Kerstpakket
+119
studiebol
silly-one
June
Sanne
Tullow
Joli86
mezzoforte
Inge
Sam
Jerry
Steep
Green_Pepper
SnowWhite
Dennenappel
loura
GeKKiE
Sushi
Tsjip
Parisienne
Kreeftje
Pandora
boekenwurm83
Rush
flower
kajaka88
Ibbeltje
Kruidkoek
Nietjuuh
Pancake
M-G
myloon
nijntje4
PrimaBella
Caro
luisa
Mari
slaatje
Oasis
Reeza
ekiaam87
M@niek
Jeanette
Minx
Rovine
Viva
Annemoontje
Flippin' Bitch
Raindrop
Jezzie
Shadowfax
Toet
Error
piertje
Atelier Madame
Susan
Caresses
Marin
rianne287
Mizz_S
Muisz
Sarah1985
Ilovethe90s
Fortissimo
banjer49
kippiee
Starla
Burn
Exogenesis
Arwyn
Middleme
Sterre
Poubelle
Angela_1986
SuzieQ
Loes263
Rouxxxe
Lady4
GreenGrass
xxjojootjexx
Prosecco
Kqip
Bliss
MamaDaan
Mermaid
Snirp
Dora
Blond
iloverose
Mida4you
*Lookie*
Ella
Caramba
Femmem
Zora
PiP
Carra
Paper Crown
Winegum
Annie24
Emmayes
Mouse10
Linnie1985
Macelka
Printje
Silver
Tiara
Monte
Roza
Shisha
Elliot
mzcharlotte
TukTuk
Lejow
Bazinga
Roxi3
Happydobby
Happinaz
Cheesegirl
Japie
123 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kerstpakket
Ik krijg helemaal niks, daar werk je je dan het hele jaar voor uit de naad.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Meen je dat nou?Blond schreef:Ik heb geen idee, zal maandag eens aan mijn baas vragen wat ik kan verwachten.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een italiaans pakket gehad, pastasaus spaghetti chips olijven pastalepel etc.
Ook een persoonlijke kaart van de baas
Ook een persoonlijke kaart van de baas
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Wederom een Tinteling. Met wederom dezelfde cadeaus als voorgaande jaren. Weinig spectaculairs. Ik ga een tijdschriftenabbonement denk ik. Er zit ook een saunabon in of wen voor verschillende restaurants, maar dat is dan weer voor één persoon.
Ik zou wel weer eens een ouderwets pakket willen. Nostalgie.
Ik zou wel weer eens een ouderwets pakket willen. Nostalgie.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Je werk toch niet voor een kerstpakket?Prosecco schreef:Ik krijg helemaal niks, daar werk je je dan het hele jaar voor uit de naad.
Het is een leuk extraatje, geen verplichting ofzo.
Gast- Gast
xxjojootjexx schreef:Meen je dat nou?Blond schreef:Ik heb geen idee, zal maandag eens aan mijn baas vragen wat ik kan verwachten.
Tuurlijk niet haha! Maar ik hoop wel dat k nog wat krijg.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nog geen idee wat ik krijg. Werk hier voor het eerst in december, vandaar. Ik hoorde van een collega dat we geen pakket krijgen, maar wel een bonus. Vind ik ook prima haha. We hebben iig aankomende vrijdag een kerstlunch, dus ik wacht rustig af
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik krijg dit jaar 2 kerstpakketten. 1 van het bedrijf waarvoor ik werk, die hebben we nog niet gehad en 1 van de klant waarvoor ik werk. Dat was zo'n boekje waar je uit kon kiezen. Daar zaten erg leuke dingen tussen en daaruit heb ik een Esprit zonnebril gekozen.
Mijn man had ook zo'n boekje waar je uit kon kiezen en bij hem vond ik het allemaal niet zo veel boeiends wat je kon kiezen. Hij heeft mij laten kiezen en uiteindelijk heb ik een Rituals pakket gekozen.
Mijn man had ook zo'n boekje waar je uit kon kiezen en bij hem vond ik het allemaal niet zo veel boeiends wat je kon kiezen. Hij heeft mij laten kiezen en uiteindelijk heb ik een Rituals pakket gekozen.
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Wij krijgen voor 40 euro VVV bonnen. Dat vind ik wel fijn, ik heb ook nog een Douglas bon liggen die ik van mijn schoonmoeder heb gekregen, dus ik denk dat ik die bij de VVV bon leg en iets lekker duurs ga kopen bij Douglas.
Op mijn vorige werk kregen we altijd 850 euro netto en een kerstpakket (een bon om zelf iets uit te zoeken, heb ik een Mi Moneda van besteld en een keer een kerstmarkt) dus ik vind het nu wel even een beetje jammer dat ik daar niet meer werk
Op mijn vorige werk kregen we altijd 850 euro netto en een kerstpakket (een bon om zelf iets uit te zoeken, heb ik een Mi Moneda van besteld en een keer een kerstmarkt) dus ik vind het nu wel even een beetje jammer dat ik daar niet meer werk
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Prosecco schreef:Ik krijg helemaal niks, daar werk je je dan het hele jaar voor uit de naad.
Oh da's gek.. Ik maar denken dat je werkt voor je salaris
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Prosecco schreef:Ik krijg helemaal niks, daar werk je je dan het hele jaar voor uit de naad.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Prosecco schreef:Ik krijg helemaal niks, daar werk je je dan het hele jaar voor uit de naad.
Nou, dat is ook al niet om over naar huis te schrijven. En ondertussen verwacht het bedrijf wel dat je overwerkt in je eigen tijd
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Dus dan moet je perse een kerstpakket krijgen?Prosecco schreef:Bazinga schreef:Prosecco schreef:Ik krijg helemaal niks, daar werk je je dan het hele jaar voor uit de naad.
Nou, dat is ook al niet om over naar huis te schrijven. En ondertussen verwacht het bedrijf wel dat je overwerkt in je eigen tijd
Natuurlijk is het hartstikke leuk om zo'n pakket/bon/whatever te krijgen, maar het is geen verplichting. Ik vind dat je best wel erg fel reageert.
Gast- Gast
Onze kerstpakketten worden langzamerhand uitgedeeld maar heb nog van niemand gehoord wat het precies is. Het is in ieder geval 'n envelop die nét door de brievenbus blijkt te passen dus ik dénk zo'n boekje waar je wat uit kunt kiezen. Dat hadden we vorig jaar ook, toen sloot het aanbod niet zo aan bij mijn smaak.
Ik vind zo'n ouderwets kerstpakket eigenlijk nog steeds het leukste, vind dat altijd net weer 'n beetje Sinterklaas
Ik vind zo'n ouderwets kerstpakket eigenlijk nog steeds het leukste, vind dat altijd net weer 'n beetje Sinterklaas
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Eigenlijk zouden we geen kerstpakket krijgen, maar blijkbaar is daar veel commentaar op geweest en krijgen we toch iets. Maar ik heb geen idee wat het is.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik weer nog niet of we dit jaar wat krijgen. Vorig jaar was het 90 euro aan VVV bonnen en twee goede flessen wijn daar was ik heel blij mee! Dit jaar hebben we een iets minder ies jaar gehad als bedrijf, dus ik ben benieuwd. Vorige week zijn we wel gezellig uit eten geweest met elkaar en de directeur.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Prosecco schreef:Bazinga schreef:Prosecco schreef:Ik krijg helemaal niks, daar werk je je dan het hele jaar voor uit de naad.
Euh dan moet je een andere baan zoeken? Maakt een kerstpakket nog steeds een bonus sterker nog, 't is ontstaan omdat de boeren hun etenswaren niet de lange winter door konden bewaren en hun knechten kregen vrij van 't land en kregen die dingen mee voor hun familie thuis. Andere ambachtslieden namen dit over, gewoon, als extraatje. Hebben wij echt nog een extra kerststol nodig voor onze gezinnen van 14 kinderen?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Hahaha Bazinga
Via mn werk op school weet ik nog niet wat het wordt, wacht ik af.
Via mn zaterdagsbaantje, waar ik gister voor het laatst was krijg ik nog wel een kerstpakket. Geen idee wat er dit jaar inzit maar de afgelopen jaren was het altijd leuk :)0
Via mn werk op school weet ik nog niet wat het wordt, wacht ik af.
Via mn zaterdagsbaantje, waar ik gister voor het laatst was krijg ik nog wel een kerstpakket. Geen idee wat er dit jaar inzit maar de afgelopen jaren was het altijd leuk :)0
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben een Bdankje gekregen waarvoor we zelf iets uit kunnen zoeken, met een soort waxinelicht houden en een zak strooigoed
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een pluim gekregen t.w.v. 35 euro. Vind ik leuk!
Ben er alleen nog niet over uit wat ik ga kiezen. Ik twijfel tussen een wijnpakket (en dan ook nog de zeer zware keuze uit rood, wit of rosé), een ijsjesmaker, een high tea of een tijdschrift abonnement.
Ben er alleen nog niet over uit wat ik ga kiezen. Ik twijfel tussen een wijnpakket (en dan ook nog de zeer zware keuze uit rood, wit of rosé), een ijsjesmaker, een high tea of een tijdschrift abonnement.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik krijg dit jaar geen kerstpakket. Werk momenteel niet, dus krijg ook niets..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik had een keuzecadeau. Er zat niet veel bij wat ik nodig had, dus heb lekker gekozen voor 9 keer flair.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Jaaa:D gisteren gekregen!
Super leuk een cupcakespakket! En nog een leuke stapelvaas zeg maar waar je wat lekkers in kan doen of andere dingen. Celebrations en zak met mars, twix enz, kerstkransschuimpjes.
En een lekker haarolie van tec ni art L'Oreal en een leuk kettingkje!
Super leuk een cupcakespakket! En nog een leuke stapelvaas zeg maar waar je wat lekkers in kan doen of andere dingen. Celebrations en zak met mars, twix enz, kerstkransschuimpjes.
En een lekker haarolie van tec ni art L'Oreal en een leuk kettingkje!
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
wij hadden ook een leuk pakket vond ik, handoekken-toilettas-reistas-douchegel-fles wijn-fles water-nootjes-marsmallows-nootjes-pepermunt-chips-fudge-chocoladeballen-tapenade-toostjes en een wijnkarafje, leuk pakket dus
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik weet niet of ik op mijn stage adres een pakket krijg, maar het zou wel heel leuk zijn als dat wel zo is!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: