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Jits za 2 maa 2013 - 9:41

Mijn kinderen sliepen bijna niet overdag. Sneu ja maar kon er ook niks aan doen.
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Jezzie za 2 maa 2013 - 9:52

Mijn dochter slaapt 2 of 3 keer overdag. Soms 3x een uur, soms 1x twee uur en 2x een uur.
Of 2x 2 tot 2,5 uur. En 's avonds van 20.00 tot 7 of 8 uur.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  CCC za 2 maa 2013 - 10:00

Tja, zo verschillend. N. sliep geloof ik 3x per dag een uurtje ofzo. Soms ook een dag geen slaapjes overdag.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 10:02

Ik heb klein flesje voor haar gemaakt, en nu ligt ze lekker te knorren! smile


Maar was benieuwd of er veel kindjes van die leeftijd zoveel wakker zijn, want ze was hier donderdag de hele avond vanaf 19.00u en om 23.00u ging ze weg en toen heeft ze helemaal niet geslapen en alleen maar zitten lachen en gek doen! :dance:


Laatst aangepast door Pippa op za 2 maa 2013 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Elodie za 2 maa 2013 - 10:03

Ahh, ik nam dan altijd een campingbedje mee. Ik vind dit namelijk ook wel sneu. Zou haar niet op bed leggen als je twijfelt of ze al kan draaien bijvoorbeeld. Op de bank lijkt me een goede, zoals hierboven omschreven wordt.

L ging echt niet in zo'n wipper slapen hoor.
Hij sliep op die leeftijd 12 uur 's nachts en twee keer overdag.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 10:04

Ze draait nog niet, maar ik vind het toch geen prettig idee als ze nu net ineens wel zou gaan draaien, dus heb er niet in ons bed gelegd inderdaad. Maar ze slaapt wel vaker in de wipper, daar ook in de box in de wipper, daarom hadden de ouders die meegenomen en niet het campingbedje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Elodie za 2 maa 2013 - 10:07

Oh ok. En als ze nou echt niet wil slapen, kun jij lekker knuffelen. Goh wat erg smile succes ermee.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 10:10

Haha! Voor nu ligt ze keihard te snurken, dus dat komt wel goed, met Hairspray op de achtergrond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Snoes za 2 maa 2013 - 10:10

Mijn zoontje is 3 maanden maar slaapt ook amper overdag.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden? Empty Re: Hoeveel slaapt een kind van 5 maanden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum